Nou Dennis, laat je poeplap eens wapperen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Jannes van Betis zegt dat je hem met 12-15 hebt.
Straalbezopen van 4 bier ok jaquote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beter dan een straalbezopen ZKA die om 23:50 op deadlineday Arnesen belt live bij FC Afkicken wordt het écht nooit meer.
Huur met koopoptie graag.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Jannes van Betis zegt dat je hem met 12-15 hebt.
Dat verhaal was zo goedquote:Op maandag 2 september 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Edgar Ié die zijn tweelingbroer soms liet spelen, genot
Die is vast al gekeurd als ze nu nog bezig zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
Zo'n medische keuring in de laatste uren, gaat ie dan naar de plaatselijke dokter?
Moet een rondje hardlopen met Strava en opsturen.quote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
Zo'n medische keuring in de laatste uren, gaat ie dan naar de plaatselijke dokter?
Beetje cameraschuw.quote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is wel een heel raar autistje aan de tafel ja
O ze hebben hem net gewisseld
Als z'n broer een volleyballer is, dan is het verhaal van die handsbal tegen Young Boys ook weer rond.quote:
Het waren wel mooie tijden met die exotische debielen die voor onze club speelden.quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als z'n broer een volleyballer is, dan is het verhaal van die handsbal tegen Young Boys ook weer rond.
Ik zie anders nog steeds wel eens exotische circusacts bij ons meeballenquote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Het waren wel mooie tijden met die exotische debielen die voor onze club speelden.
Exotische debiel Spajic heeft als aanvoerder van Rode Ster Belgrado toch maar mooi Hwang naar Feyenoord gepraat.quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Het waren wel mooie tijden met die exotische debielen die voor onze club speelden.
Dat was zo bizar ja.quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als z'n broer een volleyballer is, dan is het verhaal van die handsbal tegen Young Boys ook weer rond.
Stay strong, maatjequote:Op maandag 2 september 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb net Bram van Polen de hand geschud.
Z’n naam kikkeren.quote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet een rondje hardlopen met Strava en opsturen.
Nu een lekker Nederlands getinte selectie!quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
We staan nu op 19 nationaliteiten.quote:Op maandag 2 september 2024 22:10 schreef H.FR het volgende:
Hoeveel nationaliteiten hebben we inmiddels eigenlijk?
Dat is een aardig aantal.quote:Op maandag 2 september 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We staan nu op 19 nationaliteiten.![]()
Eigenlijk hebben we er dus nog 1 nodig.
Te Kloese nietquote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben die landenbingo act echt enorm zat.
Ik hou wel van een mooi bont gezelschap.quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben die landenbingo act echt enorm zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |