Inshallahquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Hoop Abou-bashers in NWS. Hopelijk heeft @:Kingroland straks mijn rug.
Goed makker.quote:
Thuis natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed makker.Ik zag je er weer vroeg bij was. Is dat in de sportschool of lekker thuis?
Leuk dat je erover begint. Net nieuwe schoenen besteld op Zalandoquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent nog minder dan het vuil onder mijn schoenen.
Ik fok altijd heerlijk mobiel op de hometrainer thuis, makker.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuis natuurlijk.
Mobiel fokken![]()
Deze vrouw, echt[ afbeelding ]
Pics?quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk dat je erover begint. Net nieuwe schoenen besteld op Zalando
Wat een mietjesquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:11 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm
https://www.nu.nl/economi(...)omt-door-stress.html
Ook een 'how can I make this about me'.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Hoop Abou-bashers in NWS. Hopelijk heeft @:Kingroland straks mijn rug.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Definitief einde tijdperk witte schoenen.
Ik heb mijn bestelling meteen geannuleerd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs op de verkoopfoto's is al te zien dat deze schoen je motorieke en fysieke problemen gaat opleveren. Les 1 bezuinig nooit op goed schoeisel.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestelling meteen geannuleerd.
Vrolijke noot wel die Farenjiquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Koud bad in F&S. Ik zal nog eens mijn kop boven het maaiveld uitsteken @:ggmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |