Jullie gaan me toch niet vertellen dat dat jochie van 11 uitzetten niets heeft bijgedragen aan de oplossing van de stikstof problematiekquote:Op woensdag 4 september 2024 17:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Wat een ramp in wording.
Jawel, het leid de aandacht aardig af van de echte issues. "Kijk daar, een buitenlander" is het enige wat deze partijen te bieden hebben als het om oplossingen gaat...en ondertussen gaat de Spreidingswet gewoon geruisloos in werking onder een PVV minister.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jullie gaan me toch niet vertellen dat dat jochie van 11 uitzetten niets heeft bijgedragen aan de oplossing van stikstof problematiek
Maar nu is het spreiden over de gemeentes die al wat deden, degenen die eerder de kont tegen de krib gooiden gaan vrijuit.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:35 schreef Tijger_m het volgende:
en ondertussen gaat de Spreidingswet gewoon geruisloos in werking onder een PVV minister.
Nee, maar wel voor de huizenproblematiek, de inflatie en het lerarentekort. En we mogen binnenkort weer 130.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jullie gaan me toch niet vertellen dat dat jochie van 11 uitzetten niets heeft bijgedragen aan de oplossing van de stikstof problematiek
Dat heb je goed gelezen, ja. Of er iets terecht van gaat komen is weer een héél ander verhaal.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:49 schreef Vincent_student het volgende:
Lees ik dit nou goed? Streep door de stikstofplannen?
Het punt is dat met die sectoren wel afspraken zijn gemaakt met een redelijk realistisch perspectief om de doelen te halen.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Nu heeft de landbouw in zijn geheel wel een aandeel in de uitstoot, maar gevoelsmatig blijven de andere sectoren (Tata, Rockwool, die papier fabriek,chocola fabriek) wel buiten beschouwing.
Verplicht zakelijk electrische autos, sluit de top 3 vervuilers etc etc als je echt zoden aan de dijk wilt zetten ipv van 1000 koeien naar 950.
Caroline is altijd zonde van tijd en ruimte.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:33 schreef Abrikozentaart het volgende:
Het was weer de grote Caroline show vanmiddag. Wat een poppenkast
Hoe kouder de boeren moeten saneren, hoe beterquote:Op woensdag 4 september 2024 17:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Wat een ramp in wording.
Deze man heeft een heel onprettige stem om naar te luisteren. Hij klinkt heel verveeld en neerbuigend.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:04 schreef Faraday01 het volgende:
Deze man heeft 10 jaar in Wageningen op de universiteit rond gelopen, geen idee of hij ook iets afgemaakt heeft.
Meer achtergrond dan de minister want die is na de mavo niet verder gekomen dan een jaar bij de marine en een jaar hbo voordat ze carrière ging maken bij BBB
Jup en andere problemen doen ze letterlijk alsof het niet bestaat, terwijl hun enige punt zeer aangedikt wordt en achteraf meestal niet klopt.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jawel, het leid de aandacht aardig af van de echte issues. "Kijk daar, een buitenlander" is het enige wat deze partijen te bieden hebben als het om oplossingen gaat...en ondertussen gaat de Spreidingswet gewoon geruisloos in werking onder een PVV minister.
Omdat een vijand aanwijzen nav wat oneliners in een meme verbroedert. Althans, de mensen die eerst zo boos waren op de overheid hebben deze regering gekozen, maar nu is Brussel de grote boosdoener.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn natuurlijk een paar prominente figuren die heel erg hard hun best doen om van zowel de milieu- als de immigratieproblemen uit te leggen dat dat allemaal aan Brussel ligt. Dat er een groep mensen is die daarvoor valt is voor mij niet echt een verrassing.
Alles is altijd de schuld van iemand anders!quote:Op woensdag 4 september 2024 18:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Omdat een vijand aanwijzen nav wat oneliners in een meme verbroedert. Althans, de mensen die eerst zo boos waren op de overheid hebben deze regering gekozen, maar nu is Brussel de grote boosdoener.
Of 'het is maar natuur, waarom moet dat divers zijn?'quote:Op woensdag 4 september 2024 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, daar vergis je je in.
Zulke figuren plaatsen op sociale media foto's van een bloeiende heide en verkondigen vervolgens stellig dat de natuur in ons land in prima staat verkeert. Dan ben je ofwel enorm kortzichtig of je steekt bewust je kop in het zand.
Het is wel heel opvallend hoe veel er nu ineens goedgepraat en weggekeken wordquote:Op woensdag 4 september 2024 18:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Omdat een vijand aanwijzen nav wat oneliners in een meme verbroedert. Althans, de mensen die eerst zo boos waren op de overheid hebben deze regering gekozen, maar nu is Brussel de grote boosdoener.
Ik heb geen moment bemerkt tot op heden dat de VVD zich ook maar ergens voor schaamt als het aan de macht kan blijven.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Dat theater maken door Van der Plas zal de onderlinge verhoudingen binnen de coalitie ook geen goed doen. Met name binnen de VVD schamen ze zich de ogen uit de kop.
De VVD is er zelf mee ingestaptquote:Op woensdag 4 september 2024 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Dat theater maken door Van der Plas zal de onderlinge verhoudingen binnen de coalitie ook geen goed doen. Met name binnen de VVD schamen ze zich de ogen uit de kop.
Sprak laatst een voormalig VVD-minister. Die liet zich extreem negatief uit over de huidige club bewindslieden, met name degenen die zijn afgevaardigd door de PVV.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen moment bemerkt tot op heden dat de VVD zich ook maar ergens voor schaamt als het aan de macht kan blijven.
Tja. Dat je je als VVD-er vergist hebt in de samenwerking met Omtzigt, daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen. Maar bij van der Plas was er vooraf toch geen enkele twijfel meer wat je kon verwachten?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Welnee (wat betreft dat laatste).quote:Op woensdag 4 september 2024 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, inderdaad. Samenwerking met PvdA/GL was inderdaad het einde van het Koninkrijk der Nederlanden geweest, zo was ter plaatse de consensus.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
'Maar we konden niet anders, gezien de situatie', was de uitleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |