Dat wilde ik net zeggen ja, inmiddels zal dat wel minstens 50 cent zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:30 schreef Lovely het volgende:
Vroeger kon je er een snoepje van kopen
vroeger een paar kwartjes uit aquarium van een restaurant gevist en dan kon ik twee ijsjes kopen bij de snackbarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:30 schreef Lovely het volgende:
Vroeger kon je er een snoepje van kopen
Als je geluk hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen ja, inmiddels zal dat wel minstens 50 cent zijn.
Zoiets wel geloof ik misschien 20 of 30 cent..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen ja, inmiddels zal dat wel minstens 50 cent zijn.
Haha,ja toen waren ijsjes ook goedkoopquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeger een paar kwartjes uit aquarium van een restaurant gevist en dan kon ik twee ijsjes kopen bij de snackbar
quote:
Best wel een @Homijn stijl grapquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wou een keertje naar de plee gaan toen ik in Amsterdam centrum was, de toiletjuf vroeg: Do you have 50 cent? Dus liet liedje van 50 cent horen, helaas werd dat niet geaccepteerd
Je weet hoe je me tevoorschijn kan toverenquote:
En dat is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Laatste stukje meubel gekocht
Een website:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:57 schreef Lovely het volgende:
Hoe doe je dat,of gebruik je daar een programma voor?
Ah ok.. moet je wel weer registrerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een website:
https://www.klingai.com/
Kun je een foto oploaden. Zeggen wat er moet gebeuren en dan maakt hij daar een filmpje van.
Yup maar het is echt fantastisch wat dat ding allemaal kan. Je kunt 6 filmpjes per dag laten genereren voor niets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. moet je wel weer registreren
Nou dat is wel weer mooi meegenomenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup maar het is echt fantastisch wat dat ding allemaal kan. Je kunt 6 filmpjes per dag laten genereren voor niets.
Leuk hè? Zo'n nieuw speledingetjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:03 schreef Lovely het volgende:
* Lovely zit te wachten tot haar nieuwe tablet opgeladen is
No way dat je in Amsterdam voor 50ct naar de plee kunt. Dat is minstens een euro, misschien wel 2 euro.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wou een keertje naar de plee gaan toen ik in Amsterdam centrum was, de toiletjuf vroeg: Do you have 50 cent? Dus liet liedje van 50 cent horen, helaas werd dat niet geaccepteerd
Is natuurlijk niet gratis hèquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup maar het is echt fantastisch wat dat ding allemaal kan. Je kunt 6 filmpjes per dag laten genereren voor niets.
Niet lang geleden nog in de macquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
No way dat je in Amsterdam voor 50ct naar de plee kunt. Dat is minstens een euro, misschien wel 2 euro.
Meteen de McRookworst geïntroduceerd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet lang geleden nog in de mac
Zeker,alleen weer even wennen.. want indeling etc is weer andersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk hè? Zo'n nieuw speledingetje
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen de McRookworst geïntroduceerd?
Als die er is zal ik 'm zeker eens bestellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen de McRookworst geïntroduceerd?
Zolang je maar niet bij een kinderfeestje in de maccie aan alle kindjes gaat vragen of ze ook worst lustenquote:
Daar krijg je problemen mee inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar niet bij een kinderfeestje in de maccie aan alle kindjes gaat vragen of ze ook worst lusten
Zouden er Maccies in Duitsland zijn die een McBradwurst hebben?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die er is zal ik 'm zeker eens bestellen.
Je bestelt een McRookworst en dan krijg je een broodje met kaas, tomaat, een paar sliertjes sla en dus een rookworstburger ertussen, netjes in zo'n papieren verpakking met de UI van hema erop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet mij dan een rookworst in hamburger vorm voorstellen?
Hmm oké niet zo geïnteresseerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bestelt een mcrookworst en dan krijg je een broodje met kaas, tomaat, een paar sliertjes sla en dus een rookworstburger ertussen, netjes in zo'n papieren verpakking met de UI van hema erop.
jammer hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmm oké niet zo geïnteresseerd
Een echt Bucketlist dingetje, de McRookworst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmm oké niet zo geïnteresseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |