Snap ik, dat slootwater kun je ook niet doordrinkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink zo nog 1 Amstel en dan lekker naar bed
Vanaf morgenmiddag de hele dag aan de Amstelquote:
Heb je een woonboot?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanaf morgenmiddag de hele dag aan de Amstel
Kriek Lambiekje lust ik ook nog wel, maar veel gekker moet het niet worden bij mijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Amstel ben ik ook geen fan van. Tapbiertjes heb ik dan liever een speciaalbiertje zoals een La Chouffe.
Moet morgen de hele dag nog aan het bier, visite vanaf de middag, later de bbq aan en doorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik, dat slootwater kun je ook niet doordrinken
Daarom heet het ook Amstel, komt rechtstreeks uit Amstelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik, dat slootwater kun je ook niet doordrinken
Lekker stokenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet morgen de hele dag nog aan het bier, visite vanaf de middag, later de bbq aan en door
Nou ehm, ik zie niet heel wat over de BOB of zo, dus....quote:
Het afval water van Heineken wat ook al niet echt een pils genoemd kan worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom heet het ook Amstel, komt rechtstreeks uit Amstel
Hap hap hapquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm, ik zie niet heel wat over de BOB of zo, dus....
Shii had het wel over de BOB zijn, maar R-Woud alleen over als hij moest rijden.
Nou ja. Ehm.![]()
![]()
@ myself
In de duinen toevallig?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga morgen een flinke wandeling maken met iemand door de natoer. Dus moet goed uitrusten
Sorry ik kan jouw posts niet lezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Ik voel mijn beledigt als Amstel drinker
Jij bent gewoon een zoetekauw.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kriek Lambiekje lust ik ook nog wel, maar veel gekker moet het niet worden bij mij
quote:
Hier ben ik principieel op tegenquote:
Date?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga morgen een flinke wandeling maken met iemand door de natoer. Dus moet goed uitrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |