Fijn om te horenquote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen slapen.
Mini-ToT was erg vrolijk toen ik hem vanmorgen ophaalde, en op school had hij het duidelijk ook snel weer naar zijn zin.
Tja, ik zeg hier maar niets over, gaat mij ook geen bal aanquote:Op maandag 2 september 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Vandaag krijg ik ook mijn nieuwe bed, dat zal ook wel schelen.
De afspraak is dat ik hem breng en ophaal; zij gaat binnenkort de stad uit om elders te wonen, en ze heeft geen rijbewijs.
Absoluut!quote:Op maandag 2 september 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, ik zeg hier maar niets over, gaat mij ook geen bal aan
O lekker, maar dat is vaak ook weer even wennen een nieuw bed.
En de kleine ToT is er ook dat scheelt misschien ook
Ik hoop dat je draai snel gevonden hebt ToT ook voor Mini.quote:Op maandag 2 september 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Dat geeft ook een hoop rust en positiviteit!
Ik heb gisteren zijn kamertje wat meer ingericht en heb een leuke speelzolder gemaakt voor hem.quote:Op maandag 2 september 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je draai snel gevonden hebt ToT ook voor Mini.
O dat is minder, valt daar niets aan te doen?quote:Op maandag 2 september 2024 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zijn kamertje wat meer ingericht en heb een leuke speelzolder gemaakt voor hem.
Straks een nieuwe bed voor mijzelf....stapje voor stapje komen we wel verder.
Alleen hangt er vandaag weer een vochtlucht in huis. Daar was ik net een paar dagen van af.
Hoi Saarquote:
ToTtiequote:
Patatjequote:
Stigquote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
Maily
[..]
Mutske
[..]
TofToT
Dot!quote:
Gelukkig heb je 'm alweer gezien en geknuffeld vandaagquote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen slapen.
Mini-ToT was erg vrolijk toen ik hem vanmorgen ophaalde, en op school had hij het duidelijk ook snel weer naar zijn zin.
Ja de lekkende muren van het dakterras moeten hersteld worden, dat zal zeker wel schelen. Of dat de enige factor is, betwijfel ik echter.quote:Op maandag 2 september 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, valt daar niets aan te doen?
quote:Op maandag 2 september 2024 10:02 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi Saar
[..]
ToTtie
[..]
Patatje
[..]
Stig
[..]
Dot!
Zeker!quote:Op maandag 2 september 2024 10:04 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig heb je 'm alweer gezien en geknuffeld vandaag![]()
Vervelend, beter kan je dat goed aanpakken, vocht in huis is ellendequote:Op maandag 2 september 2024 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de lekkende muren van het dakterras moeten hersteld worden, dat zal zeker wel schelen. Of dat de enige factor is, betwijfel ik echter.
Hoop het nooit mee te makenquote:Op maandag 2 september 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, beter kan je dat goed aanpakken, vocht in huis is ellende
Nee, lijkt mij ook geen pretje.quote:Op maandag 2 september 2024 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoop het nooit mee te maken
Oh echt. Als ik soms op de tv appartementen voorbij zien komen... lijkt wel een aparte biome.quote:Op maandag 2 september 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook geen pretje.
Als het buiten vochtig is wil het binnen wel eens klam aanvoelen en je ruikt het dan ook.
Maar vocht en schimmel is funest in je huis
Ja er zijn heel veel oude huizen die vol met schimmel zitten. Zie het ook wel eens voorbijkomenquote:Op maandag 2 september 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh echt. Als ik soms op de tv appartementen voorbij zien komen... lijkt wel een aparte biome.
Blegh. Goed ventilerenquote:Op maandag 2 september 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn heel veel oude huizen die vol met schimmel zitten. Zie het ook wel eens voorbijkomen
Niet alleen bij apartementen.
Lovelyquote:
Stigkequote:Op maandag 2 september 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blegh. Goed ventileren
[..]
Lovely
Ja en in de winter ook en dan goed stoken er bijquote:Op maandag 2 september 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blegh. Goed ventileren
[..]
Lovely
Ja, dat laatste wil ik nog wel eens vergetenquote:Op maandag 2 september 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en in de winter ook en dan goed stoken er bij
Ik verbruik ook niet veel, maar hou het wel in de gaten, geen zin in schimmelsquote:Op maandag 2 september 2024 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat laatste wil ik nog wel eens vergeten
Niemand nietquote:Op maandag 2 september 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verbruik ook niet veel, maar hou het wel in de gaten, geen zin in schimmels
Ik heb in de nacht ook gewoon de kiepkantelramen op de kiepstand staan. Kan ze op slot draaienquote:Op maandag 2 september 2024 10:48 schreef ToT het volgende:
Ja ventileren doe ik overdag sowieso goed, maar 's nachts doe ik wel alles dicht voor de veiligheid.
En 's winters is het idd wel een dingetje, ja.
Die heb ik helemaal openstaan, zomer en winter. Of het moet heel heel hard vriezenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
Slaapkamer ramen altijd open op kiepstand..
Mijn huis is meer dan 2,5 eeuw oud.quote:Op maandag 2 september 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb in de nacht ook gewoon de kiepkantelramen op de kiepstand staan. Kan ze op slot draaien
Toen ik die niet had had ik die klapraampjes open in de nacht
Icequeenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal openstaan, zomer en winter. Of het moet heel heel hard vriezen
Ze horen me niet snurkenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
Slaapkamer ramen altijd open op kiepstand..
Ja maar ik woon benedenquote:Op maandag 2 september 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal openstaan, zomer en winter. Of het moet heel heel hard vriezen
Komt door je helmquote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Icequeen
[..]
Ze horen me niet snurken
En warme lucht stijgt opquote:
Oke, kan zijn dat het een en ander opgeknapt wasquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En warme lucht stijgt op
Ik heb het niet snel koud. En vind het heerlijk frisse lucht in de slaapkamerquote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Icequeen
[..]
Ze horen me niet snurken
Kloptquote:
Ik kan beter tegen de kou dan tegen de warmte. Dus ja, ik stook niet zo ergquote:Op maandag 2 september 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel koud. En vind het heerlijk frisse lucht in de slaapkamer
Ik ook, maar slaap bovenquote:
"A cold draft entered the room."quote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
Koude lucht in de slaapkamer is zeker fijn.. alleen soms minder als je in bed tv kijkt en het dan koud is
Lekker diep onder het dekbed gaan liggen als je het koud hebtquote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
Koude lucht in de slaapkamer is zeker fijn.. alleen soms minder als je in bed tv kijkt en het dan koud is
Ja hier net zo, heb ook niet vaak de verwarming aan, als er bezoek komt zet ik hem wel aan en dan heb ik het stikheetquote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan beter tegen de kou dan tegen de warmte. Dus ja, ik stook niet zo erg
Totdat je eruit moet...quote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker diep onder het dekbed gaan liggen als je het koud hebt
Mwa doe soms dan t raam wel even dicht tot ik ga slapen..quote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"A cold draft entered the room."
"Kak, raam open laten staan."
Dat kan iddquote:Op maandag 2 september 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker diep onder het dekbed gaan liggen als je het koud hebt
"Dotje, gaat het wel? Je zweet zo."quote:Op maandag 2 september 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo, heb ook niet vaak de verwarming aan, als er bezoek komt zet ik hem wel aan en dan heb ik het stikheet
Des te lekkerder is het om er terug in te gaanquote:Op maandag 2 september 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat je eruit moet...
quote:Op maandag 2 september 2024 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dotje, gaat het wel? Je zweet zo."
"Prima! Niks aan de hand!"
Lekker laten klagenquote:Op maandag 2 september 2024 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier klaagt men ook als het te koud is. En ik heb nergens last van
Was mij gelukkig nite opgevallenquote:
Klaaggeestquote:
Ze heeft een vriend in haar berging.quote:
In die bak met zoutzuurquote:Op maandag 2 september 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend in haar berging.
De oplossingquote:
quote:Natronloog is sterk corrosief voor de huid en de ogen. Contact met de huid leidt tot weefselbeschadiging, roodheid, jeuk en ernstige brandwonden. De schadelijkheid is terug te voeren op het feit dat natriumhydroxide de in de huid aanwezige vetten verzeept. Ook de peptidebindingen in proteïnen worden gehydrolyseerd. Contact met de ogen kan leiden tot gezichtsvermindering en blindheid. Natronloog wordt als corrosief bestempeld wanneer de concentratie meer dan 2% bedraagt. Bevindt zich natronloog op de huid of in de ogen dan dient alleen gespoeld te worden met water en mag er dus niet gewreven worden. Zuur neutraliseert natronloog maar in deze exotherme reactie komt juist veel warmte vrij wat dan dus juist voorkomen moet worden. Om die zelfde reden moeten voorzorgsmaatregelen genomen worden zodat natronloog niet met zuur in contact komt.
Nicequote:In Canada en sommige staten in de Verenigde Staten is het mogelijk om als alternatieve uitvaarttechniek een stoffelijk overschot te resomeren. Dit wordt ook wel biocrematie genoemd. Het lichaam wordt onder verhoogde druk en temperatuur ontbonden in een waterige oplossing van kaliumhydroxide. Het proces duurt ongeveer drie uur en wat er overblijft is vloeistof en botmateriaal. De vloeistof kan in het riool en de botten kunnen worden vermalen.
Waarom niet op laten eten door varkens?quote:Op maandag 2 september 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarna nog wat loog voor de botjes
Tegenwoordig mag ik wel huisdierenquote:Op maandag 2 september 2024 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom niet op laten eten door varkens?
O je mag geen huisdieren ...
Er over fantaseren en praten is iets anders dan het daadwerkelijk doenquote:Op maandag 2 september 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het lijkt erop dat ieniminimuis een ieniminimaniak wordt...
Met jou weet je het maar nooitquote:Op maandag 2 september 2024 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er over fantaseren en praten is iets anders dan het daadwerkelijk doen
Maantjequote:
Maily en Maantjequote:
MaaaaMaaaaa @Kissingbirdquote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily en Maantje![]()
M&M's
quote:
Vogeltjequote:
Zo klinken ze soms als ze bij mij in de auto zittenquote:
Wie?quote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo klinken ze soms als ze bij mij in de auto zitten
Passagiersquote:
Ben je taxi-chauffeur?quote:Op maandag 2 september 2024 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Passagiers
"MaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!"
En dan moet ik even stoppen
Nee maar ik ben wel Über!quote:
Je moet een boot en fiets boeken!quote:Op maandag 2 september 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ik niet moet vergeten? Om een boot en fiets te boeken
Uberstigquote:Op maandag 2 september 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel Über!
Ik vond hem te mooi om te laten liggen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Uberstig![]()
Die conducteur![]()
Ik wist het toen ik de quotemelding kreeg, voor ik het gelezen had
Muis: "boeken" .quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet een boot en fiets boeken!
Prachtig, zulke inside-jokesquote:Op maandag 2 september 2024 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond hem te mooi om te laten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |