VoetbalPrimeur is echt een waardeloze website.quote:Op maandag 2 september 2024 22:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is een 19-jarige speler met 12 m aan waarde toch best een klapper. Volgens VP gaat het huren worden, maar daar werken verder alleen maar menen die kopiëren van andere sites.
De nieuwe Nico Williamsquote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef CR7 het volgende:
Ik hoop op de nieuwe Nico Williams. Maar heb bij een 18 jarige buitenspeler voor 10+ miljoen gelijk Carlos Forbs vibes.
Heeft verder niets te maken met zijn huidskleur!!!
quote:Naam in thuisland:
황인범
Jeugdinternational van spanje.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef alopio het volgende:
Waarom is die Diao trouwens een megastunt wat 1908 meld?
Alleen de meltdowns van @yats zijn daar leuk.quote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
VoetbalPrimeur is echt een waardeloze website.
Ik hoop het ja. Jij zei dat Forbs speelt als Robben.quote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
De nieuwe Nico Williams
Ik ga dit uitmelken.
Voorkomt wel dat je naar Jannes zijn website moetquote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen dark mode.quote:Op maandag 2 september 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig is ie ziek snel.quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Het is sprinten. Medische keuring in het vliegtuig
Dick voor mekaar podcast?quote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Krabby meldt dat de transfer nog niet helemaal rond is in de Dick voor mekaar podcast.
Laten we even wachten met oordelen totdat die gasten een paar potjes hebben gespeeldquote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Dennis kan van een 5 naar een 6.5 gaan
Geen 6 (een positie op het veld @klaasweetalles ) is wel matig, ja.quote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Oh nee, ik las het via het X account van de DvM podcast, dus vandaar.quote:
Dit stukje kan ie wel.quote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef fetX het volgende:
Dennis moet nu laten zien dat hij dit vak in de vingers heeft.
Maar plan b suggereert een lijstje toch?quote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit stukje kan ie wel.
Een anderhalf uur voor het sluiten van de poort nog een uitgaand transferrecord uitgeven voor een puber die eigenlijk je plan B was, daar zitten meer mijn zorgen.
Van wat ik zo heb gezien en lees zie ik deze speler wel zitten hoor.quote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit stukje kan ie wel.
Een anderhalf uur voor het sluiten van de poort nog een uitgaand transferrecord uitgeven voor een puber die eigenlijk je plan B was, daar zitten meer mijn zorgen.
Maar we hebben een 6 nodig, geen 6.5quote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Dat gelukkig al klaarstond.quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Het is sprinten. Medische keuring in het vliegtuig
Na deze window geven we Klaas geen aandacht meer.quote:Op maandag 2 september 2024 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen 6 (een positie op het veld @:klaasweetalles ) is wel matig, ja.
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
Van wat ik zo heb gezien en lees zie ik deze speler wel zitten hoor.
Je kan 'm in ieder geval niet verwijten dat hij op zondagen met het bord op de schoot scout.quote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit stukje kan ie wel.
Winnende goals in de 93e minuut zijn per definitie mooierquote:Op maandag 2 september 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of het nu een winnende goal in minuut 23 of minuut 90+3 is, het zal mij een zorg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |