quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs de lucht ruikt al herfstachtig. Het was nog niet eens echt koud ofzo, maar gewoon; de lucht was anders!
Ik haalde vandaag de was uit de droger en dacht, die korte broek kan ook wel weer achter in de kast.quote:
Morgen wordt het wel een stuk kouder.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs de lucht ruikt al herfstachtig. Het was nog niet eens echt koud ofzo, maar gewoon; de lucht was anders!
Volgende week is er nog een kansjequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik haalde vandaag de was uit de droger en dacht, die korte broek kan ook wel weer achter in de kast.
Tja... maar wat is een kans....quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende week is er nog een kansje
Domnipolyquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja... maar wat is een kans....
[ afbeelding ]
Helaas, geen kanskaarten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja... maar wat is een kans....
[ afbeelding ]
Je was me net voorquote:
Ik wilde er eerst een paint voor D-en, maar dat is ook zo'n gedoe op de late avond.quote:
De vorige en ook gelijk eerste keer dat ik in Charlois was, was het anders erg heetquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Pleurisweer, zoals ze in Charlois zeggen.
QFTquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst een paint voor D-en, maar dat is ook zo'n gedoe op de late avond.
Ja, morgen wordt het kouder. Daarna wel weer wat warmer. Ik vind september echt een leuke maand; echt nog van alles watquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen wordt het wel een stuk kouder.
Ik zat vanmorgen thuis te werken met de schuifpui open, maar kreeg echt koude voeten. Dat was lang geleden:D
Ik dacht het echt meteen bij de post van GOA tijdens het scrollen, ik dacht 'iemand heeft hem vast al gemaakt' en ja hoorquote:
Pleurisheetquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vorige en ook gelijk eerste keer dat ik in Charlois was, was het anders erg heet
Hij viel me op toen ik alles getikt had, maar ik vond het te mooi om aan te passenquote:
JIj tikt nog?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij viel me op toen ik alles getikt had, maar ik vond het te mooi om aan te passen
Die past bij de caramel zouzeetquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij viel me op toen ik alles getikt had, maar ik vond het te mooi om aan te passen
Ik vond september vorige week ook leuk, volgende week ga ik een weekend naar mijn dochter in Arnhem, dan is het gelukkig een stuk droger dan nu.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het kouder. Daarna wel weer wat warmer. Ik vind september echt een leuke maand; echt nog van alles wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |