Ik heb in de nacht ook gewoon de kiepkantelramen op de kiepstand staan. Kan ze op slot draaienquote:Op maandag 2 september 2024 10:48 schreef ToT het volgende:
Ja ventileren doe ik overdag sowieso goed, maar 's nachts doe ik wel alles dicht voor de veiligheid.
En 's winters is het idd wel een dingetje, ja.
Die heb ik helemaal openstaan, zomer en winter. Of het moet heel heel hard vriezenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
Slaapkamer ramen altijd open op kiepstand..
Mijn huis is meer dan 2,5 eeuw oud.quote:Op maandag 2 september 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb in de nacht ook gewoon de kiepkantelramen op de kiepstand staan. Kan ze op slot draaien
Toen ik die niet had had ik die klapraampjes open in de nacht
Icequeenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal openstaan, zomer en winter. Of het moet heel heel hard vriezen
Ze horen me niet snurkenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
Slaapkamer ramen altijd open op kiepstand..
Ja maar ik woon benedenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal openstaan, zomer en winter. Of het moet heel heel hard vriezen
Komt door je helmquote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Icequeen
[..]
Ze horen me niet snurken
En warme lucht stijgt opquote:
Oke, kan zijn dat het een en ander opgeknapt wasquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En warme lucht stijgt op
Ik heb het niet snel koud. En vind het heerlijk frisse lucht in de slaapkamerquote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Icequeen
[..]
Ze horen me niet snurken
Kloptquote:
Ik kan beter tegen de kou dan tegen de warmte. Dus ja, ik stook niet zo ergquote:Op maandag 2 september 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel koud. En vind het heerlijk frisse lucht in de slaapkamer
Ik ook, maar slaap bovenquote:
"A cold draft entered the room."quote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
Koude lucht in de slaapkamer is zeker fijn.. alleen soms minder als je in bed tv kijkt en het dan koud is
Lekker diep onder het dekbed gaan liggen als je het koud hebtquote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
Koude lucht in de slaapkamer is zeker fijn.. alleen soms minder als je in bed tv kijkt en het dan koud is
Ja hier net zo, heb ook niet vaak de verwarming aan, als er bezoek komt zet ik hem wel aan en dan heb ik het stikheetquote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan beter tegen de kou dan tegen de warmte. Dus ja, ik stook niet zo erg
Totdat je eruit moet...quote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker diep onder het dekbed gaan liggen als je het koud hebt
Mwa doe soms dan t raam wel even dicht tot ik ga slapen..quote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"A cold draft entered the room."
"Kak, raam open laten staan."
Dat kan iddquote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker diep onder het dekbed gaan liggen als je het koud hebt
"Dotje, gaat het wel? Je zweet zo."quote:Op maandag 2 september 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo, heb ook niet vaak de verwarming aan, als er bezoek komt zet ik hem wel aan en dan heb ik het stikheet
Des te lekkerder is het om er terug in te gaanquote:Op maandag 2 september 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat je eruit moet...
quote:Op maandag 2 september 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dotje, gaat het wel? Je zweet zo."
"Prima! Niks aan de hand!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |