Lekkerquote:
quote:
Ik was mijn bananen al kwijtquote:
Ik heb ze er alle vijf in gedaanquote:
Ik had er maar 1 nog, die ging in een toetje met hazelnootpastaquote:
Ziet er lekker uit, maar nog nooit gegeten bananenbroodquote:
Het is droge cake met banaanquote:Op maandag 9 september 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar nog nooit gegeten bananenbrood
Hyves nostalgiequote:
Was die niet van JeBroer?quote:Op maandag 9 september 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Er was ooit, heeelllllllllllllllllllllllllll, lang geleden, een liedje met 'gaan met die banaan' erin
maar kan het niet meer vinden
quote:
quote:
Oja die ken ik nog wel jaquote:
Komt uit '72.quote:
Mijn geboorte jaar.quote:
Lijkt me, gezien zijn leeftijd, redelijk onmogelijkquote:
Ik zou het ook niet weten. Banana Joe is het enige bananenlied die ik ken en nog niet genoemd is.quote:Op maandag 9 september 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me, gezien zijn leeftijd, redelijk onmogelijk
Heb ook echt al een paar keer lang zitten zoeken,quote:Op maandag 9 september 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Banana Joe is het enige bananenlied die ik ken en nog niet genoemd is.
Ja! Wat leuk om te zien zo zeg, met al die foto'squote:Op maandag 9 september 2024 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Jij had toch ook meegelopen?
C&H / Sfeerimpressie Airborne Wandeltochtin Oosterbeek 2024
Kon die namelijk alleen maar vindenquote:Op maandag 9 september 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me, gezien zijn leeftijd, redelijk onmogelijk
Als jouw bananenbrood droog is doe je iets niet goed.quote:
Ahaquote:Op maandag 9 september 2024 20:06 schreef maily het volgende:
zie ik toevallig net voorbijkomen
Bananenbennie
Lul. ik heb ook even gezocht en dacht an Banasplit. Misschien dat het daar in zat.quote:Op maandag 9 september 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Er was ooit, heeelllllllllllllllllllllllllll, lang geleden, een liedje met 'gaan met die banaan' erin
maar kan het niet meer vinden
was dat met Joling en die dixi?quote:Op maandag 9 september 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul. ik heb ook even gezocht en dacht an Banasplit. Misschien dat het daar in zat.
Niet dus maar ik kwam deze aflevering tegen.
Kapot gelachen en een traan. aan het einde.
Roeien is helemaal de bom sinds de OS dit jaarquote:Op maandag 9 september 2024 20:29 schreef pullup het volgende:
Staatcniet op youtube dus didn't hasppen
Echtquote:Op maandag 9 september 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Roeien is helemaal de bom sinds de OS dit jaar
Ik kan het lezen, merciquote:Op maandag 9 september 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/bergen(...)televisie~ab3a977d4/
helaas premium artikel
Nee wel met een klein meisje die Ik voel mij zo verdomt alleen kon zingen.quote:
Of degene die het maakte, ik heb het nog nooit zelfgemaaktquote:Op maandag 9 september 2024 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jouw bananenbrood droog is doe je iets niet goed.
Je kanarie ging weer eens door het rode?quote:Op maandag 9 september 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Het plein voor mij ligt gvd weer overhoop.
Ben jij daar niet gewoon precies der juiste persoon voor?quote:Op maandag 9 september 2024 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh, wie zegt ER eens iets van?
Las daarstraks iets over een straat in Amsterdam die al voor de 105 x dit jaar opengebroken isquote:Op maandag 9 september 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Het plein voor mij ligt gvd weer overhoop.
Delegeren is het woord van de week,quote:Op maandag 9 september 2024 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben jij daar niet gewoon precies der juiste persoon voor?
Die liggen ook al open die grachtenquote:Op maandag 9 september 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Las daarstraks iets over een straat in Amsterdam die al voor de 105 x dit jaar opengebroken is![]()
Eentje zelfs 140 x![]()
Het word toch echt eens tijd dat we falende ambtenaren de gracht in flikkeren.
quote:Op maandag 9 september 2024 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die liggen ook al open die grachten
quote:Op maandag 9 september 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Las daarstraks iets over een straat in Amsterdam die al voor de 105 x dit jaar opengebroken is![]()
Eentje zelfs 140 x![]()
Het word toch echt eens tijd dat we falende ambtenaren de gracht in flikkeren.
RIPquote:Op maandag 9 september 2024 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
Darth Vader en Mufasa zijn niet meer
https://www.ad.nl/show/ac(...)-star-wars~a5a8ec0c/
quote:
Ik heb hemt gemist denk ik maar hoop dat hij Elon geraakt heeftquote:Op dinsdag 10 september 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
Over 3kwartier weer een launch @:Pullup![]()
Jaquote:
Van mij ook nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
JaNaja hij hoeft ook niet helemaal kapot
Dat overkomt mij nou nooitquote:
Schaamtequote:Op dinsdag 10 september 2024 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij ook niet![]()
Maar het verbaasde me dat hij zo vlot weer op stond.
Ja, wie niet. Deden die vrouwen allemaalquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:01 schreef Lovely het volgende:
Ik zou wel vreemd op kijken, als ik ineens een bos bloemen in mijn handen gedrukt krijg
En net nog niet kijken of er ergens een verborgen camera isquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wie niet. Deden die vrouwen allemaal
Ja het regent nog net niet maar het is echt van kwart bewolkt naar super grijs en winderig gegaan, en het is minstens 5 graden kouderquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:15 schreef Lovely het volgende:
Hier niet ook best donker nog vanmorgen.. en het waait behoorlijk maar het is nog droog
Nja over een paar dagen weer zonnig weer en 20 gradenquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het regent nog net niet maar het is echt van kwart bewolkt naar super grijs en winderig gegaan, en het is minstens 5 graden kouder
Dat zou best leuk zijn jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hemt gemist denk ik maar hoop dat hij Elon geraakt heeft
quote:
Er komt de komende uren alleen maar meer uit de luchtquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:41 schreef pullup het volgende:
Nou droog is het niet meer ondertussengelukkig hoef ik er niet meer uit
Nou ja even doorbijten dan maar, ik begreep dat het in het weekeinde weer beter isquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komt de komende uren alleen maar meer uit de lucht
Yepquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:54 schreef pullup het volgende:
Ik mis de Vuelta nuWas toch mooi om zo rond deze tijd even te kunnen inschakelen.
Vanavond moeten we tegen Duitsland he?
Leuk maar zo nepquote:
quote:
Hoppa, de gracht in ermee!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:14 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)ijkt-erg-ingewikkeld
Gert Oosting moet het worden @:gast_op_afstand_GOA
En dan zijn uitspraak "Het blijkt erg ingewikkeld"quote:
Het is echt een drama product deze knakkerquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan zijn uitspraak "Het blijkt erg ingewikkeld"
Dat zijn texten voor een stagière.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Vond het altijd een fijne acteur die rust uit straalde.
[ afbeelding ]
Ik kom er achter dat twitter vol staat met geniale filmpjes van hemquote:
Verrassendquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er achter dat twitter vol staat met geniale filmpjes van hem![]()
[ x ]
Duckiequote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:21 schreef tonja het volgende:
"Less salt, great taste"
Ja flikker godverdomme op. Lays paprika = niet meer te vreten![]()
Mijn favoriete chips is niet meer![]()
Dit moest ik even kwijt
Alle chips smaakt minder lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:21 schreef tonja het volgende:
"Less salt, great taste"
Dit moest ik even kwijt
We moeten ze boycotten! Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:33 schreef pullup het volgende:
Ik lees net dit
Lay's bakte voorheen de aardappels in zonnebloemolie. “Dat geeft de fijnste smaak, geen off flavour.” Maar sinds de prijsstijging van zonnebloemolie door de oorlog in Oekraïne wordt er met andere olie geëxperimenteerd. “Maisolie bevat meer smaakstoffen en bij verhitting levert dit een duidelijke afwijking op.31 mrt 2023
Het zijn de Russen weer eens
Klopt, allemaal flauwe meuk geworden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:21 schreef tonja het volgende:
"Less salt, great taste"
Dit moest ik even kwijt
quote:
Ben jij een Croky-man?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb Lay's nooit lekker gevonden.
Croky-eend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |