Koffie drinkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb om 11:11 vaak betere dingen te doen dan posten in zo'n topic
waarom 13:37quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die geeft geen titel.
Even herschreven:
• 11:11
• 13:37
• 22:22
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom 13:37waarom geen 12:34 oid?
Ik heb altijd tijd te kort, ik wacht nergens opquote:
lol, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leet
Edit: ik pakte verkeerde url.
Vast een arts in opleiding die stage wil lopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Nu door een vrouw, voor de afwisseling.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vast een arts in opleiding die stage wil lopen
In Solingen vorige week was het ook een stadsfestival ..... 650-jarig bestaan van de stad.quote:Het voorval vond plaats rond 19.40 uur aan de Freiengründer Straße in Siegen, gelegen tussen Dortmund en Frankfurt. Ten tijde van het misdrijf zaten er minstens veertig andere passagiers in de bus, die onderweg was naar het stadsfestival in Siegen.
Wel toevalligquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
In Solingen vorige week was het ook een stadsfestival ..... 650-jarig bestaan van de stad.
Welk festival hebben we volgende week?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:52 schreef Shii het volgende:
In Duitsland is ieder weekend wel een festival.
https://www.lollapaloozade.com/quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welk festival hebben we volgende week?
Ziet er leuk uit, jammer dat het zo ver weg isquote:
Wijnfeesten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welk festival hebben we volgende week?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Nu door een vrouw, voor de afwisseling.
Begint ook al op 21 September.quote:
Ja ik vind het jammer dat ik er geen tijd voor hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Begint ook al op 21 September.
Goedenavond.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, jammer dat het zo ver weg is
Goeie smoezen welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik vind het jammer dat ik er geen tijd voor heb
Wel een korte rij aan de bar denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die boycot ik ook, daar staat voor het eerst een 0.0 biertent
Je kan in alle andere tenten ook gewoon wat anders dan alcohol krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel een korte rij aan de bar denk ik
Wou dat ik het allemaal kon doen, maar het kan simpelweg niet helaasquote:
Dat soort evenementen draait om alcohol, rot lekker op met die onzinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kan in alle andere tenten ook gewoon wat anders dan alcohol krijgenIk snap het issue niet dat er een complete tent voor ingericht moet worden.
Daarom zeg ik ook, boycot!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat soort evenementen draait om alcohol, rot lekker op met die onzin
Akkoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, boycot!
Laat de hele wereld maar weer eens normaal gaan doenquote:
Ik mag de Duitsers graag maar dit doet wel een beetje pijn jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat de hele wereld maar weer eens normaal gaan doen![]()
Oktoberfest met 0.0 tent is wel een beetje het dieptepunt wat we als mensheid bereikt kunnen hebben. En weer de Duitsers die een dieptepunt veroorzaken
Ik heb ze al gecanceld. Ze bestaan niet meer voor mij.. Uit mijn leven, uit mijn hart. Maar ga er maandagochtend wel weer verse broodjes halen om mee naar werk te nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik mag de Duitsers graag maar dit doet wel een beetje pijn ja
Ik ga morgenochtend weer even heen, de hekel aan mijn eigen land is nog net iets groterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb ze al gecanceld. Ze bestaan niet meer voor mij.. Uit mijn leven, uit mijn hart. Maar ga er maandagochtend wel weer verse broodjes halen om mee naar werk te nemen
Dat was bij De zwarte Cross ook zo leuk bij de vegan tent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel een korte rij aan de bar denk ik
Oeh ik had ooit home brewed grappa uit Kroatië.... Da was ook een dingetje...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb vandaag voor mijn verjaardag van mijn collega uit Bosnië een fles rakija gekregen die ze daar in de schuur hebben gefabriceerd, 85% alcohol, dat zal die Duitsers leren
Ja wie verzint dat nou, ook echt bij het boerenvolkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was bij De zwarte Cross ook zo leuk bij de vegan tent.
Bij mij ook, blijf wel pragmatischquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend weer even heen, de hekel aan mijn eigen land is nog net iets groter
Lekker manquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh ik had ooit home brewed grappa uit Kroatië.... Da was ook een dingetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |