Fijn om te horenquote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen slapen.
Mini-ToT was erg vrolijk toen ik hem vanmorgen ophaalde, en op school had hij het duidelijk ook snel weer naar zijn zin.
Tja, ik zeg hier maar niets over, gaat mij ook geen bal aanquote:Op maandag 2 september 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Vandaag krijg ik ook mijn nieuwe bed, dat zal ook wel schelen.
De afspraak is dat ik hem breng en ophaal; zij gaat binnenkort de stad uit om elders te wonen, en ze heeft geen rijbewijs.
Absoluut!quote:Op maandag 2 september 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, ik zeg hier maar niets over, gaat mij ook geen bal aan
O lekker, maar dat is vaak ook weer even wennen een nieuw bed.
En de kleine ToT is er ook dat scheelt misschien ook
Ik hoop dat je draai snel gevonden hebt ToT ook voor Mini.quote:Op maandag 2 september 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Dat geeft ook een hoop rust en positiviteit!
Ik heb gisteren zijn kamertje wat meer ingericht en heb een leuke speelzolder gemaakt voor hem.quote:Op maandag 2 september 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je draai snel gevonden hebt ToT ook voor Mini.
O dat is minder, valt daar niets aan te doen?quote:Op maandag 2 september 2024 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zijn kamertje wat meer ingericht en heb een leuke speelzolder gemaakt voor hem.
Straks een nieuwe bed voor mijzelf....stapje voor stapje komen we wel verder.
Alleen hangt er vandaag weer een vochtlucht in huis. Daar was ik net een paar dagen van af.
Hoi Saarquote:
ToTtiequote:
Patatjequote:
Stigquote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
Maily
[..]
Mutske
[..]
TofToT
Dot!quote:
Gelukkig heb je 'm alweer gezien en geknuffeld vandaagquote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen slapen.
Mini-ToT was erg vrolijk toen ik hem vanmorgen ophaalde, en op school had hij het duidelijk ook snel weer naar zijn zin.
Ja de lekkende muren van het dakterras moeten hersteld worden, dat zal zeker wel schelen. Of dat de enige factor is, betwijfel ik echter.quote:Op maandag 2 september 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, valt daar niets aan te doen?
quote:Op maandag 2 september 2024 10:02 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi Saar
[..]
ToTtie
[..]
Patatje
[..]
Stig
[..]
Dot!
Zeker!quote:Op maandag 2 september 2024 10:04 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig heb je 'm alweer gezien en geknuffeld vandaag![]()
Vervelend, beter kan je dat goed aanpakken, vocht in huis is ellendequote:Op maandag 2 september 2024 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de lekkende muren van het dakterras moeten hersteld worden, dat zal zeker wel schelen. Of dat de enige factor is, betwijfel ik echter.
Hoop het nooit mee te makenquote:Op maandag 2 september 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, beter kan je dat goed aanpakken, vocht in huis is ellende
Nee, lijkt mij ook geen pretje.quote:Op maandag 2 september 2024 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoop het nooit mee te maken
Oh echt. Als ik soms op de tv appartementen voorbij zien komen... lijkt wel een aparte biome.quote:Op maandag 2 september 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook geen pretje.
Als het buiten vochtig is wil het binnen wel eens klam aanvoelen en je ruikt het dan ook.
Maar vocht en schimmel is funest in je huis
Ja er zijn heel veel oude huizen die vol met schimmel zitten. Zie het ook wel eens voorbijkomenquote:Op maandag 2 september 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh echt. Als ik soms op de tv appartementen voorbij zien komen... lijkt wel een aparte biome.
Blegh. Goed ventilerenquote:Op maandag 2 september 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn heel veel oude huizen die vol met schimmel zitten. Zie het ook wel eens voorbijkomen
Niet alleen bij apartementen.
Lovelyquote:
Stigkequote:Op maandag 2 september 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blegh. Goed ventileren
[..]
Lovely
Ja en in de winter ook en dan goed stoken er bijquote:Op maandag 2 september 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blegh. Goed ventileren
[..]
Lovely
Ja, dat laatste wil ik nog wel eens vergetenquote:Op maandag 2 september 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en in de winter ook en dan goed stoken er bij
Ik verbruik ook niet veel, maar hou het wel in de gaten, geen zin in schimmelsquote:Op maandag 2 september 2024 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat laatste wil ik nog wel eens vergeten
Niemand nietquote:Op maandag 2 september 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verbruik ook niet veel, maar hou het wel in de gaten, geen zin in schimmels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |