Kijk uit, ik denk dat Bram besmettelijk is.quote:Op maandag 2 september 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb net Bram van Polen de hand geschud.
Had niet verwacht dat die Diao zou kennen, maar wat had ie te zeggen?quote:Op maandag 2 september 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar Lazio moest 20 meloen betalen?quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Jannes van Betis zegt dat je hem met 12-15 hebt.
Doe dan maar 12.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Gelukkig heeft Krabby overal een mening over.quote:Op maandag 2 september 2024 21:55 schreef hhh38 het volgende:
Het gaat nu over het verschil tussen Curacao en Bonaire.
In Nederland heb je de toeslagenaffaire.quote:Op maandag 2 september 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Het is rond”
Gaat het over die gangster die naar dat slavenland mag.
Qua reis en verblijf is het een verwend nest.quote:Op maandag 2 september 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Krabby overal een mening over.
Edgar I die zijn tweelingbroer soms liet spelen, genotquote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef CR7 het volgende:
We moeten wel uitkijken met deze Afrikaan. Hij heeft een tweelingbroer.
Juannes.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Zijn zus is voor Ajax hoorde ik net.quote:Op maandag 2 september 2024 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Qua reis en verblijf is het een verwend nest.
Nou Dennis, laat je poeplap eens wapperen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Straalbezopen van 4 bier ok jaquote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beter dan een straalbezopen ZKA die om 23:50 op deadlineday Arnesen belt live bij FC Afkicken wordt het cht nooit meer.
Huur met koopoptie graag.quote:Op maandag 2 september 2024 21:54 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Dat verhaal was zo goedquote:Op maandag 2 september 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Edgar I die zijn tweelingbroer soms liet spelen, genot
Die is vast al gekeurd als ze nu nog bezig zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
Zo'n medische keuring in de laatste uren, gaat ie dan naar de plaatselijke dokter?
Moet een rondje hardlopen met Strava en opsturen.quote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
Zo'n medische keuring in de laatste uren, gaat ie dan naar de plaatselijke dokter?
Beetje cameraschuw.quote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is wel een heel raar autistje aan de tafel ja
O ze hebben hem net gewisseld
Als z'n broer een volleyballer is, dan is het verhaal van die handsbal tegen Young Boys ook weer rond.quote:
Het waren wel mooie tijden met die exotische debielen die voor onze club speelden.quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als z'n broer een volleyballer is, dan is het verhaal van die handsbal tegen Young Boys ook weer rond.
Ik zie anders nog steeds wel eens exotische circusacts bij ons meeballenquote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Het waren wel mooie tijden met die exotische debielen die voor onze club speelden.
Exotische debiel Spajic heeft als aanvoerder van Rode Ster Belgrado toch maar mooi Hwang naar Feyenoord gepraat.quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Het waren wel mooie tijden met die exotische debielen die voor onze club speelden.
Dat was zo bizar ja.quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als z'n broer een volleyballer is, dan is het verhaal van die handsbal tegen Young Boys ook weer rond.
Stay strong, maatjequote:Op maandag 2 september 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Z’n naam kikkeren.quote:Op maandag 2 september 2024 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet een rondje hardlopen met Strava en opsturen.
Nu een lekker Nederlands getinte selectie!quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
We staan nu op 19 nationaliteiten.quote:Op maandag 2 september 2024 22:10 schreef H.FR het volgende:
Hoeveel nationaliteiten hebben we inmiddels eigenlijk?
Dat is een aardig aantal.quote:Op maandag 2 september 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We staan nu op 19 nationaliteiten.![]()
Eigenlijk hebben we er dus nog 1 nodig.
Te Kloese nietquote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben die landenbingo act echt enorm zat.
Ik hou wel van een mooi bont gezelschap.quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben die landenbingo act echt enorm zat.
We schakelen een hulplijn in @3rr0rquote:Op maandag 2 september 2024 21:55 schreef hhh38 het volgende:
Het gaat nu over het verschil tussen Curacao en Bonaire.
Je moet er altijd een hebben. Jammer dat hij 8 miljoen heeft gekost.quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds wel eens exotische circusacts bij ons meeballen
Jan Plug GODquote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
En gelukkig scoor je ook nog veel Nederlandse punten met een naam als Gijs Smal.
Het hoeven geen Nederlanders te zijn, maar ik ben net zo blij met een 2e Mexicaan als met een speler uit Panama of Uzbekistanquote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
En gelukkig scoor je ook nog veel Nederlandse punten met een naam als Gijs Smal.
Toch jammer dat Nesto Groen naar Excelsior is.quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een mooi bont gezelschap act.
Dit zou heel mooi nieuws zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Betis accepteert voorstel Feyenoord voor Diao
Feyenoord heeft Assane Diao zo goed als zeker binnen. De Rotterdammers hebben maandagavond een verbeterde aanbieding geaccepteerd zien worden en ook de speler is er uit met de club.
Zal je zien dat het stukloopt op de keuring of het papierwerk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft Assane Diao zo goed als zeker binnen. De Rotterdammers hebben maandagavond een verbeterde aanbieding geaccepteerd zien worden en ook de speler is er uit met de club.
@ZKA heb je geen betere bron?quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Of hij snijdt zijn vinger aan het contract waarna hij een infectie krijgt...quote:Op maandag 2 september 2024 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal je zien dat het stukloopt op de keuring of het papierwerk.
Ik wacht op Krabbyquote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Faxmachine storingquote:Op maandag 2 september 2024 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Of hij snijdt zijn vinger aan het contract waarna hij een infectie krijgt...
Laat maar, lezen is moeilijk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:20 schreef CR7 het volgende:
Denk dat deze Afrikaan de opvolger van Luciano Narsingh is.
Schijnt een heel groot talent te zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef alopio het volgende:
Waarom is die Diao trouwens een megastunt wat 1908 meld?
Ik had het al aangepast.quote:Op maandag 2 september 2024 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Betis geeft 15 miljoen aan Feyenoord en Diao.
KloeseGod
Ja dat snap ik maar waarom dan megastunt? Wilde city en real hem ook?quote:Op maandag 2 september 2024 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt een heel groot talent te zijn.
Voor Feyenoord is een 19-jarige speler met 12 m aan waarde toch best een klapper. Volgens VP gaat het huren worden, maar daar werken verder alleen maar menen die kopiren van andere sites.quote:Op maandag 2 september 2024 22:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom dan megastunt? Wilde city en real hem ook?
VoetbalPrimeur is echt een waardeloze website.quote:Op maandag 2 september 2024 22:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is een 19-jarige speler met 12 m aan waarde toch best een klapper. Volgens VP gaat het huren worden, maar daar werken verder alleen maar menen die kopiren van andere sites.
De nieuwe Nico Williamsquote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef CR7 het volgende:
Ik hoop op de nieuwe Nico Williams. Maar heb bij een 18 jarige buitenspeler voor 10+ miljoen gelijk Carlos Forbs vibes.
Heeft verder niets te maken met zijn huidskleur!!!
quote:Naam in thuisland:
황인범
Jeugdinternational van spanje.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef alopio het volgende:
Waarom is die Diao trouwens een megastunt wat 1908 meld?
Alleen de meltdowns van @yats zijn daar leuk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
VoetbalPrimeur is echt een waardeloze website.
Ik hoop het ja. Jij zei dat Forbs speelt als Robben.quote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
De nieuwe Nico Williams
Ik ga dit uitmelken.
Voorkomt wel dat je naar Jannes zijn website moetquote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen dark mode.quote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig is ie ziek snel.quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Het is sprinten. Medische keuring in het vliegtuig
Dick voor mekaar podcast?quote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Krabby meldt dat de transfer nog niet helemaal rond is in de Dick voor mekaar podcast.
Laten we even wachten met oordelen totdat die gasten een paar potjes hebben gespeeldquote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Dennis kan van een 5 naar een 6.5 gaan
Geen 6 (een positie op het veld @klaasweetalles ) is wel matig, ja.quote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Dennis kan van een 5 naar een 6.5 gaan
Oh nee, ik las het via het X account van de DvM podcast, dus vandaar.quote:
Dit stukje kan ie wel.quote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef fetX het volgende:
Dennis moet nu laten zien dat hij dit vak in de vingers heeft.
Maar plan b suggereert een lijstje toch?quote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit stukje kan ie wel.
Een anderhalf uur voor het sluiten van de poort nog een uitgaand transferrecord uitgeven voor een puber die eigenlijk je plan B was, daar zitten meer mijn zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |