Toevallig bij mijn team ook. Mailden ze gisterenavond laatquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ons voetbal is afgelast want de tegenstander had te weinig.
Ik ben woedend.
Gelukkig is de kantine wel open.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig bij mijn team ook. Mailden ze gisterenavond laat
Het was dat ik toch al niet mee doe anders was ik ook woedend. Kelderklassegenot
Zit er niet echt in voor mij, vannacht vliegen @Groenlinksquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig is de kantine wel open.
Veel plezier makker.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit er niet echt in voor mij, vannacht vliegen @:groenlinks
Wtfquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Even de concurrentie uitschakelen genot.
[ x ]
quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een klootzakken
Het was deze
[ afbeelding ]
Alleen stond er in het origineel 'behaald' hahaha
Heeeurlijkquote:Op zaterdag 21 september 2024 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze even onder monteren. S.C.F & FIIIR
Zit geen tempo in, mensonterend samenspelquote:
dit soort juffies zijn maar voor 1 ding goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, zijn allereerste balcontact was wel een heerlijke pass binnendoor, dat dan weer wel.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Heel Brazilië door het dolle heen, het is zover.
[ afbeelding ]
Inclusief domme fans die zijn naam niet van Google af konden kijken (dit was zo te zien een kind van 6 ofzo die dit bord omhoog stak, te dom om normaal te googelen).Ga wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, zijn allereerste balcontact was wel een heerlijke pass binnendoor, dat dan weer wel.
Nou nou nou. Koud bad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2024 09:53 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7838]Ik mis een optie. Derhalve niet gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga zo zelfgemaakte pizzabroodjes in de oven doen.quote:Op zondag 22 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Gewoon weer kip met broccolirijstquote:Op zondag 22 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een vieze vette kapsalon besteld om de geweldige prestatie van Ueda te vieren.quote:Op zondag 22 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2024 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo zelfgemaakte pizzabroodjes in de oven doen.
Long Sing Leeuwarden heeft bevestigd dat je bestelling rond 20:28 wordt bezorgd.quote:Op zondag 22 september 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2024 19:31 schreef GGMM het volgende:
Long Sing gebeld om de boel te annuleren
Voor mensen die zondes plegen te straffenquote:Op zondag 22 september 2024 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
@:Kingroland waarom heeft God muggen uitgevonden? best een flater van de man.
Slecht secundaire arbeidsvoorwaarden bij FOK!quote:Op maandag 23 september 2024 08:22 schreef onlogisch het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 29-09-2024 23:08. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Gloeiende.
Misschien kan @Danny dat eens overwegen ja. De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer in de frontlinie vertonen verdient misschien wel een bijbehorend abonnement jaquote:Op maandag 23 september 2024 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slecht secundaire arbeidsvoorwaarden bij FOK!
quote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer
Je hebt toch al korting, zure krentquote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan @:Danny dat eens overwegen ja. De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer in de frontlinie vertonen verdient misschien wel een bijbehorend abonnement ja
Stukje geste.
Blijven doneren. @Zipportalquote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan @:Danny dat eens overwegen ja. De tomeloze inzet die wij hier iedere dag weer in de frontlinie vertonen verdient misschien wel een bijbehorend abonnement ja
Stukje geste.
Zwart is voor rokers. Thee voor natte kranten.quote:
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 23 september 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers. Thee voor natte kranten.
Nooit een sigaret opgestoken en ik drink het zwart, stelling verworpenquote:Op maandag 23 september 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste. Als er nog meer volgen overweeg ik m'n stelling zachter te formuleren.quote:Op maandag 23 september 2024 10:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nooit een sigaret opgestoken en ik drink het zwart, stelling verworpen
Ik wacht vol spanningquote:Op maandag 23 september 2024 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste. Als er nog meer volgen overweeg ik m'n stelling zachter te formuleren.
Regenseizoen. Oktober tot mei 2025.quote:Op maandag 23 september 2024 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je genoeg voorraad voor de komende 8 maanden
quote:Op maandag 23 september 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met je sporadische cappu en zwart.quote:Op maandag 23 september 2024 10:48 schreef alpeko het volgende:
[..]In Italië pak ik 's morgens nog wel eens een cappuccino. Ben geen koffiedrinker maar als ik er eentje drink is het zwart. Roken? Nee. Dus je hebt er nu al 2 die niet aan je stelling voldoen.
Ik heb een keer een behoorlijk opstootje gehad met een homofiele barista in Slovenie over een capuccino.quote:Op maandag 23 september 2024 10:48 schreef alpeko het volgende:
[..]In Italië pak ik 's morgens nog wel eens een cappuccino. Ben geen koffiedrinker maar als ik er eentje drink is het zwart. Roken? Nee. Dus je hebt er nu al 2 die niet aan je stelling voldoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2024 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb een keer een behoorlijk opstootje gehad met een homofiele barista in Slovenie over een capuccino.
[poll=7840]Had ie geen havermelk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je steevast koffie met melk drinkt dan ben je ook geen koffiedrinker en kun je ook niet worden meegenomen in de stellingquote:Op maandag 23 september 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met je sporadische cappu en zwart.
Je bent geen koffiedrinker, je kan dus niet meegenomen worden in de stelling.
En weer door.
Vertel ze dat maar in Italië.quote:Op maandag 23 september 2024 11:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je steevast koffie met melk drinkt dan ben je ook geen koffiedrinker en je ook niet worden meegenomen in de stelling.
Huh daar drinken ze het toch echt zwart. Op een cappuccino bij het ontbijt na.quote:
Ik ben een slapzak die niet zonder cafeïne kan dus ik ondersteun deze stelling.quote:Op maandag 23 september 2024 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
Koffie is voor slapzakken die niet zonder cafeïne kunnen.
quote:Na een eerdere samenwerking met HEMA heeft de maker van seksspeeltjes EasyToys nu ook een overeenkomst gesloten met Kruidvat.
quote:Wat een onzin, waarom moet Kruidvat sex artikelen verkopen? Gaat me veel te ver. Doe dan ook een naamsverandering: Sexshop Kruidvat...
Ik denk niet dat mijn oma er dan nog haar shampoo gaat halen!
Zero Sugar.quote:Op maandag 23 september 2024 13:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kun je Wajong krijgen met diabetes type 2?
Want dan snap ik dit dieet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |