Beste zou zijn als Joost nog een keer gaat met een retegaaf nummer en dan wintquote:Op donderdag 12 september 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Uiteindelijk was er niks aan de hand.
Als we dan zonodig aankomend jaar mee moeten doen.![]()
Waarom dan niet Joost nog een keer met Europapa sturen?
Je weet dat dat niet kan he, nummers moeten origineel zijn vanaf 1 september gereleashed op zijn vroegst.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Uiteindelijk was er niks aan de hand.
Als we dan zonodig aankomend jaar mee moeten doen.![]()
Waarom dan niet Joost nog een keer met Europapa sturen?
Ja, nee, het was meer een wishful thinking.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet kan he, nummers moeten origineel zijn vanaf 1 september gereleashed op zijn vroegst.
Dat lijkt me een beetje overdrevenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:15 schreef L3viathan het volgende:
Een enkeltje gesloten afdeling lijkt me beter voor Joost
Gesloten lijkt me inderdaad een beetje veel.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje overdreven
En gevaarlijk. Voor je het weet gaat hij de politiek in en richt een one issue partij op, zoals andere patienten ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje overdreven
Ik dacht dat jij niet van dat overdreven beschermerige gedoe en betutteling was?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Joost moet gewoon opflikkeren
En dan uit de ebu uitstappenquote:Op donderdag 12 september 2024 21:24 schreef Origami94 het volgende:
Deelnemen, Joost weer meedoen, Europapa 2.0 en dan winnen
Dat zou wel een goede straf zijn, jaquote:
Ga je zingen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:23 schreef Nober het volgende:
Die antisemiet moet weer op het zadel worden gehesen.
Als ze mij sturen wel ja dan treed ik naakt op met een brandende kaars in m'n kont dan winnen we zekerquote:
Je antisemitische coming out.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze mij sturen wel ja dan treed ik naakt op met een brandende kaars in m'n kont dan winnen we zeker
Komen jullie als antisemieten weleens bijelkaar op de koffie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Klein de antisemiet.
[ afbeelding ]
[ x ]
Dat is de enige geloofwaardige manier om volgend jaar weer mee te doen, hem de kans geven om de klus af te maken. Tantu Beats en Paultje persen er vast wel weer een knaller uit en hopelijk zijn een hoop dit dan nog niet vergeten voor wat sympathy votesquote:
Dit zou echt geweldig zijn.quote:
Waarschijnlijk niet wanneer je een cameravrouw bent.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |