Gaat Aran vuurspuwen vanavond?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
Ik ken het niet dus ik laat me wel verrassen.
Stromae van d’n Aldiquote:Op donderdag 19 december 2024 16:03 schreef Strani het volgende:
Claude!!!![]()
![]()
![]()
Nu even opzoeken wie Claude is.
DIT KAN NIET MEER MISGAANquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me dus Claude.
Deels in het Frans.
LEKKER WEER DIE BEKENDMAKINGEN OP DE ALLERDRUKSTE DOORDEWEEKSE WERKDAGEN VOOR KERST.
Topdetectives julliequote:Op donderdag 19 december 2024 10:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Zwitserland spreken ze Frans. Het wordt Claude.
Daar heb ik dan niet zoveel twijfels over. Lijkt me aardig met twee benen op de grond te staan.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:02 schreef NailQueen het volgende:
Toffe gast maar ik hoop dat hij de druk aan kan.
Op zich blij met Claude, maar 'betekenisvol' is alweer gevallen zie ik. Benieuwd naar het nummer!quote:
Hij heeft pas mee gedaan met beste zangers. Juist in de editie waar ik persoonlijks niets bij vond zitten.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
Ik ken het niet dus ik laat me wel verrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |