We schakelen een hulplijn in @3rr0rquote:Op maandag 2 september 2024 21:55 schreef hhh38 het volgende:
Het gaat nu over het verschil tussen Curacao en Bonaire.
Je moet er altijd een hebben. Jammer dat hij 8 miljoen heeft gekost.quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds wel eens exotische circusacts bij ons meeballen
Jan Plug GODquote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
En gelukkig scoor je ook nog veel Nederlandse punten met een naam als Gijs Smal.
Het hoeven geen Nederlanders te zijn, maar ik ben net zo blij met een 2e Mexicaan als met een speler uit Panama of Uzbekistanquote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
En gelukkig scoor je ook nog veel Nederlandse punten met een naam als Gijs Smal.
Toch jammer dat Nesto Groen naar Excelsior is.quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een mooi bont gezelschap act.
Dit zou heel mooi nieuws zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Betis accepteert voorstel Feyenoord voor Diao
Feyenoord heeft Assane Diao zo goed als zeker binnen. De Rotterdammers hebben maandagavond een verbeterde aanbieding geaccepteerd zien worden en ook de speler is er uit met de club.
Zal je zien dat het stukloopt op de keuring of het papierwerk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft Assane Diao zo goed als zeker binnen. De Rotterdammers hebben maandagavond een verbeterde aanbieding geaccepteerd zien worden en ook de speler is er uit met de club.
@ZKA heb je geen betere bron?quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Of hij snijdt zijn vinger aan het contract waarna hij een infectie krijgt...quote:Op maandag 2 september 2024 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal je zien dat het stukloopt op de keuring of het papierwerk.
Ik wacht op Krabbyquote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
Faxmachine storingquote:Op maandag 2 september 2024 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Of hij snijdt zijn vinger aan het contract waarna hij een infectie krijgt...
Laat maar, lezen is moeilijk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:20 schreef CR7 het volgende:
Denk dat deze Afrikaan de opvolger van Luciano Narsingh is.
Schijnt een heel groot talent te zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef alopio het volgende:
Waarom is die Diao trouwens een megastunt wat 1908 meld?
Ik had het al aangepast.quote:Op maandag 2 september 2024 22:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Betis geeft 15 miljoen aan Feyenoord en Diao.
KloeseGod
Ja dat snap ik maar waarom dan megastunt? Wilde city en real hem ook?quote:Op maandag 2 september 2024 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt een heel groot talent te zijn.
Voor Feyenoord is een 19-jarige speler met 12 m aan waarde toch best een klapper. Volgens VP gaat het huren worden, maar daar werken verder alleen maar menen die kopiëren van andere sites.quote:Op maandag 2 september 2024 22:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom dan megastunt? Wilde city en real hem ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |