Officieel zijn jullie niet in overtreding van de geldende VBL regels door hier te opereren met een verouderde OP maar zo krampachtig aan Arne vasthouden lijkt me niet gezond. Op z'n minst is het armoe. @Coco @R-woud93 @onlogisch @Drizzt_DoUrden en @GGMM zullen dat vast beamen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB #164] Fijne Feestdagen (jij ook GGMM)
Ga daar maar heen. Fijne feestdagen. Gr gr.
MaschaGodin @Cocoquote:
Volgens mij zou @ThePlaneteer een poging wagen voor een nieuwe OPquote:Op donderdag 19 september 2024 17:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Officieel zijn jullie niet in overtreding van de geldende VBL regels door hier te opereren met een verouderde OP maar zo krampachtig aan Arne vasthouden lijkt me niet gezond. Op z'n minst is het armoe. @:Coco @:R-woud93 @:onlogisch @:Drizzt_DoUrden en @:GGMM zullen dat vast beamen.
Ik ben groot fan van de Generaal maar die kan echt niet meer mee op dit niveau.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
Een centrum Trauner - Beelen, daar houd ik m'n hart voor vast. Wel erg blij dat Hwang en Milambo spelen
Maar het is een logische keuze, want Smal kan al helemaal niet. Trauner is dan logisch want Hancko naar links is prima.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van de Generaal maar die kan echt niet meer mee op dit niveau.
Natuurlijk is het logisch, er is niets anders.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar het is een logische keuze, want Smal kan al helemaal niet. Trauner is dan logisch want Hancko naar links is prima.
Mitchell? Lijkt me te vroeg hoor, maar het had gekund.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk is het logisch, er is niets anders.
Zoals in Grun?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner moet alweer mondjes snoeren.
Och een minder potje waarin het hele team het laat afweten.quote:
Zechiël is geen sloper, die zou ik ook niet op Wirtz durven zetten.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:00 schreef Kerftminister het volgende:
Compleet bizar dat je Zerrouki boven Zechiël verkiest, tenzij laatstgenoemde geen 2 potten per week kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |