Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?quote:
Noemt mij een dom brunetje terwijl hij mijn naam niet eens goed speltquote:
Dat is al meteen logischer ook nogquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?
aub antwoorden met max 25 woorden
ChatGPT zei:
ChatGPT
Ja, sommige chips bevatten al dierlijke eiwitten zoals sprinkhanen of meelwormen, vooral in nichemarkten gericht op duurzame en alternatieve eiwitbronnen.
Precies, alles wat je wil weten staat erin.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef pullup het volgende:
D
[..]
Dat is al meteen logischer ook nog
9,11 is groter dan 9,9. Dus 9,9 is kleiner dan 9,11.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag eens wat kleiner is, 9,9 of 9,11
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Nou moe, postimage and imgur doen het beiden niet
En wat zeggen we dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, alles wat je wil weten staat erin.
Ik verwacht nog geen sprinkhanen in Lay's chips eigenlijk.
Er zijn er een heel aantal die dat fout blijken te doenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9,11 is groter dan 9,9. Dus 9,9 is kleiner dan 9,11.
Ik heb genoeg om gefrustreerd te raken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen sta in mijn frustratie.
Dat geeft toch een soort van troost
Gedeelde smartquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen sta in mijn frustratie.
Dat geeft toch een soort van troost
Mijn vriend Chad begrijpt me zo ook welquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noemt mij een dom brunetje terwijl hij mijn naam niet eens goed spelt
Staat potdomme nog steeds maar 1-0quote:
Prutser.quote:
Of heb je gewoon trek in biefstukquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Q: Waarom is een koe?
A: Dat is een grappige vraag! 😊 Een koe is een dier dat behoort tot de familie van de runderen. Ze worden voornamelijk gehouden voor hun melk, vlees en leer. Koeien spelen ook een belangrijke rol in de landbouw, omdat ze mest produceren die gebruikt kan worden als natuurlijke meststof voor gewassen.
Heb je een specifieke reden waarom je dit vraagt? Misschien ben je geïnteresseerd in landbouw of biologie?
Het had ook makkelijk al 3-0 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Staat potdomme nog steeds maar 1-0
Maar ze bakken er inderdaad niet veel van
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?
Nee zeker niet, probeer het de komende tijd maar en laat ons hier weten wat het resultaat was.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nee... is dat verboden?
Eeuh... ik heb mij jaarlijkse ananas al in April gekochtquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee zeker niet, probeer het de komende tijd maar en laat ons hier weten wat het resultaat was.
Jeujquote:
Dat was in Spanje toch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?
Het gaat niet om de ananasquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh... ik heb mij jaarlijkse ananas al in April gekocht
Owquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jeuj
[..]
Dat was in Spanje toch?
Werkt nietquote:
Ik begrijp net dat je hiervoor in Spanje moet zijnquote:
Jij hebt de pagina uit de adresbalk gekopieerd. Gewoon rmk en afbeeldingskoppeling kopiëren. Die plakken en tussen [img] tags zetten.quote:
Voor niks in dat mandje staan frotten dus.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat je hiervoor in Spanje moet zijn
Nee ik heb hetzelfde gedaan als altijd en de directe link gekopieerd en tussen de tags gezet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt de pagina uit de adresbalk gekopieerd. Gewoon rmk en afbeeldingskoppeling kopiëren. Die plakken en tussen [img] tags zetten.
Tot zover jouw ananasavontuur.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
wat gebeurt er als je in spanje een ananas omgekeerd in je winkelwagen legt?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Haha, nou, als je een ananas omgekeerd in je winkelwagen legt, denken sommige mensen dat je op zoek bent naar “avonturen” of swingers bent. 😳 Maar in de meeste gevallen zullen mensen het gewoon raar vinden of niks doorhebben! 😂
Toch wel ondersteboven hè?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor niks in dat mandje staan frotten dus.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch wel ondersteboven hè?
Je kan de ananas altijd nog op je pizza of door de carbonara doen
Keep us posted!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, dat begint nu !
Door de carbonaraquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij doet ook room door je carbonara hequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders staat Soury ineens bij je op de stoepquote:
Eh...nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij doet ook room door je carbonara he
De Hamvraag is dan wel hoe ze de Ananas draagtquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders staat Soury ineens bij je op de stoep
Dat is wel een goeie jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Hamvraag is dan wel hoe ze de Ananas draagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |