Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?quote:
Noemt mij een dom brunetje terwijl hij mijn naam niet eens goed speltquote:
Dat is al meteen logischer ook nogquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?
aub antwoorden met max 25 woorden
ChatGPT zei:
ChatGPT
Ja, sommige chips bevatten al dierlijke eiwitten zoals sprinkhanen of meelwormen, vooral in nichemarkten gericht op duurzame en alternatieve eiwitbronnen.
Precies, alles wat je wil weten staat erin.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef pullup het volgende:
D
[..]
Dat is al meteen logischer ook nog
9,11 is groter dan 9,9. Dus 9,9 is kleiner dan 9,11.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag eens wat kleiner is, 9,9 of 9,11
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Nou moe, postimage and imgur doen het beiden niet
En wat zeggen we dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, alles wat je wil weten staat erin.
Ik verwacht nog geen sprinkhanen in Lay's chips eigenlijk.
Er zijn er een heel aantal die dat fout blijken te doenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9,11 is groter dan 9,9. Dus 9,9 is kleiner dan 9,11.
Ik heb genoeg om gefrustreerd te raken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen sta in mijn frustratie.
Dat geeft toch een soort van troost
Gedeelde smartquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen sta in mijn frustratie.
Dat geeft toch een soort van troost
Mijn vriend Chad begrijpt me zo ook welquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noemt mij een dom brunetje terwijl hij mijn naam niet eens goed spelt
Staat potdomme nog steeds maar 1-0quote:
Prutser.quote:
Of heb je gewoon trek in biefstukquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Q: Waarom is een koe?
A: Dat is een grappige vraag! 😊 Een koe is een dier dat behoort tot de familie van de runderen. Ze worden voornamelijk gehouden voor hun melk, vlees en leer. Koeien spelen ook een belangrijke rol in de landbouw, omdat ze mest produceren die gebruikt kan worden als natuurlijke meststof voor gewassen.
Heb je een specifieke reden waarom je dit vraagt? Misschien ben je geïnteresseerd in landbouw of biologie?
Het had ook makkelijk al 3-0 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Staat potdomme nog steeds maar 1-0
Maar ze bakken er inderdaad niet veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |