quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?
Nee zeker niet, probeer het de komende tijd maar en laat ons hier weten wat het resultaat was.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nee... is dat verboden?
Eeuh... ik heb mij jaarlijkse ananas al in April gekochtquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee zeker niet, probeer het de komende tijd maar en laat ons hier weten wat het resultaat was.
Jeujquote:
Dat was in Spanje toch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jullie al een ananas ondersteboven in je winkelwagentje gelegd?
Het gaat niet om de ananasquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh... ik heb mij jaarlijkse ananas al in April gekocht
Owquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jeuj
[..]
Dat was in Spanje toch?
Werkt nietquote:
Ik begrijp net dat je hiervoor in Spanje moet zijnquote:
Jij hebt de pagina uit de adresbalk gekopieerd. Gewoon rmk en afbeeldingskoppeling kopiëren. Die plakken en tussen [img] tags zetten.quote:
Voor niks in dat mandje staan frotten dus.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat je hiervoor in Spanje moet zijn
Nee ik heb hetzelfde gedaan als altijd en de directe link gekopieerd en tussen de tags gezet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt de pagina uit de adresbalk gekopieerd. Gewoon rmk en afbeeldingskoppeling kopiëren. Die plakken en tussen [img] tags zetten.
Tot zover jouw ananasavontuur.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
wat gebeurt er als je in spanje een ananas omgekeerd in je winkelwagen legt?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Haha, nou, als je een ananas omgekeerd in je winkelwagen legt, denken sommige mensen dat je op zoek bent naar “avonturen” of swingers bent. 😳 Maar in de meeste gevallen zullen mensen het gewoon raar vinden of niks doorhebben! 😂
Toch wel ondersteboven hè?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor niks in dat mandje staan frotten dus.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch wel ondersteboven hè?
Je kan de ananas altijd nog op je pizza of door de carbonara doen
Keep us posted!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, dat begint nu !
Door de carbonaraquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij doet ook room door je carbonara hequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders staat Soury ineens bij je op de stoepquote:
Eh...nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij doet ook room door je carbonara he
De Hamvraag is dan wel hoe ze de Ananas draagtquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders staat Soury ineens bij je op de stoep
Dat is wel een goeie jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Hamvraag is dan wel hoe ze de Ananas draagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |