Nu blijf ik helemaal. Je denkt dat je heel wat bent hè ?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu blijf ik helemaal. Je denkt dat je heel wat bent hè ?
Wat zal dit pijn doen. Heb je al iets over smegma ofzo gepost ?quote:
Schnitzeltje, aardappeltje, spinazie.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:
Dankje en zomaarquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zegZomaar of vier je iets?
Geniet er lekker van in ieder geval!
heb wel wat anders dan dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor donderdag tijdens Ajax dus niks meer over.
Eet jij nooit vette hap? Ben je monnik of zo ouleh?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een bijzonder smerig varken.
Aha (AH) Hamsterweken zekerquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb wel wat anders dan dus dat komt wel goed
Nu wel weer. Bulktijd @Orientequote:Op dinsdag 24 september 2024 20:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Eet jij nooit vette hap? Ben je monnik of zo ouleh?
Verlof. Eten moet je altijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En met je Lingo spelletje verzuim je zonder enige gêne?
stukje boederijhoofdquote:Op woensdag 25 september 2024 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Zo even naar de Nederlandse kapper.
Ahja dat is die half duitse half nederlandse meid op instaquote:Op woensdag 25 september 2024 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam per toeval deze getalenteerde dame tegen.
Wanneer heb jij voor het laatst je anus gebleekt?quote:Op woensdag 25 september 2024 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam per toeval deze getalenteerde dame tegen.
Zeker, je moet er bij bukken. Dus win-win-situatie.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Let je wel op je gezondheid Tong
Wat is je favoriete Tong rubriek?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik kon prime Tong nog herinneren
Dat hij achter het doel stondquote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Tong rubriek?
Ik plaats er net een post over in GC!quote:Op woensdag 25 september 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Tong is er weer. Hebben we de riedel dat voetbal dood is al gehad?
Ben benieuwd naar @de_boswachter favoriete Tong rubriekquote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het boerderijhoofd naar Turkije geweest of was hij altijd vrijwillig gekortwiekt?quote:
Die is naar Turkije geweest.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het boerderijhoofd naar Turkije geweest of was hij altijd vrijwillig gekortwiekt?
Om eventuele verwarring tegen te gaan zou in zeggen: hou het in het algemene topic. Echter geniet ik altijd van je OP’s dus als het een excuus is voor je om in de pen te kruipen zeg ik: ga je gangquote:Op woensdag 25 september 2024 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Is er behoefte aan een Twente - United topic, en eventueel een Ajax - Besiktas topic of kan dit in het reguliere topic?
AZ boeit niemand.
Achquote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Een ontzettend geen goedemorgen. Ik ben ongelooflijk ziek @:tong80
Beterschap makker.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Tong is er weer. Hebben we de riedel dat voetbal dood is al gehad?
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik plaats er net een post over in GC!
Wat toevallig
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat hij achter het doel stond
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Is er behoefte aan een Twente - United topic, en eventueel een Ajax - Besiktas topic of kan dit in het reguliere topic?
AZ boeit niemand.
Dat hij wanhopig opnieuw contact met Nico Dijkshoorn gaat zoeken omdat "hij zeker weet dat Nico Tong kent".quote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tong is Nico zijn grootste inspiratie.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hij wanhopig opnieuw contact met Nico Dijkshoorn gaat zoeken omdat "hij zeker weet dat Nico Tong kent".
Wist je dat hij ooit gevraagd werd door Frenk van der Linden voor het radioprogramma kunststof?quote:Op woensdag 25 september 2024 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hij wanhopig opnieuw contact met Nico Dijkshoorn gaat zoeken omdat "hij zeker weet dat Nico Tong kent".
quote:Op woensdag 25 september 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je dat hij ooit gevraagd werd door Frenk van der Linden voor het radioprogramma kunststof?
Volgens mij heeft hij dat wel eens laten vallen.
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Heerlijk hoe team Azzurri het contact niet schuwt.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beterschap makker.
Beterschap!quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Ik had vorige week nieuwe nike schoenen gekochtquote:Op woensdag 25 september 2024 13:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn nieuwe schoenen al binnen.
Bedankt Zalando.
Picsquote:Op woensdag 25 september 2024 14:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had vorige week nieuwe nike schoenen gekocht
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had vorige week nieuwe nike schoenen gekocht
Dit komt wel heel dichtbij zo!quote:Op woensdag 25 september 2024 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe team Azzurri het contact niet schuwt.
Ik begrijp dat je ziek bent, maar je hoeft niet mijn bovenbuurman met de dood te bedreigen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die dit dragen mogen wat mij betreft tegen de muur.
Picsquote:Op woensdag 25 september 2024 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vandaag ook nieuwe schoenen gekocht (hardloopschoenen voor wedstrijden).
Zijn die anders dan hardloopschoenen voor trainen?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vandaag ook nieuwe schoenen gekocht (hardloopschoenen voor wedstrijden).
quote:
Lichter, sneller, minder ondersteuning en slijten ook wat sneller. Ik wil bij de marathon van Rotterdam een serieuze eindtijd neerzetten, en over een paar weken heb ik een halve marathon, dus dit leek mij een mooi momentquote:Op woensdag 25 september 2024 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn die anders dan hardloopschoenen voor trainen?
Dat gaat je geen flikker aan.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Vanavond cheeseburgers. Wat doen jullie?
Speel niet met mijn privéquote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik heb echt geen enkele behoefte om jou dat te vertellenquote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Geheimpje.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik ga je straks verrassen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
De like kreeg je omdat ik visueel ingesteld ben. Ik kan het altijd waarderen als mensen het 'cut-the-bullshit-principe' hanteren en gewoon gelijk naar pics vragen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Dankje voor je like, moderator Onlogisch.
Ga je ook hardloopschoenen kopen? Beetje cardio zal je fluit aspiraties goed doen.
Pics (van je bulkresultaten).quote:Op woensdag 25 september 2024 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De like kreeg je omdat ik visueel ingesteld ben. Ik kan het altijd waarderen als mensen het 'cut-the-bullshit-principe' hanteren en gewoon gelijk naar pics vragen.
Vooruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je iets persoonlijks deelt verwacht jij dat wij hetzelfde doen, om er vervolgens misbruik van te maken. Ik ken jouw type persoon. Walgelijk ventje.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Abid-Meher het volgende:
7/10quote:Op woensdag 25 september 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel door zijn wekker heengeslapen zijn
Staat met een lekke band tussen Gronau en Glanerbrug.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel door zijn wekker heengeslapen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |