Brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan ook een hele watermeloen kopen en er een gat in boren en een halve fles wodka in tetteren. Paar uur laten intrekken en dan heb je heerlijke wodkameloen.
Ga je je ook gegarandeerd beter van voelen.
Hugo heeft ook een goedkope chemische watermeloendrankje, dus:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan ook een hele watermeloen kopen en er een gat in boren en een halve fles wodka in tetteren. Paar uur laten intrekken en dan heb je heerlijke wodkameloen.
Ga je je ook gegarandeerd beter van voelen.
Ja met zo'n salty opmerking moet je ff tegengas gevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:29 schreef aeque het volgende:
Kijk ze allemaal in de verdediging schieten.
Best lekkerquote:
Da's niet authentiek en ambachtelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hugo heeft ook een goedkope chemische watermeloendrankje, dus:
Ja lekker maar zo foutquote:
Was gewoon iets wat ik vaststelde, meer niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja met zo'n salty opmerking moet je ff tegengas geven
Jaja...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Was gewoon iets wat ik vaststelde, meer niet.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok doei!
Fijn weekend allemaal iig
Ja.quote:
Jij ook!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok doei!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok doei!
Fijn!quote:
Voel je niet verplicht hoor, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha misschien als het af is plafond moet mooi drogen vanavond.
Slavendrijverquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ben blij voor je! Je hebt er zo lang op moeten wachten. En nu aan de slag!
Ik zie jou zitten in je relax-stoel en dat iedereen voor je aan het werk isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag kwam eerst cool blue aanzetten met een kookplaat en een vaatwasser vervolgens werd een tuinset gebracht voor op het balkon en ondertussen werd mijn plafond geverfd.
Als je er voor betaalt waarom nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie jou zitten in je relax-stoel en dat iedereen voor je aan het werk is![]()
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag kwam eerst cool blue aanzetten met een kookplaat en een vaatwasser vervolgens werd een tuinset gebracht voor op het balkon en ondertussen werd mijn plafond geverfd.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien eens een strippende schoonmaakster inhuren
Ik heb liever dat ze die striptijd dan gebruikt als schoonmaaktijd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien eens een strippende schoonmaakster inhuren
Ja kan mooi gezellig op zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed!
En groot balkon dus, als er een tuinzet op past. Dat is wel fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |