quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje die andere dude vragen
Gast ik ben mokerdom, en lees de helft niet eens of denk er niet bij na. Heerlijk dat ongenuanceerd postenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
Gelukkig snapt @:freshfruit mijn post wel, @:loveyoulongtime helaas niet.
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is dat bij Katwijk? Weet ik veel en te lui om te goegelen.
Neequote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik ben mokerdom, en lees de helft niet eens of denk er niet bij na. Heerlijk dat ongenuanceerd posten
Jammer.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voelt momenteel wel als een bevrijding hoor
Jouw doosje is nog immer te klein, ik moet wat anders verzinnen om al mijn stuff in jouw doosje te proppen Amy.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer.
Of juist niet.
Gewoon lekker genieten van de natoer
Ga je toch meteen lekker zitten en naar de zonsondergang kijken saampjes?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik met die uit Katwijk ga wandelen raak ik na eerste stap al oververmoeid dus dat gaan we niet doen
Lekker ongenuanceerd postenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw doosje is nog immer te klein, ik moet wat anders verzinnen om al mijn stuff in jouw doosje te proppen Amy.
Nee ik krijg mijn ogen niet meer open danquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je toch meteen lekker zitten en naar de zonsondergang kijken saampjes?
Nee deze grap sla ik overquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik krijg mijn ogen niet meer open dan
Spamquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:38 schreef maily het volgende:
Ruim 900 nieuwe go-sharing scooters te koop; hoogste bieder wint
Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ja ik ga naar bed, tot de volgende keer allen
Trustehhhh Amstel boyquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik met die uit Katwijk ga wandelen raak ik na eerste stap al oververmoeid dus dat gaan we niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |