quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?
Nee zeker niet, probeer het de komende tijd maar en laat ons hier weten wat het resultaat was.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nee... is dat verboden?
Eeuh... ik heb mij jaarlijkse ananas al in April gekochtquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee zeker niet, probeer het de komende tijd maar en laat ons hier weten wat het resultaat was.
Jeujquote:
Dat was in Spanje toch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?
Het gaat niet om de ananasquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh... ik heb mij jaarlijkse ananas al in April gekocht
Owquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jeuj
[..]
Dat was in Spanje toch?
Werkt nietquote:
Ik begrijp net dat je hiervoor in Spanje moet zijnquote:
Jij hebt de pagina uit de adresbalk gekopieerd. Gewoon rmk en afbeeldingskoppeling kopiëren. Die plakken en tussen [img] tags zetten.quote:
Voor niks in dat mandje staan frotten dus.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat je hiervoor in Spanje moet zijn
Nee ik heb hetzelfde gedaan als altijd en de directe link gekopieerd en tussen de tags gezet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt de pagina uit de adresbalk gekopieerd. Gewoon rmk en afbeeldingskoppeling kopiëren. Die plakken en tussen [img] tags zetten.
Tot zover jouw ananasavontuur.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
wat gebeurt er als je in spanje een ananas omgekeerd in je winkelwagen legt?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Haha, nou, als je een ananas omgekeerd in je winkelwagen legt, denken sommige mensen dat je op zoek bent naar “avonturen” of swingers bent. 😳 Maar in de meeste gevallen zullen mensen het gewoon raar vinden of niks doorhebben! 😂
Toch wel ondersteboven hè?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor niks in dat mandje staan frotten dus.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch wel ondersteboven hè?
Je kan de ananas altijd nog op je pizza of door de carbonara doen
Keep us posted!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, dat begint nu !
Door de carbonaraquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij doet ook room door je carbonara hequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders staat Soury ineens bij je op de stoepquote:
Eh...nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij doet ook room door je carbonara he
De Hamvraag is dan wel hoe ze de Ananas draagtquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders staat Soury ineens bij je op de stoep
Dat is wel een goeie jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Hamvraag is dan wel hoe ze de Ananas draagt
Ananas op pizzaquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Barbaar.quote:
Heb er ook geen problemen mee ... lekker eten wat je lekker vindquote:
Ik vind het ook prima zo af en toe hoorquote:
Eating outside the pizzaBoxquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima zo af en toe hoor
Ik had Italiaanse collega's en ananas op pizza was voor hun ook verwerpbaar. Dat was echt 3x nee.quote:
Het is eendjes dag vandaagquote:
Mooi zo, zij hoeven hem ook niet te etenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had Italiaanse collega's en ananas op pizza was voor hun ook verwerpbaar. Dat was echt 3x nee.
Op 13 januari is het badeendjes dag.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg je, als er GEEN nananas opzit
[ afbeelding ]
Wat een raar beest.. lijkt wel een kruising tussen een kat en een mopshondquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg je, als er GEEN nananas opzit
[ afbeelding ]
Zelfs de lucht ruikt al herfstachtig. Het was nog niet eens echt koud ofzo, maar gewoon; de lucht was anders!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... Het was vandaag gewoon de eerste herfstdag hier.
Eigenlijk best lekker
Hier is het ook herfstachtig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... Het was vandaag gewoon de eerste herfstdag hier.
Eigenlijk best lekker
Hier is het kutweer.quote:
Hier ook, gelukkig volgende week weer nazomerenquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs de lucht ruikt al herfstachtig. Het was nog niet eens echt koud ofzo, maar gewoon; de lucht was anders!
Ik haalde vandaag de was uit de droger en dacht, die korte broek kan ook wel weer achter in de kast.quote:
Morgen wordt het wel een stuk kouder.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs de lucht ruikt al herfstachtig. Het was nog niet eens echt koud ofzo, maar gewoon; de lucht was anders!
Volgende week is er nog een kansjequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik haalde vandaag de was uit de droger en dacht, die korte broek kan ook wel weer achter in de kast.
Tja... maar wat is een kans....quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende week is er nog een kansje
Domnipolyquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja... maar wat is een kans....
[ afbeelding ]
Helaas, geen kanskaarten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja... maar wat is een kans....
[ afbeelding ]
Je was me net voorquote:
Ik wilde er eerst een paint voor D-en, maar dat is ook zo'n gedoe op de late avond.quote:
De vorige en ook gelijk eerste keer dat ik in Charlois was, was het anders erg heetquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Pleurisweer, zoals ze in Charlois zeggen.
QFTquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst een paint voor D-en, maar dat is ook zo'n gedoe op de late avond.
Ja, morgen wordt het kouder. Daarna wel weer wat warmer. Ik vind september echt een leuke maand; echt nog van alles watquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen wordt het wel een stuk kouder.
Ik zat vanmorgen thuis te werken met de schuifpui open, maar kreeg echt koude voeten. Dat was lang geleden:D
Ik dacht het echt meteen bij de post van GOA tijdens het scrollen, ik dacht 'iemand heeft hem vast al gemaakt' en ja hoorquote:
Pleurisheetquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vorige en ook gelijk eerste keer dat ik in Charlois was, was het anders erg heet
Hij viel me op toen ik alles getikt had, maar ik vond het te mooi om aan te passenquote:
JIj tikt nog?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij viel me op toen ik alles getikt had, maar ik vond het te mooi om aan te passen
Die past bij de caramel zouzeetquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij viel me op toen ik alles getikt had, maar ik vond het te mooi om aan te passen
Ik vond september vorige week ook leuk, volgende week ga ik een weekend naar mijn dochter in Arnhem, dan is het gelukkig een stuk droger dan nu.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het kouder. Daarna wel weer wat warmer. Ik vind september echt een leuke maand; echt nog van alles wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |