Het is wel mijn favo wegens gebrek aan concurrentiequote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb Lay's nooit lekker gevonden.
Toen het nog Smiths heette waren ze een stuk beter.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel mijn favo wegens gebrek aan concurrentie
Dat was in het jaar kruikquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen het nog Smits heette waren ze een stuk beter.
Tomato tomatoquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben zelf meer van de Smith's
Doritos chips smaakt ook niet lekker meer helaasquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:21 schreef tonja het volgende:
"Less salt, great taste"
Ja flikker godverdomme op. Lays paprika = niet meer te vreten![]()
Mijn favoriete chips is niet meer![]()
Dit moest ik even kwijt
Had ik ook met de Pinda's laatst.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn borrelnoten afgelopen weekend ook flauwer smaakten dan normaal, maar misschien was dat gewoon een matige batch.....en Jumbo-merk
Pinda's van de notenbar of kaasboerquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik ook met de Pinda's laatst.
Je moet altijd de Calvé pinda's hebben, vettig, knapperig en lekker zout. Nu is het kleffe hap.
Vers gebrande.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pinda's van de notenbar of kaasboer![]()
Sowieso pinda's en noten
Cashews en pistache nootjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso pinda's en noten
quote:
Eensch.. alleen de geur alquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso pinda's en noten
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef pullup het volgende:
Ik kwam in Zuid Frankrijk Lays Chips met pastis smaak tegen
Was best nieuwsgierig maar heb ze toch maar laten liggen
Je moet die twee op z'n vroegst mengen in je mond.. of maagquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef pullup het volgende:
Ik kwam in Zuid Frankrijk Lays Chips met pastis smaak tegen
Was best nieuwsgierig maar heb ze toch maar laten liggen
Heel bijzonder. Zou dit ook op de ingredientenlijst staan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En over die Chips... ChatGPT weet het antwoord:
Worden er al sprinkhanen of andere dierlijke eiwitten toegevoegd aan chips?
Ja, er zijn al chips op de markt waarin dierlijke eiwitten, zoals sprinkhanen en andere insecten, worden verwerkt. Dit is vooral populair geworden vanwege de toename van duurzame voedselproductie en de behoefte aan alternatieve eiwitbronnen. Insecten, zoals sprinkhanen, zijn rijk aan eiwitten en worden beschouwd als een milieuvriendelijk alternatief voor traditionele vleesbronnen omdat ze minder ruimte, water en voer nodig hebben om te produceren.
Er zijn verschillende bedrijven in Europa en wereldwijd die experimenteren met het toevoegen van insectenmeel aan voedingsproducten, waaronder chips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |