Droog een flinke strap-on erinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? Jij werd niet nat genoeg?
Als spel natuurlijk hè!quote:
Baas? Kuch, ik kan vandaag echt niet cummen. Lig in bed, en kuch, het spuit er hieronder ook uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde slapen,moest over een paar uur weer werken.En zij was nogal in kennelijke staat en bleef maar doorgaan.
Wel een steenharde reactie maar de ervaring moet serieus wel echt kut geweest zijn. Dat dingen als dat gebeuren vind ik serieus erg. Dingen die ik daarvan vind kan ik ook beter niet zeggen. Maar van mij mogen ze aan hun ballen opgehangen worden-quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als spel natuurlijk hè!
Een ex van mij vertelde dat een gozer haar had verkracht. Op een gegeven moment gaf ze het verzet op en lag ze er roerloos bij. Toen hij klaar was zei ze “zo ben je eindelijk klaar? Grote jongen, hoor!”
COLD! Dat heeft hij echt wel gevoeld. Lekker voor hem.
Straksquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan is het nu bedtijd voor jou.
Dat ze dat er nog uit kreeg..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als spel natuurlijk hè!
Een ex van mij vertelde dat een gozer haar had verkracht. Op een gegeven moment gaf ze het verzet op en lag ze er roerloos bij. Toen hij klaar was zei ze “zo ben je eindelijk klaar? Grote jongen, hoor!”
COLD! Dat heeft hij echt wel gevoeld. Lekker voor hem.
Ellendige jeugd gehad, dus die had al eea meegemaakt. Shit nog erger dan dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ze dat er nog uit kreeg..
Kut voor haarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ellendige jeugd gehad, dus die had al eea meegemaakt. Shit nog erger dan dit eigenlijk.
Sommige mensen verharden, anderen slaan kapot en doen zichzelf erge dingen aan. En waarom? Omdat een ander hun dat aan doet. Zo fout.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ellendige jeugd gehad, dus die had al eea meegemaakt. Shit nog erger dan dit eigenlijk.
Het is wel een kantelpunt denk ik in hoe iemand erop reageert, denk zoals die ex van jou zullen niet velen doen of de kracht voor hebben. Zelfs al zouden ze als sekswerker werken. Nee hoort een nee te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
De een wordt er frigide van de ander gaat een promiscue leven leiden. Bizar.
Doe die dan eens in TRU posten, daar kunnen mensen misschien antwoorden gevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blijf niet te lang. Wederom levensechte dromen gehad.
leuke dromen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blijf niet te lang. Wederom levensechte dromen gehad.
yep, wellicht over een maandje nog een weekje wegquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Jij zal ook wel weer aan vakantie toe zijn of niet inmiddels?
Ik heb geen uren meer, rest van jaar vast geroest aan mijn bureauquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, wellicht over een maandje nog een weekje weg
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:29 schreef KillemWieft het volgende:
Dit is ook wel apart. @:FreshFruit
quote:
gekeken, heb nog 110 uur over dit jaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen uren meer, rest van jaar vast geroest aan mijn bureau
Ik heb voor de verandering geen fapke gemacht en na 20 seconden afgezet.... Telt dat als hetero?quote:
Ik kan onbetaald verlof opnemen als ik wil, maar van de andere kant... Stel er gebeurt wat met mijn moeder, wil je dan nog een keer ver weg zijn? ... Ik wil wel reizen, maar misschien beter nu even pas op de plaats maken. En dicht bij moeders blijven, al knaagt het wel. Wil wegquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekeken, heb nog 110 uur over dit jaar
Ik krijg maar 196 uur betaald verlofquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekeken, heb nog 110 uur over dit jaar
dan maak je een kortere reis minder ver of anders een of enkele jaren uitstellen is ook niet zo erg tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan onbetaald verlof opnemen als ik wil, maar van de andere kant... Stel er gebeurt wat met mijn moeder, wil je dan nog een keer ver weg zijn? ... Ik wil wel reizen, maar misschien beter nu even pas op de plaats maken. En dicht bij moeders blijven, al knaagt het wel. Wil weg
Heb je geen recht op zorgverlof?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan onbetaald verlof opnemen als ik wil, maar van de andere kant... Stel er gebeurt wat met mijn moeder, wil je dan nog een keer ver weg zijn? ... Ik wil wel reizen, maar misschien beter nu even pas op de plaats maken. En dicht bij moeders blijven, al knaagt het wel. Wil weg
Ik heb hier ook geen fapke gemacht.Met verbazing gekeken hoe rustig hij alles vertelde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb voor de verandering geen fapke gemacht en na 20 seconden afgezet.... Telt dat als hetero?
Het is voor mij het gevoel van reizen, en dat is verre reizen. En inderdaad die stel ik uit, mijn mamske gaat voor. Maar het knaagt wel, ik heb altijd al dat gevoel gehad van weg weg weg. Maar gaan we dit jaar niet meer doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan maak je een kortere reis minder ver of anders een of enkele jaren uitstellen is ook niet zo erg toch
Niet meer, had ik voorheen wel kunnen aanvragen maar nooit gedaan toen ik nog echt mantelzorg deed. Nu ligt ze in verzorgingshuis te verpieteren dus kan ook niet. En wil ook geen anderen (collega's) de dupe maken van mijn absentie.quote:
Heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort dingen niet, ENG!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen fapke gemacht.Met verbazing gekeken hoe rustig hij alles vertelde.
Nou ja het ding is, heel eerlijk is het voor haar beter als ze overlijd. Bedlegerig, ziet geen zak meer, hoort bijna niks. Dement als een deur door Parkinson dementie... En ze was ook bijna overleden meerdere malen door de dalende bloeddruk steeds, maar begon ook te wijzen naar plekken in haar lichaam en zeggen "AUW" tijdens zorgmomenten.. Onderrug en zijkanten, dus waarschijnlijk de nieren die er na zo lang medicatie geen zin meer in hebben. Ze ligt nu dus non stop aan de Fentanyl.... Haar humeur is opperbest, voor de restquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:50 schreef maily het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk
Je wil dit goed afsluiten.
Wat ontzettend triest en mensonterend ......quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja het ding is, heel eerlijk is het voor haar beter als ze overlijd. Bedlegerig, ziet geen zak meer, hoort bijna niks. Dement als een deur door Parkinson dementie... En ze was ook bijna overleden meerdere malen door de dalende bloeddruk steeds, maar begon ook te wijzen naar plekken in haar lichaam en zeggen "AUW" tijdens zorgmomenten.. Onderrug en zijkanten, dus waarschijnlijk de nieren die er na zo lang medicatie geen zin meer in hebben. Ze ligt nu dus non stop aan de Fentanyl.... Haar humeur is opperbest, voor de rest![]()
Goeie dope wel
Dat klinkt wel als aflopende zaak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja het ding is, heel eerlijk is het voor haar beter als ze overlijd. Bedlegerig, ziet geen zak meer, hoort bijna niks. Dement als een deur door Parkinson dementie... En ze was ook bijna overleden meerdere malen door de dalende bloeddruk steeds, maar begon ook te wijzen naar plekken in haar lichaam en zeggen "AUW" tijdens zorgmomenten.. Onderrug en zijkanten, dus waarschijnlijk de nieren die er na zo lang medicatie geen zin meer in hebben. Ze ligt nu dus non stop aan de Fentanyl.... Haar humeur is opperbest, voor de rest![]()
Goeie dope wel
Ik snap dit volledig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goeie dope wel
ik had vorig jaar vanuit de IKV pot wat extra dagen ingekochtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg maar 196 uur betaald verlof
Aardig tempo wel.quote:
mijn moeder is morgen (eigenlijk vandaag) jarig dus neem d'r morgen mee voor high-tea.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goeie dope wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |