Toevalquote:
Ja, daarvoor heb ik een zeksde zintuigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aldus iemand die gelijk online komt zodra het over sex gaat
Ik zat toevallig net te denken 'oh, Amie zal zo wel online komen' en tadaaa: hier is ze![]()
Jij mag altijd hier op elk moment van de dag komen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb ik een zeksde zintuig
Maar goed, ik ga wel weer![]()
Neuh hier blijven jij!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb ik een zeksde zintuig
Maar goed, ik ga wel weer![]()
Je hebt d'r weggejaagd.quote:
Lovelyquote:
Waarom staat deze nog niet in je boekenkast?quote:
Over een paar uur welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom staat deze nog niet in je boekenkast?
Dan ga je los?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:03 schreef Lovely het volgende:
* Lovely zit te wachten tot haar nieuwe tablet opgeladen is
Mwa van alles er op zetten enz, meestal wel even een werkjequote:
Goed voor de economie..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef Lovely het volgende:
Moet ook toch
Geld moet rollen zeggen ze wel eens
Overzetten kan ook..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa van alles er op zetten enz, meestal wel even een werkje
Ja maar niet iedereen heeft het geld om te laten rollenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef Lovely het volgende:
Moet ook toch
Geld moet rollen zeggen ze wel eens
Nee oude heb ik al leeg gemaakt stond ook niet veel meer opquote:
Ik ook niet altijd..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft het geld om te laten rollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |