Gelukkig weer weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan, hoe is het met je buik?
Wat? De buikpijn weg hebben?quote:
Aeque's buik hebbenquote:
Ik viel 5kg af maar niets rond de buikquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik viel 5kg af maar niets rond de buik
Ik woog ooit 48kg en toen had ik nog steeds een buikjequote:
Als ik mij verkeerd kleed wordt er altijd gevraagd of ik niet zwanger ben. Dat is het nadeel van het buikjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet gewoon trots zijn op je Heinekenspoiler
Ik heb dat één keer aan een dame gevraagd. De dame in kwestie was niet zwanger, bleek achteraf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik mij verkleed kleed wordt er altijd gevraagd of ik niet zwanger ben. Dat is het nadeel van het buikje
Nou ja als je iemand zonder condoom hebt volgeblaft en ze zegt een paar dagen later dat ze niet aan de pil was dan zou ik die vraag gewoon stellen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag nooit vragen of een vrouw zwanger is. Nooit.
Tenzij het voor medische noodzaak is.
Verkeerd gaatje gepriktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als je iemand zonder condoom hebt volgeblaft en ze zegt een paar dagen later dat ze niet aan de pil was dan zou ik die vraag gewoon stellen hoor.
Aldus iemand die gelijk online komt zodra het over sex gaatquote:
Ja oke. Maar dat is dan niet een hele random vraagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als je iemand zonder condoom hebt volgeblaft en ze zegt een paar dagen later dat ze niet aan de pil was dan zou ik die vraag gewoon stellen hoor.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aldus iemand die gelijk online komt zodra het over sex gaat
Ik zat toevallig net te denken 'oh, Amie zal zo wel online komen' en tadaaa: hier is ze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |