SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Geen Insta-post van Priske zonder kleine fout.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:44 schreef GGMM het volgende:
Die hoofdletter E zou dan zonder streepje moeten
Ik vond het wel een leuke verwijzing naar het berichtje van Priske over die huddlequote:Op donderdag 19 september 2024 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een matige TT.
Maar goed, we kunnen ook niet alles hebben.
Mijn hypothese: teamgeest wordt vooral bepaald door uitslagen, vastigheid in tactiek en hoe je omgaat met wel/niet basisspelers.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch ook het voornaamste waar ik mij op focus? Tot Groningen-uit heb ik nauwelijks die huddle benoemd, alleen gaat het er nu veel over en dat vind ik niet geheel onterecht want ik denk dat het een slechte invloed had op de teamgeest.
En niet alles hoeft een GIGANTISCH probleem te zijn om benoemd te hoeven worden.
Sorry Brian.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ga jullie eens focussen op de inhoud in plaats van mij met zijn allen afzeiken op zoiets kleins!!!
Er kleeft nu zoveel negativisme aan die huddle dat het beter lijkt me die inderdaad af te schaffen, zodat er gefocust kan worden op de dingen die je benoemt.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn hypothese: teamgeest wordt vooral bepaald door uitslagen, vastigheid in tactiek en hoe je omgaat met wel/niet basisspelers.
En dat gaat gewoon beïnvloed worden door het gebrek aan adequate vervangers voor Wieffer/Minteh, en de blessure van Stengs.
Akkoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn hypothese: teamgeest wordt vooral bepaald door uitslagen, vastigheid in tactiek en hoe je omgaat met wel/niet basisspelers.
En dat gaat gewoon beïnvloed worden door het gebrek aan adequate vervangers voor Wieffer/Minteh, en de blessure van Stengs.
Maar het is niet in plaats daarvan, dat maak jij ervan omdat het voetballend (nog) niet loopt.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord.
Maar is het dan niet precies een terechte klacht? Van die vastigheden en uitslagen komt vooralsnog weinig terecht, en in plaats daarvan probeert hij die teamgeest te forceren.
Ik ga ook niet helemaal mee dat het enkel komt door de ontbrekende spelers. Vorig seizoen hadden we ook potjes waarin we veel spelers misten (Minteh, Wieffer en Stengs hebben ook de nodige potjes gemist) en dan zag je die vastigheden op zich ook nog wel terug.
En Zerrouki tegen Sparta.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had Timon nu maar gewoon niet zo dom gedaan tegen Willem II.
En het feit dat je een incapabele trainer hebt.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scheelt dat Leverkussen is ook niet bepaald een topclubquote:Op donderdag 19 september 2024 14:44 schreef Ali_boo het volgende:
Vorige jaar was ik vol vertrouwen over onze kansen
Dit jaar is dat iets minder
Die blazen iedereen weg. 1-3 / 0-3 1-4 denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef C64 het volgende:
[..]
Scheelt dat Leverkussen is ook niet bepaald een topclub
nr1 in DEquote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef C64 het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Dubai vliegen om deze wedstrijd mee te pakken?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:02 schreef Bezsen het volgende:
Ik heb zeven uur gevlogen hiervoor boys
Komaan
Zijn dit seizoen al niet meer ongeslagen.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
nr1 in DE
Ongeslagen afgelopen seizoen
Spelen oogstrelend voetbal
Waar maken we ons druk om
Zegt niet veel. Die wedstrijd tegen leipzig was wel een draak van een wedstrijd (2-3) dus ze scoren er zeker wel op los.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn dit seizoen al niet meer ongeslagen.
Boeit geen reet of ze wel of geen topclub zijn, als kampioen van Duitsland zou ik zeggen van wel maar soit.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef C64 het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Dubai vliegen om deze wedstrijd mee te pakken?
Ik heb PSV weer even gezien in de CL van de week maar dat is toch echt iets anders dan ballen tegen RKC, Heracles en Almere. Normaliter zal ook Feyenoord het loodzwaar krijgen.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeit geen reet of ze wel of geen topclub zijn, als kampioen van Duitsland zou ik zeggen van wel maar soit.
Probleem is dat als je tegen Groningen bij vlagen al omver gespeeld werd dan kan je wel raden wat er vanavond ongeveer staat te gebeuren.
Ga je het middenveld Nadje - Timber-Zechiel nu echt gelijk stellen aan het middenveld Boom - Timber - Zerrouki?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeit geen reet of ze wel of geen topclub zijn, als kampioen van Duitsland zou ik zeggen van wel maar soit.
Probleem is dat als je tegen Groningen bij vlagen al omver gespeeld werd dan kan je wel raden wat er vanavond ongeveer staat te gebeuren.
Zal het ene reet uitmaken denk je echt? Boom start nog niet eens volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je het middenveld Nadje - Timber-Zechiel nu echt gelijk stellen aan het middenveld Boom - Timber - Zerrouki?
Jeetje.
Natuurlijk maakt kwaliteit uit.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het ene reet uitmaken denk je echt? Boom start nog niet eens volgens mij.
Trauner in de basis genot.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt kwaliteit uit.
Ben vooral benieuwd naar ons PLAN.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt kwaliteit uit.
Ik vraag me af of je dat tijdens de wedstrijd al gaat ontdekken als Bayer zo goed is als we verwachten.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar ons PLAN.
Ook al zal Beelen de voorkeur krijgen is het niet zo dat Trauner er geen ene tyfus meer van kan.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Trauner in de basis genot.
KWALITEIT
VBL / [FAQ en FB #164] Fijne Feestdagen (jij ook GGMM)quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar ons PLAN.
Officieel zijn jullie niet in overtreding van de geldende VBL regels door hier te opereren met een verouderde OP maar zo krampachtig aan Arne vasthouden lijkt me niet gezond. Op z'n minst is het armoe. @Coco @R-woud93 @onlogisch @Drizzt_DoUrden en @GGMM zullen dat vast beamen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB #164] Fijne Feestdagen (jij ook GGMM)
Ga daar maar heen. Fijne feestdagen. Gr gr.
MaschaGodin @Cocoquote:
Volgens mij zou @ThePlaneteer een poging wagen voor een nieuwe OPquote:Op donderdag 19 september 2024 17:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Officieel zijn jullie niet in overtreding van de geldende VBL regels door hier te opereren met een verouderde OP maar zo krampachtig aan Arne vasthouden lijkt me niet gezond. Op z'n minst is het armoe. @:Coco @:R-woud93 @:onlogisch @:Drizzt_DoUrden en @:GGMM zullen dat vast beamen.
Ik ben groot fan van de Generaal maar die kan echt niet meer mee op dit niveau.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
Een centrum Trauner - Beelen, daar houd ik m'n hart voor vast. Wel erg blij dat Hwang en Milambo spelen
Maar het is een logische keuze, want Smal kan al helemaal niet. Trauner is dan logisch want Hancko naar links is prima.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van de Generaal maar die kan echt niet meer mee op dit niveau.
Natuurlijk is het logisch, er is niets anders.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar het is een logische keuze, want Smal kan al helemaal niet. Trauner is dan logisch want Hancko naar links is prima.
Mitchell? Lijkt me te vroeg hoor, maar het had gekund.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk is het logisch, er is niets anders.
Zoals in Grun?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner moet alweer mondjes snoeren.
Och een minder potje waarin het hele team het laat afweten.quote:
Zechiël is geen sloper, die zou ik ook niet op Wirtz durven zetten.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:00 schreef Kerftminister het volgende:
Compleet bizar dat je Zerrouki boven Zechiël verkiest, tenzij laatstgenoemde geen 2 potten per week kan.
Nicequote:Op donderdag 19 september 2024 16:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb niet m’n hele jeugd bekant degradatievoetbal gekeken om de CL wedstrijden te missen
Bueno beviel prima die ene wedstrijd. Maar ja, die raakte meteen geblesseerd en is nu al meer dan 3 weken uitgeschakeld.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef bbuddybb het volgende:
Verslaggever: "We vragen ons af hoe je gaat spelen. 433? 442? Of toch 343?"
Brian: "We're going to play football. We're going to defend and we're going to attack."
Jammer dat het goede centrum van afgelopen seizoen uit elkaar wordt gehaald, maar eigenlijk kun je ook niet anders. Blijft lastig zolang Hartman niet fit is, denk ik.
Benieuwd hoe we het gaan doen, al vrees ik voor het ergste...
In balbezit was het zeker goed, maar verdedigend deed ie mij een beetje denken aan Lopez. Was matig. Maar goed, dat zeg ik op basis van slechts 1 wedstrijd natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bueno beviel prima die ene wedstrijd. Maar ja, die raakte meteen geblesseerd en is nu al meer dan 3 weken uitgeschakeld.
https://www.voetbalprimeu(...)ons-league-duel.htmlquote:Een groot aantal Feyenoord-supporters dreigt de aftrap van het Champions League-duel met Bayer Leverkusen te gaan missen. Dat meldt 1908 donderdagmiddag. Er zijn grote files ontstaan op de snelwegen rondom Rotterdam. Daarnaast heeft de politie een deel van de A15 af moeten zetten vanwege intimiderend gedrag van Leverkusen-supporters.
Feyenoord begint de nieuwe CL-campagne donderdagavond al om 18.45 uur. Dat relatief vroege tijdstip lijkt niet door iedereen gehaald te worden. Volgens 1908 staan er 'duizenden' fans in de file. De vertraging op de snelwegen rond Rotterdam is inmiddels opgelopen tot meer dan een uur.
Ook voelde 'een heel leger' van de politie zich genoodzaakt om een deel van de A15 af te zetten. Dat omdat supporters van Leverkusen boksbeugels en honkbalknuppels toonden aan voorbijrijdende Feyenoord-aanhangers. Ook de A29 staat vast. Daar bedraagt de vertraging ruim tachtig minuten. Feyenoord heeft vooralsnog geen melding gemaakt van een aangepaste aanvangstijd.
Snel app downloadenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oh wacht dit is op Ziggo Sport nu? Volgens mij kan ik dan niet kijken
Vaseline en de poppers erbij gepakt.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:01 schreef onlogisch het volgende:
Dit gaat een hele pijnlijke avond worden
Ziggo Go zou moeten werkenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je kan een Ziggo Sport Free (of iets in die trant) account aanmaken.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Voor de hoofdprijs ook nog. Niemand behalve Dennis, Arne en @Pistolero begrepen dit.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:53 schreef De_Kraam het volgende:
Bij Twente lachen ze zich de ballen uit de broek dat Don Dennis Zerrouki gehaald heeft.
Zinloos.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we dit nog aan je uitleggen?
Dat noemen ze een strafschopgebied.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp dat rond de keeper staan sowieso nooit zo bij corners.
Gewoon sociaal gedrag, we zijn roedeldieren.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp dat rond de keeper staan sowieso nooit zo bij corners.
Dat lijkt me iets te overdrevenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Van te voren had ik al een beetje het gevoel dat het een "Atletico-uit" zou worden (wij de complimenten, zij de punten) en tot nu toe vind ik het precies dat eigenlijk.
Bro we spelen echt kanjerslechtquote:Op donderdag 19 september 2024 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Van te voren had ik al een beetje het gevoel dat het een "Atletico-uit" zou worden (wij de complimenten, zij de punten) en tot nu toe vind ik het precies dat eigenlijk.
Kijien niksquote:Op donderdag 19 september 2024 19:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
De mensen die zeggen dat we prima spelen, naar welke wedstrijd kijien jullie?
Welnee, je maakt 1 domme fout die door RKC niet zal worden afgestraft maar door een van de grootste talenten ter wereld nu wel. Verder geef je niets weg maar kom je zelf wel bij hun 16.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:02 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Bro we spelen echt kanjerslecht
Kwestie van tijd voor jantje
Dat is waar. Die loeren erg op de ruimte achter Trauner.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is niet heel slecht maar Bayer geeft ook maar beperkt gas.
Nou ja niks. In de eerste minuut lag die al bijna erinquote:Op donderdag 19 september 2024 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Welnee, je maakt 1 domme fout die door RKC niet zal worden afgestraft maar door een van de grootste talenten ter wereld nu wel. Verder geef je niets weg maar kom je zelf wel bij hun 16.
Je komt fysiek wel wat tekort tegen zo'n Tah en Tapsoba maar verder kom je best aardig mee vind ik.
We spelen (nog) niet echt goed, maar zeker ook niet slecht momenteel. Ik had slechter verwacht.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
De mensen die zeggen dat we prima spelen, naar welke wedstrijd kijien jullie?
Oh, toen was ik nog m'n bord in de vaatwasser aan het zettenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja niks. In de eerste minuut lag die al bijna erin
2 blinde paarden en een spits die niet scoort? Ja, dat komt vast goedquote:Op donderdag 19 september 2024 19:04 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Stel je een voorhoede voor met Sinisterra - Gimenez - Minteh als ze gebleven waren.
Gekomen
Heb er een beetje hard hoofd in dat we resultaat kunnen boeken tegen DER DEUTSCHE MEISTER die Bayern en BVB ff op afstand laten, als we al moeite hebben met promovendi uit dequote:Op donderdag 19 september 2024 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Welnee, je maakt 1 domme fout die door RKC niet zal worden afgestraft maar door een van de grootste talenten ter wereld nu wel. Verder geef je niets weg maar kom je zelf wel bij hun 16.
Je komt fysiek wel wat tekort tegen zo'n Tah en Tapsoba maar verder kom je best aardig mee vind ik.
For surequote:Op donderdag 19 september 2024 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Als de naam van Priske genoemd wordt hoor ik direct Michel van Egmond.
Timber.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:08 schreef Qarrad het volgende:
K begin wat Babangida-vibes te krijgen van Paixão. Die moest ook een paar keer ernstig op zijn flikker krijgen om niet alleen aan zichzelf te denken door coach en leiders in de groep en toen ie dat begreep werd het leuk.
Wie in de groep zou ons die dienst kunnen bewijzen?
Hoeft ook niet, schade beperkt houden. Tegen bijv Nice moet je de punten pakken.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Heb er een beetje hard hoofd in dat we resultaat kunnen boeken tegen DER DEUTSCHE MEISTER die Bayern en BVB ff op afstand laten, als we al moeite hebben met promovendi uit deKeuken
Kampioen
Divisie
.
Ja ik heb ehh me middelvinger opgestokuhquote:Op donderdag 19 september 2024 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Als de naam van Priske genoemd wordt hoor ik direct Michel van Egmond.
Het zou ook geen schande zijn om van zo'n team te verliezen als je in het spel maar wat vooruitgang ziet en dat zie ik wel tot nu toe.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Heb er een beetje hard hoofd in dat we resultaat kunnen boeken tegen DER DEUTSCHE MEISTER die Bayern en BVB ff op afstand laten, als we al moeite hebben met promovendi uit deKeuken
Kampioen
Divisie
.
Wie heeft er een grotere pener dan Paixao? Ik denk Osman. Hwang valt af.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:08 schreef Qarrad het volgende:
K begin wat Babangida-vibes te krijgen van Paixão. Die moest ook een paar keer ernstig op zijn flikker krijgen om niet alleen aan zichzelf te denken door coach en leiders in de groep en toen ie dat begreep werd het leuk.
Wie in de groep zou ons die dienst kunnen bewijzen?
Ik ga daar serieus voor biddenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, schade beperkt houden. Tegen bijv Nice moet je de punten pakken.
We spelen niet tegen Nice.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, schade beperkt houden. Tegen bijv Nice moet je de punten pakken.
Ben het in de basis eens met wat jij en Klummie zeggen, maar dat onderbuikgevoel dat wij Feyenoorders helaas maar al te goed kennen blijft voorlopig nog wel even..quote:Op donderdag 19 september 2024 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het zou ook geen schande zijn om van zo'n team te verliezen als je in het spel maar wat vooruitgang ziet en dat zie ik wel tot nu toe.
Ik weet tijdens zo'n CL-avondje ook nooit zo goed wat mensen verwachten hoor, het is niet bepaald realistisch om te verwachten dat je dit soort ploegen even vast zet maar dat lijkt wel te zijn wat mensen willen als je de posts hier soms leest
Ja sorry ik vind het toch wat ranzig om me bezig te houden met de tolli's van net niet meer minderjarige jochiesquote:Op donderdag 19 september 2024 19:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wie heeft er een grotere pener dan Paixao? Ik denk Osman. Hwang valt af.
En ik zie ook goede dingen bij Hwang. Voetenwerk, handelingssnelheid, instelling.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:14 schreef hhh38 het volgende:
Die inspeelpasses van Trauner blijven wel fantastisch
Algerijnquote:Op donderdag 19 september 2024 19:14 schreef De_Pel het volgende:
Zerrouki
Kunnen we die kutmarokkaaN niet terug gewoon terugsturen naar istanboel ofzo?
Ze spelen niet eens heel slecht, 2 kansjes tegen, 0-2 achterquote:
Ow ja, Lille dus.quote:
Is het Booniefaatje?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:16 schreef Qarrad het volgende:
Kan iemand die commentator vertellen dat die vent geen "booniefees" heet
hoe danquote:Op donderdag 19 september 2024 19:16 schreef Qarrad het volgende:
Kan iemand die commentator vertellen dat die vent geen "booniefees" heet
Erg mooi.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feyenoord leidt wel in inworpen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
Dat leuke is er inmiddels ook al een tijdje van af.
We zijn weer Feyenoord, jongons.
Het waren een paar leuke jaren.
Tactisch/voetballend niet eens zo slecht. Maar er doen twee echte mongolen mee, ongelooflijk zegquote:
De vorige kenkerzomer of deze kenkerzomer?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef fetX het volgende:
Dennis met zijn kenkerzomer. Veel dank.
Kloptquote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vorige kenkerzomer of deze kenkerzomer?
Dit is een prima samenvatting ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tactisch/voetballend niet eens zo slecht. Maar er doen twee echte mongolen mee, ongelooflijk zeg
van Persiebal spelen, dan is de 36e plaats binnen handbereik.quote:
Gewoon een pieper geven in de rust.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Prima, sturen we hem naar calcutta
Waarom kijk je niet gewoon gezellig mee?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg nu al 3 keer de melding van de goal van Leverkussen binnen. Volgens mij is m'n telefoon kapot
Kampioen van Duitsland. Met afstand boven Bayern, CL-finalist Dortmund en RB Leipzig.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:19 schreef bbuddybb het volgende:
Zo bijzonder is dit Leverkusen niet. Zegt alles over ons natuurlijk.
Koop een pieper. @3rr0rquote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg nu al 3 keer de melding van de goal van Leverkussen binnen. Volgens mij is m'n telefoon kapot
In Hongarije gekochtquote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
Dat leuke is er inmiddels ook al een tijdje van af.
We zijn weer Feyenoord, jongons.
Het waren een paar leuke jaren.
Mensen beseffen nog steeds niet hoe hard bergafwaarts het is gegaan sinds die zelf TD is gaan spelenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij heeft Dennis ouwe kots staan opwarmen deze zomer.
Fijn dat het je nu ook opvaltquote:Op donderdag 19 september 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Lotomba is wel humor op zich.
Galgenhumor, dat wel.
Daarvoor moet je toch in de top 5 eindigen?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef TornadoDK het volgende:
Jullie kunnen iig vast prima wennen aan het weer spelen op donderdag
Op basis van dit momentje ja?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef fetX het volgende:
Trauner is ook wel het beste vanaf he. Alleen aan de bal nog wel prima.
Als hij een miskoop blijkt dan moet Hwang wel een ongelooflijke wereldster worden om deze waardeloze transferzomer voor Dennis nog een magere 4 op te leveren.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Lotomba is wel humor op zich.
Galgenhumor, dat wel.
Vorige wedstrijd niet gezien?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op basis van dit momentje ja?
Nog steeds de beste keus, zeker in de eredivisie met zijn inspeel pasquote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef fetX het volgende:
Trauner is ook wel het beste vanaf he. Alleen aan de bal nog wel prima.
Het is echt bizar, ook waar hij heel de tijd looptquote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fijn dat het je nu ook opvalt
Maar Arend had zich niet in z’n reet laten nemen door die moffen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch blijf ik er ook wel bij dat mensen wel een heel verkeerd verwachtingspatroon hebben als ze denken dat je een ploeg die ongeslagen de dubbel wint in Duitsland en in een compleet seizoen alleen een Europese finale verloren heeft even de wil kunt opleggen. Spelers als Wirtz en Boniface zijn toch gewoon veel te goed, ook onder Oh Arne had je hier gewoon van verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |