Van wat ik zo heb gezien en lees zie ik deze speler wel zitten hoor.quote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit stukje kan ie wel.
Een anderhalf uur voor het sluiten van de poort nog een uitgaand transferrecord uitgeven voor een puber die eigenlijk je plan B was, daar zitten meer mijn zorgen.
Maar we hebben een 6 nodig, geen 6.5quote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Dennis kan van een 5 naar een 6.5 gaan
Dat gelukkig al klaarstond.quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Het is sprinten. Medische keuring in het vliegtuig
Na deze window geven we Klaas geen aandacht meer.quote:Op maandag 2 september 2024 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen 6 (een positie op het veld @:klaasweetalles ) is wel matig, ja.
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
Van wat ik zo heb gezien en lees zie ik deze speler wel zitten hoor.
Je kan 'm in ieder geval niet verwijten dat hij op zondagen met het bord op de schoot scout.quote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit stukje kan ie wel.
Een anderhalf uur voor het sluiten van de poort nog een uitgaand transferrecord uitgeven voor een puber die eigenlijk je plan B was, daar zitten meer mijn zorgen.
Winnende goals in de 93e minuut zijn per definitie mooierquote:Op maandag 2 september 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of het nu een winnende goal in minuut 23 of minuut 90+3 is, het zal mij een zorg zijn.
Nog een plusje voor Diao dusquote:Op maandag 2 september 2024 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Winnende goals in de 93e minuut zijn per definitie mooier
Mag ook wel met die wereldreis die hij heeft gemaaktquote:Op maandag 2 september 2024 22:49 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Onze nieuwe Koreaanse sensatie spreeky uitstekend Engels.
quote:Op maandag 2 september 2024 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Winnende goals in de 93e minuut zijn per definitie mooier
Kan nu al niet meer stuk bij @GurneyIsBestOkequote:Op maandag 2 september 2024 22:49 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Onze nieuwe Koreaanse sensatie spreeky uitstekend Engels.
Dit is nu mijn lievelingsspeler jaquote:Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hwang is ook een pingponger.
Nu kan Gurney geen kritiek meer hebben op deze 'hapsnap' aankoop.
Goede keuze.quote:Op maandag 2 september 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is nu mijn lievelingsspeler ja
Ik ga ook volledig op de Boomtrein.quote:Op maandag 2 september 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is nu mijn lievelingsspeler ja
De kans dat Zechiël basisspeler wordt lijkt me ongeveer 5%quote:Op maandag 2 september 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Paixao - Santi - Diao
Timber - Boom - Zechiël
Bueno - Hancko - Beelen - Lotomba
Bijlow
Makkelijk tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |