Als ik mij verkeerd kleed wordt er altijd gevraagd of ik niet zwanger ben. Dat is het nadeel van het buikjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet gewoon trots zijn op je Heinekenspoiler
Ik heb dat één keer aan een dame gevraagd. De dame in kwestie was niet zwanger, bleek achteraf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik mij verkleed kleed wordt er altijd gevraagd of ik niet zwanger ben. Dat is het nadeel van het buikje
Nou ja als je iemand zonder condoom hebt volgeblaft en ze zegt een paar dagen later dat ze niet aan de pil was dan zou ik die vraag gewoon stellen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag nooit vragen of een vrouw zwanger is. Nooit.
Tenzij het voor medische noodzaak is.
Verkeerd gaatje gepriktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als je iemand zonder condoom hebt volgeblaft en ze zegt een paar dagen later dat ze niet aan de pil was dan zou ik die vraag gewoon stellen hoor.
Aldus iemand die gelijk online komt zodra het over sex gaatquote:
Ja oke. Maar dat is dan niet een hele random vraagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als je iemand zonder condoom hebt volgeblaft en ze zegt een paar dagen later dat ze niet aan de pil was dan zou ik die vraag gewoon stellen hoor.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aldus iemand die gelijk online komt zodra het over sex gaat
Ik zat toevallig net te denken 'oh, Amie zal zo wel online komen' en tadaaa: hier is ze![]()
Toevalquote:
Ja, daarvoor heb ik een zeksde zintuigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aldus iemand die gelijk online komt zodra het over sex gaat
Ik zat toevallig net te denken 'oh, Amie zal zo wel online komen' en tadaaa: hier is ze![]()
Jij mag altijd hier op elk moment van de dag komen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb ik een zeksde zintuig
Maar goed, ik ga wel weer![]()
Neuh hier blijven jij!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb ik een zeksde zintuig
Maar goed, ik ga wel weer![]()
Je hebt d'r weggejaagd.quote:
Lovelyquote:
Waarom staat deze nog niet in je boekenkast?quote:
Over een paar uur welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom staat deze nog niet in je boekenkast?
Dan ga je los?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:03 schreef Lovely het volgende:
* Lovely zit te wachten tot haar nieuwe tablet opgeladen is
Mwa van alles er op zetten enz, meestal wel even een werkjequote:
Goed voor de economie..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef Lovely het volgende:
Moet ook toch
Geld moet rollen zeggen ze wel eens
Overzetten kan ook..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa van alles er op zetten enz, meestal wel even een werkje
Ja maar niet iedereen heeft het geld om te laten rollenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:10 schreef Lovely het volgende:
Moet ook toch
Geld moet rollen zeggen ze wel eens
Nee oude heb ik al leeg gemaakt stond ook niet veel meer opquote:
Ik ook niet altijd..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft het geld om te laten rollen
Dan kan het niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee oude heb ik al leeg gemaakt stond ook niet veel meer op
Nee, maar even zien wat ik er nog meer op zetten.. sowieso streamingdiensten spotify en wat spelletjesquote:
Ach 5 cent rolt ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft het geld om te laten rollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |