Lekkerquote:
quote:
Ik was mijn bananen al kwijtquote:
Ik heb ze er alle vijf in gedaanquote:
Ik had er maar 1 nog, die ging in een toetje met hazelnootpastaquote:
Ziet er lekker uit, maar nog nooit gegeten bananenbroodquote:
Het is droge cake met banaanquote:Op maandag 9 september 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar nog nooit gegeten bananenbrood
Hyves nostalgiequote:
Was die niet van JeBroer?quote:Op maandag 9 september 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Er was ooit, heeelllllllllllllllllllllllllll, lang geleden, een liedje met 'gaan met die banaan' erin
maar kan het niet meer vinden
quote:
quote:
Oja die ken ik nog wel jaquote:
Komt uit '72.quote:
Mijn geboorte jaar.quote:
Lijkt me, gezien zijn leeftijd, redelijk onmogelijkquote:
Ik zou het ook niet weten. Banana Joe is het enige bananenlied die ik ken en nog niet genoemd is.quote:Op maandag 9 september 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me, gezien zijn leeftijd, redelijk onmogelijk
Heb ook echt al een paar keer lang zitten zoeken,quote:Op maandag 9 september 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Banana Joe is het enige bananenlied die ik ken en nog niet genoemd is.
Ja! Wat leuk om te zien zo zeg, met al die foto'squote:Op maandag 9 september 2024 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Jij had toch ook meegelopen?
C&H / Sfeerimpressie Airborne Wandeltochtin Oosterbeek 2024
Kon die namelijk alleen maar vindenquote:Op maandag 9 september 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me, gezien zijn leeftijd, redelijk onmogelijk
Als jouw bananenbrood droog is doe je iets niet goed.quote:
Ahaquote:Op maandag 9 september 2024 20:06 schreef maily het volgende:
zie ik toevallig net voorbijkomen
Bananenbennie
Lul. ik heb ook even gezocht en dacht an Banasplit. Misschien dat het daar in zat.quote:Op maandag 9 september 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Er was ooit, heeelllllllllllllllllllllllllll, lang geleden, een liedje met 'gaan met die banaan' erin
maar kan het niet meer vinden
was dat met Joling en die dixi?quote:Op maandag 9 september 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul. ik heb ook even gezocht en dacht an Banasplit. Misschien dat het daar in zat.
Niet dus maar ik kwam deze aflevering tegen.
Kapot gelachen en een traan. aan het einde.
Roeien is helemaal de bom sinds de OS dit jaarquote:Op maandag 9 september 2024 20:29 schreef pullup het volgende:
Staatcniet op youtube dus didn't hasppen
Echtquote:Op maandag 9 september 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Roeien is helemaal de bom sinds de OS dit jaar
Ik kan het lezen, merciquote:Op maandag 9 september 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/bergen(...)televisie~ab3a977d4/
helaas premium artikel
Nee wel met een klein meisje die Ik voel mij zo verdomt alleen kon zingen.quote:
Of degene die het maakte, ik heb het nog nooit zelfgemaaktquote:Op maandag 9 september 2024 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jouw bananenbrood droog is doe je iets niet goed.
Je kanarie ging weer eens door het rode?quote:Op maandag 9 september 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Het plein voor mij ligt gvd weer overhoop.
Ben jij daar niet gewoon precies der juiste persoon voor?quote:Op maandag 9 september 2024 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh, wie zegt ER eens iets van?
Las daarstraks iets over een straat in Amsterdam die al voor de 105 x dit jaar opengebroken isquote:Op maandag 9 september 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Het plein voor mij ligt gvd weer overhoop.
Delegeren is het woord van de week,quote:Op maandag 9 september 2024 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben jij daar niet gewoon precies der juiste persoon voor?
Die liggen ook al open die grachtenquote:Op maandag 9 september 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Las daarstraks iets over een straat in Amsterdam die al voor de 105 x dit jaar opengebroken is![]()
Eentje zelfs 140 x![]()
Het word toch echt eens tijd dat we falende ambtenaren de gracht in flikkeren.
quote:Op maandag 9 september 2024 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die liggen ook al open die grachten
quote:Op maandag 9 september 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Las daarstraks iets over een straat in Amsterdam die al voor de 105 x dit jaar opengebroken is![]()
Eentje zelfs 140 x![]()
Het word toch echt eens tijd dat we falende ambtenaren de gracht in flikkeren.
RIPquote:Op maandag 9 september 2024 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
Darth Vader en Mufasa zijn niet meer
https://www.ad.nl/show/ac(...)-star-wars~a5a8ec0c/
quote:
Ik heb hemt gemist denk ik maar hoop dat hij Elon geraakt heeftquote:Op dinsdag 10 september 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
Over 3kwartier weer een launch @:Pullup![]()
Jaquote:
Van mij ook nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
JaNaja hij hoeft ook niet helemaal kapot
Dat overkomt mij nou nooitquote:
Schaamtequote:Op dinsdag 10 september 2024 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij ook niet![]()
Maar het verbaasde me dat hij zo vlot weer op stond.
Ja, wie niet. Deden die vrouwen allemaalquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:01 schreef Lovely het volgende:
Ik zou wel vreemd op kijken, als ik ineens een bos bloemen in mijn handen gedrukt krijg
En net nog niet kijken of er ergens een verborgen camera isquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wie niet. Deden die vrouwen allemaal
Ja het regent nog net niet maar het is echt van kwart bewolkt naar super grijs en winderig gegaan, en het is minstens 5 graden kouderquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:15 schreef Lovely het volgende:
Hier niet ook best donker nog vanmorgen.. en het waait behoorlijk maar het is nog droog
Nja over een paar dagen weer zonnig weer en 20 gradenquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het regent nog net niet maar het is echt van kwart bewolkt naar super grijs en winderig gegaan, en het is minstens 5 graden kouder
Dat zou best leuk zijn jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hemt gemist denk ik maar hoop dat hij Elon geraakt heeft
quote:
Er komt de komende uren alleen maar meer uit de luchtquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:41 schreef pullup het volgende:
Nou droog is het niet meer ondertussengelukkig hoef ik er niet meer uit
Nou ja even doorbijten dan maar, ik begreep dat het in het weekeinde weer beter isquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komt de komende uren alleen maar meer uit de lucht
Yepquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:54 schreef pullup het volgende:
Ik mis de Vuelta nuWas toch mooi om zo rond deze tijd even te kunnen inschakelen.
Vanavond moeten we tegen Duitsland he?
Leuk maar zo nepquote:
quote:
Hoppa, de gracht in ermee!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:14 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)ijkt-erg-ingewikkeld
Gert Oosting moet het worden @:gast_op_afstand_GOA
En dan zijn uitspraak "Het blijkt erg ingewikkeld"quote:
Het is echt een drama product deze knakkerquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan zijn uitspraak "Het blijkt erg ingewikkeld"
Dat zijn texten voor een stagière.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Vond het altijd een fijne acteur die rust uit straalde.
[ afbeelding ]
Ik kom er achter dat twitter vol staat met geniale filmpjes van hemquote:
Verrassendquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er achter dat twitter vol staat met geniale filmpjes van hem![]()
[ x ]
Duckiequote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:21 schreef tonja het volgende:
"Less salt, great taste"
Ja flikker godverdomme op. Lays paprika = niet meer te vreten![]()
Mijn favoriete chips is niet meer![]()
Dit moest ik even kwijt
Alle chips smaakt minder lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:21 schreef tonja het volgende:
"Less salt, great taste"
Dit moest ik even kwijt
We moeten ze boycotten! Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:33 schreef pullup het volgende:
Ik lees net dit
Lay's bakte voorheen de aardappels in zonnebloemolie. “Dat geeft de fijnste smaak, geen off flavour.” Maar sinds de prijsstijging van zonnebloemolie door de oorlog in Oekraïne wordt er met andere olie geëxperimenteerd. “Maisolie bevat meer smaakstoffen en bij verhitting levert dit een duidelijke afwijking op.31 mrt 2023
Het zijn de Russen weer eens
Klopt, allemaal flauwe meuk geworden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:21 schreef tonja het volgende:
"Less salt, great taste"
Dit moest ik even kwijt
quote:
Ben jij een Croky-man?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb Lay's nooit lekker gevonden.
Croky-eend.quote:
Het is wel mijn favo wegens gebrek aan concurrentiequote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb Lay's nooit lekker gevonden.
Toen het nog Smiths heette waren ze een stuk beter.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel mijn favo wegens gebrek aan concurrentie
Dat was in het jaar kruikquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen het nog Smits heette waren ze een stuk beter.
Tomato tomatoquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben zelf meer van de Smith's
Doritos chips smaakt ook niet lekker meer helaasquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:21 schreef tonja het volgende:
"Less salt, great taste"
Dit moest ik even kwijt
Had ik ook met de Pinda's laatst.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn borrelnoten afgelopen weekend ook flauwer smaakten dan normaal, maar misschien was dat gewoon een matige batch.....en Jumbo-merk
Pinda's van de notenbar of kaasboerquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik ook met de Pinda's laatst.
Je moet altijd de Calvé pinda's hebben, vettig, knapperig en lekker zout. Nu is het kleffe hap.
Vers gebrande.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pinda's van de notenbar of kaasboer![]()
Sowieso pinda's en noten
Cashews en pistache nootjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso pinda's en noten
quote:
Eensch.. alleen de geur alquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso pinda's en noten
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef pullup het volgende:
Ik kwam in Zuid Frankrijk Lays Chips met pastis smaak tegen
Was best nieuwsgierig maar heb ze toch maar laten liggen
Je moet die twee op z'n vroegst mengen in je mond.. of maagquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef pullup het volgende:
Ik kwam in Zuid Frankrijk Lays Chips met pastis smaak tegen
Was best nieuwsgierig maar heb ze toch maar laten liggen
Heel bijzonder. Zou dit ook op de ingredientenlijst staan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En over die Chips... ChatGPT weet het antwoord:
Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?
Ja, er zijn al chips op de markt waarin dierlijke eiwitten, zoals sprinkhanen en andere insecten, worden verwerkt. Dit is vooral populair geworden vanwege de toename van duurzame voedselproductie en de behoefte aan alternatieve eiwitbronnen. Insecten, zoals sprinkhanen, zijn rijk aan eiwitten en worden beschouwd als een milieuvriendelijk alternatief voor traditionele vleesbronnen omdat ze minder ruimte, water en voer nodig hebben om te produceren.
Er zijn verschillende bedrijven in Europa en wereldwijd die experimenteren met het toevoegen van insectenmeel aan voedingsproducten, waaronder chips.
Nou ik dacht hetzelfdequote:
GMTAquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder. Zou dit ook op de ingredientenlijst staan?
Wat gaat er nu weer aan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die wat anders willen,
De film op RTL 7 is goed
Ik zit Lucy (2014) te kijkenquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die wat anders willen,
De film op RTL 7 is goed
Ja maar zit het er nu wel of niet inquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GMTA
Moet dat op de vrpakking staan in NL en zoja, hoe?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Ja, in Nederland moeten voedingsproducten die insecten of andere dierlijke eiwitten bevatten, dit duidelijk vermelden op de verpakking. De regelgeving in de Europese Unie (en daarmee ook in Nederland) vereist dat alle ingrediënten in voedselproducten transparant worden gecommuniceerd aan de consument. Dit valt onder de algemene voedselinformatie- en etiketteringsregels, vastgelegd in de Verordening (EU) nr. 1169/2011.
Als een product insecten bevat, zoals sprinkhanen of meelwormen, moet dit expliciet worden vermeld op de ingrediëntenlijst, meestal met de wetenschappelijke naam van het insect. Daarnaast gelden de volgende regels:
Ingrediëntenlijst: Het type insect moet worden opgenomen in de lijst van ingrediënten, bijvoorbeeld als "meel van sprinkhanen (Locusta migratoria)" of "meel van gedroogde meelwormen (Tenebrio molitor)".
Allergeneninformatie: Omdat insecten verwant zijn aan schaaldieren en weekdieren, moeten fabrikanten vaak ook waarschuwen voor mogelijke allergenen. Mensen met schaaldierallergieën kunnen namelijk ook allergisch zijn voor insecten.
Duidelijke benaming: Naast de ingrediëntenlijst kan het zijn dat de verpakking woorden als "verrijkt met insecteneiwit" of een andere duidelijke aanduiding bevat, zodat consumenten direct begrijpen dat het product insecten bevat.
Deze regels zijn bedoeld om consumenten goed te informeren, zodat zij weloverwogen keuzes kunnen maken over wat zij eten.
Dus toch testen he, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik dacht hetzelfdeVaak vind ik het grappig om toch te testen maar dit ging me wat te ver
Ik vertrouw het ook niet !quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar zit het er nu wel of niet in![]()
Het staat er volgens mij niet op
Scarletquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit Lucy (2014) te kijken
tl; drquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GMTA
Moet dat op de vrpakking staan in NL en zoja, hoe?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Ja, in Nederland moeten voedingsproducten die insecten of andere dierlijke eiwitten bevatten, dit duidelijk vermelden op de verpakking. De regelgeving in de Europese Unie (en daarmee ook in Nederland) vereist dat alle ingrediënten in voedselproducten transparant worden gecommuniceerd aan de consument. Dit valt onder de algemene voedselinformatie- en etiketteringsregels, vastgelegd in de Verordening (EU) nr. 1169/2011.
Als een product insecten bevat, zoals sprinkhanen of meelwormen, moet dit expliciet worden vermeld op de ingrediëntenlijst, meestal met de wetenschappelijke naam van het insect. Daarnaast gelden de volgende regels:
Ingrediëntenlijst: Het type insect moet worden opgenomen in de lijst van ingrediënten, bijvoorbeeld als "meel van sprinkhanen (Locusta migratoria)" of "meel van gedroogde meelwormen (Tenebrio molitor)".
Allergeneninformatie: Omdat insecten verwant zijn aan schaaldieren en weekdieren, moeten fabrikanten vaak ook waarschuwen voor mogelijke allergenen. Mensen met schaaldierallergieën kunnen namelijk ook allergisch zijn voor insecten.
Duidelijke benaming: Naast de ingrediëntenlijst kan het zijn dat de verpakking woorden als "verrijkt met insecteneiwit" of een andere duidelijke aanduiding bevat, zodat consumenten direct begrijpen dat het product insecten bevat.
Deze regels zijn bedoeld om consumenten goed te informeren, zodat zij weloverwogen keuzes kunnen maken over wat zij eten.
Ja dat is weer typisch Chatgpt langdradig geneuzelquote:
Nu maar hopen dat er geen actievoerders de deur blokkerenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:03 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)maal-uit-de-steigers
Leuk voor de toeristen![]()
Eerst de Dom in Utrecht en nu ook de Westertoren
Ik dus ook, dat antwoord kan een stuk korterquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is weer typisch Chatgpt langdradig geneuzel![]()
Ik haak dan wel meteen af
Die komen morgen langs met een tankauto vol verf.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen actievoerders de deur blokkeren
Je kunt ook tegen chad zeggen: Vanaf nu wil ik alleen nog maar antwoorden van maximaal 50 woorden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, dat antwoord kan een stuk korter
Maar ik moet zeggen dat ik afgelopen weken ook teen paar keer wat heb gevraagd aan Chad, toen krijg ik toch redelijk compacte antwoorden terug. Best heel handig.
Hij zal wel te schoon zijnquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komen morgen langs met een tankauto vol verf.
Er is vast wel iets 'mis' met de Westertoren in hun ogen
Vraag eens wat kleiner is, 9,9 of 9,11quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, dat antwoord kan een stuk korter
Maar ik moet zeggen dat ik afgelopen weken ook teen paar keer wat heb gevraagd aan Chad, toen krijg ik toch redelijk compacte antwoorden terug. Best heel handig.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen chad zeggen: Vanaf nu wil ik alleen nog maar antwoorden van maximaal 50 woorden.
And so be it.
Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?quote:
Noemt mij een dom brunetje terwijl hij mijn naam niet eens goed speltquote:
Dat is al meteen logischer ook nogquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?
aub antwoorden met max 25 woorden
ChatGPT zei:
ChatGPT
Ja, sommige chips bevatten al dierlijke eiwitten zoals sprinkhanen of meelwormen, vooral in nichemarkten gericht op duurzame en alternatieve eiwitbronnen.
Precies, alles wat je wil weten staat erin.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef pullup het volgende:
D
[..]
Dat is al meteen logischer ook nog
9,11 is groter dan 9,9. Dus 9,9 is kleiner dan 9,11.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag eens wat kleiner is, 9,9 of 9,11
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Nou moe, postimage and imgur doen het beiden niet
En wat zeggen we dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, alles wat je wil weten staat erin.
Ik verwacht nog geen sprinkhanen in Lay's chips eigenlijk.
Er zijn er een heel aantal die dat fout blijken te doenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9,11 is groter dan 9,9. Dus 9,9 is kleiner dan 9,11.
Ik heb genoeg om gefrustreerd te raken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen sta in mijn frustratie.
Dat geeft toch een soort van troost
Gedeelde smartquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen sta in mijn frustratie.
Dat geeft toch een soort van troost
Mijn vriend Chad begrijpt me zo ook welquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noemt mij een dom brunetje terwijl hij mijn naam niet eens goed spelt
Staat potdomme nog steeds maar 1-0quote:
Prutser.quote:
Of heb je gewoon trek in biefstukquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Q: Waarom is een koe?
A: Dat is een grappige vraag! 😊 Een koe is een dier dat behoort tot de familie van de runderen. Ze worden voornamelijk gehouden voor hun melk, vlees en leer. Koeien spelen ook een belangrijke rol in de landbouw, omdat ze mest produceren die gebruikt kan worden als natuurlijke meststof voor gewassen.
Heb je een specifieke reden waarom je dit vraagt? Misschien ben je geïnteresseerd in landbouw of biologie?
Het had ook makkelijk al 3-0 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Staat potdomme nog steeds maar 1-0
Maar ze bakken er inderdaad niet veel van
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?
Nee zeker niet, probeer het de komende tijd maar en laat ons hier weten wat het resultaat was.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nee... is dat verboden?
Eeuh... ik heb mij jaarlijkse ananas al in April gekochtquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee zeker niet, probeer het de komende tijd maar en laat ons hier weten wat het resultaat was.
Jeujquote:
Dat was in Spanje toch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?
Het gaat niet om de ananasquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh... ik heb mij jaarlijkse ananas al in April gekocht
Owquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jeuj
[..]
Dat was in Spanje toch?
Werkt nietquote:
Ik begrijp net dat je hiervoor in Spanje moet zijnquote:
Jij hebt de pagina uit de adresbalk gekopieerd. Gewoon rmk en afbeeldingskoppeling kopiëren. Die plakken en tussen [img] tags zetten.quote:
Voor niks in dat mandje staan frotten dus.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat je hiervoor in Spanje moet zijn
Nee ik heb hetzelfde gedaan als altijd en de directe link gekopieerd en tussen de tags gezet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt de pagina uit de adresbalk gekopieerd. Gewoon rmk en afbeeldingskoppeling kopiëren. Die plakken en tussen [img] tags zetten.
Tot zover jouw ananasavontuur.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
wat gebeurt er als je in spanje een ananas omgekeerd in je winkelwagen legt?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Haha, nou, als je een ananas omgekeerd in je winkelwagen legt, denken sommige mensen dat je op zoek bent naar “avonturen” of swingers bent. 😳 Maar in de meeste gevallen zullen mensen het gewoon raar vinden of niks doorhebben! 😂
Toch wel ondersteboven hè?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor niks in dat mandje staan frotten dus.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch wel ondersteboven hè?
Je kan de ananas altijd nog op je pizza of door de carbonara doen
Keep us posted!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, dat begint nu !
Door de carbonaraquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij doet ook room door je carbonara hequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders staat Soury ineens bij je op de stoepquote:
Eh...nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij doet ook room door je carbonara he
De Hamvraag is dan wel hoe ze de Ananas draagtquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders staat Soury ineens bij je op de stoep
Dat is wel een goeie jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Hamvraag is dan wel hoe ze de Ananas draagt
Ananas op pizzaquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Barbaar.quote:
Heb er ook geen problemen mee ... lekker eten wat je lekker vindquote:
Ik vind het ook prima zo af en toe hoorquote:
Eating outside the pizzaBoxquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima zo af en toe hoor
Ik had Italiaanse collega's en ananas op pizza was voor hun ook verwerpbaar. Dat was echt 3x nee.quote:
Het is eendjes dag vandaagquote:
Mooi zo, zij hoeven hem ook niet te etenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had Italiaanse collega's en ananas op pizza was voor hun ook verwerpbaar. Dat was echt 3x nee.
Op 13 januari is het badeendjes dag.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg je, als er GEEN nananas opzit
[ afbeelding ]
Wat een raar beest.. lijkt wel een kruising tussen een kat en een mopshondquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg je, als er GEEN nananas opzit
[ afbeelding ]
Zelfs de lucht ruikt al herfstachtig. Het was nog niet eens echt koud ofzo, maar gewoon; de lucht was anders!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... Het was vandaag gewoon de eerste herfstdag hier.
Eigenlijk best lekker
Hier is het ook herfstachtig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... Het was vandaag gewoon de eerste herfstdag hier.
Eigenlijk best lekker
Hier is het kutweer.quote:
Hier ook, gelukkig volgende week weer nazomerenquote:
True storyquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs de lucht ruikt al herfstachtig. Het was nog niet eens echt koud ofzo, maar gewoon; de lucht was anders!
Ik haalde vandaag de was uit de droger en dacht, die korte broek kan ook wel weer achter in de kast.quote:
Morgen wordt het wel een stuk kouder.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs de lucht ruikt al herfstachtig. Het was nog niet eens echt koud ofzo, maar gewoon; de lucht was anders!
Volgende week is er nog een kansjequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik haalde vandaag de was uit de droger en dacht, die korte broek kan ook wel weer achter in de kast.
Tja... maar wat is een kans....quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende week is er nog een kansje
Domnipolyquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja... maar wat is een kans....
[ afbeelding ]
Helaas, geen kanskaarten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja... maar wat is een kans....
[ afbeelding ]
Ik wilde er eerst een paint voor D-en, maar dat is ook zo'n gedoe op de late avond.quote:
De vorige en ook gelijk eerste keer dat ik in Charlois was, was het anders erg heetquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Pleurisweer, zoals ze in Charlois zeggen.
QFTquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst een paint voor D-en, maar dat is ook zo'n gedoe op de late avond.
Ja, morgen wordt het kouder. Daarna wel weer wat warmer. Ik vind september echt een leuke maand; echt nog van alles watquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen wordt het wel een stuk kouder.
Ik zat vanmorgen thuis te werken met de schuifpui open, maar kreeg echt koude voeten. Dat was lang geleden:D
Ik dacht het echt meteen bij de post van GOA tijdens het scrollen, ik dacht 'iemand heeft hem vast al gemaakt' en ja hoorquote:
Pleurisheetquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vorige en ook gelijk eerste keer dat ik in Charlois was, was het anders erg heet
Hij viel me op toen ik alles getikt had, maar ik vond het te mooi om aan te passenquote:
JIj tikt nog?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij viel me op toen ik alles getikt had, maar ik vond het te mooi om aan te passen
Die past bij de caramel zouzeetquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij viel me op toen ik alles getikt had, maar ik vond het te mooi om aan te passen
Ik vond september vorige week ook leuk, volgende week ga ik een weekend naar mijn dochter in Arnhem, dan is het gelukkig een stuk droger dan nu.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het kouder. Daarna wel weer wat warmer. Ik vind september echt een leuke maand; echt nog van alles wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |