Gewoon sociaal gedrag, we zijn roedeldieren.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp dat rond de keeper staan sowieso nooit zo bij corners.
Dat lijkt me iets te overdrevenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Van te voren had ik al een beetje het gevoel dat het een "Atletico-uit" zou worden (wij de complimenten, zij de punten) en tot nu toe vind ik het precies dat eigenlijk.
Bro we spelen echt kanjerslechtquote:Op donderdag 19 september 2024 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Van te voren had ik al een beetje het gevoel dat het een "Atletico-uit" zou worden (wij de complimenten, zij de punten) en tot nu toe vind ik het precies dat eigenlijk.
Kijien niksquote:Op donderdag 19 september 2024 19:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
De mensen die zeggen dat we prima spelen, naar welke wedstrijd kijien jullie?
Welnee, je maakt 1 domme fout die door RKC niet zal worden afgestraft maar door een van de grootste talenten ter wereld nu wel. Verder geef je niets weg maar kom je zelf wel bij hun 16.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:02 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Bro we spelen echt kanjerslecht
Kwestie van tijd voor jantje
Dat is waar. Die loeren erg op de ruimte achter Trauner.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is niet heel slecht maar Bayer geeft ook maar beperkt gas.
Nou ja niks. In de eerste minuut lag die al bijna erinquote:Op donderdag 19 september 2024 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Welnee, je maakt 1 domme fout die door RKC niet zal worden afgestraft maar door een van de grootste talenten ter wereld nu wel. Verder geef je niets weg maar kom je zelf wel bij hun 16.
Je komt fysiek wel wat tekort tegen zo'n Tah en Tapsoba maar verder kom je best aardig mee vind ik.
We spelen (nog) niet echt goed, maar zeker ook niet slecht momenteel. Ik had slechter verwacht.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
De mensen die zeggen dat we prima spelen, naar welke wedstrijd kijien jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |