Ahja dat is die half duitse half nederlandse meid op instaquote:Op woensdag 25 september 2024 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam per toeval deze getalenteerde dame tegen.
Wanneer heb jij voor het laatst je anus gebleekt?quote:Op woensdag 25 september 2024 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam per toeval deze getalenteerde dame tegen.
Zeker, je moet er bij bukken. Dus win-win-situatie.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Let je wel op je gezondheid Tong
Wat is je favoriete Tong rubriek?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik kon prime Tong nog herinneren
Dat hij achter het doel stondquote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Tong rubriek?
Ik plaats er net een post over in GC!quote:Op woensdag 25 september 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Tong is er weer. Hebben we de riedel dat voetbal dood is al gehad?
Ben benieuwd naar @de_boswachter favoriete Tong rubriekquote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Tong rubriek?
Is het boerderijhoofd naar Turkije geweest of was hij altijd vrijwillig gekortwiekt?quote:
Die is naar Turkije geweest.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het boerderijhoofd naar Turkije geweest of was hij altijd vrijwillig gekortwiekt?
Om eventuele verwarring tegen te gaan zou in zeggen: hou het in het algemene topic. Echter geniet ik altijd van je OP’s dus als het een excuus is voor je om in de pen te kruipen zeg ik: ga je gangquote:Op woensdag 25 september 2024 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Is er behoefte aan een Twente - United topic, en eventueel een Ajax - Besiktas topic of kan dit in het reguliere topic?
AZ boeit niemand.
Achquote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Een ontzettend geen goedemorgen. Ik ben ongelooflijk ziek @:tong80
Beterschap makker.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Een ontzettend geen goedemorgen. Ik ben ongelooflijk ziek @:tong80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |