Ik zat toen ook ineens zonder tv. Pa kwam hem ophalen toen de kids sesamstraat zaten te kijken. Binnen een uur had ik een klein zwart wit tvtje wat kk gratis op kon halen. Kinderen blij ze konden weer kijken.quote:
of op de weggeefhoek kijken van feestboek? staan ook wel eens tv's en schermen op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je niet ergens bij een kringloop voor een tientje of twee een oudere tv of pc scherm halen voor de tussentijd?
Heb een keer een interview met Julian Assange zien. Dat was een paar jaar terug al. Dat had ook allemaal AI artifacts zoals dat de boord van zijn overhemd begon te flippen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit artikel.
Vandaar de vraagtekens...
https://nos.nl/artikel/25(...)ganda-te-verspreiden
Daar zijn idd meerdere voorbeelden van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een keer een interview met Julian Assange zien. Dat was een paar jaar terug al. Dat had ook allemaal AI artifacts zoals dat de boord van zijn overhemd begon te flippen.
Daar is ook veel op te halen. En dan even sparen om op je gemak een nieuwe aan te schaffen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
of op de weggeefhoek kijken van feestboek? staan ook wel eens tv's en schermen op.
Ja daar staan vaak echt mooie spullen op. Zelf ook al vaker dingen opgezet omdat ik geen zin in het geleur van marktplaats heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is ook veel op te halen. En dan even sparen om op je gemak een nieuwe aan te schaffen.
Mijn buuf heeft haar hele huis ingericht van de weggeefhoek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja daar staan vaak echt mooie spullen op. Zelf ook al vaker dingen opgezet omdat ik geen zin in het geleur van marktplaats heb.
Kan ook prima met wat creatief vermogen. Ik heb ook best veel meubels van marktplaats de kringloop en weggeefhoekquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn buuf heeft haar hele huis ingericht van de weggeefhoek.
En het is niet te zien ziet er echt gezellig uit bij haar.
Weer een boterham extra in de maandquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou nou de koopkracht gaat 1% vooruit das een vette hap.
Ja ik was echt verbaasd toen ik bij haar binnen kwam en zei dat het van de weggeefhoek kwam. Had daar nog nooit van gehoord. Ik heb vroeger toen ik alleen met de kids was nooit een nieuwe tv gekocht. Altijd afdankertjes va andere of van de kringloop. Als de kids maar konden kijken. We hadden toen nog geen wegeefhoeken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan ook prima met wat creatief vermogen. Ik heb ook best veel meubels van marktplaats de kringloop en weggeefhoek
Andere tijden idd. Mijn tv heb ik al sinds mijn 16dequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was echt verbaasd toen ik bij haar binnen kwam en zei dat het van de weggeefhoek kwam. Had daar nog nooit van gehoord. Ik heb vroeger toen ik alleen met de kids was nooit een nieuwe tv gekocht. Altijd afdankertjes va andere of van de kringloop. Als de kids maar konden kijken. We hadden toen nog geen wegeefhoeken.
Zo dan heb je wel een goede. Ik zeg altijd ik moet roeien met de riemen die ik heb. En d an zijn bv tvs niet echt nodig om in je levensbehoefte te voorzien Nu is het sllemaal wat makkelijker. Is je tv kapot kan je ook op je telefoon,pc of laptop kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Andere tijden idd. Mijn tv heb ik al sinds mijn 16dedoet het nog steeds prima
Nou als dat al lukt van 1% 🤣quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Weer een boterham extra in de maand
Was een goede aankoopquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan heb je wel een goede. Ik zeg altijd ik moet roeien met de riemen die ik heb. En d an zijn bv tvs niet echt nodig om in je levensbehoefte te voorzien Nu is het sllemaal wat makkelijker. Is je tv kapot kan je ook op je telefoon,pc of laptop kijken.
Ook. Maar de weggeefhoek is gratis nog leuker om daar een huis leuk mee in te richten voor mensen die geen geld hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
De meeste van mijn meubles zijn een jaar of 7 oud, en ik heb ook jaren met spul van de kringloop geleefd vroeger. Was echt wel prima hoor!
Maar tegenwoordig heb je Jysk, wat Leenbakker vroeger was: leuk simpel spul voor een best lage prijs!
Het is dat Mini-ToT echt de afleiding van een tv nodig heeft, anders had ik het nog gewoon zo gelaten. Ik weet echt niet meer wanneer ik voor het laatst tv gekeken heb. Serieus echt niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan heb je wel een goede. Ik zeg altijd ik moet roeien met de riemen die ik heb. En d an zijn bv tvs niet echt nodig om in je levensbehoefte te voorzien Nu is het sllemaal wat makkelijker. Is je tv kapot kan je ook op je telefoon,pc of laptop kijken.
Heb je echt geluk gehad. Vaak gaan ze niet zo llang mee. Die nieuwere al heelmaal niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was een goede aankooptis een samsung destijds was hij 300 euro ofzo
Net als je typskills?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je echt geluk gehad. Vaak gaan ze niet zo llang mee. Die nieuwere al heelmaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |