Ik hoop dat jullie er uit gaan komen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de bedoeling is dan ook 50/50 maar ik denk niet dat dat een goed idee is.
Zowel voor hem als voor mij niet.
Dat is ook waar ik voor ga: dat ik zijn leven sturing geef!quote:Op zondag 1 september 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
Bedenk wel @:ToT
Dat jij er bent op de dagen die tellen voor mini
Waarin jij de minst leuke taak hebt
Maar ik denk echt dat jij hem 1000x beter kunt ondersteunen die dagen
Waarin jij zorgt dat zijn leven op de rit blijft
We gaan het merken!quote:Op zondag 1 september 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie er uit gaan komen.![]()
Een kennis van mij heeft om en om de ene week van zondagavond tot woensdag en dan van donderdag tot zondag bij hem. Die week er op andersomquote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
We gaan het merken!
Wan leuke dagjes uit in het weekend zijn 1 ding.....
Ja halve weken zouden minder pijnlijk zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft om en om de ene week van zondagavond tot woensdag en dan van donderdag tot zondag bij hem. Die week er op andersom
Preciesquote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
We gaan het merken!
Wan leuke dagjes uit in het weekend zijn 1 ding.....
Gelukkig heb ik meerdere instanties achter me staan wat dat betreft.quote:Op zondag 1 september 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Leuke dingen doen is makkelijk
Een stabiel thuis bieden is wat anders
Ja dat is wel heel fijnquote:Op zondag 1 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik meerdere instanties achter me staan wat dat betreft.
Dat is fijn.quote:Op zondag 1 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik meerdere instanties achter me staan wat dat betreft.
Dit. Je wordt helemaal murw geslagen.quote:Op zondag 1 september 2024 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Maar al dit gezeik kost je zo ontzettend veel energie ... en dat is kut.
Ja.quote:Op zondag 1 september 2024 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit. Je wordt helemaal murw geslagen.
Inderdaad, zijn steun en toeverlaatquote:Op zondag 1 september 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig heeft hij mini nog .....
Laten we ook niet zijn zoon vergeten.quote:Op zondag 1 september 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig heeft hij mini nog .....
quote:Op zondag 1 september 2024 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Laten we ook niet zijn zoon vergeten.
quote:Op zondag 1 september 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas....
Ik kreeg laatst een wel....mwoah.....redelijk duidelijk aanbod!
Helaas niet m'n type, te veel gedoe er omheen en ik ben er ook echt nog niet aan toe.
Oh... ik had dit nog even niet gelezen...quote:Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De schoo lzit tussen haar toekomstige en mijn nieuwe woning in, maar ik zal hem wel steeds na het weekend daar moeten ophalen en op de terugweg bij zijn school moeten afleveren, en aan het eidne van de schoolweek moet ik hem ophalen en daar weer afleveren.
Is well meer reizen, maar het ergste vind ik echt fat ik hem in de weekenden niet meer zal zien.....
Dat valt me serieus echt zwaar.......
Echt kut.....
Jaquote:Op zondag 1 september 2024 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh... ik had dit nog even niet gelezen...
En ook de rest van dit nieuwe topic niet...
Edit: nu bijgelezen.
nogmaals 3x
Heer Killem.quote:
Is paniek denk ik.quote:
Hij is ook niet echt doortastend.quote:Op maandag 2 september 2024 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gegil van dat mens. Verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |