Het is wel mijn favo wegens gebrek aan concurrentiequote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb Lay's nooit lekker gevonden.
Toen het nog Smiths heette waren ze een stuk beter.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel mijn favo wegens gebrek aan concurrentie
Dat was in het jaar kruikquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen het nog Smits heette waren ze een stuk beter.
Tomato tomatoquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben zelf meer van de Smith's
Doritos chips smaakt ook niet lekker meer helaasquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:21 schreef tonja het volgende:
"Less salt, great taste"
Ja flikker godverdomme op. Lays paprika = niet meer te vreten![]()
Mijn favoriete chips is niet meer![]()
Dit moest ik even kwijt
Had ik ook met de Pinda's laatst.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn borrelnoten afgelopen weekend ook flauwer smaakten dan normaal, maar misschien was dat gewoon een matige batch.....en Jumbo-merk
Pinda's van de notenbar of kaasboerquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik ook met de Pinda's laatst.
Je moet altijd de Calvé pinda's hebben, vettig, knapperig en lekker zout. Nu is het kleffe hap.
Vers gebrande.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pinda's van de notenbar of kaasboer![]()
Sowieso pinda's en noten
Cashews en pistache nootjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso pinda's en noten
quote:
Eensch.. alleen de geur alquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso pinda's en noten
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef pullup het volgende:
Ik kwam in Zuid Frankrijk Lays Chips met pastis smaak tegen
Was best nieuwsgierig maar heb ze toch maar laten liggen
Je moet die twee op z'n vroegst mengen in je mond.. of maagquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef pullup het volgende:
Ik kwam in Zuid Frankrijk Lays Chips met pastis smaak tegen
Was best nieuwsgierig maar heb ze toch maar laten liggen
Heel bijzonder. Zou dit ook op de ingredientenlijst staan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En over die Chips... ChatGPT weet het antwoord:
Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?
Ja, er zijn al chips op de markt waarin dierlijke eiwitten, zoals sprinkhanen en andere insecten, worden verwerkt. Dit is vooral populair geworden vanwege de toename van duurzame voedselproductie en de behoefte aan alternatieve eiwitbronnen. Insecten, zoals sprinkhanen, zijn rijk aan eiwitten en worden beschouwd als een milieuvriendelijk alternatief voor traditionele vleesbronnen omdat ze minder ruimte, water en voer nodig hebben om te produceren.
Er zijn verschillende bedrijven in Europa en wereldwijd die experimenteren met het toevoegen van insectenmeel aan voedingsproducten, waaronder chips.
Nou ik dacht hetzelfdequote:
GMTAquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder. Zou dit ook op de ingredientenlijst staan?
Wat gaat er nu weer aan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die wat anders willen,
De film op RTL 7 is goed
Ik zit Lucy (2014) te kijkenquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die wat anders willen,
De film op RTL 7 is goed
Ja maar zit het er nu wel of niet inquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GMTA
Moet dat op de vrpakking staan in NL en zoja, hoe?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Ja, in Nederland moeten voedingsproducten die insecten of andere dierlijke eiwitten bevatten, dit duidelijk vermelden op de verpakking. De regelgeving in de Europese Unie (en daarmee ook in Nederland) vereist dat alle ingrediënten in voedselproducten transparant worden gecommuniceerd aan de consument. Dit valt onder de algemene voedselinformatie- en etiketteringsregels, vastgelegd in de Verordening (EU) nr. 1169/2011.
Als een product insecten bevat, zoals sprinkhanen of meelwormen, moet dit expliciet worden vermeld op de ingrediëntenlijst, meestal met de wetenschappelijke naam van het insect. Daarnaast gelden de volgende regels:
Ingrediëntenlijst: Het type insect moet worden opgenomen in de lijst van ingrediënten, bijvoorbeeld als "meel van sprinkhanen (Locusta migratoria)" of "meel van gedroogde meelwormen (Tenebrio molitor)".
Allergeneninformatie: Omdat insecten verwant zijn aan schaaldieren en weekdieren, moeten fabrikanten vaak ook waarschuwen voor mogelijke allergenen. Mensen met schaaldierallergieën kunnen namelijk ook allergisch zijn voor insecten.
Duidelijke benaming: Naast de ingrediëntenlijst kan het zijn dat de verpakking woorden als "verrijkt met insecteneiwit" of een andere duidelijke aanduiding bevat, zodat consumenten direct begrijpen dat het product insecten bevat.
Deze regels zijn bedoeld om consumenten goed te informeren, zodat zij weloverwogen keuzes kunnen maken over wat zij eten.
Dus toch testen he, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik dacht hetzelfdeVaak vind ik het grappig om toch te testen maar dit ging me wat te ver
Ik vertrouw het ook niet !quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar zit het er nu wel of niet in![]()
Het staat er volgens mij niet op
Scarletquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit Lucy (2014) te kijken
tl; drquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GMTA
Moet dat op de vrpakking staan in NL en zoja, hoe?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Ja, in Nederland moeten voedingsproducten die insecten of andere dierlijke eiwitten bevatten, dit duidelijk vermelden op de verpakking. De regelgeving in de Europese Unie (en daarmee ook in Nederland) vereist dat alle ingrediënten in voedselproducten transparant worden gecommuniceerd aan de consument. Dit valt onder de algemene voedselinformatie- en etiketteringsregels, vastgelegd in de Verordening (EU) nr. 1169/2011.
Als een product insecten bevat, zoals sprinkhanen of meelwormen, moet dit expliciet worden vermeld op de ingrediëntenlijst, meestal met de wetenschappelijke naam van het insect. Daarnaast gelden de volgende regels:
Ingrediëntenlijst: Het type insect moet worden opgenomen in de lijst van ingrediënten, bijvoorbeeld als "meel van sprinkhanen (Locusta migratoria)" of "meel van gedroogde meelwormen (Tenebrio molitor)".
Allergeneninformatie: Omdat insecten verwant zijn aan schaaldieren en weekdieren, moeten fabrikanten vaak ook waarschuwen voor mogelijke allergenen. Mensen met schaaldierallergieën kunnen namelijk ook allergisch zijn voor insecten.
Duidelijke benaming: Naast de ingrediëntenlijst kan het zijn dat de verpakking woorden als "verrijkt met insecteneiwit" of een andere duidelijke aanduiding bevat, zodat consumenten direct begrijpen dat het product insecten bevat.
Deze regels zijn bedoeld om consumenten goed te informeren, zodat zij weloverwogen keuzes kunnen maken over wat zij eten.
Ja dat is weer typisch Chatgpt langdradig geneuzelquote:
Nu maar hopen dat er geen actievoerders de deur blokkerenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:03 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)maal-uit-de-steigers
Leuk voor de toeristen![]()
Eerst de Dom in Utrecht en nu ook de Westertoren
Ik dus ook, dat antwoord kan een stuk korterquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is weer typisch Chatgpt langdradig geneuzel![]()
Ik haak dan wel meteen af
Die komen morgen langs met een tankauto vol verf.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen actievoerders de deur blokkeren
Je kunt ook tegen chad zeggen: Vanaf nu wil ik alleen nog maar antwoorden van maximaal 50 woorden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, dat antwoord kan een stuk korter
Maar ik moet zeggen dat ik afgelopen weken ook teen paar keer wat heb gevraagd aan Chad, toen krijg ik toch redelijk compacte antwoorden terug. Best heel handig.
Hij zal wel te schoon zijnquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komen morgen langs met een tankauto vol verf.
Er is vast wel iets 'mis' met de Westertoren in hun ogen
Vraag eens wat kleiner is, 9,9 of 9,11quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, dat antwoord kan een stuk korter
Maar ik moet zeggen dat ik afgelopen weken ook teen paar keer wat heb gevraagd aan Chad, toen krijg ik toch redelijk compacte antwoorden terug. Best heel handig.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen chad zeggen: Vanaf nu wil ik alleen nog maar antwoorden van maximaal 50 woorden.
And so be it.
Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?quote:
Noemt mij een dom brunetje terwijl hij mijn naam niet eens goed speltquote:
Dat is al meteen logischer ook nogquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?
aub antwoorden met max 25 woorden
ChatGPT zei:
ChatGPT
Ja, sommige chips bevatten al dierlijke eiwitten zoals sprinkhanen of meelwormen, vooral in nichemarkten gericht op duurzame en alternatieve eiwitbronnen.
Precies, alles wat je wil weten staat erin.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef pullup het volgende:
D
[..]
Dat is al meteen logischer ook nog
9,11 is groter dan 9,9. Dus 9,9 is kleiner dan 9,11.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag eens wat kleiner is, 9,9 of 9,11
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Nou moe, postimage and imgur doen het beiden niet
En wat zeggen we dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, alles wat je wil weten staat erin.
Ik verwacht nog geen sprinkhanen in Lay's chips eigenlijk.
Er zijn er een heel aantal die dat fout blijken te doenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9,11 is groter dan 9,9. Dus 9,9 is kleiner dan 9,11.
Ik heb genoeg om gefrustreerd te raken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen sta in mijn frustratie.
Dat geeft toch een soort van troost
Gedeelde smartquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen sta in mijn frustratie.
Dat geeft toch een soort van troost
Mijn vriend Chad begrijpt me zo ook welquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noemt mij een dom brunetje terwijl hij mijn naam niet eens goed spelt
Staat potdomme nog steeds maar 1-0quote:
Prutser.quote:
Of heb je gewoon trek in biefstukquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Q: Waarom is een koe?
A: Dat is een grappige vraag! 😊 Een koe is een dier dat behoort tot de familie van de runderen. Ze worden voornamelijk gehouden voor hun melk, vlees en leer. Koeien spelen ook een belangrijke rol in de landbouw, omdat ze mest produceren die gebruikt kan worden als natuurlijke meststof voor gewassen.
Heb je een specifieke reden waarom je dit vraagt? Misschien ben je geïnteresseerd in landbouw of biologie?
Het had ook makkelijk al 3-0 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Staat potdomme nog steeds maar 1-0
Maar ze bakken er inderdaad niet veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |