SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
In Rusland gaan mensen opvallend vaak dood door ramen. In Amsterdam staan ze er vaak voor.quote:Op maandag 2 september 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
In Belgrado kan je nergens ramen kopen
Lekker hoor. 40 miljoen in de pocket gehouden. Plus de CL miljoenen van afgelopen jaar. Plus de CL miljoenen van dit jaar.quote:
Gaat het goed doen tegen gele ster.quote:Op maandag 2 september 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
Rode Ster zelf zegt 8 miljoen trouwens
Knap dat je nog niet compleet gesmolten bent na deze dagenlange meltdown.quote:Op maandag 2 september 2024 20:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker hoor. 40 miljoen in de pocket gehouden. Plus de CL miljoenen van afgelopen jaar. Plus de CL miljoenen van dit jaar.
En nu makkelijk 4e worden
Jij noemt alles wat niet je mening is een troll!!quote:
Misschien nodigen ze binnenkort ZKA uit danquote:Op maandag 2 september 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
Er zitten tegenwoordig eigenlijk alleen maar mensen die vroeger gepest zijn (en Martijn Krabbendam) bij VI @:maxi-mus
Die Tim zit er maar zonder passie.quote:Op maandag 2 september 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
Er zitten tegenwoordig eigenlijk alleen maar mensen die vroeger gepest zijn (en Martijn Krabbendam) bij VI @:maxi-mus
Nou ja, iets meer uitgeven / risico nemen had van mij wel gemogen hoor.quote:
Wat een rare autistquote:Op maandag 2 september 2024 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die Tim zit er maar zonder passie.
Dat is zijn act. Maar hoog nerdgehalte ja, The Goat is op vakantie.quote:
Het jaar erna kan het zomaar zijn dat je weer teruggaat naar 1 CL plek. We waren zo goed als failliet, we kunnen er niet jaarlijks vanuit gaan CL te halen. Maar buiten dat om is er voor de Eredivisie gewoon een prima team beschikbaar.quote:Op maandag 2 september 2024 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, iets meer uitgeven / risico nemen had van mij wel gemogen hoor.
Oppotten is leuk, maar zeker als ik de transfersommen lees van Hwang en Lotomba hadden daar nog wel 1 of 2 grote klappers bij mogen zitten.
Als we nu Champions League mislopen en onze spelersgroep daalt in waarde dan kost dat uiteindelijk meer.
Nee inderdaad, op deadlineday snel nog even 15+2 miljoen bieden op die 24-jarige uit de Belgische Mickey Mouse competitie, keihard misgrijpen en dan ongeveer het tegengestelde proberen binnen te halen, dat klinkt duurzaam.quote:
Die Dreyer was weer typische Jannesonzin, gelukkigquote:Op maandag 2 september 2024 21:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee inderdaad, op deadlineday snel nog even 15+2 miljoen bieden op die 24-jarige uit de Belgische Mickey Mouse competitie, keihard misgrijpen en dan ongeveer het tegengestelde proberen binnen te halen, dat klinkt duurzaam.
Beter dan een straalbezopen ZKA die om 23:50 op deadlineday Arnesen belt live bij FC Afkicken wordt het cht nooit meer.quote:Op maandag 2 september 2024 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien nodigen ze binnenkort ZKA uit dan
Mwah. Dat was vooral een beetje sneu.quote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beter dan een straalbezopen ZKA die om 23:50 op deadlineday Arnesen belt live bij FC Afkicken wordt het cht nooit meer.
Dat was oprecht geniaal. Al moest ik soms uit plaatsvervangende schaamte even wat anders kijken.quote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beter dan een straalbezopen ZKA die om 23:50 op deadlineday Arnesen belt live bij FC Afkicken wordt het cht nooit meer.
Ja ik lees zelfs dat er geen lijstje zou zijn, maar blijkbaar gaan ze gewoon het lijstje af en als dat niet lukt kun je beter niet uitgeven dan paniek. Uiteraard kun je debatteren of de pogingen van vandaag uit paniek zijn of lijstje.quote:Op maandag 2 september 2024 21:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee inderdaad, op deadlineday snel nog even 15+2 miljoen bieden op die 24-jarige uit de Belgische Mickey Mouse competitie, keihard misgrijpen en dan ongeveer het tegengestelde proberen binnen te halen, dat klinkt duurzaam.
Ik wist niet dat je @ZKA zo sneu vondquote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Dat was vooral een beetje sneu.
Zit jij wel eens in een vliegtuig?quote:Op maandag 2 september 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je @:zka zo sneu vond
Dat wordt gezellig in dat vliegtuig samen
Ik heb geen vliegschaamte.quote:Op maandag 2 september 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je @:zka zo sneu vond
Dat wordt gezellig in dat vliegtuig samen
User @De_Pel loopt er weer met open ogen in.quote:Op maandag 2 september 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Dreyer was weer typische Jannesonzin, gelukkig
En Diao was gewoon PLAN B.quote:Op maandag 2 september 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
Ze hopen er nog steeds op, niet van de baan
quote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze grap komt er niet helemaal lekker uit.quote:Op maandag 2 september 2024 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Ipv een stap vooruit blijkt Dennis Staphorst te zijn.
En graag kopen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
Diao gaat het dan over toch?quote:Op maandag 2 september 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
Wat weet jij nou weer van voetbal dan?quote:Op maandag 2 september 2024 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zei het een paar dagen geleden al.. zo laat nog met transfers bezig zijn = paniek. Mooi dat de transfers van die Denen niet doorgaan. Idioot dure spelers, veel te groot risico voor een club als Feyenoord
Of het is misschien gewoon de nare waarheid dat de miljoenen van Geertruida juist nodig waren.quote:Op maandag 2 september 2024 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zei het een paar dagen geleden al.. zo laat nog met transfers bezig zijn = paniek. Mooi dat de transfers van die Denen niet doorgaan. Idioot dure spelers, veel te groot risico voor een club als Feyenoord
Mooi voorbeeldje beste stuurlui.quote:Op maandag 2 september 2024 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor zo’n groot bedrag zie ik liever alsnog die Skov Olsen komen. Een 18 jarige is toch een risico qua doorontwikkeling.quote:Op maandag 2 september 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
Krabby zegt dat ze hem willen kopen
Ze hebben eerder aan Lazio 20 gevraagd
Pieter is een jongen met een petje en een rugzak h. Hij belt wel maar hij heeft niemand aan de lijn h.quote:Op maandag 2 september 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
Igorquote:Op maandag 2 september 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Even een luchtig momentje tussendoor.
[ x ]
Beste buitenspeler van de ED. Dat die nog niet is opgepikt door een Real ofzo is onbegrijpelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
En dat met lange mouwen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Maar Club Brugge weigert gewoon mee te werken.quote:Op maandag 2 september 2024 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor zo’n groot bedrag zie ik liever alsnog die Skov Olsen komen. Een 18 jarige is toch een risico qua doorontwikkeling.
Club verkoopt hem nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor zo’n groot bedrag zie ik liever alsnog die Skov Olsen komen. Een 18 jarige is toch een risico qua doorontwikkeling.
Is de brommer onderweg naar de wagen?quote:Op maandag 2 september 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
Diao is op de brommer volgens de mannen aan tafel
Dit gaat ‘m niet worden lijkt me.quote:Op maandag 2 september 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
Krabby zegt dat ze hem willen kopen
Ze hebben eerder aan Lazio 20 gevraagd
Krabby is niet contactgestoord, dat scheelt alquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krabby is wel wat anders dan die gekke Tim.
Leuk Tiki-bad verhaal.
Nageaapt uit Engelandquote:Op maandag 2 september 2024 21:26 schreef Vis1980 het volgende:
Wel leuk dat je tegenwoordig zoveel live dingen hebt op de laatste transferdag. Die keer met Charisteas net voor 12 uur na de hele dag teletekst te laten verversen was onvergetelijk, maar had live op tv ook best leuk geweest. Wel zielig trouwens dat Charisteas zo'n beetje overal zorgde voor boze supporters als ie weer ergens getekend had.
Op Wikipedia was Liam Kelly ook 1,75 m.quote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Op Wikipedia wordt de Feyenoord-selectie al genoemd onderaan zijn pagina!
Vind dat podcastje ook wel leuk. Op z'n tijd.quote:Op maandag 2 september 2024 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabby is niet contactgestoord, dat scheelt al
Voor Feyenoord is een laatste transferdag daarna ook nooit zo heel boeiend geweestquote:Op maandag 2 september 2024 21:26 schreef Vis1980 het volgende:
Wel leuk dat je tegenwoordig zoveel live dingen hebt op de laatste transferdag. Die keer met Charisteas net voor 12 uur na de hele dag teletekst te laten verversen was onvergetelijk, maar had live op tv ook best leuk geweest. Wel zielig trouwens dat Charisteas zo'n beetje overal zorgde voor boze supporters als ie weer ergens getekend had.
Azarkan ook.quote:Op maandag 2 september 2024 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Op Wikipedia was Liam Kelly ook 1,75 m.
Ging dat niet over twee Liam Kelly's opgestapeld?quote:Op maandag 2 september 2024 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Op Wikipedia was Liam Kelly ook 1,75 m.
Er waren tijden dat 20 miljoen nog een uitgaand transferrecord wasquote:
De Dessers meltdown hier was wel grappig.quote:Op maandag 2 september 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is een laatste transferdag daarna ook nooit zo heel boeiend geweest
Sorry.quote:Op maandag 2 september 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk wil iedereen dus nog even sorry zeggen tegen Brian en Dennis voor al die onnodige beschuldigingen in de Dreyer-gate.
20 miljoen voor de nieuwe Sini is geen geldquote:Op maandag 2 september 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er waren tijden dat 20 miljoen nog een uitgaand transferrecord was
Nu geven we dit in paniek uit aan een puber op deadline dag
Kennelijk. Waar al die CL miljoenen en en de opbrengst van Wieffer dan gebleven zijn is mij een raadselquote:Op maandag 2 september 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krabby
[..]
Of het is misschien gewoon de nare waarheid dat de miljoenen van Geertruida juist nodig waren.
Lastig overtreffen ook natuurlijk, d moeder van alle -net voor 12 uur- announcements.quote:Op maandag 2 september 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is een laatste transferdag daarna ook nooit zo heel boeiend geweest
Jannesweetallesquote:Op maandag 2 september 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krabby zegt dat Dreyer NOOIT TER SPRAKE is geweest.
Ach Jannes.
Zo zielig voor Charisteas ook, dat was echt een hele lieve jongenquote:Op maandag 2 september 2024 21:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lastig overtreffen ook natuurlijk, d moeder van alle -net voor 12 uur- announcements.
Dit heb ik absoluut niet zo gehoord!quote:Op maandag 2 september 2024 21:34 schreef Caland het volgende:
Carranza is volgens Krabby Ueda al op alle fronten voorbij.
Je moet ook salaris betalen elk jaar. Die ligt rond 25 miljoen. Daarnaast heb je nog schulden, premies, potje stadion, voorsorteren volgende seizoenen. Dan nog is niet al het geld op, maar inkomende transfers worden in termijnen betaald, dus kun je dat ook niet in een keer uitgeven.quote:Op maandag 2 september 2024 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kennelijk. Waar al die CL miljoenen en en de opbrengst van Wieffer dan gebleven zijn is mij een raadsel
Oh het ging over Nadje, ik was al half afgehaaktquote:Op maandag 2 september 2024 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb ik absoluut niet zo gehoord!
Als ik toen een laptop had gehad was 'ie het raam uitgegaan.quote:Op maandag 2 september 2024 21:26 schreef Vis1980 het volgende:
Uh ja, transfers worden in termijnen betaald, maar dat doet Feyenoord natuurlijk zelf ook.quote:Op maandag 2 september 2024 21:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je moet ook salaris betalen elk jaar. Die ligt rond 25 miljoen. Daarnaast heb je nog schulden, premies, potje stadion, voorsorteren volgende seizoenen. Dan nog is niet al het geld op, maar inkomende transfers worden in termijnen betaald, dus kun je dat ook niet in een keer uitgeven.
quote:Op maandag 2 september 2024 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krabby ligt nog wakker van Walemark.
Maar goed, we noteren gewoon dat Nadje de nieuwe Pogba wordt,
Echte kenners zagen al direct dat Nadje een grandioos succes gaat worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:40 schreef Pistolero het volgende:
Nadje wordt een sensatie, je las het hier voor het eerst.
1e speler die vanuit de scouting komt sinds Hancko!! ()
Maar je moet wel ten alle tijden dat geld hebben bij elke termijn.quote:Op maandag 2 september 2024 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja, transfers worden in termijnen betaald, maar dat doet Feyenoord natuurlijk zelf ook.
Kijk uit, ik denk dat Bram besmettelijk is.quote:Op maandag 2 september 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb net Bram van Polen de hand geschud.
Had niet verwacht dat die Diao zou kennen, maar wat had ie te zeggen?quote:Op maandag 2 september 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar Lazio moest 20 meloen betalen?quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Jannes van Betis zegt dat je hem met 12-15 hebt.
Doe dan maar 12.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Gelukkig heeft Krabby overal een mening over.quote:Op maandag 2 september 2024 21:55 schreef hhh38 het volgende:
Het gaat nu over het verschil tussen Curacao en Bonaire.
In Nederland heb je de toeslagenaffaire.quote:Op maandag 2 september 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Het is rond”
Gaat het over die gangster die naar dat slavenland mag.
Qua reis en verblijf is het een verwend nest.quote:Op maandag 2 september 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Krabby overal een mening over.
Edgar I die zijn tweelingbroer soms liet spelen, genotquote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef CR7 het volgende:
We moeten wel uitkijken met deze Afrikaan. Hij heeft een tweelingbroer.
Juannes.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Zijn zus is voor Ajax hoorde ik net.quote:Op maandag 2 september 2024 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Qua reis en verblijf is het een verwend nest.
Nou Dennis, laat je poeplap eens wapperen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Straalbezopen van 4 bier ok jaquote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Huur met koopoptie graag.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Dat verhaal was zo goedquote:Op maandag 2 september 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Edgar I die zijn tweelingbroer soms liet spelen, genot
Die is vast al gekeurd als ze nu nog bezig zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
Zo'n medische keuring in de laatste uren, gaat ie dan naar de plaatselijke dokter?
Moet een rondje hardlopen met Strava en opsturen.quote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
Zo'n medische keuring in de laatste uren, gaat ie dan naar de plaatselijke dokter?
Beetje cameraschuw.quote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is wel een heel raar autistje aan de tafel ja
O ze hebben hem net gewisseld
Als z'n broer een volleyballer is, dan is het verhaal van die handsbal tegen Young Boys ook weer rond.quote:
Het waren wel mooie tijden met die exotische debielen die voor onze club speelden.quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als z'n broer een volleyballer is, dan is het verhaal van die handsbal tegen Young Boys ook weer rond.
Ik zie anders nog steeds wel eens exotische circusacts bij ons meeballenquote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Het waren wel mooie tijden met die exotische debielen die voor onze club speelden.
Exotische debiel Spajic heeft als aanvoerder van Rode Ster Belgrado toch maar mooi Hwang naar Feyenoord gepraat.quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Het waren wel mooie tijden met die exotische debielen die voor onze club speelden.
Dat was zo bizar ja.quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als z'n broer een volleyballer is, dan is het verhaal van die handsbal tegen Young Boys ook weer rond.
Stay strong, maatjequote:Op maandag 2 september 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Z’n naam kikkeren.quote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet een rondje hardlopen met Strava en opsturen.
Nu een lekker Nederlands getinte selectie!quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
We staan nu op 19 nationaliteiten.quote:Op maandag 2 september 2024 22:10 schreef H.FR het volgende:
Hoeveel nationaliteiten hebben we inmiddels eigenlijk?
Dat is een aardig aantal.quote:Op maandag 2 september 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We staan nu op 19 nationaliteiten.![]()
Eigenlijk hebben we er dus nog 1 nodig.
Te Kloese nietquote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben die landenbingo act echt enorm zat.
Ik hou wel van een mooi bont gezelschap.quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben die landenbingo act echt enorm zat.
We schakelen een hulplijn in @3rr0rquote:Op maandag 2 september 2024 21:55 schreef hhh38 het volgende:
Het gaat nu over het verschil tussen Curacao en Bonaire.
Je moet er altijd een hebben. Jammer dat hij 8 miljoen heeft gekost.quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds wel eens exotische circusacts bij ons meeballen
Jan Plug GODquote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
En gelukkig scoor je ook nog veel Nederlandse punten met een naam als Gijs Smal.
Het hoeven geen Nederlanders te zijn, maar ik ben net zo blij met een 2e Mexicaan als met een speler uit Panama of Uzbekistanquote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
En gelukkig scoor je ook nog veel Nederlandse punten met een naam als Gijs Smal.
Toch jammer dat Nesto Groen naar Excelsior is.quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een mooi bont gezelschap act.
Dit zou heel mooi nieuws zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Betis accepteert voorstel Feyenoord voor Diao
Feyenoord heeft Assane Diao zo goed als zeker binnen. De Rotterdammers hebben maandagavond een verbeterde aanbieding geaccepteerd zien worden en ook de speler is er uit met de club.
Zal je zien dat het stukloopt op de keuring of het papierwerk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft Assane Diao zo goed als zeker binnen. De Rotterdammers hebben maandagavond een verbeterde aanbieding geaccepteerd zien worden en ook de speler is er uit met de club.
@ZKA heb je geen betere bron?quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Of hij snijdt zijn vinger aan het contract waarna hij een infectie krijgt...quote:Op maandag 2 september 2024 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal je zien dat het stukloopt op de keuring of het papierwerk.
Ik wacht op Krabbyquote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Faxmachine storingquote:Op maandag 2 september 2024 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Of hij snijdt zijn vinger aan het contract waarna hij een infectie krijgt...
Laat maar, lezen is moeilijk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:20 schreef CR7 het volgende:
Denk dat deze Afrikaan de opvolger van Luciano Narsingh is.
Schijnt een heel groot talent te zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef alopio het volgende:
Waarom is die Diao trouwens een megastunt wat 1908 meld?
Ik had het al aangepast.quote:Op maandag 2 september 2024 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Betis geeft 15 miljoen aan Feyenoord en Diao.
KloeseGod
Ja dat snap ik maar waarom dan megastunt? Wilde city en real hem ook?quote:Op maandag 2 september 2024 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt een heel groot talent te zijn.
Voor Feyenoord is een 19-jarige speler met 12 m aan waarde toch best een klapper. Volgens VP gaat het huren worden, maar daar werken verder alleen maar menen die kopiren van andere sites.quote:Op maandag 2 september 2024 22:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom dan megastunt? Wilde city en real hem ook?
VoetbalPrimeur is echt een waardeloze website.quote:Op maandag 2 september 2024 22:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is een 19-jarige speler met 12 m aan waarde toch best een klapper. Volgens VP gaat het huren worden, maar daar werken verder alleen maar menen die kopiren van andere sites.
De nieuwe Nico Williamsquote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef CR7 het volgende:
Ik hoop op de nieuwe Nico Williams. Maar heb bij een 18 jarige buitenspeler voor 10+ miljoen gelijk Carlos Forbs vibes.
Heeft verder niets te maken met zijn huidskleur!!!
quote:Naam in thuisland:
황인범
Jeugdinternational van spanje.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef alopio het volgende:
Waarom is die Diao trouwens een megastunt wat 1908 meld?
Alleen de meltdowns van @yats zijn daar leuk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
VoetbalPrimeur is echt een waardeloze website.
Ik hoop het ja. Jij zei dat Forbs speelt als Robben.quote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
De nieuwe Nico Williams
Ik ga dit uitmelken.
Voorkomt wel dat je naar Jannes zijn website moetquote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen dark mode.quote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig is ie ziek snel.quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Het is sprinten. Medische keuring in het vliegtuig
Dick voor mekaar podcast?quote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Krabby meldt dat de transfer nog niet helemaal rond is in de Dick voor mekaar podcast.
Laten we even wachten met oordelen totdat die gasten een paar potjes hebben gespeeldquote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Dennis kan van een 5 naar een 6.5 gaan
Geen 6 (een positie op het veld @klaasweetalles ) is wel matig, ja.quote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Oh nee, ik las het via het X account van de DvM podcast, dus vandaar.quote:
Dit stukje kan ie wel.quote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef fetX het volgende:
Dennis moet nu laten zien dat hij dit vak in de vingers heeft.
Maar plan b suggereert een lijstje toch?quote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit stukje kan ie wel.
Een anderhalf uur voor het sluiten van de poort nog een uitgaand transferrecord uitgeven voor een puber die eigenlijk je plan B was, daar zitten meer mijn zorgen.
Van wat ik zo heb gezien en lees zie ik deze speler wel zitten hoor.quote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit stukje kan ie wel.
Een anderhalf uur voor het sluiten van de poort nog een uitgaand transferrecord uitgeven voor een puber die eigenlijk je plan B was, daar zitten meer mijn zorgen.
Maar we hebben een 6 nodig, geen 6.5quote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Dat gelukkig al klaarstond.quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Het is sprinten. Medische keuring in het vliegtuig
Na deze window geven we Klaas geen aandacht meer.quote:Op maandag 2 september 2024 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen 6 (een positie op het veld @:klaasweetalles ) is wel matig, ja.
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
Van wat ik zo heb gezien en lees zie ik deze speler wel zitten hoor.
Je kan 'm in ieder geval niet verwijten dat hij op zondagen met het bord op de schoot scout.quote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit stukje kan ie wel.
Winnende goals in de 93e minuut zijn per definitie mooierquote:Op maandag 2 september 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of het nu een winnende goal in minuut 23 of minuut 90+3 is, het zal mij een zorg zijn.
Nog een plusje voor Diao dusquote:Op maandag 2 september 2024 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Winnende goals in de 93e minuut zijn per definitie mooier
Mag ook wel met die wereldreis die hij heeft gemaaktquote:Op maandag 2 september 2024 22:49 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Onze nieuwe Koreaanse sensatie spreeky uitstekend Engels.
quote:Op maandag 2 september 2024 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Winnende goals in de 93e minuut zijn per definitie mooier
Kan nu al niet meer stuk bij @GurneyIsBestOkequote:Op maandag 2 september 2024 22:49 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Onze nieuwe Koreaanse sensatie spreeky uitstekend Engels.
Dit is nu mijn lievelingsspeler jaquote:Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hwang is ook een pingponger.
Nu kan Gurney geen kritiek meer hebben op deze 'hapsnap' aankoop.
Goede keuze.quote:Op maandag 2 september 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is nu mijn lievelingsspeler ja
Ik ga ook volledig op de Boomtrein.quote:Op maandag 2 september 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is nu mijn lievelingsspeler ja
De kans dat Zechil basisspeler wordt lijkt me ongeveer 5%quote:Op maandag 2 september 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Paixao - Santi - Diao
Timber - Boom - Zechil
Bueno - Hancko - Beelen - Lotomba
Bijlow
Makkelijk tweede.
Goed stel hoor. Zonde van Milambo wel. Hopelijk is Zechil vanaf nu onze 6.quote:Op maandag 2 september 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Paixao - Santi - Diao
Timber - Boom - Zechil
Bueno - Hancko - Beelen - Lotomba
Bijlow
Makkelijk tweede.
Zolang ik maar niet naar Zerrouki hoef te kijken en er n iemand een beetje de boel controleert op het middenveld vind ik alles best.quote:Op maandag 2 september 2024 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans dat Zechil basisspeler wordt lijkt me ongeveer 5%
Hwang - Timber - Stengs lijkt me veel logischer.quote:Op maandag 2 september 2024 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans dat Zechil basisspeler wordt lijkt me ongeveer 5%
Ik denk dat Milambo veel dichter bij de basis zit en nog wel omgeturnd zou kunnen worden tot controlerende middenvelder.quote:Op maandag 2 september 2024 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet naar Zerrouki hoef te kijken en er n iemand een beetje de boel controleert op het middenveld vind ik alles best.
En Stengs dan naar rechts? Want die haalt hij er nooit uit natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2024 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Milambo veel dichter bij de basis zit en nog wel omgeturnd zou kunnen worden tot controlerende middenvelder.
Maar het wordt Timber - Stengs - Hwang in wedstrijden tegen het rechterrijtje en Timber - Zerrouki - Hwang in de toppers denk ik.
Die moet toch eerst weer even fit worden, daarna zien we wel verder.quote:Op maandag 2 september 2024 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
En Stengs dan naar rechts? Want die haalt hij er nooit uit natuurlijk
Dat denk ik ook, hoor. En Milambo als eerste back-up.quote:Op maandag 2 september 2024 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hwang - Timber - Stengs lijkt me veel logischer.
Als dat zo is moet het goedkomen zou je zeggen.quote:
Lijkt me wel als ze voor iedere speler waar sluimerende interesse in is al een concreet voorcontract op de grond hebben liggenquote:Op maandag 2 september 2024 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat zo is moet het goedkomen zou je zeggen.
Een hoop papierwerk hebben ze al kunnen voorbereiden als het goed is.
Met daarachter Nadje - Zechiel - Milambo. Genot.quote:Op maandag 2 september 2024 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, hoor. En Milambo als eerste back-up.
In Turkije is de transfermarkt nog open.quote:Op maandag 2 september 2024 23:05 schreef fetX het volgende:
Zerrouki mag het hopelijk alleen nog met invalbeurtjes doen.
Maar dan hebben we helemaal geen 6 meer.quote:Op maandag 2 september 2024 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Turkije is de transfermarkt nog open.
En ‘t Zand is wekelijks bij Heracles aan het schroeien, zelfs als de rest verschrikkelijk speeltquote:Op maandag 2 september 2024 23:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Met daarachter Nadje - Zechiel - Milambo. Genot.
Krijgen jullie mogelijk toch jullie zin dat het einde tijdperk Zerrouki is.
Met Timber en Hwang die voor de dreiging richting de goal zorgen zou je ook best wedstrijden zonder Stengs kunnen spelen.quote:Op maandag 2 september 2024 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
En Stengs dan naar rechts? Want die haalt hij er nooit uit natuurlijk.
En Zerrouki in de toppers is nog vreselijker
Ik hoop wel dat ze als deze jongen komt definitief afstappen van dat Stengs op rechtsbuiten dingetje.quote:Op maandag 2 september 2024 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Timber en Hwang die voor de dreiging richting de goal zorgen zou je ook best wedstrijden zonder Stengs kunnen spelen.
Als Priske nog 343 wil gaan spelen zie ik Stengs nog wel potjes op rechts staan.quote:Op maandag 2 september 2024 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze als deze jongen komt definitief afstappen van dat Stengs op rechtsbuiten dingetje.
Schele gast met rups op zijn gezicht gaat groot succes worden. Ik mag het zeggen, ben zelf scheel met rups op gezicht.quote:
Hij is zo facking goedquote:Op maandag 2 september 2024 23:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Schele gast met rups op zijn gezicht gaat groot succes worden. Ik mag het zeggen, ben zelf scheel met rups op gezicht.
Hij heet Boomquote:Op maandag 2 september 2024 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Keer een wedstrijd meepakken in de Kuip om het fenomeen Hwang te zien.
Is meer Dickvoorzichzelfquote:Op maandag 2 september 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ x ]
Kan iemand dit gifje hier los posten? @:KillemWieft
Zodra het rond is spring ik de fontein in, het is er al aardig druk.quote:Op maandag 2 september 2024 23:31 schreef snabbi het volgende:
Spannend - die keuring moet wel goedkomen toch
Boom kan eigenlijk gewoon allesquote:Op maandag 2 september 2024 23:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Ben benieuwd wanneer we wat over die nieuwe 6 gaan horen
Nog geen definitief totaalakkoord?quote:Op maandag 2 september 2024 23:36 schreef hhh38 het volgende:
Het is nog steeds niet compleet klaar...
Kinderbueno.quote:Op maandag 2 september 2024 23:36 schreef hhh38 het volgende:
We zijn allemaal wakker aan het blijven voor een recordaankoop van 18 jaar oud
Dit gaat er gewoon nog om spannen hoor. Kunnen er zomaar nog naast grijpenquote:Op maandag 2 september 2024 23:36 schreef hhh38 het volgende:
Het is nog steeds niet compleet klaar...
Nee, om 23.52 komt het nieuws.quote:Op maandag 2 september 2024 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit gaat er gewoon nog om spannen hoor. Kunnen er zomaar nog naast grijpen
Godver hoe moeilijk kan het zijn. Template downloaden van Google, naam en andere personalia en het bedrag van 10.000.000 zegge 10 miljoenmiljard euro en mailen naar UEFA!quote:Op maandag 2 september 2024 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit gaat er gewoon nog om spannen hoor. Kunnen er zomaar nog naast grijpen
Schijnt dat Feyenoord geen adobe heeft gekochtquote:Op maandag 2 september 2024 23:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Godver hoe moeilijk kan het zijn. Template downloaden van Google, naam en andere personalia en het bedrag van 10.000.000 zegge 10 miljoenmiljard euro en mailen maar UEFA!
Dan heb je de verkeerde corrupte voetbalbond te pakken.quote:Op maandag 2 september 2024 23:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Godver hoe moeilijk kan het zijn. Template downloaden van Google, naam en andere personalia en het bedrag van 10.000.000 zegge 10 miljoenmiljard euro en mailen naar UEFA!
Klopt ja, de trial verliep gisteren.quote:Op maandag 2 september 2024 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt dat Feyenoord geen adobe heeft gekocht
Kunnen pas verder na opnieuw opstarten voor een update.quote:Op maandag 2 september 2024 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt ja, de trial verliep gisteren.
ChatGPTquote:Op maandag 2 september 2024 23:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Godver hoe moeilijk kan het zijn. Template downloaden van Google, naam en andere personalia en het bedrag van 10.000.000 zegge 10 miljoenmiljard euro en mailen naar UEFA!
Ruben Schaken zit met z'n hoofd al bij de verlengingquote:Op maandag 2 september 2024 23:42 schreef Vis1980 het volgende:
Wordt er nog tijd bijgetrokken in verband met blessuretijd?
Ik hoop voor Dennis dat Nazareth nog bezorgd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |