SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
2e weekend.quote:Op zondag 1 september 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
Ik ben benieuwd Tot
Dit is het eerste weekend ? Dat mini bij haar was ?
Maar vorige keer hoefde hij nog niet naar school toch?quote:Op zondag 1 september 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
2e weekend.
Echt, echt zwaar.....de eenzaamheid hier.....
Dat snap ik. Julllie waren altijd samen. Maar is hij ieder weekend weg?quote:Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De schoo lzit tussen haar toekomstige en mijn nieuwe woning in, maar ik zal hem wel steeds na het weekend daar moeten ophalen en op de terugweg bij zijn school moeten afleveren, en aan het eidne van de schoolweek moet ik hem ophalen en daar weer afleveren.
Is well meer reizen, maar het ergste vind ik echt fat ik hem in de weekenden niet meer zal zien.....
Dat valt me serieus echt zwaar.......
Echt kut.....
Ja nee is de afspraak; doordeweeks bij mij, in de weekenden bij haar.quote:Op zondag 1 september 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar vorige keer hoefde hij nog niet naar school toch?
Snap dat het huis erg leeg is in zo’n weekend
Ja als je huis een thuis wordt valt het misschien beter te doenquote:Op zondag 1 september 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
Maar het eerste weekend was echt nauwelijks te doen.
Dit weekend is ook echt nog pijnlijk en eenzaam, maar ik denk wel dat als alles hier in huis een beetje op de rails is, dat het wat minder ondragelijk zal zijn.
Ja...quote:Op zondag 1 september 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Julllie waren altijd samen. Maar is hij ieder weekend weg?
Wat vindt mini er zelf van?quote:Op zondag 1 september 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
Maar het eerste weekend was echt nauwelijks te doen.
Dit weekend is ook echt nog pijnlijk en eenzaam, maar ik denk wel dat als alles hier in huis een beetje op de rails is, dat het wat minder ondragelijk zal zijn.
O heftig. Waarom?quote:
Denk ook aan jezelf hèquote:Op zondag 1 september 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee is de afspraak; doordeweeks bij mij, in de weekenden bij haar.
En door een bepaalde afspraak op haar werk was dat eerste weekend gelijk extra lang.
Het is nu grotendeels schoon en ik ben het meer en meer aan het inrichten.quote:Op zondag 1 september 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja als je huis een thuis wordt valt het misschien beter te doen
Ook mee eens. Sommige afspraken staan op papier, andere niet.quote:Op zondag 1 september 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ook aan jezelf hè
Je hoeft niet overal mee akkoord te gaan
Ja dat snap ik. Maar waarom niet om en km een weekend? Nu heb jij hem alleen door de week naar school. Weinig tijd om leuke dingen te doenquote:
Ja hij is doordeweeks altijd bij mij, elke dag.quote:Op zondag 1 september 2024 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar waarom niet om en km een weekend? Nu heb jij hem alleen door de week naar school. Weinig tijd om leuke dingen te doen
En voor mini zijn duidelijke afspraken ook mega belangrijkquote:Op zondag 1 september 2024 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook mee eens. Sommige afspraken staan op papier, andere niet.
Ik ben te toegeeflijk om de lieve vrede te bewaren, maar ik merk dingen waar ik absoluut niet akkoord mee ga en ik ga wel meer en meer grenzen trekken.
Ja de routine komt er wel.quote:Op zondag 1 september 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En voor mini zijn duidelijke afspraken ook mega belangrijk
Dan weet hij ook waar hij aan toe is
Ja en van die dagen zit hij het grootste deel op school. Maar goed is jullie keus geweest om het zomte doen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is doordeweeks altijd bij mij, elke dag.
In de weekenden is hij volle dagen bij haar.
Ik heb geëist dat hij om de anderhalve maand ook een vol weekend bij mij moet zijn.
Ja zei ik ook; feitelijk maakt ze hem meer (wakker) mee dan ik.quote:Op zondag 1 september 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en van die dagen zit hij het grootste deel op school. Maar goed is jullie keus geweest om het zomte doen.
Ja en op de schooldagen kan je weinig ondernemen met hem. Jij was altijd met hem toch?quote:Op zondag 1 september 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zei ik ook; feitelijk maakt ze hem meer (wakker) mee dan ik.
Oeps. Wie bepaald dat dan?quote:Op zondag 1 september 2024 20:47 schreef ToT het volgende:
Ik wil m'n privéleven niet al te veel openbaar gooien, maar de bedoeling is zelfs dat de situatie in de toekomst voor mij nog meer gaat verslechteren, en op de lange termijn zelfs rampzalig gaat worden, maar ik ga absoluut keihard tegen die veranderingen strijden.
Yup...quote:Op zondag 1 september 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en op de schooldagen kan je weinig ondernemen met hem. Jij was altijd met hem toch?
Ja je moet er samen uit zien te komen met een mediator.quote:
Niet toegeven hoor ToT. Je hebt evenveel rechten.quote:Op zondag 1 september 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet er samen uit zien te komen met een mediator.
Maar ik ga wel mijn hakken in het zand zetten als dingen te gek worden. Dat jong betekent echt alles voor me!
Ja de bedoeling is dan ook 50/50 maar ik denk niet dat dat een goed idee is.quote:Op zondag 1 september 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet toegeven hoor ToT. Je hebt evenveel rechten.
Ik hoop dat jullie er uit gaan komen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de bedoeling is dan ook 50/50 maar ik denk niet dat dat een goed idee is.
Zowel voor hem als voor mij niet.
Dat is ook waar ik voor ga: dat ik zijn leven sturing geef!quote:Op zondag 1 september 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
Bedenk wel @:ToT
Dat jij er bent op de dagen die tellen voor mini
Waarin jij de minst leuke taak hebt
Maar ik denk echt dat jij hem 1000x beter kunt ondersteunen die dagen
Waarin jij zorgt dat zijn leven op de rit blijft
We gaan het merken!quote:Op zondag 1 september 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie er uit gaan komen.![]()
Een kennis van mij heeft om en om de ene week van zondagavond tot woensdag en dan van donderdag tot zondag bij hem. Die week er op andersomquote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
We gaan het merken!
Wan leuke dagjes uit in het weekend zijn 1 ding.....
Ja halve weken zouden minder pijnlijk zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft om en om de ene week van zondagavond tot woensdag en dan van donderdag tot zondag bij hem. Die week er op andersom
Preciesquote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
We gaan het merken!
Wan leuke dagjes uit in het weekend zijn 1 ding.....
Gelukkig heb ik meerdere instanties achter me staan wat dat betreft.quote:Op zondag 1 september 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Leuke dingen doen is makkelijk
Een stabiel thuis bieden is wat anders
Ja dat is wel heel fijnquote:Op zondag 1 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik meerdere instanties achter me staan wat dat betreft.
Dat is fijn.quote:Op zondag 1 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik meerdere instanties achter me staan wat dat betreft.
Dit. Je wordt helemaal murw geslagen.quote:Op zondag 1 september 2024 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Maar al dit gezeik kost je zo ontzettend veel energie ... en dat is kut.
Ja.quote:Op zondag 1 september 2024 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit. Je wordt helemaal murw geslagen.
Inderdaad, zijn steun en toeverlaatquote:Op zondag 1 september 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig heeft hij mini nog .....
Laten we ook niet zijn zoon vergeten.quote:Op zondag 1 september 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig heeft hij mini nog .....
quote:Op zondag 1 september 2024 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Laten we ook niet zijn zoon vergeten.
quote:Op zondag 1 september 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas....
Ik kreeg laatst een wel....mwoah.....redelijk duidelijk aanbod!
Helaas niet m'n type, te veel gedoe er omheen en ik ben er ook echt nog niet aan toe.
Oh... ik had dit nog even niet gelezen...quote:Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De schoo lzit tussen haar toekomstige en mijn nieuwe woning in, maar ik zal hem wel steeds na het weekend daar moeten ophalen en op de terugweg bij zijn school moeten afleveren, en aan het eidne van de schoolweek moet ik hem ophalen en daar weer afleveren.
Is well meer reizen, maar het ergste vind ik echt fat ik hem in de weekenden niet meer zal zien.....
Dat valt me serieus echt zwaar.......
Echt kut.....
Jaquote:Op zondag 1 september 2024 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh... ik had dit nog even niet gelezen...
En ook de rest van dit nieuwe topic niet...
Edit: nu bijgelezen.
nogmaals 3x
Heer Killem.quote:
Is paniek denk ik.quote:
Hij is ook niet echt doortastend.quote:Op maandag 2 september 2024 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gegil van dat mens. Verschrikkelijk.
Pan op de vloer flikkeren was geen beste zet.quote:Op maandag 2 september 2024 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt doortastend.
quote:Op maandag 2 september 2024 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
Die fleshlight klopt niet.Stop de tijd.
Eerst even op de troon zitten.quote:
Dat mag u doen zonder meldplichtquote:
Ja hoor, ben niet zo moeilijkquote:
Ook geen grappig vormpje om te melden vandaag, helaas.quote:
OOk niet, volgende keer beter je best doen dan maarquote:Op maandag 2 september 2024 07:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook geen grappig vormpje om te melden vandaag, helaas.
I know, sorry.quote:Op maandag 2 september 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk niet, volgende keer beter je best doen dan maar
Het is je vergevenquote:
Is wel makkelijker typen dan aeque, moet altijd kijken of ik het goed heb getyptquote:
Morguh Stigquote:
Het blijft hier een beetje bij goedemorgen zeggen vanmorgenquote:
Dotjequote:
Broken glassquote:
quote:
Hallo damesquote:
quote:Op zondag 1 september 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik bood je alleen mn tv aan hoor... Hopelijk heb je dat niet verward...?!?!?!![]()
![]()
Sallyquote:
Mailyquote:
Mutskequote:
TofToTquote:
Gozerdt!quote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
Maily
[..]
Mutske
[..]
TofToT
Hoe is het met ToT een beetje kunnen slapen?quote:
Ik heb nauwelijks kunnen slapen.quote:Op maandag 2 september 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met ToT een beetje kunnen slapen?
Ach kudt man. Hoop dat je snel je rust en je draai gaat vinden.quote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen slapen.
Mini-ToT was erg vrolijk toen ik hem vanmorgen ophaalde, en op school had hij het duidelijk ook snel weer naar zijn zin.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach kudt man. Hoop dat je snel je rust en je draai gaat vinden.
Fijn dat Mini Het weer fijn vond. Maar waarom brengt zij hem dan niet naar school hij is toch daar?
Fijn om te horenquote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT was erg vrolijk toen ik hem vanmorgen ophaalde, en op school had hij het duidelijk ook snel weer naar zijn zin.
Tja, ik zeg hier maar niets over, gaat mij ook geen bal aanquote:Op maandag 2 september 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Vandaag krijg ik ook mijn nieuwe bed, dat zal ook wel schelen.
De afspraak is dat ik hem breng en ophaal; zij gaat binnenkort de stad uit om elders te wonen, en ze heeft geen rijbewijs.
Absoluut!quote:Op maandag 2 september 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, ik zeg hier maar niets over, gaat mij ook geen bal aan
O lekker, maar dat is vaak ook weer even wennen een nieuw bed.
En de kleine ToT is er ook dat scheelt misschien ook
Ik hoop dat je draai snel gevonden hebt ToT ook voor Mini.quote:Op maandag 2 september 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Dat geeft ook een hoop rust en positiviteit!
Ik heb gisteren zijn kamertje wat meer ingericht en heb een leuke speelzolder gemaakt voor hem.quote:Op maandag 2 september 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je draai snel gevonden hebt ToT ook voor Mini.
O dat is minder, valt daar niets aan te doen?quote:Op maandag 2 september 2024 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zijn kamertje wat meer ingericht en heb een leuke speelzolder gemaakt voor hem.
Straks een nieuwe bed voor mijzelf....stapje voor stapje komen we wel verder.
Alleen hangt er vandaag weer een vochtlucht in huis. Daar was ik net een paar dagen van af.
Hoi Saarquote:
ToTtiequote:
Patatjequote:
Stigquote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
Maily
[..]
Mutske
[..]
TofToT
Dot!quote:
Gelukkig heb je 'm alweer gezien en geknuffeld vandaagquote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de lekkende muren van het dakterras moeten hersteld worden, dat zal zeker wel schelen. Of dat de enige factor is, betwijfel ik echter.quote:Op maandag 2 september 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, valt daar niets aan te doen?
quote:Op maandag 2 september 2024 10:02 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi Saar
[..]
ToTtie
[..]
Patatje
[..]
Stig
[..]
Dot!
Zeker!quote:Op maandag 2 september 2024 10:04 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig heb je 'm alweer gezien en geknuffeld vandaag![]()
Vervelend, beter kan je dat goed aanpakken, vocht in huis is ellendequote:Op maandag 2 september 2024 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de lekkende muren van het dakterras moeten hersteld worden, dat zal zeker wel schelen. Of dat de enige factor is, betwijfel ik echter.
Hoop het nooit mee te makenquote:Op maandag 2 september 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, beter kan je dat goed aanpakken, vocht in huis is ellende
Nee, lijkt mij ook geen pretje.quote:Op maandag 2 september 2024 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoop het nooit mee te maken
Oh echt. Als ik soms op de tv appartementen voorbij zien komen... lijkt wel een aparte biome.quote:Op maandag 2 september 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook geen pretje.
Als het buiten vochtig is wil het binnen wel eens klam aanvoelen en je ruikt het dan ook.
Maar vocht en schimmel is funest in je huis
Ja er zijn heel veel oude huizen die vol met schimmel zitten. Zie het ook wel eens voorbijkomenquote:Op maandag 2 september 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh echt. Als ik soms op de tv appartementen voorbij zien komen... lijkt wel een aparte biome.
Blegh. Goed ventilerenquote:Op maandag 2 september 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn heel veel oude huizen die vol met schimmel zitten. Zie het ook wel eens voorbijkomen
Niet alleen bij apartementen.
Lovelyquote:
Stigkequote:Op maandag 2 september 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blegh. Goed ventileren
[..]
Lovely
Ja en in de winter ook en dan goed stoken er bijquote:Op maandag 2 september 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blegh. Goed ventileren
[..]
Lovely
Ja, dat laatste wil ik nog wel eens vergetenquote:Op maandag 2 september 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en in de winter ook en dan goed stoken er bij
Ik verbruik ook niet veel, maar hou het wel in de gaten, geen zin in schimmelsquote:Op maandag 2 september 2024 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat laatste wil ik nog wel eens vergeten
Niemand nietquote:Op maandag 2 september 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verbruik ook niet veel, maar hou het wel in de gaten, geen zin in schimmels
Ik heb in de nacht ook gewoon de kiepkantelramen op de kiepstand staan. Kan ze op slot draaienquote:Op maandag 2 september 2024 10:48 schreef ToT het volgende:
Ja ventileren doe ik overdag sowieso goed, maar 's nachts doe ik wel alles dicht voor de veiligheid.
En 's winters is het idd wel een dingetje, ja.
Die heb ik helemaal openstaan, zomer en winter. Of het moet heel heel hard vriezenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
Slaapkamer ramen altijd open op kiepstand..
Mijn huis is meer dan 2,5 eeuw oud.quote:Op maandag 2 september 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb in de nacht ook gewoon de kiepkantelramen op de kiepstand staan. Kan ze op slot draaien
Toen ik die niet had had ik die klapraampjes open in de nacht
Icequeenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal openstaan, zomer en winter. Of het moet heel heel hard vriezen
Ze horen me niet snurkenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
Slaapkamer ramen altijd open op kiepstand..
Ja maar ik woon benedenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal openstaan, zomer en winter. Of het moet heel heel hard vriezen
Komt door je helmquote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Icequeen
[..]
Ze horen me niet snurken
En warme lucht stijgt opquote:
Oke, kan zijn dat het een en ander opgeknapt wasquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En warme lucht stijgt op
Ik heb het niet snel koud. En vind het heerlijk frisse lucht in de slaapkamerquote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Icequeen
[..]
Ze horen me niet snurken
Kloptquote:
Ik kan beter tegen de kou dan tegen de warmte. Dus ja, ik stook niet zo ergquote:Op maandag 2 september 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel koud. En vind het heerlijk frisse lucht in de slaapkamer
Ik ook, maar slaap bovenquote:
"A cold draft entered the room."quote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
Koude lucht in de slaapkamer is zeker fijn.. alleen soms minder als je in bed tv kijkt en het dan koud is
Lekker diep onder het dekbed gaan liggen als je het koud hebtquote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
Koude lucht in de slaapkamer is zeker fijn.. alleen soms minder als je in bed tv kijkt en het dan koud is
Ja hier net zo, heb ook niet vaak de verwarming aan, als er bezoek komt zet ik hem wel aan en dan heb ik het stikheetquote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan beter tegen de kou dan tegen de warmte. Dus ja, ik stook niet zo erg
Totdat je eruit moet...quote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker diep onder het dekbed gaan liggen als je het koud hebt
Mwa doe soms dan t raam wel even dicht tot ik ga slapen..quote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"A cold draft entered the room."
"Kak, raam open laten staan."
Dat kan iddquote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker diep onder het dekbed gaan liggen als je het koud hebt
"Dotje, gaat het wel? Je zweet zo."quote:Op maandag 2 september 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo, heb ook niet vaak de verwarming aan, als er bezoek komt zet ik hem wel aan en dan heb ik het stikheet
Des te lekkerder is het om er terug in te gaanquote:Op maandag 2 september 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat je eruit moet...
quote:Op maandag 2 september 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dotje, gaat het wel? Je zweet zo."
"Prima! Niks aan de hand!"
Lekker laten klagenquote:Op maandag 2 september 2024 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier klaagt men ook als het te koud is. En ik heb nergens last van
Was mij gelukkig nite opgevallenquote:
Klaaggeestquote:
Ze heeft een vriend in haar berging.quote:
In die bak met zoutzuurquote:Op maandag 2 september 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend in haar berging.
De oplossingquote:
quote:Natronloog is sterk corrosief voor de huid en de ogen. Contact met de huid leidt tot weefselbeschadiging, roodheid, jeuk en ernstige brandwonden. De schadelijkheid is terug te voeren op het feit dat natriumhydroxide de in de huid aanwezige vetten verzeept. Ook de peptidebindingen in proteïnen worden gehydrolyseerd. Contact met de ogen kan leiden tot gezichtsvermindering en blindheid. Natronloog wordt als corrosief bestempeld wanneer de concentratie meer dan 2% bedraagt. Bevindt zich natronloog op de huid of in de ogen dan dient alleen gespoeld te worden met water en mag er dus niet gewreven worden. Zuur neutraliseert natronloog maar in deze exotherme reactie komt juist veel warmte vrij wat dan dus juist voorkomen moet worden. Om die zelfde reden moeten voorzorgsmaatregelen genomen worden zodat natronloog niet met zuur in contact komt.
Nicequote:In Canada en sommige staten in de Verenigde Staten is het mogelijk om als alternatieve uitvaarttechniek een stoffelijk overschot te resomeren. Dit wordt ook wel biocrematie genoemd. Het lichaam wordt onder verhoogde druk en temperatuur ontbonden in een waterige oplossing van kaliumhydroxide. Het proces duurt ongeveer drie uur en wat er overblijft is vloeistof en botmateriaal. De vloeistof kan in het riool en de botten kunnen worden vermalen.
Waarom niet op laten eten door varkens?quote:Op maandag 2 september 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarna nog wat loog voor de botjes
Tegenwoordig mag ik wel huisdierenquote:Op maandag 2 september 2024 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom niet op laten eten door varkens?
O je mag geen huisdieren ...
Er over fantaseren en praten is iets anders dan het daadwerkelijk doenquote:Op maandag 2 september 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het lijkt erop dat ieniminimuis een ieniminimaniak wordt...
Met jou weet je het maar nooitquote:Op maandag 2 september 2024 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er over fantaseren en praten is iets anders dan het daadwerkelijk doen
Maantjequote:
Maily en Maantjequote:
MaaaaMaaaaa @Kissingbirdquote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily en Maantje![]()
M&M's
quote:
Vogeltjequote:
Zo klinken ze soms als ze bij mij in de auto zittenquote:
Wie?quote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo klinken ze soms als ze bij mij in de auto zitten
Passagiersquote:
Ben je taxi-chauffeur?quote:Op maandag 2 september 2024 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Passagiers
"MaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!"
En dan moet ik even stoppen
Nee maar ik ben wel Über!quote:
Je moet een boot en fiets boeken!quote:Op maandag 2 september 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ik niet moet vergeten? Om een boot en fiets te boeken
Uberstigquote:Op maandag 2 september 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel Über!
Ik vond hem te mooi om te laten liggen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Uberstig![]()
Die conducteur![]()
Ik wist het toen ik de quotemelding kreeg, voor ik het gelezen had
Muis: "boeken" .quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet een boot en fiets boeken!
Prachtig, zulke inside-jokesquote:Op maandag 2 september 2024 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond hem te mooi om te laten liggen.
Ja, wou het ook al doen in het F1 topic waar ie zat te trollen.quote:
Iedereen wil Maily zijn toch?quote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stiggie!
[..]diep van binnen wil hij jou zijn
Ik wou maar dat ik jou wasquote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stiggie!
[..]diep van binnen wil hij jou zijn
quote:Op maandag 2 september 2024 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen wil Maily zijn toch?
Je wil mij niet zijnquote:
Precies!quote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
Nee!! Hele dag met zo'n witte helm op
Daar kan mijn haar niet tegen.
Dotjequote:
Greysquote:
Hier zelfs nog niks.quote:Op maandag 2 september 2024 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog steeds geen regen bij jou?
Nopequote:Op maandag 2 september 2024 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2024 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook nietquote:
quote:
quote:
Klimaatveranderingquote:Op maandag 2 september 2024 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]![]()
hmmm las dat we voor het eerst in 10 jaar geen hittegolf hiero hebben gehad in Limboland.
Mij was onweer beloofdquote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klimaatverandering
Zoek dekking
Paniek
Peeuw
Hier is nog niks geweestquote:Op maandag 2 september 2024 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mij was onweer beloofddie is er nog niet geweest
quote:
Ik denk dat we de hele week wel kans hebben.quote:Op maandag 2 september 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat we hier zo wel wat krijgen
Of het trekt over
Maar dan moet het eerst gaan waaien
Wat ik zo zag vanavond en dan de rest van de week 20-25 graden hierquote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat we de hele week wel kans hebben.
Ditquote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vind onweer fijn om te horen en te zien. Vooral als ik in bed lig vind ik dat fijn klinken.
Hier iets minder maar ik vind het best.quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik zo zag vanavond en dan de rest van de week 20-25 graden hier
Jij bent een oude brompotquote:Op maandag 2 september 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit
[..]
Hier iets minder maar ik vind het best.
Je bent zellufquote:Op maandag 2 september 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent een oude brompot
Die regen wil
Lovelyquote:
Ik ook. Als het regent voel je je extra beschut.quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vind onweer fijn om te horen en te zien. Vooral als ik in bed lig vind ik dat fijn klinken.
Alleen als ik ook ergens beschut benquote:Op maandag 2 september 2024 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Als het regent voel je je extra beschut.
Beetje nat ookquote:Op maandag 2 september 2024 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alleen als ik ook ergens beschut ben![]()
Regen op mij vind ik maar niks
heb je 't gelezen?quote:Op maandag 2 september 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:maily waarom die mention
Deelsquote:
quote:
Nogmaals Morguhquote:
Hoe gaat het met Moon?quote:
Hey jij ook hierquote:
Ja wel goed op dit momentquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Moon?
[..]
Hey jij ook hier
Welneequote:Op dinsdag 3 september 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Moon?
[..]
Hey jij ook hier
Fijn te horen, houden zoquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:16 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja wel goed op dit momentHoe is het met jou??
Niet, o dacht even dat ik je zagquote:
He gelukkig! Hopelijk word het nog wel minder pijnlijkquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, houden zo
Hier gaat het ook de goede kant op. Het bekken blijft pijnlijk maar is draagbaar
Been en voet zijn nog gevoelig, maar is niets meer met wat het geweest is.
Vast wel, heeft mij lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
He gelukkig! Hopelijk word het nog wel minder pijnlijk
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Ja zag spookbeelden dusquote:
Dat snap ik ! Rustig aanquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, heeft mij lang genoeg geduurd
Maantjequote:
DOe ik ook, zal wel moeten kan niet andersquote:
ToTGodquote:
Hey ToT en hoe sliep het nieuwe bed?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe ik ook, zal wel moeten kan niet anders
Heerlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT en hoe sliep het nieuwe bed?
Fijn zo, blijft altijd afwachten hoe een nieuw bed ligtquote:
Greysquote:
Ja de matrassen en de topper had ik al, het was de bodem en het hoofdbord wat binnen is gekomen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, blijft altijd afwachten hoe een nieuw bed ligt
Hey Greysquote:
O dan was je lijf al gewend aan het matras dat scheeltquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de matrassen en de topper had ik al, het was de bodem en het hoofdbord wat binnen is gekomen.
Met de matrassen en topper op de grond slapen is toch wel ff wat anders.
De zon schijnt hier alweerquote:
Een flauw zonnetje hier.. Het heeft idd wel wat afgekoeldquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
De zon schijnt hier alweer
Maar wel koeler dan gisteren
Alles staat open en zo maar eens met de stofzuiger door huis
20 hier en daarna weer 27quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een flauw zonnetje hier.. Het heeft idd wel wat afgekoeld
Morgen maar 19 graden
Hier ook.. ach wel lekker even een minder warme dag tussenquote:
Hier gelukkig niet. 27 dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |