abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214846980
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb voor de verandering geen fapke gemacht en na 20 seconden afgezet.... Telt dat als hetero?
Lach met een schone bips
pi_214846984
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef Koen66 het volgende:

[..]
gekeken, heb nog 110 uur over dit jaar
Ik kan onbetaald verlof opnemen als ik wil, maar van de andere kant... Stel er gebeurt wat met mijn moeder, wil je dan nog een keer ver weg zijn? ... Ik wil wel reizen, maar misschien beter nu even pas op de plaats maken. En dicht bij moeders blijven, al knaagt het wel. Wil weg :)
Lach met een schone bips
pi_214846985
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef Koen66 het volgende:

[..]
gekeken, heb nog 110 uur over dit jaar
Ik krijg maar 196 uur betaald verlof :)
Lach met een schone bips
pi_214846992
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik kan onbetaald verlof opnemen als ik wil, maar van de andere kant... Stel er gebeurt wat met mijn moeder, wil je dan nog een keer ver weg zijn? ... Ik wil wel reizen, maar misschien beter nu even pas op de plaats maken. En dicht bij moeders blijven, al knaagt het wel. Wil weg :)
dan maak je een kortere reis minder ver of anders een of enkele jaren uitstellen is ook niet zo erg toch
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_214846993
quote:

[..]
Heb je geen recht op zorgverlof?
pi_214846995
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb voor de verandering geen fapke gemacht en na 20 seconden afgezet.... Telt dat als hetero?
Ik heb hier ook geen fapke gemacht.Met verbazing gekeken hoe rustig hij alles vertelde.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214846996
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dan maak je een kortere reis minder ver of anders een of enkele jaren uitstellen is ook niet zo erg toch
Het is voor mij het gevoel van reizen, en dat is verre reizen. En inderdaad die stel ik uit, mijn mamske gaat voor. Maar het knaagt wel, ik heb altijd al dat gevoel gehad van weg weg weg. Maar gaan we dit jaar niet meer doen :) Soms moet je ook je eigen gevoel even in de ijskast zetten.
Lach met een schone bips
pi_214846999
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:43 schreef Shii het volgende:

[..]
Heb je geen recht op zorgverlof?
Niet meer, had ik voorheen wel kunnen aanvragen maar nooit gedaan toen ik nog echt mantelzorg deed. Nu ligt ze in verzorgingshuis te verpieteren dus kan ook niet. En wil ook geen anderen (collega's) de dupe maken van mijn absentie.
Lach met een schone bips
  Spellchecker zaterdag 31 augustus 2024 @ 00:50:50 #289
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214847007
quote:

[..]
Heel begrijpelijk :Y

Je wil dit goed afsluiten. O+
pi_214847009
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik heb hier ook geen fapke gemacht.Met verbazing gekeken hoe rustig hij alles vertelde.
Ik kijk dat soort dingen niet, ENG!
Lach met een schone bips
pi_214847014
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:50 schreef maily het volgende:

[..]
Heel begrijpelijk :Y

Je wil dit goed afsluiten. O+
Nou ja het ding is, heel eerlijk is het voor haar beter als ze overlijd. Bedlegerig, ziet geen zak meer, hoort bijna niks. Dement als een deur door Parkinson dementie... En ze was ook bijna overleden meerdere malen door de dalende bloeddruk steeds, maar begon ook te wijzen naar plekken in haar lichaam en zeggen "AUW" tijdens zorgmomenten.. Onderrug en zijkanten, dus waarschijnlijk de nieren die er na zo lang medicatie geen zin meer in hebben. Ze ligt nu dus non stop aan de Fentanyl.... Haar humeur is opperbest, voor de rest :X

Goeie dope wel :P
Lach met een schone bips
  Spellchecker zaterdag 31 augustus 2024 @ 00:56:46 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214847019
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja het ding is, heel eerlijk is het voor haar beter als ze overlijd. Bedlegerig, ziet geen zak meer, hoort bijna niks. Dement als een deur door Parkinson dementie... En ze was ook bijna overleden meerdere malen door de dalende bloeddruk steeds, maar begon ook te wijzen naar plekken in haar lichaam en zeggen "AUW" tijdens zorgmomenten.. Onderrug en zijkanten, dus waarschijnlijk de nieren die er na zo lang medicatie geen zin meer in hebben. Ze ligt nu dus non stop aan de Fentanyl.... Haar humeur is opperbest, voor de rest :X

Wat ontzettend triest en mensonterend ...... :'(
pi_214847020
quote:

[..]

Dat klinkt wel als aflopende zaak.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214847021
quote:

[..]

Ik snap dit volledig. *;
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 00:57:24 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214847022
Alles goed met ts ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 00:58:07 #296
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_214847026
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik krijg maar 196 uur betaald verlof :)
ik had vorig jaar vanuit de IKV pot wat extra dagen ingekocht
Same shit, different day
SC hopper present
pi_214847028
Bijna nieuwe ts
pi_214847030
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:58 schreef Shii het volgende:
Bijna nieuwe ts
Aardig tempo wel.
pi_214847031
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:59 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Aardig tempo wel.
:Y
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 01:00:08 #300
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_214847032
quote:

[..]

mijn moeder is morgen (eigenlijk vandaag) jarig dus neem d'r morgen mee voor high-tea.
Hoop dat het een beetje goed gaat
Same shit, different day
SC hopper present
pi_214847033
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alles goed met ts ?
Mikey! :W

Weet nu al dat die niet komt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties