Ik ook.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
En met je Lingo spelletje verzuim je zonder enige gêne?quote:
Ik ook.quote:
5 maanden niet in deze sc gepost.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je bent er weer
Toch 2 dagen volgehouden
Je weet dondersgoed dat ik je dramatische afscheid in VBL bedoeldequote:Op dinsdag 24 september 2024 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 maanden niet in deze sc gepost.
Wil je dat ik weer weg ga ? Je zegt het maar. Door o.a. jouw gezuig had ik het wel bekeken. Je bent er niet mee gestopt en nu weer. Dus doe normaal en maak gewoon geintjes,quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat ik je dramatische afscheid in VBL bedoelde
Ga weg.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je dat ik weer weg ga ? Je zegt het maar. Door o.a. jouw gezuig had ik het wel bekeken. Je bent er niet mee gestopt en nu weer. Dus doe normaal en maak gewoon geintjes,
Okquote:
Graag.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je dat ik weer weg ga ? Je zegt het maar. Door o.a. jouw gezuig had ik het wel bekeken. Je bent er niet mee gestopt en nu weer. Dus doe normaal en maak gewoon geintjes,
Ha ha ha haquote:
Het is Tong en tong80. Verder zoek ik niemand op. Niet de zaken verdraaien.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:30 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Boomers Renée de Haan @:GGMM en Hermien van Teungerlo @:tong80 zoeken elkaar weer op.
Maar je reageert net nog op me nadat je "wegging"?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Verder zoek ik niemand op. Niet de zaken verdraaien.
Leuk dat je weer mee postquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Verder zoek ik niemand op. Niet de zaken verdraaien.
Klopt. Er is weer een rechts extremist bezig in m'n WK-zaalvoetbaltopic in KLB. Kijk daar eens naar. Je bent toch FA ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je reageert net nog op me nadat je "wegging"?
Ok.quote:
Al jouw topics mislukken compleet of eindigen in ruzie.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Er is weer een rechts extremist bezig in m'n WK-zaalvoetbaltopic in KLB. Kijk daar eens naar. Je bent toch FA ?
Welke topics ? Verder is er in VBL vrijwel niemand die een topic opent. Net op jouw verzoek en die ga je een veer in z'n reet steken. Ik heb twee TR's gezet en je bent FA. Je hoort er naar te kijken en niet een user die het goed bedoelt te kleineren. Ik kreeg net het advies me niks van jou aan te trekken en dat doe ik ook niet meer. Dus ga in dat topic kijken en pleur die racist eraf.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al jouw topics mislukken compleet of eindigen in ruzie.
Ik heb wel wat beters te doen
Kun je me ook uitleggen waarom je weigert te kijken naar een racist die z'n rechts extremistische gang gaat ?quote:
Sodeflikker nou op.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je me ook uitleggen waarom je weigert te kijken naar een racist die z'n rechts extremistische gang gaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |