SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik heb nooit een katerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat eten jullie het liefst als je kater hebt?
Ik krijg eigenlijk nooit meer een echte kater, maar McNuggets met mosterdsaus was vroeger absoluut mijn favoriet in die gevallen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bedoel je dan wat ik erbij eet? Want beetje raar om iets anders te eten als je al kater hebt om te eten natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Grappig welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk nooit meer een echte kater, maar McNuggets met mosterdsaus was vroeger absoluut mijn favoriet in die gevallen!
Ik bedoelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Bedoel je dan wat ik erbij eet? Want beetje raar om iets anders te eten als je al kater hebt om te eten natuurlijk.
Ah die heb ik niet want ik drink niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik bedoel
De drinkkateraan wat voor eten heb je dan behoefte
Altijd gezond iigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah die heb ik niet want ik drink niet.
Een uitsmijter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik bedoel
De drinkkateraan wat voor eten heb je dan behoefte
Al gegeten maar misschien toch maar nog een keer eten.quote:
Je hebt een kater ja?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Al gegeten maar misschien toch maar nog een keer eten.
Altijd goed
Ja best wel ergquote:
Had je dan zin inquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik at meestal 2 gekookte eieren.
Geen idee waarom.
Dus je was al vroeg dronken of heul laat wakker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja best wel erg
Ik ben zwak geweest maar genoten van het moment
Nu is het een lijdensweg
Ik had eigenlijk nooit echt meer zo'n kater.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Had je dan zin in
Omdat het kan
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je was al vroeg dronken of heul laat wakker.
Oooh dat is wel goed ideequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nooit echt meer zo'n kater.
Maar vroeger at ik wel waterijs als ik echt een kater had.
Niet iets wat je misschien direct in huis hebt maar watermeloen valt bij mij altijd erg goed als ik een kater heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooh dat is wel goed idee
Lekker ijsje
Nee helaas wel banaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet iets wat je misschien direct in huis hebt maar watermeloen valt bij mij altijd erg goed als ik een kater heb.
Je kan ook een hele watermeloen kopen en er een gat in boren en een halve fles wodka in tetteren. Paar uur laten intrekken en dan heb je heerlijke wodkameloen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee helaas wel banaan.
Gister wel toevalig meloen gegeten tijdens het drinken
Standaarddrinkers.quote:
Recreatief drinken maakt je geen alcholistquote:
Brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan ook een hele watermeloen kopen en er een gat in boren en een halve fles wodka in tetteren. Paar uur laten intrekken en dan heb je heerlijke wodkameloen.
Ga je je ook gegarandeerd beter van voelen.
Hugo heeft ook een goedkope chemische watermeloendrankje, dus:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan ook een hele watermeloen kopen en er een gat in boren en een halve fles wodka in tetteren. Paar uur laten intrekken en dan heb je heerlijke wodkameloen.
Ga je je ook gegarandeerd beter van voelen.
Ja met zo'n salty opmerking moet je ff tegengas gevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:29 schreef aeque het volgende:
Kijk ze allemaal in de verdediging schieten.
Best lekkerquote:
Da's niet authentiek en ambachtelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hugo heeft ook een goedkope chemische watermeloendrankje, dus:
Ja lekker maar zo foutquote:
Was gewoon iets wat ik vaststelde, meer niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja met zo'n salty opmerking moet je ff tegengas geven
Jaja...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Was gewoon iets wat ik vaststelde, meer niet.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok doei!
Fijn weekend allemaal iig
Ja.quote:
Jij ook!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok doei!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok doei!
Fijn!quote:
Voel je niet verplicht hoor, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha misschien als het af is plafond moet mooi drogen vanavond.
Slavendrijverquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ben blij voor je! Je hebt er zo lang op moeten wachten. En nu aan de slag!
Ik zie jou zitten in je relax-stoel en dat iedereen voor je aan het werk isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag kwam eerst cool blue aanzetten met een kookplaat en een vaatwasser vervolgens werd een tuinset gebracht voor op het balkon en ondertussen werd mijn plafond geverfd.
Als je er voor betaalt waarom nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie jou zitten in je relax-stoel en dat iedereen voor je aan het werk is![]()
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag kwam eerst cool blue aanzetten met een kookplaat en een vaatwasser vervolgens werd een tuinset gebracht voor op het balkon en ondertussen werd mijn plafond geverfd.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien eens een strippende schoonmaakster inhuren
Ik heb liever dat ze die striptijd dan gebruikt als schoonmaaktijd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien eens een strippende schoonmaakster inhuren
Ja kan mooi gezellig op zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed!
En groot balkon dus, als er een tuinzet op past. Dat is wel fijn!
Als dat geen kei en snoeiharde BBQ genot wordquote:
Maandag weer 30 graden wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:23 schreef Shii het volgende:
Lekker hoor, kun je nog volop van genieten met dit weer de komende tijd.
Voordeel van in een eeuwenoud huis te wonen; de mega dikke muren hier houden de temperaturen buien!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maandag weer 30 graden wel een beetje klaar mee.
Oh dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Water, water - de rest komt later.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja best wel erg
Ik ben zwak geweest maar genoten van het moment
Nu is het een lijdensweg
Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Huisje zoeken binnen de pool cirkel of Rusland?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon met halve liter het bolkon op toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker man. Straks weer 10 maanden herfst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker man. Straks weer 10 maanden herfst.
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Straks weer 10 maanden herfst.
Ik zweet halve liters de laatste dagen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon met halve liter het bolkon op toch.![]()
Als je aan het klussen bent kan ik me dat voorstellenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zweet halve liters de laatste dagen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:14 schreef aeque het volgende:
De rolstoel van rolstoelrugby lijkt net alsof het zo uit battlebots komt.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weer aardig ziten posten daar
Meerderequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
Is er een topic waar je tijden post?
Topics waar je op bepaalde tijden posts, en alleen maar op die tijden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
Is er een topic waar je tijden post?
Oh..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Topics waar je op bepaalde tijden posts, en alleen maar op die tijden.
• Topicreeks: Post hier zo vaak mogelijk om 11:11
• https://forum.fok.nl/topicchain/4585
• Topicreeks: Posten om 22:22
Ik heb om 11:11 vaak betere dingen te doen dan posten in zo'n topicquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:27 schreef Koen66 het volgende:
kwam er van de week pas achter dat er ook een 11:11 topic is
Wachten op 11:12.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb om 11:11 vaak betere dingen te doen dan posten in zo'n topic
11:11quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:27 schreef Koen66 het volgende:
kwam er van de week pas achter dat er ook een 11:11 topic is
wat is dezequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Topics waar je op bepaalde tijden posts, en alleen maar op die tijden.
• https://forum.fok.nl/topicchain/4585
Koffie drinkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb om 11:11 vaak betere dingen te doen dan posten in zo'n topic
waarom 13:37quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die geeft geen titel.
Even herschreven:
• 11:11
• 13:37
• 22:22
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom 13:37waarom geen 12:34 oid?
Ik heb altijd tijd te kort, ik wacht nergens opquote:
lol, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leet
Edit: ik pakte verkeerde url.
Vast een arts in opleiding die stage wil lopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Nu door een vrouw, voor de afwisseling.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vast een arts in opleiding die stage wil lopen
In Solingen vorige week was het ook een stadsfestival ..... 650-jarig bestaan van de stad.quote:Het voorval vond plaats rond 19.40 uur aan de Freiengründer Straße in Siegen, gelegen tussen Dortmund en Frankfurt. Ten tijde van het misdrijf zaten er minstens veertig andere passagiers in de bus, die onderweg was naar het stadsfestival in Siegen.
Wel toevalligquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
In Solingen vorige week was het ook een stadsfestival ..... 650-jarig bestaan van de stad.
Welk festival hebben we volgende week?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:52 schreef Shii het volgende:
In Duitsland is ieder weekend wel een festival.
https://www.lollapaloozade.com/quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welk festival hebben we volgende week?
Ziet er leuk uit, jammer dat het zo ver weg isquote:
Wijnfeesten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welk festival hebben we volgende week?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Nu door een vrouw, voor de afwisseling.
Begint ook al op 21 September.quote:
Ja ik vind het jammer dat ik er geen tijd voor hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Begint ook al op 21 September.
Goedenavond.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, jammer dat het zo ver weg is
Goeie smoezen welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik vind het jammer dat ik er geen tijd voor heb
Wel een korte rij aan de bar denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die boycot ik ook, daar staat voor het eerst een 0.0 biertent
Je kan in alle andere tenten ook gewoon wat anders dan alcohol krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel een korte rij aan de bar denk ik
Wou dat ik het allemaal kon doen, maar het kan simpelweg niet helaasquote:
Dat soort evenementen draait om alcohol, rot lekker op met die onzinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kan in alle andere tenten ook gewoon wat anders dan alcohol krijgenIk snap het issue niet dat er een complete tent voor ingericht moet worden.
Daarom zeg ik ook, boycot!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat soort evenementen draait om alcohol, rot lekker op met die onzin
Akkoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, boycot!
Laat de hele wereld maar weer eens normaal gaan doenquote:
Ik mag de Duitsers graag maar dit doet wel een beetje pijn jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat de hele wereld maar weer eens normaal gaan doen![]()
Oktoberfest met 0.0 tent is wel een beetje het dieptepunt wat we als mensheid bereikt kunnen hebben. En weer de Duitsers die een dieptepunt veroorzaken
Ik heb ze al gecanceld. Ze bestaan niet meer voor mij.. Uit mijn leven, uit mijn hart. Maar ga er maandagochtend wel weer verse broodjes halen om mee naar werk te nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik mag de Duitsers graag maar dit doet wel een beetje pijn ja
Ik ga morgenochtend weer even heen, de hekel aan mijn eigen land is nog net iets groterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb ze al gecanceld. Ze bestaan niet meer voor mij.. Uit mijn leven, uit mijn hart. Maar ga er maandagochtend wel weer verse broodjes halen om mee naar werk te nemen
Dat was bij De zwarte Cross ook zo leuk bij de vegan tent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel een korte rij aan de bar denk ik
Oeh ik had ooit home brewed grappa uit Kroatië.... Da was ook een dingetje...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb vandaag voor mijn verjaardag van mijn collega uit Bosnië een fles rakija gekregen die ze daar in de schuur hebben gefabriceerd, 85% alcohol, dat zal die Duitsers leren
Ja wie verzint dat nou, ook echt bij het boerenvolkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was bij De zwarte Cross ook zo leuk bij de vegan tent.
Bij mij ook, blijf wel pragmatischquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend weer even heen, de hekel aan mijn eigen land is nog net iets groter
Lekker manquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh ik had ooit home brewed grappa uit Kroatië.... Da was ook een dingetje...
Heineken 0.0 is prima te doen, maar toch neem ik dan vaak een frisdrankjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:16 schreef Shii het volgende:
Ik juich het alleen maar toe als er goede 0.0% biertjes bij komen. Als ik een keer de bob ben dan vind ik een 0.0 wel een fijn alternatief i.p.v. frisdrank. Maar qua aanbod en smaak kan er nog wel wat verbeterd worden.
Moet heel eerlijk zeggen dat een Grolsch Citroen Radler 0.0 beter smaakt dan Coca Cola. Maar dit mag nooit meer hernoemd worden dat ik dat gedronken heb. Er was geen echt bierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:16 schreef Shii het volgende:
Ik juich het alleen maar toe als er goede 0.0% biertjes bij komen. Als ik een keer de bob ben dan vind ik een 0.0 wel een fijn alternatief i.p.v. frisdrank. Maar qua aanbod en smaak kan er nog wel wat verbeterd worden.
Leffe 0%quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:16 schreef Shii het volgende:
Wat ik hoor is 0.0 steeds beter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:16 schreef Shii het volgende:
Ik drink water als er alleen Amstel is op een verjaardag... Ben nogal een moeilijk qua bier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heineken 0.0 is prima te doen, maar toch neem ik dan vaak een frisdrankje
Ginger ale.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ik hoor is 0.0 steeds beter.
Maar ik hou het gewoon bij cola en ginger ale als ik geen alcohol drink.
Freshfruittentquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was bij De zwarte Cross ook zo leuk bij de vegan tent.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gekke mensies.quote:
Ik drink altijd Amstel, mijn standaard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drink water als er alleen Amstel is op een verjaardag... Ben nogal een moeilijk qua bier.
Heineken is nog steeds wel het lekkerste alternatief ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heineken 0.0 is prima te doen, maar toch neem ik dan vaak een frisdrankje
Radler vind ik persoonlijk vaak te zoet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat een Grolsch Citroen Radler 0.0 beter smaakt dan Coca Cola. Maar dit mag nooit meer hernoemd worden dat ik dat gedronken heb. Er was geen echt bier
*plaatst op ignore list*quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik drink altijd Amstel, mijn standaard.
Ja, dat is precies wat ik net zegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
Maar ehm, voor de mensen die de BOB zijn, is een 0.0-biertje toch wel een uitkomst...?
Ja ginger ale vind ik ook wel lekker of een tonic of cola, als frisdrank alternatief. Maar vaak maar een glaasje. Bier drinkt lekkerder weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
Sorry, topic snel doorgescrolled naar benenen....quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik net zeg
Klopt, daarom vond ik ook alleen die van Grolsch met citroen lekker. Maar ben sowieso wel een zeikerd qua drinken hoor. Bier is echt all thuis Grolsch of Hertog Jan. Uit de tap vind ik Heineken als het echt ijskoud is nog net gaan maar weinig smaak. Maar Amstel of Bavaria.......quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Heineken is nog steeds wel het lekkerste alternatief ja.
[..]
Radler vind ik persoonlijk vaak te zoet.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry, topic snel doorgescrolled naar benenen....
spuit 11-risicoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry, topic snel doorgescrolled naar benenen....
Amstel ben ik ook geen fan van. Tapbiertjes heb ik dan liever een speciaalbiertje zoals een La Chouffe.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, daarom vond ik ook alleen die van Grolsch met citroen lekker. Maar ben sowieso wel een zeikerd qua drinken hoor. Bier is echt all thuis Grolsch of Hertog Jan. Uit de tap vind ik Heineken als het echt ijskoud is nog net gaan maar weinig smaak. Maar Amstel of Bavaria.......
Kan gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink zo nog 1 Amstel en dan lekker naar bed
ook lekkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Amstel ben ik ook geen fan van. Tapbiertjes heb ik dan liever een speciaalbiertje zoals een La Chouffe.
Snap ik, dat slootwater kun je ook niet doordrinkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink zo nog 1 Amstel en dan lekker naar bed
Vanaf morgenmiddag de hele dag aan de Amstelquote:
Heb je een woonboot?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanaf morgenmiddag de hele dag aan de Amstel
Kriek Lambiekje lust ik ook nog wel, maar veel gekker moet het niet worden bij mijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Amstel ben ik ook geen fan van. Tapbiertjes heb ik dan liever een speciaalbiertje zoals een La Chouffe.
Moet morgen de hele dag nog aan het bier, visite vanaf de middag, later de bbq aan en doorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik, dat slootwater kun je ook niet doordrinken
Daarom heet het ook Amstel, komt rechtstreeks uit Amstelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik, dat slootwater kun je ook niet doordrinken
Lekker stokenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet morgen de hele dag nog aan het bier, visite vanaf de middag, later de bbq aan en door
Nou ehm, ik zie niet heel wat over de BOB of zo, dus....quote:
Het afval water van Heineken wat ook al niet echt een pils genoemd kan worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom heet het ook Amstel, komt rechtstreeks uit Amstel
Hap hap hapquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm, ik zie niet heel wat over de BOB of zo, dus....
Shii had het wel over de BOB zijn, maar R-Woud alleen over als hij moest rijden.
Nou ja. Ehm.![]()
![]()
@ myself
In de duinen toevallig?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga morgen een flinke wandeling maken met iemand door de natoer. Dus moet goed uitrusten
Sorry ik kan jouw posts niet lezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Ik voel mijn beledigt als Amstel drinker
Jij bent gewoon een zoetekauw.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kriek Lambiekje lust ik ook nog wel, maar veel gekker moet het niet worden bij mij
quote:
Hier ben ik principieel op tegenquote:
Date?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga morgen een flinke wandeling maken met iemand door de natoer. Dus moet goed uitrusten
Nee ben een jankerd als het op alcohol aan komt. Sterke drank? Nope. Wijn? Nope... Goeie Champagne lust ik wel, en een paar soorten bier. Maar als ik het lekker vind kan ik wel een avondje lekker doorgaan.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje die andere dude vragen
Gast ik ben mokerdom, en lees de helft niet eens of denk er niet bij na. Heerlijk dat ongenuanceerd postenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
Gelukkig snapt @:freshfruit mijn post wel, @:loveyoulongtime helaas niet.
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is dat bij Katwijk? Weet ik veel en te lui om te goegelen.
Neequote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik ben mokerdom, en lees de helft niet eens of denk er niet bij na. Heerlijk dat ongenuanceerd posten
Jammer.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voelt momenteel wel als een bevrijding hoor
Jouw doosje is nog immer te klein, ik moet wat anders verzinnen om al mijn stuff in jouw doosje te proppen Amy.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer.
Of juist niet.
Gewoon lekker genieten van de natoer
Ga je toch meteen lekker zitten en naar de zonsondergang kijken saampjes?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik met die uit Katwijk ga wandelen raak ik na eerste stap al oververmoeid dus dat gaan we niet doen
Lekker ongenuanceerd postenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw doosje is nog immer te klein, ik moet wat anders verzinnen om al mijn stuff in jouw doosje te proppen Amy.
Nee ik krijg mijn ogen niet meer open danquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je toch meteen lekker zitten en naar de zonsondergang kijken saampjes?
Nee deze grap sla ik overquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik krijg mijn ogen niet meer open dan
Spamquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:38 schreef maily het volgende:
Ruim 900 nieuwe go-sharing scooters te koop; hoogste bieder wint
Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ja ik ga naar bed, tot de volgende keer allen
Trustehhhh Amstel boyquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik met die uit Katwijk ga wandelen raak ik na eerste stap al oververmoeid dus dat gaan we niet doen
Ik ben ook wel eens in een droge sloot terecht gekomen, ze keek best moeilijk. Komt best dichtbij zo......quote:
Kutbedrijfquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:38 schreef maily het volgende:
Ruim 900 nieuwe go-sharing scooters te koop; hoogste bieder wint
Een beste aan die dieplader te zien.quote:
Trusten!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Een beetje spuug van onderen doet wonderen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in een droge sloot terecht gekomen, ze keek best moeilijk. Komt best dichtbij zo......
Nieuw doosje regelen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw doosje is nog immer te klein, ik moet wat anders verzinnen om al mijn stuff in jouw doosje te proppen Amy.
Hier lagen ze ook meer in de sloot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
yep
niet voor niets rijden er steeds minder van rond
Nou..... In dit geval niet en ben er mee gestopt en we zijn gaan slapen. Ze vertelde de volgende dag dat ze gewoon niet van seks hield en het toe liet vaak omdat ze juist van het knuffelen en warmte erna wel hield. Was ook wel snel klaar dat verhaal. Knuffelbeest was ze wel de hele nacht, maar ja knuffelen geeft blauwe ballen. En aangezien ze dus seks eigenlijk niet wilde maar wel toeliet heb ik eieren voor mijn geld gekozen en mezelf afgetrokken onder de douchequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje spuug van onderen doet wonderen...
Wel galant van je.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou..... In dit geval niet en ben er mee gestopt en we zijn gaan slapen. Ze vertelde de volgende dag dat ze gewoon niet van seks hield en het toe liet vaak omdat ze juist van het knuffelen en warmte erna wel hield. Was ook wel snel klaar dat verhaal. Knuffelbeest was ze wel de hele nacht, maar ja knuffelen geeft blauwe ballen. En aangezien ze dus seks eigenlijk niet wilde maar wel toeliet heb ik eieren voor mijn geld gekozen en mezelf afgetrokken onder de douche
Nou…quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus, seks met iemand die het eigenlijk niet wil is een dikke
Ik heb wel mensen gekend die dan toch zich op bleven dringen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus, seks met iemand die het eigenlijk niet wil is een dikke
Alles?quote:
En de lol daarvan is? Dat je de volgende dag met een kutgevoel en misschien nog veel langer kan rondlopen over iets waar je later gaat over nadenken. Was goed zo. En daarna ook klaar, ze is wel nog steeds een vriendin. En zegt nog immer als we praten, seks? Ik heb er niks mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel mensen gekend die dan toch zich op bleven dringen.
Je hebt gelijk. Ze moet wel een beetje tegenstribbelen anders is er geen zak aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik deed een grinnik, maar nee
Goffer!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ze moet wel een beetje tegenstribbelen anders is er geen zak aan.
Ging lastig, ze had geen armen en benen meer. Die was ze kwijt bij een ongeluk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ze moet wel een beetje tegenstribbelen anders is er geen zak aan.
Huh? Jij werd niet nat genoeg?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
Andersom heb ik het ook wel meegemaakt.Haar heb ik echt uit bed getrapt.
Ik wilde slapen,moest over een paar uur weer werken.En zij was nogal in kennelijke staat en bleef maar doorgaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? Jij werd niet nat genoeg?
Droog een flinke strap-on erinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? Jij werd niet nat genoeg?
Als spel natuurlijk hč!quote:
Baas? Kuch, ik kan vandaag echt niet cummen. Lig in bed, en kuch, het spuit er hieronder ook uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde slapen,moest over een paar uur weer werken.En zij was nogal in kennelijke staat en bleef maar doorgaan.
Wel een steenharde reactie maar de ervaring moet serieus wel echt kut geweest zijn. Dat dingen als dat gebeuren vind ik serieus erg. Dingen die ik daarvan vind kan ik ook beter niet zeggen. Maar van mij mogen ze aan hun ballen opgehangen worden-quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als spel natuurlijk hč!
Een ex van mij vertelde dat een gozer haar had verkracht. Op een gegeven moment gaf ze het verzet op en lag ze er roerloos bij. Toen hij klaar was zei ze “zo ben je eindelijk klaar? Grote jongen, hoor!”
COLD! Dat heeft hij echt wel gevoeld. Lekker voor hem.
Straksquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan is het nu bedtijd voor jou.
Dat ze dat er nog uit kreeg..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als spel natuurlijk hč!
Een ex van mij vertelde dat een gozer haar had verkracht. Op een gegeven moment gaf ze het verzet op en lag ze er roerloos bij. Toen hij klaar was zei ze “zo ben je eindelijk klaar? Grote jongen, hoor!”
COLD! Dat heeft hij echt wel gevoeld. Lekker voor hem.
Ellendige jeugd gehad, dus die had al eea meegemaakt. Shit nog erger dan dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ze dat er nog uit kreeg..
Kut voor haarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ellendige jeugd gehad, dus die had al eea meegemaakt. Shit nog erger dan dit eigenlijk.
Sommige mensen verharden, anderen slaan kapot en doen zichzelf erge dingen aan. En waarom? Omdat een ander hun dat aan doet. Zo fout.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ellendige jeugd gehad, dus die had al eea meegemaakt. Shit nog erger dan dit eigenlijk.
Het is wel een kantelpunt denk ik in hoe iemand erop reageert, denk zoals die ex van jou zullen niet velen doen of de kracht voor hebben. Zelfs al zouden ze als sekswerker werken. Nee hoort een nee te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
De een wordt er frigide van de ander gaat een promiscue leven leiden. Bizar.
Doe die dan eens in TRU posten, daar kunnen mensen misschien antwoorden gevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blijf niet te lang. Wederom levensechte dromen gehad.
leuke dromen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blijf niet te lang. Wederom levensechte dromen gehad.
yep, wellicht over een maandje nog een weekje wegquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Jij zal ook wel weer aan vakantie toe zijn of niet inmiddels?
Ik heb geen uren meer, rest van jaar vast geroest aan mijn bureauquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, wellicht over een maandje nog een weekje weg
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:29 schreef KillemWieft het volgende:
Dit is ook wel apart. @:FreshFruit
quote:
gekeken, heb nog 110 uur over dit jaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen uren meer, rest van jaar vast geroest aan mijn bureau
Ik heb voor de verandering geen fapke gemacht en na 20 seconden afgezet.... Telt dat als hetero?quote:
Ik kan onbetaald verlof opnemen als ik wil, maar van de andere kant... Stel er gebeurt wat met mijn moeder, wil je dan nog een keer ver weg zijn? ... Ik wil wel reizen, maar misschien beter nu even pas op de plaats maken. En dicht bij moeders blijven, al knaagt het wel. Wil wegquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekeken, heb nog 110 uur over dit jaar
Ik krijg maar 196 uur betaald verlofquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekeken, heb nog 110 uur over dit jaar
dan maak je een kortere reis minder ver of anders een of enkele jaren uitstellen is ook niet zo erg tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan onbetaald verlof opnemen als ik wil, maar van de andere kant... Stel er gebeurt wat met mijn moeder, wil je dan nog een keer ver weg zijn? ... Ik wil wel reizen, maar misschien beter nu even pas op de plaats maken. En dicht bij moeders blijven, al knaagt het wel. Wil weg
Heb je geen recht op zorgverlof?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan onbetaald verlof opnemen als ik wil, maar van de andere kant... Stel er gebeurt wat met mijn moeder, wil je dan nog een keer ver weg zijn? ... Ik wil wel reizen, maar misschien beter nu even pas op de plaats maken. En dicht bij moeders blijven, al knaagt het wel. Wil weg
Ik heb hier ook geen fapke gemacht.Met verbazing gekeken hoe rustig hij alles vertelde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb voor de verandering geen fapke gemacht en na 20 seconden afgezet.... Telt dat als hetero?
Het is voor mij het gevoel van reizen, en dat is verre reizen. En inderdaad die stel ik uit, mijn mamske gaat voor. Maar het knaagt wel, ik heb altijd al dat gevoel gehad van weg weg weg. Maar gaan we dit jaar niet meer doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan maak je een kortere reis minder ver of anders een of enkele jaren uitstellen is ook niet zo erg toch
Niet meer, had ik voorheen wel kunnen aanvragen maar nooit gedaan toen ik nog echt mantelzorg deed. Nu ligt ze in verzorgingshuis te verpieteren dus kan ook niet. En wil ook geen anderen (collega's) de dupe maken van mijn absentie.quote:
Heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort dingen niet, ENG!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen fapke gemacht.Met verbazing gekeken hoe rustig hij alles vertelde.
Nou ja het ding is, heel eerlijk is het voor haar beter als ze overlijd. Bedlegerig, ziet geen zak meer, hoort bijna niks. Dement als een deur door Parkinson dementie... En ze was ook bijna overleden meerdere malen door de dalende bloeddruk steeds, maar begon ook te wijzen naar plekken in haar lichaam en zeggen "AUW" tijdens zorgmomenten.. Onderrug en zijkanten, dus waarschijnlijk de nieren die er na zo lang medicatie geen zin meer in hebben. Ze ligt nu dus non stop aan de Fentanyl.... Haar humeur is opperbest, voor de restquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:50 schreef maily het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk
Je wil dit goed afsluiten.
Wat ontzettend triest en mensonterend ......quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja het ding is, heel eerlijk is het voor haar beter als ze overlijd. Bedlegerig, ziet geen zak meer, hoort bijna niks. Dement als een deur door Parkinson dementie... En ze was ook bijna overleden meerdere malen door de dalende bloeddruk steeds, maar begon ook te wijzen naar plekken in haar lichaam en zeggen "AUW" tijdens zorgmomenten.. Onderrug en zijkanten, dus waarschijnlijk de nieren die er na zo lang medicatie geen zin meer in hebben. Ze ligt nu dus non stop aan de Fentanyl.... Haar humeur is opperbest, voor de rest![]()
Goeie dope wel
Dat klinkt wel als aflopende zaak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja het ding is, heel eerlijk is het voor haar beter als ze overlijd. Bedlegerig, ziet geen zak meer, hoort bijna niks. Dement als een deur door Parkinson dementie... En ze was ook bijna overleden meerdere malen door de dalende bloeddruk steeds, maar begon ook te wijzen naar plekken in haar lichaam en zeggen "AUW" tijdens zorgmomenten.. Onderrug en zijkanten, dus waarschijnlijk de nieren die er na zo lang medicatie geen zin meer in hebben. Ze ligt nu dus non stop aan de Fentanyl.... Haar humeur is opperbest, voor de rest![]()
Goeie dope wel
Ik snap dit volledig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goeie dope wel
ik had vorig jaar vanuit de IKV pot wat extra dagen ingekochtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg maar 196 uur betaald verlof
Aardig tempo wel.quote:
mijn moeder is morgen (eigenlijk vandaag) jarig dus neem d'r morgen mee voor high-tea.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goeie dope wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |