Ja, wou het ook al doen in het F1 topic waar ie zat te trollen.quote:
Iedereen wil Maily zijn toch?quote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stiggie!
[..]diep van binnen wil hij jou zijn
Ik wou maar dat ik jou wasquote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stiggie!
[..]diep van binnen wil hij jou zijn
quote:Op maandag 2 september 2024 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen wil Maily zijn toch?
Je wil mij niet zijnquote:
Precies!quote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
Nee!! Hele dag met zo'n witte helm op
Daar kan mijn haar niet tegen.
Dotjequote:
Greysquote:
Stigsquote:
mailsyyyyyyyquote:
Hier zelfs nog niks.quote:Op maandag 2 september 2024 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog steeds geen regen bij jou?
Nopequote:Op maandag 2 september 2024 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2024 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook nietquote:
quote:
quote:
Klimaatveranderingquote:Op maandag 2 september 2024 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]![]()
hmmm las dat we voor het eerst in 10 jaar geen hittegolf hiero hebben gehad in Limboland.
Mij was onweer beloofdquote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klimaatverandering
Zoek dekking
Paniek
Peeuw
Hier is nog niks geweestquote:Op maandag 2 september 2024 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mij was onweer beloofddie is er nog niet geweest
quote:
Ik denk dat we de hele week wel kans hebben.quote:Op maandag 2 september 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat we hier zo wel wat krijgen
Of het trekt over
Maar dan moet het eerst gaan waaien
Wat ik zo zag vanavond en dan de rest van de week 20-25 graden hierquote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat we de hele week wel kans hebben.
Ditquote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vind onweer fijn om te horen en te zien. Vooral als ik in bed lig vind ik dat fijn klinken.
Hier iets minder maar ik vind het best.quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik zo zag vanavond en dan de rest van de week 20-25 graden hier
Jij bent een oude brompotquote:Op maandag 2 september 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit
[..]
Hier iets minder maar ik vind het best.
Je bent zellufquote:Op maandag 2 september 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent een oude brompot
Die regen wil
Lovelyquote:
Ik ook. Als het regent voel je je extra beschut.quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vind onweer fijn om te horen en te zien. Vooral als ik in bed lig vind ik dat fijn klinken.
Alleen als ik ook ergens beschut benquote:Op maandag 2 september 2024 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Als het regent voel je je extra beschut.
Beetje nat ookquote:Op maandag 2 september 2024 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alleen als ik ook ergens beschut ben![]()
Regen op mij vind ik maar niks
heb je 't gelezen?quote:Op maandag 2 september 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:maily waarom die mention
Deelsquote:
quote:
Nogmaals Morguhquote:
Hoe gaat het met Moon?quote:
Hey jij ook hierquote:
Ja wel goed op dit momentquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Moon?
[..]
Hey jij ook hier
Welneequote:Op dinsdag 3 september 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Moon?
[..]
Hey jij ook hier
Fijn te horen, houden zoquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:16 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja wel goed op dit momentHoe is het met jou??
Niet, o dacht even dat ik je zagquote:
He gelukkig! Hopelijk word het nog wel minder pijnlijkquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, houden zo
Hier gaat het ook de goede kant op. Het bekken blijft pijnlijk maar is draagbaar
Been en voet zijn nog gevoelig, maar is niets meer met wat het geweest is.
Vast wel, heeft mij lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
He gelukkig! Hopelijk word het nog wel minder pijnlijk
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Ja zag spookbeelden dusquote:
Dat snap ik ! Rustig aanquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, heeft mij lang genoeg geduurd
Maantjequote:
DOe ik ook, zal wel moeten kan niet andersquote:
ToTGodquote:
Hey ToT en hoe sliep het nieuwe bed?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe ik ook, zal wel moeten kan niet anders
Heerlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT en hoe sliep het nieuwe bed?
Fijn zo, blijft altijd afwachten hoe een nieuw bed ligtquote:
Greysquote:
Ja de matrassen en de topper had ik al, het was de bodem en het hoofdbord wat binnen is gekomen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, blijft altijd afwachten hoe een nieuw bed ligt
Hey Greysquote:
O dan was je lijf al gewend aan het matras dat scheeltquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de matrassen en de topper had ik al, het was de bodem en het hoofdbord wat binnen is gekomen.
Met de matrassen en topper op de grond slapen is toch wel ff wat anders.
Hey Dotquote:
tottermansquote:
De zon schijnt hier alweerquote:
Een flauw zonnetje hier.. Het heeft idd wel wat afgekoeldquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
De zon schijnt hier alweer
Maar wel koeler dan gisteren
Alles staat open en zo maar eens met de stofzuiger door huis
20 hier en daarna weer 27quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een flauw zonnetje hier.. Het heeft idd wel wat afgekoeld
Morgen maar 19 graden
Hier ook.. ach wel lekker even een minder warme dag tussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |