AVROTROS antwoordquote:Onderzoek naar incident rond Joost Klein, mag voorlopig niet repeteren voor finale songfestival
Joost Klein is vrijdagmiddag de grote afwezige bij de generale repetitie voor de finale van het Eurovisie Songfestival zaterdag. Volgens de EBU, de organisator van het festival, is de aanleiding ‘een incident’ rond de Europapa-zanger. AvroTros is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.
Joost Klein zou eigenlijk als vijfde act aantreden, maar na nummer 4 - Luxemburg - ging de repetitie gelijk door naar nummer 6, Israėl. In de zaal werd daar verder niets over gezegd. Hij werd wel aangekondigd in de vlaggenparade, daar liep de zanger nog gewoon over het podium.
Onderzoek
De EBU liet vrijdag weten onderzoek te doen naar ‘een incident’ en dat Nederland voorlopig niet repeteert. Het gaat duidelijk om een lastminute-beslissing. Na de Luxemburgse act werden de decorstukken voor Europapa al naar het podium gereden, waarna de leider op het podium gebaarde dat ze moesten worden teruggebracht.
Op social media wordt inmiddels druk gespeculeerd over de aanleiding. De woordvoerster van AvroTros, verantwoordelijk voor de Nederlandse inzending, reageert vooralsnog niet op telefoontjes en vragen over de toedracht.
Na de generale repetitie volgt vrijdagavond ook de juryshow, waarin de vakjury’s hun punten uitdelen. Zowel de generale repetitie als de juryshow worden niet op tv uitgezonden.
NOS: officiele AVROTROS uitleg.quote:Omroep AVROTROS heeft een verklaring uitgegeven over het incident van donderdagavond rondom Joost Klein. Daarin staat dat Klein is gefilmd, net nadat hij van het podium was gestapt. Hij had aangegeven niet gefilmd te willen worden, daarom heeft hij een "dreigende beweging" naar de cameravrouw gemaakt.
quote:Meerderheid vindt dat we niet mee moeten doen aan het songfestival in Bazel
Over iets meer dan een week moet de AVRO TROS bekendmaken of we volgend jaar meedoen aan het songfestival in Bazel. Maar als het aan de kijker ligt dan is het duidelijk: dan gaan we niet. Uit onderzoek van het RTL Nieuwspanel blijkt dat meer dan de helft (58 procent) van de ondervraagden vindt dat we geen inzending moeten sturen.
Na de pijnlike diskwalificatie van Nederland vorig jaar in Zweden blijkt de beslissing een zware dobber. "Op dit moment lopen de gesprekken nog", zegt Eric Dekker van de AVRO TROS tegen Editie NL.
"We nemen alles in overweging en we doen nog geen uitspraken tot er een beslissing is genomen."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)al-bazel-joost-klein
Meerderheid moet z'n mond houden, gewoon meedoen en we gaan het gewoon leuk maken. Boycotten is actief bijdragen aan het kutter maken van het ESF en als ESF-liefhebber doen we daar niet aan meequote:Op vrijdag 6 september 2024 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Meerderheid vindt dat we niet mee moeten doen aan het songfestival in Bazel
En het is ook al decennialang prima gegaan. We stuurden dit jaar een labiele clown en er was gelijk gezeik.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eens. We betalen al decennialang mee aan die kermis en dan krijg je dit soort flauwekul. Gewoon lekker thuisblijven en kijken welke vriendjespolitiek volgend jaar de winnaar oplevert.
Ook onder de ESF-liefhebbers in ESF lijkt er een meerderheid te zijn voor een boycot.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meerderheid moet z'n mond houden, gewoon meedoen en we gaan het gewoon leuk maken. Boycotten is actief bijdragen aan het kutter maken van het ESF en als ESF-liefhebber doen we daar niet aan mee
Oh echt.. de meerderheid moet zijn mond houden?quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meerderheid moet z'n mond houden, gewoon meedoen en we gaan het gewoon leuk maken. Boycotten is actief bijdragen aan het kutter maken van het ESF en als ESF-liefhebber doen we daar niet aan mee
Bij wijze van spreken natuurlijk hequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh echt.. de meerderheid moet zijn mond houden?
Bazel is niet Nederlands. Of althans: dat was het nooit. Geen idee wanneer dat veranderd is dan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bazel is Nederlands, Basel is de rest van de wereld (inclusief Zwitserland).
We hadden een mogelijke finalist. Een kanshebber voor nummer 1.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken natuurlijk he
Ik zou het, als iemand die elk jaar van het ESF geniet, gewoon bijzonder jammer vinden. Deze hele situatie was ongelooflijk kut, het wordt alleen maar kutter als 'we' nu ook nog gaan boycotten
Het zal de EBU aan hun reet roesten, dus de enigen die er mee gestraft worden zijn Nederlandse liefhebbers en kijkers. En doen we dan in 2026 weer 'gewoon' mee, alsof er niks is gebeurd? Nu boycotten is één stapje verwijderd van zo'n land worden in het lijstje met landen die ooit mee deden en dat zou ik superjammer vinden
Dat hebben ze geprobeerd he?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze hadden op diplomatie niveau moeten aanpakken.²
Hij was al finalist zelfsquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
We hadden een mogelijke finalist. Een kanshebber voor nummer 1.
En die is er op niet deugende gronden uitgegooid.
En jij vindt dat we dat maar gewoon moeten laten passeren? Gewoon weer naar hun pijpen dansen, niets gebeurd?
Ik vind dat slappe hap.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij was al finalist zelfs
Maar of hij favoriet was voor de winst of voor de laatste plek maakt voor de beslissing natuurlijk niet uit, lijkt me. Dat zou het in elk geval niet moeten doen.
Ik weet niet wat voor andere opties er achter de schermen nog zijn, maar je kunt niet nu boycotten en dan in 2026 weer met hangende pootjes terugkomen. Of in 2027, of in 2028. Dus dan komen we nooit meer terug. En ja, dat zou ik véél meer jammer vinden dan volgend jaar 'gewoon' meedoen en ons niet weg laten jagen.
Tja, dat kan. We vinden elkaars standpunt slappe hap, dat mag uiteraardquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind dat slappe hap.
En de meeste mensen met mij, kennelijk.
Die mensen zien hun jaarlijkse feestje verneukt door gezeik, ik snap de irritatie wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ach, we gaan in het weekend wel weer bijlezen wat voor hilarische opvattingen er zijn in het ESF forum. Positief nieuws: Israėl heeft vanavond verloren (kun je toch weer goed slapen).
Echt waar, vanaf een afstand is dit hilarisch.
Wat een mooie verheven blik op de wereld! Gelukkig zijn er ook nog mensen die boven het gepeupel staan en gewoon netjes alleen interesse hebben in politiek en de financiėle wereld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ach, we gaan in het weekend wel weer bijlezen wat voor hilarische opvattingen er zijn in het ESF forum. Positief nieuws: Israėl heeft vanavond verloren (kun je toch weer goed slapen).
Echt waar, vanaf een afstand is dit hilarisch.
Als hij niet een camera uit de handen had geslagen van een medewerkster die gewoon haar werk stond te doen, was hij niet gediskwalificeerd. Als hij was doorgelopen en bij de organisatie had geklaagd dat ze zich niet aan de gemaakte afspraken hielden over het filmen, had hij gewoon de volgende dag opgetreden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:23 schreef capricia het volgende:
En die is er op niet deugende gronden uitgegooid.
Jij beschikt over inside information?quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:52 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als hij niet een camera uit de handen had geslagen van een medewerkster die gewoon haar werk stond te doen,...
Ik denk dat alleen binnen Nederland, bij de mensen die in de zaal waren, en misschien bij een klein groepje hardcore fans het idee heerst dat de diskwalificatie van Joost onterecht was. Verreweg het grootste gedeelte van het miljoenenpubliek hoort gewoon "De Nederlandse artiest heeft zich misdragen tegenover een cameravrouw en is gediskwalificeerd." en heeft zoiets van "Okay. Moet'ie dat ook maar niet doen." en gaat weer verder met hun leven.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:22 schreef Ixia het volgende:
Volgens mij is er internationaal niet de perceptie dat Joost zich misdragen heeft. Maar niemand zal er uiteindelijk wakker van liggen idd.
De Zweedse politie komt erbij en ziet voldoende reden om de zaak voor de rechter te laten verschijnen. Hij heeft dus echt niet zo maar een beetje met een boze vuist in de lucht gezwaaid.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef Montagui het volgende:
Jij beschikt over inside information?
"Alles wijst er op" is niet sterk he. Uiteindelijk is de zaak 'geseponeerd'. Er is nul bewijs voor wat jij beweert.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:46 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen binnen Nederland, bij de mensen die in de zaal waren, en misschien bij een klein groepje hardcore fans het idee heerst dat de diskwalificatie van Joost onterecht was. Verreweg het grootste gedeelte van het miljoenenpubliek hoort gewoon "De Nederlandse artiest heeft zich misdragen tegenover een cameravrouw en is gediskwalificeerd." en heeft zoiets van "Okay. Moet'ie dat ook maar niet doen." en gaat weer verder met hun leven.
[..]
De Zweedse politie komt erbij en ziet voldoende reden om de zaak voor de rechter te laten verschijnen. Hij heeft dus echt niet zo maar een beetje met een boze vuist in de lucht gezwaaid.
De advocaat van Joost geeft aan dat hij een dreigende beweging naar de camera heeft gemaakt, maar de vrouw niet heeft geraakt. Als Joost ook de camera niet had aangeraakt, zou hij dat absoluut ook specifiek genoemd hebben.
Er zijn verschillende verklaringen voorbij gekomen dat Joost de camera "naar beneden zou hebben geduwd". Ik heb van niemand een verklaring gehoord dat Joost helemaal niets heeft gedaan, zijn handen heeft thuisgehouden en dat de klacht helemaal nergens op gebaseerd was.
De Zweedse cameravrouw eist een schadevergoeding van 600 euro en gaf kort na het incident aan dat ze nog niet wist of de camera beschadigd was of niet.
Kortom, alles wijst er volledig op dat Joost de camera van die vrouw op dreigende wijze heeft weggeslagen of weggeduwd. Hoe dat er precies aan toegegaan is, weten alleen de mensen die erbij waren en over of diskwalificatie gerechtvaardigd is, kun je discussiėren.
Maar het standpunt van de EBU dat elke vorm van geweld tegen haar medewerkers met diskwalificatie bestraft wordt, en dat het bestuur op basis van "een artiest heeft een camera uit de handen van een cameravrouw geslagen" ook daadwerkelijk tot diskwalificatie overgaat, allemaal echt niet zo vreemd of ongerechtvaardigd.
Met je post eens. Alsof de EBU het leuk vindt om iemand te diskwalificeren en de Zweedse politie zomaar een onderzoek doet. In het meest waarschijnlijke scenario heeft Joost op een boze/agressieve manier aan de camera gezeten, en je weet dat je van andermans spullen af moet blijven (komt nog bij dat de cameravrouw gewoon het recht had om daar te filmen/fotograferen).quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:46 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen binnen Nederland, bij de mensen die in de zaal waren, en misschien bij een klein groepje hardcore fans het idee heerst dat de diskwalificatie van Joost onterecht was. Verreweg het grootste gedeelte van het miljoenenpubliek hoort gewoon "De Nederlandse artiest heeft zich misdragen tegenover een cameravrouw en is gediskwalificeerd." en heeft zoiets van "Okay. Moet'ie dat ook maar niet doen." en gaat weer verder met hun leven.
[..]
De Zweedse politie komt erbij en ziet voldoende reden om de zaak voor de rechter te laten verschijnen. Hij heeft dus echt niet zo maar een beetje met een boze vuist in de lucht gezwaaid.
De advocaat van Joost geeft aan dat hij een dreigende beweging naar de camera heeft gemaakt, maar de vrouw niet heeft geraakt. Als Joost ook de camera niet had aangeraakt, zou hij dat absoluut ook specifiek genoemd hebben.
Er zijn verschillende verklaringen voorbij gekomen dat Joost de camera "naar beneden zou hebben geduwd". Ik heb van niemand een verklaring gehoord dat Joost helemaal niets heeft gedaan, zijn handen heeft thuisgehouden en dat de klacht helemaal nergens op gebaseerd was.
De Zweedse cameravrouw eist een schadevergoeding van 600 euro en gaf kort na het incident aan dat ze nog niet wist of de camera beschadigd was of niet.
Overigens is er waarschijnlijk gewoon beeldmateriaal van, foto's of een video. Wat dat betreft zouden die beelden wel duidelijker maken wat er nu precies gebeurd is.quote:Kortom, alles wijst er volledig op dat Joost de camera van die vrouw op dreigende wijze heeft weggeslagen of weggeduwd. Hoe dat er precies aan toegegaan is, weten alleen de mensen die erbij waren en over of diskwalificatie gerechtvaardigd is, kun je discussiėren.
De zaak die geseponeerd is, betrof "illegale bedreiging". De rechter heeft concludeerd "dat er onvoldoende bewijs is dat Kleins actie tot 'ernstige angst heeft geleid of dat de man dergelijke bedoelingen had'." (NRC)quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:03 schreef Montagui het volgende:
Uiteindelijk is de zaak 'geseponeerd'. Er is nul bewijs voor wat jij beweert.
Dat kan heel goed waar zijn, en het is zeker mogelijk dat de EBU afspraken niet is nagekomen. Dan dien je een klacht in bij de EBU of gaat in gesprek met de productieleider – dan gebruik je geen geweld tegen een willekeurige medewerker.quote:Van die kant zou dan namelijk de Ebu enorm gefaald hebben mbt de begeleiding van de artiesten (toch eigenlijk de belangrijkste personen van dit evenement, die ook op de eerste plaats zouden moeten komen).
Ik las in een eerdere verklaring van die cameravrouw dat Joost eerst boos werd, dat ze toen inderdaad ophield te filmen, en dat daarna pas het incident plaatsvond. Mogelijk staat het moment supreme dus überhaupt net niet op beeld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:24 schreef luxerobots het volgende:
Overigens is er waarschijnlijk gewoon beeldmateriaal van, foto's of een video. Wat dat betreft zouden die beelden wel duidelijker maken wat er nu precies gebeurd is.
Beste zou zijn als Joost nog een keer gaat met een retegaaf nummer en dan wintquote:Op donderdag 12 september 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Uiteindelijk was er niks aan de hand.
Als we dan zonodig aankomend jaar mee moeten doen.![]()
Waarom dan niet Joost nog een keer met Europapa sturen?
Je weet dat dat niet kan he, nummers moeten origineel zijn vanaf 1 september gereleashed op zijn vroegst.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Uiteindelijk was er niks aan de hand.
Als we dan zonodig aankomend jaar mee moeten doen.![]()
Waarom dan niet Joost nog een keer met Europapa sturen?
Ja, nee, het was meer een wishful thinking.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet kan he, nummers moeten origineel zijn vanaf 1 september gereleashed op zijn vroegst.
Dat lijkt me een beetje overdrevenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:15 schreef L3viathan het volgende:
Een enkeltje gesloten afdeling lijkt me beter voor Joost
Gesloten lijkt me inderdaad een beetje veel.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje overdreven
En gevaarlijk. Voor je het weet gaat hij de politiek in en richt een one issue partij op, zoals andere patienten ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje overdreven
Ik dacht dat jij niet van dat overdreven beschermerige gedoe en betutteling was?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Joost moet gewoon opflikkeren
En dan uit de ebu uitstappenquote:Op donderdag 12 september 2024 21:24 schreef Origami94 het volgende:
Deelnemen, Joost weer meedoen, Europapa 2.0 en dan winnen
Dat zou wel een goede straf zijn, jaquote:
Ga je zingen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:23 schreef Nober het volgende:
Die antisemiet moet weer op het zadel worden gehesen.
Als ze mij sturen wel ja dan treed ik naakt op met een brandende kaars in m'n kont dan winnen we zekerquote:
Je antisemitische coming out.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze mij sturen wel ja dan treed ik naakt op met een brandende kaars in m'n kont dan winnen we zeker
Komen jullie als antisemieten weleens bijelkaar op de koffie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Klein de antisemiet.
[ afbeelding ]
[ x ]
Dat is de enige geloofwaardige manier om volgend jaar weer mee te doen, hem de kans geven om de klus af te maken. Tantu Beats en Paultje persen er vast wel weer een knaller uit en hopelijk zijn een hoop dit dan nog niet vergeten voor wat sympathy votesquote:
Dit zou echt geweldig zijn.quote:
Waarschijnlijk niet wanneer je een cameravrouw bent.quote:
Hit me baby one more timequote:Op zondag 13 oktober 2024 01:48 schreef Montagui het volgende:
Mooi, en dan een liedje maken over een Zweedse cameravrouw.
Mama Mia.quote:
Een man met het Syndroom van Down met een Gymnasium opleiding.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:12 schreef L3viathan het volgende:
Man man man
Er is toch wel wat beters te vinden in dit land dan Josti Klein
Antizionisme en antisemitisme zijn natuurlijk wel twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Klein de antisemiet.
[ afbeelding ]
[ x ]
Zolang je op een jood spuugt heb je de helft van de stemmen binnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze mij sturen wel ja dan treed ik naakt op met een brandende kaars in m'n kont dan winnen we zeker
Backstage. Dat is blijkbaar een afspraak die gemaakt is met de EBU, en dan hebben ze zich daaraan te houden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:54 schreef raptorix het volgende:
Joost is toch de persoon die op het ESF wilde optreden maar niet gefilmd wilde worden?![]()
![]()
Wat is dat voor flauwekul en pseudo ster gedrag, het is niet dat ze hem op de WC of in zijn hotelkamer filmen hequote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Backstage. Dat is blijkbaar een afspraak die gemaakt is met de EBU, en dan hebben ze zich daaraan te houden.
Ik zie het alweer aankomen dat ie een tweede keer mag gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:59 schreef Twiitch het volgende:
Nog een jaar structureel nieuws over die doorgeschoven broodmongool. Wat verschrikkelijk
Waarom zou Israel niet mogen meedoen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:06 schreef Origami94 het volgende:
Joost Klein in 2025 met Europapa is het enige morele om te doen
En Israel mag niet meedoen
Misschien om dezelfde reden dat Peru niet mee mag doen? Omdat het niet in Europa ligt?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou Israel niet mogen meedoen?
Dan moet je maar eens inlezen wat het ESF inhoud want dat staat los van Europa.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde reden dat Peru niet mee mag doen? Omdat het niet in Europa ligt?
Australiė doet ook mee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde reden dat Peru niet mee mag doen? Omdat het niet in Europa ligt?
Eurovisie Songfestival, georganiseerd door de European Broadcasting Union, maar het staat los van Europa. Ja hoor, en de zeven geitjes.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens inlezen wat het ESF inhoud want dat staat los van Europa.
Heb je al 3 seconden gegoogled of vond je dat nou echt teveel moeite?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival, georganiseerd door de European Broadcasting Union, maar het staat los van Europa. Ja hoor, en de zeven geitjes.
Het is niet het Europees kampioenschap liedjes zingen ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelf zou ik niet zo enthousiast naar voren komen daarmee, maar goed dat moet iedereen zelf weten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival, georganiseerd door de European Broadcasting Union, maar het staat los van Europa. Ja hoor, en de zeven geitjes.
Zelfde reden als Ruslandquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou Israel niet mogen meedoen?
Wanneer je sponsor vanuit Israel komtquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:28 schreef raptorix het volgende:
Maar goed:
The Eurovision Song Contest is open to all members of the European Broadcasting Union which represents broadcasters from right across Europe and the Middle East.
The Israeli public service broadcaster has been a member of the EBU since 1957 and has participated in the Eurovision Song Contest for 50 years.
The Eurovision Song Contest remains a non-political event that unites audiences around the world through music.
Ja, want Israel is ook echt een oorlog begonnen, nu terug naar je UVA.quote:
Boehoehoehoe Zionische sponsor!!!quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wanneer je sponsor vanuit Israel komt
Dus als een paar Oekrainers wat Russen hadden afgeslacht stond Putin in zijn recht?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want Israel is ook echt een oorlog begonnen, nu terug naar je UVA.
Je bent zo dom, met jouw ga ik niet eens een discussie aan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:57 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dus als een paar Oekrainers wat Russen hadden afgeslacht stond Putin in zijn recht?
Hij heeft alleen een samenwerkingsverband met de UvAquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want Israel is ook echt een oorlog begonnen, nu terug naar je UVA.
Jouwquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent zo dom, met jouw ga ik niet eens een discussie aan.
Het lijkt er wel op. Het schijnt best artistiek te zijn wat 'ie doet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:56 schreef havanagila het volgende:
Luisteren er ook volwassenen naar Joost?
Sarcasme of?quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Het schijnt best artistiek te zijn wat 'ie doet.
Veel (volwassen) mensen beweren het.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef havanagila het volgende:
[..]
Sarcasme of?
Want dan is iedere 14 jarige youtuber een artistiekeling.
Joost Klein is the real deal, de rest is nep/fake.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:56 schreef havanagila het volgende:
Luisteren er ook volwassenen naar Joost?
Crosspost:quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:06 schreef damsco het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ing-overleden-bners/
Handjes in de lucht voor de ouders van Joost
quote:Op zondag 20 oktober 2024 04:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik zie hem er voor aan de kont tegen de krib de gooien, het liedje van het Televiziergala te sampelen, er een happy hardcore-beat onder te zetten, en het geheel in combinatie met een zogenaamd lollige, ironische tekst doodleuk te releasen.
In de krochten van Joost's brein gebeurt nogal veel.
Doe maar niet.
Safespace waar geen camera's kunnen komen.quote:Deelnemers Eurovisie Songfestival krijgen ruimte om zich terug te trekken
Deelnemers aan het Eurovisie Songfestival (ESF) in Basel krijgen een plek om zich terug te trekken. Dat heeft de voorzitter van de raad van toezicht van het ESF, Bakel Walden, laten weten aan de Zwitserse krant Sonntagsblick.
"Als ESC hebben we een zorgplicht en we zullen in de toekomst de kwestie van welzijn nader bekijken", aldus Walden. Afgelopen zomer liet de EBU onafhankelijk onderzoek doen naar de afgelopen editie, in het Zweedse Malmö. Daaruit kwamen serieuze aanbevelingen naar voren om het evenement te verbeteren.
https://www.rtl.nl/boulev(...)lek-om-zich-terug-te
Zou zomaar kunnen inderdaad, deze jongen is een duidelijk psychiatrisch patiėnt. Hopelijk krijgt hij de hulp die hij nodig heeft.quote:
Dit is ook erg.......quote:
Frits Spits is jubelend over Joost zijn geniale bijdragen aan de Nederlandse taalquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Het schijnt best artistiek te zijn wat 'ie doet.
Ik ook.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Frits Spits is jubelend over Joost zijn geniale bijdragen aan de Nederlandse taal
Waarschijnlijk had Joost ook het inzicht dat een nieuwe deelname tot een nieuwe rel zou kunnen leiden en zag hij er daarom van af.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:10 schreef luxerobots het volgende:
''Joost Klein is de mogelijkheid geboden om opnieuw deel te nemen, maar de artiest heeft bedankt, zegt de omroep.''
Dat ze hem nog die mogelijkheid geboden hebben... Die man veroorzaakt het ene relletje na het andere.
Dan haak ik af.quote:
https://www.nu.nl/songfes(...)an-songfestival.htmlquote:Anouk heeft een nummer naar de selectiecommissie van het Eurovisie Songfestival gestuurd. Dat vertelt de zangeres donderdagavond in de uitzending van RTL Boulevard.
Anouk zegt dat ze door de selectiecommissie is benaderd voor eventuele deelname aan het Songfestival. "Daarna heb ik gelijk een nummer ingestuurd", zegt Anouk.
Ze heeft nog niets van de commissie gehoord. "Dat kunnen ze nooit doen, want ze willen geen mensen voortrekken. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die eventueel zouden kunnen en willen gaan", benadrukt de zangeres. "Ik vind ook als songwriter dat het beste nummer moet winnen. Ik begrijp het ook als mensen zeggen: zij is al geweest."
Anouk heeft in 2013 met het nummer Birds al aan het Songfestival meegedaan. Ze werd in het Zweedse Malmö negende in de finale. Ze was de eerste Nederlandse deelnemer in negen jaar tijd die de finale wist te halen.
Het lied waarmee de artieste zich nu heeft aangemeld, is een "vrij hard nummer en geen depressieve ballad". "Het zijn geen vogels die van het dak vallen", zegt ze, verwijzend naar haar vorige inzending.
Anouk zei in de uitzending ook dat ze voor de editie van dit jaar samen met rapper Latifah een liedje had ingestuurd. Maar de de selectiecommissie koos het nummer Europapa van Joost Klein. "Wat ik dan niet netjes vind, is dat je niet even een mailtje stuurt met: helaas, je bent het niet geworden."
De eerste keer in negen jaar tijd dat we een keer de finale gehaald hebben en dan ook nog top tien eindigen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/songfes(...)an-songfestival.html
Oh, gelukkig. Want dat vorige optreden van mevrouw op het ESF was ook zo enorm succesvol.
En toen ze de kans kreeg in Amerika schoffeerde ze de platenbaas en z'n gevolg. Gewoon een omhooggevallen Haags bluffertje, die zich met bravoure een weg in de markt heeft gebaand.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:31 schreef Marsenal het volgende:
Anouk is een prima zangeres maar niet bepaald een getalenteerde songwriter. Er zal vast een betere inzending zijn. Dat birds nummer was ook niet zo goed, vond ik. Verbaasde me een beetje dat het zo ver kwam. Normaal gezien zijn dat soort plaatjes filler in een album.
Ik kan me nog herinneren dat de band Golden Earring over haar zei in een interview dat ze het internationaal nooit zou halen omdat ze niet eens de moeite nam om correct Engels te leren. Dat is wel grappig nu.
Mijn god, waar zijn de artiesten gebleven die gewoon de boel in elkaar rossen wanneer iemand hen niet bevalt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Safespace waar geen camera's kunnen komen.
Smaak.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:31 schreef Marsenal het volgende:
Anouk is een prima zangeres maar niet bepaald een getalenteerde songwriter. Er zal vast een betere inzending zijn. Dat birds nummer was ook niet zo goed, vond ik. Verbaasde me een beetje dat het zo ver kwam. Normaal gezien zijn dat soort plaatjes filler in een album.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn god, waar zijn de artiesten gebleven die gewoon de boel in elkaar rossen wanneer iemand hen niet bevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik vond dat wel wezenlijk verschillen eigenlijk, maar ja, smaak.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Smaak.
Salvador Sobral had in 2017 een vergelijkbaar deinende balled en die won daar vrij ruim mee.
Bekijk deze YouTube-video
Een lied moet gewoon goed worden uitgevoerd en zich op positieve manier onderscheiden van de rest.
Zelfs Dries Roelvink is Financieel onafhankelijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond dat wel wezenlijk verschillen eigenlijk, maar ja, smaak.
Anouk had zichzelf financieel onafhankelijk kunnen zingen, maar ze is in eerste plaats vooral dat tweede geweest. Onafhankelijk. Prima natuurlijk.
Die heeft dan ook niet 6 kinderen geproduceerd bij drie vrouwenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelfs Dries Roelvink is Financieel onafhankelijk
Oh, vandaar dat we Europapa nooit meer op de radio horen?quote:Op zondag 10 november 2024 04:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Joost Klein is de real deal, de rest stelt niks voor, dit zeggen de cijfers, niet ik.
Lol, de radio. Net of dat ook nog maar enigszins relevant is met Spotify etc. nu.quote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat we Europapa nooit meer op de radio horen?
Ik denk in mei wel weer.quote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat we Europapa nooit meer op de radio horen?
Ze waren beiden voor hun editie een beetje vreemde eend in de bijt. Het Songfestival is meestal een bijzonder bombastisch gebeuren (behalve misschien in het jaar nadat een ballad wint) met een boel gedoe op het podium en liefst ook vuurwerk. En als er dan al een ballad is, dan zit er wel een ergens een gigantische uithaal in (met vuurwerk).quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond dat wel wezenlijk verschillen eigenlijk, maar ja, smaak.
quote:Anouk neemt uitspraken over transvrouwen niet terug: ‘Iedereen die je verliest door feiten, is geen verlies’
Anouk heeft vrijdagochtend veel kritiek gekregen op haar bericht over transvrouwen. De zangeres schreef op Threads dat mensen zonder mannelijk geslachtsdeel niet automatisch een vrouw zijn. Ook verscheidene bekende Nederlanders reageren ontzet op Anouk, die deelde dat ‘je pipi eraf hakken’ je geen vrouw maakt, ‘maar dit wel’, met daarbij een foto van bebloed wc-papier. Inmiddels heeft Anouk gereageerd op de ontstane ophef, maar de zangeres neemt geen woord terug.
,,Word ik nu gecanceld?”, vroeg Anouk haar volgers. De 48-jarige zangeres maakte met haar uitspraken YouTube-ster Nikkie de Jager, beter bekend als Nikkie Tutorials, boos. ‘Dat een van de meest nuchtere en gerespecteerde muzikanten van Nederland een schaamteloze terf en transfoob blijkt te zijn, stond NIET op mijn bingokaart voor 2024’, aldus de Jager, die bijna 20 miljoen volgers op Instagram heeft en op dat medium vrijdag haar woede uitte.
https://www.ad.nl/show/an(...)en-verlies~a28a55f9/
https://www.omroepbrabant(...)-op-het-songfestivalquote:Krijgen we na Lenny Kuhr uit Eindhoven en Corry Brokken uit Breda volgend jaar eindelijk weer eens Brabants succes op het Eurovisie Songfestival? Als het aan Johan Vlemmix en Ferry Tol ligt wel. Samen met ‘Meneer Kaktus’ Peter-Jan Rens willen ze ons land vertegenwoordigen op het festival in Basel. "Het moet weer een feest zijn voor alle mensen, jong en oud", stelt Vlemmix. Hun liedje genaamd 'Ringdingeding!' is inmiddels ingestuurd naar de selectiecommissie van AvroTros.
Go Dutch’ wil Europa veroveren met het vrolijke liedje ‘Ariba.’ Met ‘Ariba, ariba, fiesta time. Sambuca, tequila I’m feeling fine’ heeft de liedtekst weinig om het lijf maar het begeleidende deuntje werkt des te aanstekelijker. “Het zijn vooral de klanken die lekker in het gehoor liggen”, aldus de Tilburgse zanger Ferry Tol.
Dat het de zangers menens is, blijkt uit de voorbereidingen. Zo kozen ze voor de opname van hun liedje de legendarische studio van Johnny Hoes in Weert. Voor hun dansje krijgen de drie hulp van niemand minder dan Fernando Reyes, die ooit verantwoordelijk was voor de wereldberoemde vogeltjesdans. “We laten niks aan het toeval over want we willen er voor gaan”, klinkt het strijdvaardig uit de mond van Johan Vlemmix.
De entertainer, die tegenwoordig in Hoeven woont, is de drijvende kracht achter het trio genaamd: ‘Go Dutch’. “We willen het ouderwetse songfestivalgevoel terug brengen bij de mensen. Geen gekkigheid of rare zangers op het podium, maar een verzorgde act in mooie pakken en een steengoed liedje.”
Vlemmix raakte als kind in Eindhoven betoverd door het songfestival. “Lenny Kuhr woonde bij ons om de hoek. Wanneer ze aan het spelen was, keek ik stiekem door de brievenbus naar binnen. Ik vergeet nooit dat ze in 1969 won met haar liedje ‘De Troubadour’. Gewoon uit ons eigen Brabant, fantastisch!”
"Cornald is een echte topper en die zal dit zeker kunnen waarderen.”
In tegenstelling tot eerdere kandidaten heeft het trio geen zin om geheimzinnig te doen over hun inzending. “We willen transparant zijn zodat iedereen ons nummer alvast kan horen”, aldus Vlemmix die er vrijwel zeker van is dat ze door de voorrondes komen. “Cornald Maas is een echte topper en die zal dit zeker kunnen waarderen.”
Peter-Jan Rens die in Tiel woont, denkt hoge ogen te kunnen gooien met zijn twee Brabantse muzikale vrienden. “Een plek binnen de top drie is zeker haalbaar. Van mijn dochters van zes en tien heb ik gehoord dat we het alleen maar slechter kunnen doen dan Joost Klein maar daar geloof ik niks van. Daarmee is alles gezegd.”
De Nederlandse jury kan kiezen uit meer Brabantse smaken. Ook Dominique de Bont uit Waalwijk stuurde een nummer in naar AVROTROS. De Brabantse deelnemer aan het Regio Songfestival -daar werd ze derde- koos voor een rockballad met gitaren.
Waarom aandacht geven aan die debielenquote:Op woensdag 13 november 2024 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)-op-het-songfestival
quote:AVROTROS krijgt 331 inzendingen binnen voor volgende editie songfestival
De selectiecommissie voor het Eurovisiesongfestival heeft 331 inzendingen gekregen van artiesten die volgend jaar graag ons land willen vertegenwoordigen. Dat meldt AVROTROS, de omroep die het songfestival namens ons land organiseert.
De termijn voor inzendingen sloot gisteravond om 23.59 uur. "Een enorm en fantastisch aantal gezien de korte periode dat de inschrijving open was en de extra voorwaarden die aan een inzending gekoppeld waren", zegt de AVROTROS.
De liedjes zijn in het Nederlands en Engels, maar ook in andere talen geschreven. En volgens de omroep zijn ook allerlei genres vertegenwoordigd, zoals 'ballads, up tempo en rock'.
Wie ons land volgend jaar in het Zwitserse Basel gaat vertegenwoordigen, wordt binnenkort duidelijk. De selectiecommissie gaat de komende weken naar de inzendingen luisteren en dan bepalen welke artiest en welk liedje in mei te horen zijn.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-voor-songfestival
Je bandje is vastgelopenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:49 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat wordt stranden in de voorronde...
Sieneke en Douwe Bob die voor hun deelname vrijwel geheel onbekend waren voor het grote publiek. Ja, die zijn echt gekozen omdat zoveel op TV waren geweest daarvoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:52 schreef havanagila het volgende:
Naja, het is ook een tv programma en en geen liedjeswedstrijd, dus even kijken wie het meest op tv of internet is geweest het afgelopen jaar.
Zelfde met Sieneke, Douwe Bob, noem maar op.
Zijn alle artiesten met nummer 1 hits uit de laatste 10 jaar internet muzikanten?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:51 schreef havanagila het volgende:
Weer zo'n influencer/internet muzikant
Toch knap om weer een nitwit naar voren te schuiven. Kijken of hij het diepte’record’ van Jeangu ‘Broccoli’ Macrooy kan verbreken!quote:
Een nitwit die recent 6 weken op nummer 1 stond in de top 40?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch knap om weer een nitwit naar voren te schuiven. Kijken of hij het diepte’record’ van Jeangu ‘Broccoli’ Macrooy kan verbreken!
Claude Kiambequote:
quote:Claude Kiambe: Kiambe vluchtte in 2013 op 9-jarige leeftijd vanuit Congo met zijn moeder, drie broers en drie zussen naar Nederland. Daarna verbleven ze anderhalf jaar in het asielzoekerscentrum in Alkmaar, waar het multicultureel orkest Orchestre Partout indruk op hem maakte; hij ging steeds een beetje meer meedoen.
Nooit van gehoord.quote:
Is dit een vraag? En zo ja, kun je die dan toelichten?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Een nitwit die recent 6 weken op nummer 1 stond in de top 40?
Hoe is iemand die veel commercieel succes heeft gehad een nitwit op muzikaal vlak?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dit een vraag? En zo ja, kun je die dan toelichten?
Jeangu was erg goed als Judas in 'The Passion'. Als de covid-editie door was gegaan, had 'ie geknald. Toen was het een jaar wachten, momentum weg.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch knap om weer een nitwit naar voren te schuiven. Kijken of hij het diepte’record’ van Jeangu ‘Broccoli’ Macrooy kan verbreken!
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Veel? Hoeveel nummer 1 hits heeft die gozert dan?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe is iemand die veel commercieel succes heeft gehad een nitwit op muzikaal vlak?
The passion. Ook al zo’n blijk van wansmaak op de Nederlandse tv…quote:Op donderdag 19 december 2024 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Jeangu was erg goed als Judas in 'The Passion'. Als de covid-editie door was gegaan, had 'ie geknald. Toen was het een jaar wachten, momentum weg.
Yup. En daar is standaard 1 zanger(es) die echt kan zingen zonder valse noot en dat jaar was hij het!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
The passion. Ook al zo’n blijk van wansmaak op de Nederlandse tv…
Ja, dat dus.quote:
Maar als ik dan hoor dat figuren als Jack van Gelder mee mogen doen, dan is het meer ‘wie heeft tijd over’ dan de vraag of iemand kan zingen.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. En daar is standaard 1 zanger(es) die echt kan zingen zonder valse noot en dat jaar was hij het!
Eerder de duimen omlaag. Wat een vreselijke muziek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Eens kijken of deze Congolees de handjes wel op elkaar krijgt.
Smaken verschillen. Ik vond de muziek van Joost Klein nou niks aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Eerder de duimen omlaag. Wat een vreselijke muziek.
Echt een Stromae wannabee en die vind ik al kutmuziek maken.
Ja, hou dat even lekker binnen het Belgische rijk. Ik vind bijna alle songfestivalmuziek kut maar wat ik van Broccoli niet uit kon staan was dat het enorme afgang van de hypocriet was, maar bijna niemand dat durfde te zeggen. Als je als laatste eindigt mag je best afgezaagd worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Eerder de duimen omlaag. Wat een vreselijke muziek.
Echt een Stromae wannabee en die vind ik al kutmuziek maken.
Er zullen toch niet echt mensen zijn die een slecht liedjesfestival voor mensen die homofilie hebben zo belangrijk vinden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, hou dat even lekker binnen het Belgische rijk. Ik vind bijna alle songfestivalmuziek kut maar wat ik van Broccoli niet uit kon staan was dat het enorme afgang van de hypocriet was, maar bijna niemand dat durfde te zeggen. Als je als laatste eindigt mag je best afgezaagd worden.
Ik vind liedjeswedstrijden sowieso onzin, maar als je meedoet moet je proberen te winnen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zullen toch niet echt mensen zijn die een slecht liedjesfestival voor mensen die homofilie hebben zo belangrijk vinden?
Had nog nooit van deze kerel gehoord, maar dat zegt verder helemaal niks.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Da's niet echt een nitwit. Ik heb niks met zijn muziek, maar muzikaal is hij wel en hij is ook nog eens gewoon een gast zonder een of andere gemaakte persoonlijkheid.
Prima dus.
Hij bedoelt Niet Wit ...quote:Op donderdag 19 december 2024 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je wilt trollen moet je het wel goed doen en 'Hij bedoeld' schrijven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:29 schreef egayalS het volgende:
[..]
Hij bedoelt Niet Wit ...
Zeg maar een vergelijkbare post als deze tweets
[ x ]
Je verliest in argumenten en komt vervolgens hier mee aanzetten. Persoonlijk heb ik weinig met Nederlandse muziek maar voor een Nederlandse artiest is zijn carričre op zijn leeftijd indrukwekkend.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Veel? Hoeveel nummer 1 hits heeft die gozert dan?
quote:Mijn moeder wilde graag dat ik een nummer over haar schreef. Het moest dan wel in het Lingala, zodat ze het naar haar vrienden kan sturen." Claude (Claude Kiambe) gaat namens Nederland naar het Songfestival met een dansbaar nummer, 'Mama', dat over zijn moeder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik vind zelf vooral de uitvoering erg matig.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:09 schreef havanagila het volgende:
[..]
Beetje humor kan geen kwaad toch.
quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:37 schreef Greys het volgende:
Walgelijk.
Echt.
Ik gun Zweden een enorm slecht ESF.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:45 schreef d_elise het volgende:
Nu weet ik wel dat m'n woede van 10 en 11 mei nog steeds aanwezig is. Wtf. En dat ook nog zo'n grote nationale omroep meedoet aan misinformatie door de suggestie te wekken dat Joost fysiek is geweest terwijl dat door alle partijen behalve de rioolpers duidelijk ontkracht werd. Echt super om dat sentiment weer de wereld in te helpen.
En is dit niet diezelfde man en tekstschrijver die een paar weken geleden in een podcast nog doodleuk vertelde sympathie voor de Nederlandse fans te voelen?
Je stuurt een clowntje samen met een mega-irritante 'manager', ze lopen de hele week bijdehand en 'grappig' te doen daar, clowntje misdraagt zich en wordt gediskwalificeerd en dan wordt er bijna een jaar later een grapje over gemaakt en dat is dan tegen het zere been.quote:
Avrotros kan niet bepaald incasseren, nee.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je stuurt een clowntje samen met een mega-irritante 'manager', ze lopen de hele week bijdehand en 'grappig' te doen daar, clowntje misdraagt zich en wordt gediskwalificeerd en dan wordt er bijna een jaar later een grapje over gemaakt en dat is dan tegen het zere been.
Lachwekkend gewoon. Alsof hier een groot onrecht wordt aangedaan aan een zielig slachtoffer.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Avrotros kan niet bepaald incasseren, nee.
Naja, toendertijd was ie ook een soort messias, de grootste kunstenaar die NL ooit had voortgebracht, etc etcquote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lachwekkend gewoon. Alsof hier een groot onrecht wordt aangedaan aan een zielig slachtoffer.
quote:
Tja, dat begreep ik destijds al niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef havanagila het volgende:
[..]
Naja, toendertijd was ie ook een soort messias, de grootste kunstenaar die NL ooit had voortgebracht, etc etc
Heeeel veel mensen zaten in die bubbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |