SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Bammetjes met beleg en een roombolusquote:
Broodje kroketquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bammetjes met beleg en een roombolus
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
@:hemarookworst het AI filmpje is mislukt. Denk niet dat hij begrijpt wat ze daar aan het doen zijn. xD
Sleutels ingeleverd van mijn oude woningquote:
Juichen geen 2 huizen meer. Lekker genieten en klussen in je nieuwe huis ❤✌quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sleutels ingeleverd van mijn oude woning
Gelukkig weer weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan, hoe is het met je buik?
Wat? De buikpijn weg hebben?quote:
Aeque's buik hebbenquote:
Ik viel 5kg af maar niets rond de buikquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik viel 5kg af maar niets rond de buik
Ik woog ooit 48kg en toen had ik nog steeds een buikjequote:
Als ik mij verkeerd kleed wordt er altijd gevraagd of ik niet zwanger ben. Dat is het nadeel van het buikjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet gewoon trots zijn op je Heinekenspoiler
Ik heb dat één keer aan een dame gevraagd. De dame in kwestie was niet zwanger, bleek achteraf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik mij verkleed kleed wordt er altijd gevraagd of ik niet zwanger ben. Dat is het nadeel van het buikje
Nou ja als je iemand zonder condoom hebt volgeblaft en ze zegt een paar dagen later dat ze niet aan de pil was dan zou ik die vraag gewoon stellen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag nooit vragen of een vrouw zwanger is. Nooit.
Tenzij het voor medische noodzaak is.
Verkeerd gaatje gepriktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als je iemand zonder condoom hebt volgeblaft en ze zegt een paar dagen later dat ze niet aan de pil was dan zou ik die vraag gewoon stellen hoor.
Aldus iemand die gelijk online komt zodra het over sex gaatquote:
Ja oke. Maar dat is dan niet een hele random vraagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als je iemand zonder condoom hebt volgeblaft en ze zegt een paar dagen later dat ze niet aan de pil was dan zou ik die vraag gewoon stellen hoor.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aldus iemand die gelijk online komt zodra het over sex gaat
Ik zat toevallig net te denken 'oh, Amie zal zo wel online komen' en tadaaa: hier is ze![]()
Toevalquote:
Ja, daarvoor heb ik een zeksde zintuigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aldus iemand die gelijk online komt zodra het over sex gaat
Ik zat toevallig net te denken 'oh, Amie zal zo wel online komen' en tadaaa: hier is ze![]()
Jij mag altijd hier op elk moment van de dag komen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb ik een zeksde zintuig
Maar goed, ik ga wel weer![]()
Neuh hier blijven jij!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb ik een zeksde zintuig
Maar goed, ik ga wel weer![]()
Je hebt d'r weggejaagd.quote:
Lovelyquote:
Waarom staat deze nog niet in je boekenkast?quote:
Over een paar uur welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom staat deze nog niet in je boekenkast?
Dan ga je los?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:03 schreef Lovely het volgende:
* Lovely zit te wachten tot haar nieuwe tablet opgeladen is
Mwa van alles er op zetten enz, meestal wel even een werkjequote:
Goed voor de economie..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef Lovely het volgende:
Moet ook toch
Geld moet rollen zeggen ze wel eens
Overzetten kan ook..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa van alles er op zetten enz, meestal wel even een werkje
Ja maar niet iedereen heeft het geld om te laten rollenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef Lovely het volgende:
Moet ook toch
Geld moet rollen zeggen ze wel eens
Nee oude heb ik al leeg gemaakt stond ook niet veel meer opquote:
Ik ook niet altijd..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft het geld om te laten rollen
Dan kan het niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee oude heb ik al leeg gemaakt stond ook niet veel meer op
Nee, maar even zien wat ik er nog meer op zetten.. sowieso streamingdiensten spotify en wat spelletjesquote:
Ach 5 cent rolt ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft het geld om te laten rollen
Dat wilde ik net zeggen ja, inmiddels zal dat wel minstens 50 cent zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:30 schreef Lovely het volgende:
Vroeger kon je er een snoepje van kopen
vroeger een paar kwartjes uit aquarium van een restaurant gevist en dan kon ik twee ijsjes kopen bij de snackbarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:30 schreef Lovely het volgende:
Vroeger kon je er een snoepje van kopen
Als je geluk hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen ja, inmiddels zal dat wel minstens 50 cent zijn.
Zoiets wel geloof ik misschien 20 of 30 cent..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen ja, inmiddels zal dat wel minstens 50 cent zijn.
Haha,ja toen waren ijsjes ook goedkoopquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeger een paar kwartjes uit aquarium van een restaurant gevist en dan kon ik twee ijsjes kopen bij de snackbar
quote:
Best wel een @Homijn stijl grapquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wou een keertje naar de plee gaan toen ik in Amsterdam centrum was, de toiletjuf vroeg: Do you have 50 cent? Dus liet liedje van 50 cent horen, helaas werd dat niet geaccepteerd
Je weet hoe je me tevoorschijn kan toverenquote:
En dat is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Laatste stukje meubel gekocht
Een website:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:57 schreef Lovely het volgende:
Hoe doe je dat,of gebruik je daar een programma voor?
Ah ok.. moet je wel weer registrerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een website:
https://www.klingai.com/
Kun je een foto oploaden. Zeggen wat er moet gebeuren en dan maakt hij daar een filmpje van.
Yup maar het is echt fantastisch wat dat ding allemaal kan. Je kunt 6 filmpjes per dag laten genereren voor niets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. moet je wel weer registreren
Nou dat is wel weer mooi meegenomenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup maar het is echt fantastisch wat dat ding allemaal kan. Je kunt 6 filmpjes per dag laten genereren voor niets.
Leuk hè? Zo'n nieuw speledingetjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:03 schreef Lovely het volgende:
* Lovely zit te wachten tot haar nieuwe tablet opgeladen is
No way dat je in Amsterdam voor 50ct naar de plee kunt. Dat is minstens een euro, misschien wel 2 euro.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wou een keertje naar de plee gaan toen ik in Amsterdam centrum was, de toiletjuf vroeg: Do you have 50 cent? Dus liet liedje van 50 cent horen, helaas werd dat niet geaccepteerd
Is natuurlijk niet gratis hèquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup maar het is echt fantastisch wat dat ding allemaal kan. Je kunt 6 filmpjes per dag laten genereren voor niets.
Niet lang geleden nog in de macquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
No way dat je in Amsterdam voor 50ct naar de plee kunt. Dat is minstens een euro, misschien wel 2 euro.
Meteen de McRookworst geïntroduceerd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet lang geleden nog in de mac
Zeker,alleen weer even wennen.. want indeling etc is weer andersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk hè? Zo'n nieuw speledingetje
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen de McRookworst geïntroduceerd?
Als die er is zal ik 'm zeker eens bestellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen de McRookworst geïntroduceerd?
Zolang je maar niet bij een kinderfeestje in de maccie aan alle kindjes gaat vragen of ze ook worst lustenquote:
Daar krijg je problemen mee inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar niet bij een kinderfeestje in de maccie aan alle kindjes gaat vragen of ze ook worst lusten
Zouden er Maccies in Duitsland zijn die een McBradwurst hebben?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die er is zal ik 'm zeker eens bestellen.
Je bestelt een McRookworst en dan krijg je een broodje met kaas, tomaat, een paar sliertjes sla en dus een rookworstburger ertussen, netjes in zo'n papieren verpakking met de UI van hema erop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet mij dan een rookworst in hamburger vorm voorstellen?
Hmm oké niet zo geïnteresseerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bestelt een mcrookworst en dan krijg je een broodje met kaas, tomaat, een paar sliertjes sla en dus een rookworstburger ertussen, netjes in zo'n papieren verpakking met de UI van hema erop.
jammer hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmm oké niet zo geïnteresseerd
Een echt Bucketlist dingetje, de McRookworst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmm oké niet zo geïnteresseerd
die was er vroeger, was zo'n langwerpig broodje van unoxquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een echt Bucketlist dingetje, de McRookworst.
Bij de MacD?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die was er vroeger, was zo'n langwerpig broodje van unox
Bij de hema hadden ze vroeger zo'n pistolet achtig broodje dat een gat erin had waar je een stuk rookworst in kon duwen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet de Hema saus?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mosterd, denk ik? Of gewoon curry.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds, de hotdogquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de hema hadden ze vroeger zo'n pistolet achtig broodje dat een gat erin had waar je een stuk rookworst in kon duwen.
Ik vraag me weleens af of het allemaal maar mag...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:56 schreef KoningWouter het volgende:
Nieuwe AI movie gemaakt van een foto:
Originele foto (van de FOK! vrijmibabes)
[ afbeelding ]
Heb haar laten dansen xD
[ afbeelding ]
Echt ongelooflijk wat die AI allemaal kan. Hij heeft zelfs een rijdende auto toegevoegd aan de foto.
Oei, das minderquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
Welja, flikkert m'n Samsung tv ook nog eens kapot, dat kan ik er ook nog wel bij hebben zeg....
Yup, van de FOK! VriMiBabes gehaald xDquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of het allemaal maar mag...
Dit is een foto van een bestaand iemand?
Ja daar wordt het allemaal alleen maar beter van. Tof toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet gratis hè![]()
Je bent het model aan het trainen, en er staat ergens een datacenter te loeien
Nee dood engquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daar wordt het allemaal alleen maar beter van. Tof toch?
Ja ik heb het voetje niet meer, dus heb ik hem schuin op m'n versterker gezet met een anti-slip matje.quote:
Doet me denken aan dit artikel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, van de FOK! VriMiBabes gehaald xD
Ai jammer welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het voetje niet meer, dus heb ik hem schuin op m'n versterker gezet met een anti-slip matje.
Helaas stond de versterker zelf niet op zo'n matje dus schoof die naar voren en zijn ze beiden op de grond geflikkerd.
De versterker lijkt alleen optische schade opgelopen te hebben, de tv is echt kaduuk.
Is een oud beestje dus zal de verzekering niet veel er voor geven, ben ik bang.
Balen manquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het voetje niet meer, dus heb ik hem schuin op m'n versterker gezet met een anti-slip matje.
Helaas stond de versterker zelf niet op zo'n matje dus schoof die naar voren en zijn ze beiden op de grond geflikkerd.
De versterker lijkt alleen optische schade opgelopen te hebben, de tv is echt kaduuk.
Is een oud beestje dus zal de verzekering niet veel er voor geven, ben ik bang.
Hebben ze in Duitsland wel dacht ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg spontaan trek in zo'n broodje.
Heb je geen pc of lsptop? Daar kan je ook tv op kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:10 schreef ToT het volgende:
Heb snel een betaalbare andere besteld; Mini-ToT is zeer geduldig geweest zonder tv afgelopen week, maar ik wil het niet nog verder rekken door te wachten op dat de verzekering wat gaat uitkeren.
Gaat krap worden deze maand....
Ik heb een ouwe laptop, m'n pcv werkt ook al niet meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen pc of lsptop? Daar kan je ook tv op kijken
Je doet wat je kan. Nu is ff allemaal kut maar stay strong. Kan je verder weinig aan doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een ouwe laptop, m'n pcv werkt ook al niet meer.
Ja ik kan tv kijken op dit ouwe laptoppie, maar voor Mini-ToT is dat niet echt een optie.
Klopt, ik laat dit ook gewoon ff gelaten over me heen komen. De ergste dip ben ik overheen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je doet wat je kan. Nu is ff allemaal kut maar stay strong. Kan je verder weinig aan doen.
Mannelijke knuffel voor @ToTquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik laat dit ook gewoon ff gelaten over me heen komen. De ergste dip ben ik overheen.
Precies begrijpelijk...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik laat dit ook gewoon ff gelaten over me heen komen. De ergste dip ben ik overheen.
Groupshug erbijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mannelijke knuffel voor @:tot
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
Welja, flikkert m'n Samsung tv ook nog eens kapot, dat kan ik er ook nog wel bij hebben zeg....
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
neej he.. nu de tv ook nog kaduukquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan tv kijken op dit ouwe laptoppie, maar voor Mini-ToT is dat niet echt een optie.
Mijn tussenpersoon is echt een heel goeie gast, maar deze tv is inmiddels wel flink oud.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat kut ToT hopelijk valt het mee van de verzekering
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mannelijke knuffel voor @:tot
Echt een mooi ding ja, ik was er zo blij mee....quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Een hele dure maand voor jou. Maar helaas even niet te voorkomen. Het komt wel weer goed.
Super balen van die tv, het was een mooi ding.
Ah oké, ben al een jaar of 3 geen hema meer in geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds, de hotdog
Ik KAN nu een wazige opmerking over heftige kontseks met een ONZ-SC user maken, maar ben ff niet in de mood.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, ben al een jaar of 3 geen hema meer in geweest
Laten we over aan @AardappelSchotelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN nu een wazige opmerking over heftige kontseks met een ONZ-SC user maken, maar ben ff niet in de mood.
Kun je niet ergens bij een kringloop voor een tientje of twee een oudere tv of pc scherm halen voor de tussentijd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, ben al een jaar of 3 geen hema meer in geweest
Ik heb al een paar ideeetjes in mijn hoofd van wat je wilde zeggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN nu een wazige opmerking over heftige kontseks met een ONZ-SC user maken, maar ben ff niet in de mood.
Dat is ook nog een idee. Kun je elektronica bij de kringloop krijgen? Ik dacht vooral meubels?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je niet ergens bij een kringloop voor een tientje of twee een oudere tv of pc scherm halen voor de tussentijd?
Tien jaar geleden kwam ik nog wel vaker tijdens carnaval bij de Hema voor een cheap ass ontbijtje met een mega brak hoofd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Al ging je maar even de HEMA in voor een koffie met appelgebak!
Oh, vorig jaar was die combo nog 5 euro, toen ineens werd het al 6 euro en nou is het iets van 6.50...
1 koffie en 1 appelgebakje.
Ik heb bij meerdere kringlopen wel vaker een elektronica hoekje gezien, maar zoals met vrijwel alles in een kringloop: je moet net geluk hebben dat ze hebben wat je nodig hebt of waar je interesse in hebt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook nog een idee. Kun je elektronica bij de kringloop krijgen? Ik dacht vooral meubels?
Het is zeker een idee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij meerdere kringlopen wel vaker een elektronica hoekje gezien, maar zoals met vrijwel alles in een kringloop: je moet net geluk hebben dat ze hebben wat je nodig hebt of waar je interesse in hebt.
Was zomaar idee overigens om daar eens langs te gaan.
Ik heb inmiddels een aanbod gekregen van iemand hier!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je niet ergens bij een kringloop voor een tientje of twee een oudere tv of pc scherm halen voor de tussentijd?
En een tweede handsje op marktplaats. Het is balen dit soort dingen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
TR gemacht voor kinkshamenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laten we over aan @:aardappelschotel
Ik zat toen ook ineens zonder tv. Pa kwam hem ophalen toen de kids sesamstraat zaten te kijken. Binnen een uur had ik een klein zwart wit tvtje wat kk gratis op kon halen. Kinderen blij ze konden weer kijken.quote:
of op de weggeefhoek kijken van feestboek? staan ook wel eens tv's en schermen op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb een keer een interview met Julian Assange zien. Dat was een paar jaar terug al. Dat had ook allemaal AI artifacts zoals dat de boord van zijn overhemd begon te flippen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit artikel.
Vandaar de vraagtekens...
https://nos.nl/artikel/25(...)ganda-te-verspreiden
Daar zijn idd meerdere voorbeelden van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een keer een interview met Julian Assange zien. Dat was een paar jaar terug al. Dat had ook allemaal AI artifacts zoals dat de boord van zijn overhemd begon te flippen.
Daar is ook veel op te halen. En dan even sparen om op je gemak een nieuwe aan te schaffen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
of op de weggeefhoek kijken van feestboek? staan ook wel eens tv's en schermen op.
Ja daar staan vaak echt mooie spullen op. Zelf ook al vaker dingen opgezet omdat ik geen zin in het geleur van marktplaats heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is ook veel op te halen. En dan even sparen om op je gemak een nieuwe aan te schaffen.
Mijn buuf heeft haar hele huis ingericht van de weggeefhoek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja daar staan vaak echt mooie spullen op. Zelf ook al vaker dingen opgezet omdat ik geen zin in het geleur van marktplaats heb.
Kan ook prima met wat creatief vermogen. Ik heb ook best veel meubels van marktplaats de kringloop en weggeefhoekquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn buuf heeft haar hele huis ingericht van de weggeefhoek.
En het is niet te zien ziet er echt gezellig uit bij haar.
Weer een boterham extra in de maandquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou nou de koopkracht gaat 1% vooruit das een vette hap.
Ja ik was echt verbaasd toen ik bij haar binnen kwam en zei dat het van de weggeefhoek kwam. Had daar nog nooit van gehoord. Ik heb vroeger toen ik alleen met de kids was nooit een nieuwe tv gekocht. Altijd afdankertjes va andere of van de kringloop. Als de kids maar konden kijken. We hadden toen nog geen wegeefhoeken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan ook prima met wat creatief vermogen. Ik heb ook best veel meubels van marktplaats de kringloop en weggeefhoek
Andere tijden idd. Mijn tv heb ik al sinds mijn 16dequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was echt verbaasd toen ik bij haar binnen kwam en zei dat het van de weggeefhoek kwam. Had daar nog nooit van gehoord. Ik heb vroeger toen ik alleen met de kids was nooit een nieuwe tv gekocht. Altijd afdankertjes va andere of van de kringloop. Als de kids maar konden kijken. We hadden toen nog geen wegeefhoeken.
Zo dan heb je wel een goede. Ik zeg altijd ik moet roeien met de riemen die ik heb. En d an zijn bv tvs niet echt nodig om in je levensbehoefte te voorzien Nu is het sllemaal wat makkelijker. Is je tv kapot kan je ook op je telefoon,pc of laptop kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Andere tijden idd. Mijn tv heb ik al sinds mijn 16dedoet het nog steeds prima
Nou als dat al lukt van 1% 🤣quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Weer een boterham extra in de maand
Was een goede aankoopquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan heb je wel een goede. Ik zeg altijd ik moet roeien met de riemen die ik heb. En d an zijn bv tvs niet echt nodig om in je levensbehoefte te voorzien Nu is het sllemaal wat makkelijker. Is je tv kapot kan je ook op je telefoon,pc of laptop kijken.
Ook. Maar de weggeefhoek is gratis nog leuker om daar een huis leuk mee in te richten voor mensen die geen geld hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
De meeste van mijn meubles zijn een jaar of 7 oud, en ik heb ook jaren met spul van de kringloop geleefd vroeger. Was echt wel prima hoor!
Maar tegenwoordig heb je Jysk, wat Leenbakker vroeger was: leuk simpel spul voor een best lage prijs!
Het is dat Mini-ToT echt de afleiding van een tv nodig heeft, anders had ik het nog gewoon zo gelaten. Ik weet echt niet meer wanneer ik voor het laatst tv gekeken heb. Serieus echt niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan heb je wel een goede. Ik zeg altijd ik moet roeien met de riemen die ik heb. En d an zijn bv tvs niet echt nodig om in je levensbehoefte te voorzien Nu is het sllemaal wat makkelijker. Is je tv kapot kan je ook op je telefoon,pc of laptop kijken.
Heb je echt geluk gehad. Vaak gaan ze niet zo llang mee. Die nieuwere al heelmaal niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was een goede aankooptis een samsung destijds was hij 300 euro ofzo
Net als je typskills?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je echt geluk gehad. Vaak gaan ze niet zo llang mee. Die nieuwere al heelmaal niet.
Sinds wanneer is dat geen perma vakantie?quote:
Sperma vakantie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat geen perma vakantie?
Ben je de laatste tijd nog bij de jysk geweest?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
De meeste van mijn meubles zijn een jaar of 7 oud, en ik heb ook jaren met spul van de kringloop geleefd vroeger. Was echt wel prima hoor!
Maar tegenwoordig heb je Jysk, wat Leenbakker vroeger was: leuk simpel spul voor een best lage prijs!
Greysieeequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je de laatste tijd nog bij de jysk geweest?
Beter dan een koopkrachtdaling van 1%quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou nou de koopkracht gaat 1% vooruit das een vette hap.
Ik geloof het CBS al lang niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter dan een koopkrachtdaling van 1%
Wij hadden een analoge klok zonder cijfers. Die had ik voorlopig nog ff in het oude huis achter gelaten, maar Mini-ToT wilde hem terug hebben in dit huis zodat hij wist wanneer hij bijna naar bed moest!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Jemig. De jeugd kan niet eens meer een normale klok kijken. Alleen digitaal. Als je ze ziet stuntelen, schandalig gewoon.
Blauwtong is toch alleen bij schapen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Ja. De boter gaat ook duurder worden. De blauwtong is hier de schuld van.
https://www.nu.nl/economi(...)-blauwtongvirus.htmlquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blauwtong is toch alleen bij schapen?
Vooral schapen ( sterfte daardoor onder schapen ligt vele malen hoger )quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-blauwtongvirus.html
dacht ik ook maar blijkbaar ook bij koeien
Greysquote:
Dat moest toch van naam veranderen omdat het te misleidend was, ondanks het met koeienletters (of plantaardige varianten van dat dier) op de verpakking staat dat het vegan is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Als roomboter te duur wordt ga ik wel roombeter gebruiken. En anders geen boter meer op mijn broodje 's ochtends
Roomscheterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Als roomboter te duur wordt ga ik wel roombeter gebruiken. En anders geen boter meer op mijn broodje 's ochtends
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
Heb gisteren wat vegan voer gekocht omdat het eindelijk een keer goedkoper was dan normaal eten.
Taaie lap, onprettige textuur, smaakt kut met peren, maar het vult de maag.
Gekocht om het uit te proberen en omdat ik me de vinkentering schrok van de vleesprijzen!quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisteren wel lekker genoten van mijn tofu
Je zit toch redelijk dichtbij Duitsland ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gekocht om het uit te proberen en omdat ik me de vinkentering schrok van de vleesprijzen!
Heb altijd boodschappen bij de Jumbo gedaan, maar Appie is achterlijk duur en zelfs Aldi viel me enorm tegen vergeleken met Jumbo!!!
Daarvoor moet je wachten tot tussen kerst en oud op nieuw. Dan hebben we de jaarlijkse 'Einde van het jaar Sperma Feest Week' in het tuinhuisjequote:
Klopt, als ik hier wat meer gesettled ben, ga ik weer die kant op, maar ook daar stijgen de prijzen langzaam maar zeker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zit toch redelijk dichtbij Duitsland ?
Als ik vegan voer eet dan is het meestal gewoon groente met aardappels of pasta met saus en wat left over groente.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
Heb gisteren wat vegan voer gekocht omdat het eindelijk een keer goedkoper was dan normaal eten.
Vandaag nog geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, als ik hier wat meer gesettled ben, ga ik weer die kant op, maar ook daar stijgen de prijzen langzaam maar zeker.
Het was Europese tofu gemaakt van Europese soja dus het zal mij verder aan mijn reet roestenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
In China zijn ze niet zo dol op tofu!
Als je enkel een flesje water afrekent bij de zelfscan kassa merk je niks van prijs stijgingen van de kilo's vleesch die je jatquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag nog geweest
Niks van gemerkt
Ach heel soms is er wel iets wat je als aardappelen- en groenten alternatief zou kunnen gebruiken naast een goed lapje vlees!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik vegan voer eet dan is het meestal gewoon groente met aardappels of pasta met saus en wat left over groente.
Ik ga dat 'vegan vlees' zooi echt niet vreten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was Europese tofu gemaakt van Europese soja dus het zal mij verder aan mijn reet roesten
Klopt het meeste is ook niet te etenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik vegan voer eet dan is het meestal gewoon groente met aardappels of pasta met saus en wat left over groente.
Ik ga dat 'vegan vlees' zooi echt niet vreten![]()
![]()
Zelfscan kennen ze nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je enkel een flesje water afrekent bij de zelfscan kassa merk je niks van prijs stijgingen van de kilo's vleesch die je jat
Ah, jij loopt gewoon met een volle tas strak langs de kassa mevrouwquote:
I wishquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, jij loopt gewoon met een volle tas strak langs de kassa mevrouw
Als je maar uitkijkt dat je je eigen braadworst er niet per ongeluk in gooitquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
Ik gooi hier spontaan 2 braadworsten in de pan door dit onderwerp!
Die past niet in die pan!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt dat je je eigen braadworst er niet per ongeluk in gooit
Ik was paar weken terug in de winkel voor wat boodschappen en stond bij de zelfscan af te rekenen. Waren er een koppel die grote heissa stonden te bouwen omdat ze een tas vol met boodschappen hadden die ze niet hadden afgerekend, maar volgens henzelf eerder die dag hadden gehaald. En ze hadden het bonnetje 'per ongeluk' al weg gegooid.quote:
Yeah surequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was paar weken terug in de winkel voor wat boodschappen en stond bij de zelfscan af te rekenen. Waren er een koppel die grote heissa stonden te bouwen omdat ze een tas vol met boodschappen hadden die ze niet hadden afgerekend, maar volgens henzelf eerder die dag hadden gehaald. En ze hadden het bonnetje 'per ongeluk' al weg gegooid.![]()
[Insert: 'zit ie er al in joke']quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
Misschien opgerold, maar dat merk ik wel vroegtijdig.
Ze zagen er ook wel erg tokkie uit. Man had mouwloos shirt en allemaal tokkie tattoo's, en die vrouw had ongewassen haar en ze waren beiden vies dikquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was paar weken terug in de winkel voor wat boodschappen en stond bij de zelfscan af te rekenen. Waren er een koppel die grote heissa stonden te bouwen omdat ze een tas vol met boodschappen hadden die ze niet hadden afgerekend, maar volgens henzelf eerder die dag hadden gehaald. En ze hadden het bonnetje 'per ongeluk' al weg gegooid.![]()
Aaah daar heb ik er vanmorgen ook teveel van gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zagen er ook wel erg tokkie uit. Man had mouwloos shirt en allemaal tokkie tattoo's, en die vrouw had ongewassen haar en ze waren beiden vies dik
Ik heb vorig jaar zomer commentaar gehad van een kassa meisje bij de plus toen ze net zelfscan kassa's hadden. Ik was naar binnen gegaan voor 2 blikjes cola en kreeg een controle. Dat meisje kreeg op haar apparaat te staan dat ik 3 artikelen had gescand en maar 2 producten had. Bleek dat ding gewoon een statiegeld bonnetje ook als artikel mee te rekenen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
Ik haat de zelfscan
Ik ben altijd bang dat ik per ongeluk iets ben vergeten te scannen
🤣quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zomer commentaar gehad van een kassa meisje bij de plus toen ze net zelfscan kassa's hadden. Ik was naar binnen gegaan voor 2 blikjes cola en kreeg een controle. Dat meisje kreeg op haar apparaat te staan dat ik 3 artikelen had gescand en maar 2 producten had. Bleek dat ding gewoon een statiegeld bonnetje ook als artikel mee te rekenen.
Ja, als ik iets vergeten ben vraag ik ook altijd bij de service balie of ik mijn tas daar even kan zetten. Of als ik net heb afgerekend aan een kassa miep of ik hem even daar kan laten staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]Kolere!
Ik moest een tijd geleden ff terug een supermarkt in, ik heb m'n tas eerder gekochte boodschappen ff bij de servicevalie afgeleverd.
Die lui waren echt zo blij dat ik dat deed, ze hadden die ochtend een hele hoop gezeik gehad met iemand die met een volle tas ook idd beweerde alles al betaald te hebben en de bon weggegooid te hebben!
Had ik ook, maar ik denk dat het voor niemand leuk was geweest om die eruit te halenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
🤣
Dacht ze dat je een 3de blikje ergens had verstopt ofzo
Stinkyquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik ook, maar ik denk dat het voor niemand leuk was geweest om die eruit te halen
Ik wil nu een grap maken, maar die laat ik toch maar even voorbij gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah daar heb ik er vanmorgen ook teveel van gezien
( allemaal Nederlanders btw, wat een tokkie volk )
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik vandaag 2!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik had 3 nieuwe boeken gekocht
Het waren burgers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Dan nog liever niets, of een pak hamburgers met een 30% sticker erop (zoals ik van de week).
quote:
Zwemmen ze zich helemaal lam, is het nog niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
Jezus, zwemmen ze de longen uit hun lijf, staat er iemand aan de rand van het bad die ze op het einde nog even een flinke tik geeft met een of andere stok/hengel. Kan echt niet hoor.
Paralympics.
Precies, schande dit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwemmen ze zich helemaal lam, is het nog niet goed genoeg?
Wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies, schande dit.
Net zoals hoe weinig de NOS ervan uitzend.
Ach gossie!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Compleet leeg na Buitenbeenpop.
Beetje te zot gedaan met Bart Peeters.
Gisteren ook trouwens.quote:
Ja is niet meer te doen hoor.quote:
moeten ze maar doorzwemmen. Dat luie gedoe de hele tijd man man manquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
Jezus, zwemmen ze de longen uit hun lijf, staat er iemand aan de rand van het bad die ze op het einde nog even een flinke tik geeft met een of andere stok/hengel. Kan echt niet hoor.
Paralympics.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
moeten ze maar doorzwemmen. Dat luie gedoe de hele tijd man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |