abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215654943
Nou, deze twee monsters hoeven van mij niet perse ooit nog in vrijheid rond te lopen, en de organisaties die hier langdurig hebben zitten slapen die... eh, die zullen ongetwijfeld een of ander megadik rapport ontvangen met allerlei verbeterpunten waar dan uiteraard weinig mee gedaan kan/zal worden.
pi_215654963
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 18:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom is er geen zero tolerance bij dit soort zaken? Eenmaal mishandeling= nooit meer pleegkinderen. Liefst eigenlijk nooit meer kinderen.
Gewoon de oven in.
  vrijdag 22 november 2024 @ 19:50:04 #203
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215654990
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 18:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom is er geen zero tolerance bij dit soort zaken? Eenmaal mishandeling= nooit meer pleegkinderen. Liefst eigenlijk nooit meer kinderen.
Helemaal mee eens, maar je moet eens zien hoeveel mensen, ook op Fok!, vinden dat je kind slaan in sommige gevallen goed werkt, die zouden dan ook hun kind kwijtraken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215655008
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 16:52 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Walgelijk. Woorden schieten tekort.
Van mij mogen ze de instantie die verantwoordelijk is voor de plaatsing ook wel eens goed aanpakken.
Niet alleen de instantie. Met name de persoon of personen die daar een handtekening onder gezet hebben mogen wat mij betreft vervolgd worden. Dit soort instanties zijn vaak ongrijpbaar door hun leger aan advocaten, maar zodra iemand persoonlijk verantwoordelijk gehouden kan worden veranderd de zaak wel en wordt er hopelijk wel kritisch gekeken of zo'n plaatsing wel kan of niet
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 22 november 2024 @ 19:52:09 #205
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215655023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 19:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, maar je moet eens zien hoeveel mensen, ook op Fok!, vinden dat je kind slaan in sommige gevallen goed werkt, die zouden dan ook hun kind kwijtraken.
Is nog wel een verschil tussen een pets en je kind pijn doen.
pi_215655071
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 19:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Het is vooral een teken van onmacht
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 22 november 2024 @ 19:57:49 #207
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215655085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 19:57 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Het is vooral een teken van onmacht
Dat sowieso.
  vrijdag 22 november 2024 @ 21:12:14 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215655974
quote:

[..]
Een pets kan je kind pijn doen, fysiek maar ook mentaal. Ik zie ook wel dat er hier een duidelijke grens is overschreden, maar ik vind sowieso al dat je kind slaan ongelooflijk zwak is.
pi_215656860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 16:36 schreef Nober het volgende:
Twee Syrische kinderen verlieten pleeggezin John en Daisy ‘bont en blauw’, voordat 10-jarig meisje zwaargewond raakte
...meer dan tien organisaties zich met het meisje bezighielden, maar niemand haar redde...
Dan zal de verantwoordelijkheid ook wel door al die organisaties gedeeld worden, en straf zal ook gedeeld worden en weinig effect hebben. Waarom in godsnaam zoveel organisaties? Waarom nam er geeneen verantwoordelijkheid? En hoe kan het dat er niks gedaan wordt met dergelijke ernstige signalen? Er zullen wel weer kamervragen komen, maar volgens mij ligt de uitholling en decentralisering van jeugdzorg door de overheid de afgelopen 10+ jaar hier vooral aan ten grondslag uiteindelijk.
pi_215657235
Tjah, doodstraf past best wel bij sommige acties.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 23 november 2024 @ 01:42:43 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215657690
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 22:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dan zal de verantwoordelijkheid ook wel door al die organisaties gedeeld worden, en straf zal ook gedeeld worden en weinig effect hebben. Waarom in godsnaam zoveel organisaties? Waarom nam er geeneen verantwoordelijkheid? En hoe kan het dat er niks gedaan wordt met dergelijke ernstige signalen? Er zullen wel weer kamervragen komen, maar volgens mij ligt de uitholling en decentralisering van jeugdzorg door de overheid de afgelopen 10+ jaar hier vooral aan ten grondslag uiteindelijk.
En hoeveel andere kinderen zitten nog in zulke vreselijke omstandigheden, gevangen in een web van instanties die toekijken maar niks doen..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215657725
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2024 21:03 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]
Dit vind ik altijd zó schandalig he, dat ze überhaupt die keuze nog wordt gegeven. Die moesten ze zoals in de VS met kettingen om de enkels en polsen naar binnen brengen, niks eigen keuze :r .
Inderdaad, deze zaak is zo ziek. Soms heb je van die monsters…

Ik ben zelf heel benieuwd naar de buren, nooit wat gemerkt? Of wel en gemeld ten afgedaan als onzin?
Er is een vrouw op YouTube, Iris nogwat en die heeft mooie interviews met familieleden van daders, zoals de moeder van Michael P. Ik hoop dat ze hier in gaat duiken, want WTF?
pi_215657732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 21:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Een pets kan je kind pijn doen, fysiek maar ook mentaal. Ik zie ook wel dat er hier een duidelijke grens is overschreden, maar ik vind sowieso al dat je kind slaan ongelooflijk zwak is.
Mijn ouders deden het in hele zeldzame gevallen bij mij, maar ik verdiende het dan ook. Ik was echt een kut joch en de straffen die zie me gaven kon ik vaak omzetten tot iets wat me goed uit kwam.

Heb later ook heel erg me excuses aangeboden voor wat een kut kind ik was over de jaren heen.

Mijn ouders zijn de beste die ik me had kunnen voorstellen, zelfs nadat ik zo erg tegen ze was hebben ze me financieel geholpen met schulden en woonruimte toen ik het nodig had.

Ik verdiende die klappen gewoon en zal het ze nooit kwalijk nemen.
pi_215657737
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 02:15 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]
Mijn ouders deden het in hele zeldzame gevallen bij mij, maar ik verdiende het dan ook. Ik was echt een kut joch en de straffen die zie me gaven kon ik vaak omzetten tot iets wat me goed uit kwam.

Heb later ook heel erg me excuses aangeboden voor wat een kut kind ik was over de jaren heen.

Mijn ouders zijn de beste die ik me had kunnen voorstellen, zelfs nadat ik zo erg tegen ze was hebben ze me financieel geholpen met schulden en woonruimte toen ik het nodig had.

Do it harder daddy :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sambal
pi_215657861
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 02:21 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Do it harder daddy :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanwege alle ellende die ik ze heb aangedaan en het geld dat ze me hadden gegeven heb ik ze 6 jaar geleden 2 bitcoin gegeven waarvan ze nog 1 overhebben nu.

Heb ze ook op reis laten gaan enzo op mijn kosten zodat ze konden relaxen.
pi_215659274
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 19:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
In deze specifieke zaak zijn de direct betrokken medewerkers natuurlijk zwaar nalatig geweest, maar overkoepelend ligt de schuld bij de ontzettend slecht ingerichte jeugdhulp die bij gemeenten over de schutting is gekieperd denk ik.

Er is niemand die 's ochtends naar zijn werk is gegaan met het idee van "Zo, even koffie pakken en dan lekker zoveel mogelijk kinderen een kutleven geven." Die caseload is belachelijk hoog en de overige middelen naast mankracht zijn ook veel te mager.

Dan krijg je dus dat er niet goed gekeken kan worden vrees ik. Meestal loopt dat niet zo extreem slecht af. Laten we dus hopen dat dit een ontzettende staart gaat krijgen en dat dit drama nog ergens goed voor was.
Ik snap bovenstaande wel, maar tegelijk waren er tien organisaties met dit meisje bezig.
Dus het is niet zo dat ze slechts één hulpverlener zag die toevallig net teveel dossiers op z'n bord had waardoor ie belangrijke informatie gemist heeft.
Koppel dan maximaal 2 organisaties aan zo'n kind en laat die hun werk dan secuur doen denk ik dan.

Alleen al het gegeven dat 2 andere kinderen bont en blauw bij deze 2 beesten vandaan kwamen zou genoeg indicatie moeten zijn om ALLE pleegkinderen daar weg te halen / niet te plaatsen. Dat alleen al is toch ongelofelijk.
pi_215659326
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Inderdaad, deze zaak is zo ziek. Soms heb je van die monsters…

Ik ben zelf heel benieuwd naar de buren, nooit wat gemerkt? Of wel en gemeld ten afgedaan als onzin?
Er is een vrouw op YouTube, Iris nogwat en die heeft mooie interviews met familieleden van daders, zoals de moeder van Michael P. Ik hoop dat ze hier in gaat duiken, want WTF?
Wel gemeld en niets mee gedaan:

quote:
Meerdere meldingen
Boevennieuws sprak gisteren al met meerdere buurtbewoners en ouders waarvan de kinderen op dezelfde school zaten als die van John en Daisy. Deze gaven aan dat er al meermaals melding was gedaan bij verschillende instanties over het welzijn van het meisje. Hier werd echter niks mee gedaan. Ze zouden het meisje geregeld met verwondingen en blauwe plekken hebben gezien. Net zoals haar jongere zusje, die enkele maanden geleden werd teruggeplaatst bij hun biologische moeder.
Bron
  zaterdag 23 november 2024 @ 11:15:51 #218
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215659701
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 02:15 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]

Heb je ADHD?
pi_215659839
De William Schrikker Groep ging over de uithuisplaatsing. Een organisatie waarover in 2020 al talloze klachten waren ingediend.

Zelfs toen het meisje in het ziekenhuis lag had die groep nog steeds de voogdij en bepaalde dat de biologische moeder haar maar 5 min per keer mocht bezoeken.

Hoe krom wil je het hebben dat die groep na een dergelijke situatie nog steeds de voogdij heeft?
pi_215662111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 01:42 schreef Perrin het volgende:

[..]
En hoeveel andere kinderen zitten nog in zulke vreselijke omstandigheden, gevangen in een web van instanties die toekijken maar niks doen..
Toekijken, of probleem-gevallen naar elkaar toeschuiven omdat ze zelf geen capaciteit hebben/niet precies de juiste kennis hebben/bang zijn te falen.
pi_215662125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 10:09 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Ik snap bovenstaande wel, maar tegelijk waren er tien organisaties met dit meisje bezig.
Dus het is niet zo dat ze slechts één hulpverlener zag die toevallig net teveel dossiers op z'n bord had waardoor ie belangrijke informatie gemist heeft.
Koppel dan maximaal 2 organisaties aan zo'n kind en laat die hun werk dan secuur doen denk ik dan.

Alleen al het gegeven dat 2 andere kinderen bont en blauw bij deze 2 beesten vandaan kwamen zou genoeg indicatie moeten zijn om ALLE pleegkinderen daar weg te halen / niet te plaatsen. Dat alleen al is toch ongelofelijk.
MEER dan tien organisaties. Het is een bijwerking van VVD beleid om dit soort dingen te decentraliseren (naar de gemeentes toe), erop te bezuinigen, en te privatiseren (door partijen die geld verdienen vaak uiteindelijk het belangrijkste vinden).
  zaterdag 23 november 2024 @ 18:26:15 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215663044
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 10:09 schreef littlemindy het volgende:

[..]

Bij een gezin hier in de wijk zaten ook zoveel instanties op. Resultaat: geen van de kinderen had een zwemdiploma, zat op een sport of clubjes, hield het vol op regulier onderwijs want ze kregen niks mee van huis, was gevaccineerd, kreeg normaal te eten, had passende kleren. Wel had rond hun dertiende elk kind een strafbaar feit op hun conto, rotte tanden, een woordenschat van vooral drieletterige woorden en nul vaardigheden voor het leven.

De enige die wat voor elkaar kreeg bij dat gezin was de dominee, namelijk dat ze nog meer kinderen kregen want dat vond God leuk.
pi_215663059
quote:

[..]
Ook een pets mag niet, met woorden bereik je ten alle tijden veel meer.
pi_215663345
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 11:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Heb je ADHD?
Geen idee, nooit getest.
Zou best kunnen hoor, ik had altijd afleiding nodig (nog steeds) en heb vaak veel dingen tegelijk open staan.
pi_215671156
https://nos.nl/artikel/25(...)de-zorg-is-verbeterd

Waar waren de jeugdbeschermers in deze zaak vraag je je dan af…
pi_215671189
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 18:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]

De enige die wat voor elkaar kreeg bij dat gezin was de dominee, namelijk dat ze nog meer kinderen kregen want dat vond God leuk.
Ook lekker verantwoord van zo'n vent. Als er een god bestaat moet hij deze dienaar maar een defect aan zijn stembanden toveren.
  maandag 25 november 2024 @ 18:20:51 #227
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215681985
Walgelijk mensen.
Het ‘positieve’ is wel dat meerdere kinderen zijn gaan praten over de mishandelingen, omdat de verdachten via hun advocaten alles ontkennen en zeggen dat het meisje zelf onhandelbaar was en van de trap was gesprongen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215682327
Ik weet dat dit het 'minst erge' is, maar het afscheren van iemand zijn haar (zonder toestemming uiteraard) vind ik zo erg. Wat bezielt deze mensen.
pi_215688293
twitter

Rendac @Zipportal @de_boswachter
  dinsdag 26 november 2024 @ 15:23:13 #230
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215688402
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]

Rendac @:zipportal @:de_boswachter
pi_215691502
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]

Rendac @:zipportal @:de_boswachter
Zou die meid wel raken. Lekker ordinair met die piercing daar boooh
U MAD?
  dinsdag 26 november 2024 @ 21:19:58 #232
438527 MissButterflyy
pi_215691701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 21:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zou die meid wel raken. Lekker ordinair met die piercing daar boooh
:')
Echt een lelijk wijf.
pi_215692457
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
:')
Echt een lelijk wijf.
Ja en
U MAD?
pi_215692822
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Niet te geloven. Hoe heeft dit zo vaak kunnen gebeuren. Al die arme kwetsbare kinderen overgeleverd aan deze beesten. :N
ik hoop dat deze zogenaamde "pleegouders" op water en brood in de cel worden gesmeten en dat de sleutel word weggegooid, Bah wat een beesten :( :r :(
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator dinsdag 26 november 2024 @ 22:45:01 #235
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_215692917
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:23 schreef maily het volgende:

[..]
Beesten :r
Erger dan beesten zijn het.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 26 november 2024 @ 22:47:32 #236
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_215692945
Beide ouders verdienen trouwens de strop
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_216466884
'Hulpverlening negeerde alle signalen bij zorg voor Vlaardings pleegmeisje'

quote:
De organisaties die betrokken waren bij de zorg voor het Vlaardings pleegmeisje, hebben gefaald. Het meisje dat gruwelijk mishandeld werd door haar pleegouders, is compleet aan haar lot overgelaten, blijkt uit onderzoek van de Telegraaf.

Het 10-jarige pleegmeisje werd eind mei vorig jaar zwaargewond in het ziekenhuis opgenomen. Ze woonde sinds maart 2022 bij pleegouders Daisy en John. Het meisje zou tussen begin december 2023 en eind mei 2024 zijn mishandeld. Over haar hele lichaam zouden littekens te zien zijn.

Zelfgemaakte kooi en stroomdraden
Tijdens haar verblijf bij de pleegouders, leefde het meisje geïsoleerd. Ze zou als huisslaaf zijn gebruikt en in haar slaapkamer zijn opgesloten in een zelfgemaakte kooi die was verbonden met stroomdraden, zo werd eerder al duidelijk.

Ze kreeg nauwelijks te eten en te drinken. Ondanks haar noodkreten, en die van haar biologische moeder, buurtbewoners, school en zelfs de politie, zo schrijft de krant, hebben de verantwoordelijke instanties "al deze signalen" genegeerd.

'Communicatie nihil'
Het draait voornamelijk om twee organisaties die het meisje aan haar lot over zouden hebben gelaten. Pleegzorgorganisatie Enver, die het meisje samen met haar zusje bij Daisy en John plaatste, en jeugdbeschermingsorganisatie William Schrikker Stichting, die de wettelijke voogdij over het meisje had.

Beide instanties "negeerden signalen van kindermishandeling, wuifden zorgen van de biologische moeder weg en de communicatie tussen de betrokken organisaties was nihil", zo valt te lezen in de analyse van de Telegraaf.

Pleeggezin bood 'liefdevolle plek'
In het onderzoek valt vooral de rol van één pleegzorgbegeleider op. Hij is de man die het welzijn van het meisje moest bewaken. Volgens de krant "ontkende" hij signalen van mishandeling. Hij beweerde dat het pleeggezin een "liefdevolle plek" bood.

Onderzoeken van de inspecties Gezondheidszorg en Jeugd, en Justitie en Veiligheid bevestigen het beeld dat de begeleider "te amicaal" was en geen "professionele afstand" tot de pleegouders hield.

Sterker nog, op een bewakingscamera is volgens de krant vastgelegd hoe hij onder werktijd in de tuin zat met de pleegouders. Hij zou "amicaal aan het bier" hebben gezeten. Ook zorgde hij ervoor dat hij andere hulpverleners op afstand van het gezin hield.

https://www.rijnmond.nl/n(...)aardings-pleegmeisje
Uitgebreider:
https://archive.ph/2025.0(...)nd-had-daar-zicht-op

12 februari pro forma
  woensdag 29 januari 2025 @ 09:48:58 #238
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216467143
de tering zeg is je kan al van je afgenomen als ouder en geef je aan dat het niet pluis is bij de pleegouders martelen ze haar bijna tot ze dood is.......... ik zou niet rusten voordat deze twee dood zijn. hier geldt oog om oog tand om tand als ouder zijnde. verschrikkelijk verhaal.
enkelband
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:51:45 #239
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_216467755
Die Rob moet zich doodschamen zeg, wat een kerel.......
To BG or not to BG!
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:56:16 #240
438527 MissButterflyy
pi_216467822
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:51 schreef oppiedoppie het volgende:
Die Rob moet zich doodschamen zeg, wat een kerel.......
Zou die nog werkzaam zijn als hulpverlener? Ik hoop het niet.
  woensdag 29 januari 2025 @ 11:15:46 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216468051
quote:
Sterker nog, op een bewakingscamera is volgens de krant vastgelegd hoe hij onder werktijd in de tuin zat met de pleegouders. Hij zou "amicaal aan het bier" hebben gezeten. Ook zorgde hij ervoor dat hij andere hulpverleners op afstand van het gezin hield.
:r
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216468266
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die mogen ze ook wel voor de rechter gooien.
Beste gevangenisstraf zou wel op zijn plaats zijn.
pi_216468467
quote:
82s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ongelooflijk dit...
  woensdag 29 januari 2025 @ 11:47:48 #244
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216468478
Moet je maar op je geweten hebben he Rob
pi_216475512
Die zal wel mee hebben gedaan met die seksfeestjes in de jacuzzi :r
  woensdag 29 januari 2025 @ 20:58:01 #246
38496 Perrin
pi_216475528
Hier gaat je bloed toch van koken.
  woensdag 29 januari 2025 @ 20:59:48 #247
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216475574
quote:
82s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dit verhaal wordt steeds krankzinniger :{
  woensdag 29 januari 2025 @ 21:02:23 #248
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216475611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:47 schreef Momo het volgende:
Moet je maar op je geweten hebben he Rob
Als je al die signalen negeert en andere hulpverleners met opzet op afstand houdt, vraag ik me af of je überhaupt een geweten hebt.
  woensdag 29 januari 2025 @ 21:02:45 #249
438527 MissButterflyy
pi_216475622
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 20:57 schreef -Spring het volgende:
Die zal wel mee hebben gedaan met die seksfeestjes in de jacuzzi :r
Ik dacht het ook al ja. ;(
  woensdag 29 januari 2025 @ 21:03:42 #250
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_216475642
Die begeleider mag er gezellig bij aan de hoogste boom.
  woensdag 29 januari 2025 @ 21:04:13 #251
38496 Perrin
pi_216475653
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 21:03 schreef n0sferat2 het volgende:
Die begeleider mag er gezellig bij aan de hoogste boom.
Ja ik word ook wel middeleeuws van dit soort verhalen.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 januari 2025 @ 21:18:29 #252
367000 roos94
pi_216476013
Ik hoorde vandaag op de radio dat het meisje leeft maar dusdanig in een bepaalde staat is dat ze geen menswaardig bestaan (?) meer zal hebben. Is ze dan hersendood ofzo? :{

Van mij mogen ze ook aan een boom maar in NL kennende zal dat niet gebeuren.
  woensdag 29 januari 2025 @ 21:20:42 #253
438527 MissButterflyy
pi_216476071
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio dat het meisje leeft maar dusdanig in een bepaalde staat is dat ze geen menswaardig bestaan (?) meer zal hebben. Is ze dan hersendood ofzo? :{

Dat zou meer comateus zijn, hersendood. Niet bij bewustzijn.
Denk dan eerder leven als een kasplantje, in een rolstoel, sondevoeding, niet kunnen praten of zichzelf uiten.
Vreselijk. ;(
  Miss 200.000.000! woensdag 29 januari 2025 @ 21:21:44 #254
367000 roos94
pi_216476098
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 21:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat zou meer comateus zijn, hersendood. Niet bij bewustzijn.
Denk dan eerder leven als een kasplantje, in een rolstoel, sondevoeding, niet kunnen praten of zichzelf uiten.
Vreselijk. ;(
:{ Hoe zit dat nu met de daders dan? Is er al iets bekend van de straf
  woensdag 29 januari 2025 @ 21:22:49 #255
438527 MissButterflyy
pi_216476126
Deze mensen zijn toch zo intens slecht hè.
Er ontbreekt echt totaal een moreel kompas.
Opsluiten en nooit meer vrijlaten. Er moet toch psychisch echt iets heel erg mis zijn als je je pleegkind zoiets aandoet. Ziek ziek ziek
  woensdag 29 januari 2025 @ 21:24:06 #256
438527 MissButterflyy
pi_216476162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef roos94 het volgende:

[..]
:{ Hoe zit dat nu met de daders dan? Is er al iets bekend van de straf
Nee. 12 februari volgt de eerste inleidende rechtzaak. Dus gewoon dit topic volgen. ^O^
pi_216484220
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 21:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Deze mensen zijn toch zo intens slecht hè.
Er ontbreekt echt totaal een moreel kompas.
Opsluiten en nooit meer vrijlaten. Er moet toch psychisch echt iets heel erg mis zijn als je je pleegkind zoiets aandoet. Ziek ziek ziek
Ongelofelijk.

Niet voor te stellen dat er zulke mensen bestaan.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_216484432
quote:

Dit type "mens" heeft wmb het recht op leven verloren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_216484525
quote:

Sinds afgelopen juli is ze bij bewustzijn, maar ze kan niet praten. Ze kan ook niet zelfstandig zitten, lopen of staan. De rest van haar leven heeft ze intensieve zorg nodig.
https://www.hln.be/buiten(...)NyycsMChg1Hv9c2g0hYg
  donderdag 30 januari 2025 @ 16:51:49 #260
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216484539
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2025 16:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Sinds afgelopen juli is ze bij bewustzijn, maar ze kan niet praten. Ze kan ook niet zelfstandig zitten, lopen of staan. De rest van haar leven heeft ze intensieve zorg nodig.
Gevangen in je eigen lichaam :{ Wat een hel.
  Miss 200.000.000! donderdag 30 januari 2025 @ 16:57:19 #261
367000 roos94
pi_216484589
Iets met gelijke monniken, gelijke kappen..
  donderdag 30 januari 2025 @ 17:00:28 #262
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216484622
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Die mogen ze ook wel voor de rechter gooien.
Beste gevangenisstraf zou wel op zijn plaats zijn.
Minimaal ja, wat een smeerlap.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 30 januari 2025 @ 17:03:44 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216484666
quote:
16s.gif Op donderdag 30 januari 2025 17:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Minimaal ja, wat een smeerlap.
En maximaal dan?
Huilen dan.
  donderdag 30 januari 2025 @ 17:14:42 #264
438527 MissButterflyy
pi_216484803
https://www.nu.nl/binnenl(...)-actief-gesteld.html

De begeleider is op non-actief gezet.
  donderdag 30 januari 2025 @ 17:15:57 #265
38496 Perrin
pi_216484814
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:

Die moet strafrechtelijk vervolgd.
  Spellchecker donderdag 30 januari 2025 @ 17:31:18 #266
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216484978
quote:

Nee dan is het goed :X
  donderdag 30 januari 2025 @ 17:32:11 #267
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216484992
quote:

Zo zo, nou nou. Dat is wel een erg heftige sanctie hoor!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:12:50 #268
459912 FlippingCoin
pi_216485412
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2025 17:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En maximaal dan?
Mag ik hier niet zeggen van danny boy
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:14:36 #269
438527 MissButterflyy
pi_216485433
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 17:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Zo zo, nou nou. Dat is wel een erg heftige sanctie hoor!
Niet dus.
Kan me nog herinneren dat de gezinsvoogd van Savanna ook berecht is. Uiteindelijk wel vrijgesproken, maar zulke nalatigheid mag toch wel grondig onderzocht worden.
pi_216485501
quote:

Ik mag toch hopen dat deze man strafrechtelijk vervolgd wordt :{
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:21:45 #271
438527 MissButterflyy
pi_216485514
NRC meldt dat ze ook seksueel is misbruikt door dit stelletje ratten.

quote:
Wie de „zakelijke weergave” van de gebeurtenissen leest, wordt het koud om het hart. Er waren volgens het onderzoek signalen van „fysiek geweld” door de pleegvader, „seksueel misbruik” en signalen dat het meisje „mensonterend” werd behandeld. Het meisje had al in de zomer van 2022 „verschillende mensen” verteld over misbruik door de pleegvader. Ruim een jaar later, in december 2023, vertelde het meisje in een supermarkt aan de politie, en later aan mensen op straat en op school, dat zij ernstig was mishandeld. Haar pleegmoeder had op school een filmpje laten zien waarop het meisje „met haar hoofd op de grond bonkte”. Ook kreeg zij ondanks haar uitdrukkelijke wens haar zusje, die elders was geplaatst maar later weer naar haar biologische moeder was teruggekeerd, niet te zien.
pi_216485547
quote:

[..]
In elk geval dus nog tussen mei 2024 en januari 2025, want tja, als je als persoonlijk begeleider zulke signalen gemist hebt nemen we niet het zekere voor het onzekere en zetten je per direct op non actief tot er meer duideljk is... nee, we laten je nog 8 maanden kwetsbare kinderen begeleiden 8)7
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:26:07 #273
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216485561
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]

Zoveel instanties die ze het verteld heeft :N
  Spellchecker donderdag 30 januari 2025 @ 18:26:29 #274
197773 crew  maily
pi_216485567
quote:

[..]
Met een beetje mazzel krijgt hij ook een hulpverlener.
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:27:02 #275
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216485574
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:24 schreef littlemindy het volgende:

[..]
In elk geval dus nog tussen mei 2024 en januari 2025, want tja, als je als persoonlijk begeleider zulke signalen gemist hebt nemen we niet het zekere voor het onzekere en zetten je per direct op non actief tot er meer duideljk is... nee, we laten je nog 8 maanden kwetsbare kinderen begeleiden 8)7
Dat wordt dus al zijn cases direct met vergrootglas nalopen nu :{
  Forum Admin donderdag 30 januari 2025 @ 18:27:05 #276
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216485576
Genetisch afval. Elke teug zuurstof die ze tot zich nemen is zonde.

Hoop dat ze een extreem zware tijd in de cel tegemoet gaan. Arm meisje..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:27:59 #277
438527 MissButterflyy
pi_216485585
quote:

[..]
Ja, bizar hè.
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:34:11 #278
459912 FlippingCoin
pi_216485652
Werken er bij jeugdzorg alleen maar mongolen of zo :')
pi_216485655
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]

De hel die dit meisje heeft moeten doorstaan zonder dat iemand haar hielp terwijl ze het wel vroeg :'(

Terwijl dit soort 'mensen' een nette cel en behandeling krijgen.

Echt, dit soort volk inclusief die begeleider zou je een middeleeuwse lynchpartij toewensen :r
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:36:43 #280
438527 MissButterflyy
pi_216485684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:34 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Die hel die dit meisje heeft moeten doorstaan zonder dat iemand haar hielp terwijl ze het wel vroeg :'(

Terwijl dit soort 'mensen' een nette cel en behandeling krijgen.

Echt, dit soort volk inclusief die begeleider zou je een middeleeuwse lynchpartij toewensen :r
En ze ontkennen ook nog glashard. Ben benieuwd naar de rechtzaak en welke onzin ze samen met hun advocaten gaan uitkramen.
pi_216485714
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En ze ontkennen ook nog glashard. Ben benieuwd naar de rechtzaak en welke onzin ze samen met hun advocaten gaan uitkramen.
Advocaten die zo'n zaak aannemen begrijp ik al helemaal niet. Ik zou niet voor mezelf instaan in het bijzijn van die twee.
pi_216485774
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2025 16:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Dan heb je een mega groot trauma voor de rest van je leven. Maar dat is niet alles. Je bent fysiek ook nog eens helemaal kapot. Mijn god. Geen woorden voor. ;(

Er is niks meer van dit arme meisje over. Godverdomme joh. Ongehoord hoe mensen al haar verhalen hebben gehoord, maar er niks mee hebben gedaan.

En die pleegouders. Daar zouden een hoop mensen veel ‘leuke’ dingen mee willen doen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:48:41 #283
438527 MissButterflyy
pi_216485845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dan heb je een mega groot trauma voor de rest van je leven. Maar dat is niet alles. Je bent fysiek ook nog eens helemaal kapot. Mijn god. Geen woorden voor. ;(

Er is niks meer van dit arme meisje over. Godverdomme joh. Ongehoord hoe mensen al haar verhalen hebben gehoord, maar er niks mee hebben gedaan.

En die pleegouders. Daar zouden een hoop mensen veel ‘leuke’ dingen mee willen doen.
Wat ik lees zijn er toch best wat meldingen gedaan, onder andere door haar school, maar dat jeugdzorg er niks mee deed.
  Forum Admin donderdag 30 januari 2025 @ 18:57:07 #284
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216485961
quote:
16s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Werken er bij jeugdzorg alleen maar mongolen of zo :')
Jeugdzorg zegt ook doodleuk dat het niet hun fout is
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:57:39 #285
459912 FlippingCoin
pi_216485970
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Jeugdzorg zegt ook doodleuk dat het niet hun fout is
Je zal er maar werken. :')
pi_216486022
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat ik lees zijn er toch best wat meldingen gedaan, onder andere door haar school, maar dat jeugdzorg er niks mee deed.
Zoveel meldingen en niets mee gedaan, dat duidt op een systeem wat van binnenuit ziek is.

Het is toch van de zotte dat instanties die kinderen moeten beschermen onder toezicht moeten worden gesteld, omdat ze bijdragen aan voor kinderen bedreigende situaties, zo niet deze zelf veroorzaken?

Als al door een arts melding is gedaan van de mishandeling van de Syrische jongetjes door deze twee monsters, en je er vervolgens 2 nieuwe pleegkinderen plaatst, dan heb je toch geen bestaansrecht als jeugdbeschermings organisatie?
pi_216486026
De falende rotzooi dat Jeugdzorg heet heeft het kind toch geplaatst bij deze 'pleegouders' die haar naar de tweede dimensie hebben geklapt. Als ik de ouders van dit kind was een goede letselschadeadvocaat in de hand nemen (hij mag een deel van de schade houden als hij het uit weet te slepen) en dan met die pegels over de brug laten komen. Het is niet de eerste keer dat ze kinderen schaden met hun gebrekkige handelen.
  donderdag 30 januari 2025 @ 19:06:32 #288
438527 MissButterflyy
pi_216486106
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 19:00 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Zoveel meldingen en niets mee gedaan, dat duidt op een systeem wat van binnenuit ziek is.

Het is toch van de zotte dat instanties die kinderen moeten beschermen onder toezicht moeten worden gesteld, omdat ze bijdragen aan voor kinderen bedreigende situaties, zo niet deze zelf veroorzaken?

Als al door een arts melding is gedaan van de mishandeling van de Syrische jongetjes door deze twee monsters, en je er vervolgens 2 nieuwe pleegkinderen plaatst, dan heb je toch geen bestaansrecht als jeugdbeschermings organisatie?
Ik ben het helemaal met je eens.
pi_216486155
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:38 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Advocaten die zo'n zaak aannemen begrijp ik al helemaal niet. Ik zou niet voor mezelf instaan in het bijzijn van die twee.
Er zijn ook veel advocaten die dit niet aannemen, ik weet dat Christian Flokstra het bijvoorbeeld niet doet omdat hij zelf kinderen heeft die jong zijn. Maar hij geeft het ook aan: Een advocaat hoeft daden niet goed te keuren, maar hij moet een cliënt zo goed mogelijk bijstaan, deze regel hebben we voor alle rechtszaken in Nederland afgesproken omdat het getuigt van een eerlijke maatschappij. Overigens kan ik eigenlijk nog kwader worden op die slaapkoppen bij de zorg dan dan bij labiele pleegouders.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216486280
quote:
De begeleider van het mishandelde pleegmeisje in Vlaardingen is op non-actief gesteld. Dat bevestigt pleegzorgorganisatie Enver donderdag aan NU.nl, nadat de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) de snoeiharde bevindingen van het onderzoek naar de verleende hulp publiceerde.

De begeleider zou "onvoldoende professioneel hebben gehandeld", zegt een woordvoerder van Enver tegen ANP. "Het ontbreken van professionele afstand heeft vervolgens geleid tot tunnelvisie met desastreuze gevolgen." Een woordvoerder wilde aan NU.nl verder niks kwijt over de non-actiefstelling van de begeleider.

Het gaat om een inmiddels elfjarig meisje uit Vlaardingen, dat maandenlang is mishandeld en blijvend letsel heeft opgelopen in een pleeggezin. Het openbaar Ministerie (OM) verdenkt de pleegouders er onder meer van dat ze hun pleegdochter in mei van de trap hebben gegooid of geduwd om haar te doden. Het meisje heeft de rest van haar leven langdurige zorg nodig. De pleegouders, Daisy W. en Johnny van den B., ontkennen.

De IGJ heeft samen met de Inspectie Justitie en Veiligheid (Inspectie JenV) onderzoek gedaan naar de geleverde hulp aan het meisje. Daaruit blijkt dat betrokken pleegzorginstantie Enver en jeugdbeschermingsorganisatie William Schrikker Stichting (WSS) niet genoeg actie hebben ondernomen na signalen van de onveilige situatie. Het meisje had verteld dat ze werd mishandeld, maar werd niet geloofd.

Zelfherstellend vermogen binnen deze sector blijkt nihil. Ze moeten niks te willen hebben. Ze moeten naar buiten geklapt worden: geen bestuur meer en bevelen taakstellingen aan onderdanen werknemers geven maar naar huis en met pegels over de brug komen. Veel pegels.

quote:
Bestuur William Schrikker Stichting blijft aan ondanks rapport

AMSTERDAM (ANP) - Het bestuur van de William Schrikker Stichting mag van de raad van toezicht aanblijven, ondanks een vernietigend rapport over de rol van de stichting in de zaak rond het zwaar mishandelde pleegmeisje in Vlaardingen. De raad van toezicht zegt er vertrouwen in te hebben dat het huidige bestuur, dat bestaat uit voorzitter Pim van Uchelen en Marielle Visbeen, leiding kan geven aan de benodigde verbeteringsoperatie.

"Ik geloof niet dat de organisatie en jeugdbescherming gebaat is bij het ontslag van het bestuur", licht Fred Teeven, voorzitter van de raad van toezicht, het besluit toe. Donderdag concludeerden de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) en de Inspectie Justitie en Veiligheid (IJV) dat de hulp van de William Schrikker Stichting en de pleegzorgorganisatie Enver aan het meisje "langdurig en veelvuldig tekortschoot". Beide organisaties staan daarom onder geïntensiveerd toezicht.

Teeven benadrukt dat hij zich kan vinden in de conclusies over de tekortkomingen van de stichting in de Vlaardingse zaak. "Maar er valt wel wat af te dingen op de conclusie dat de hele organisatie niet deugt", voegt hij daaraan toe. Volgens Teeven is de IGJ de afgelopen 3,5 jaar "negen keer" bij ons op bezoek geweest. "Wij hebben altijd gehoord dat we op de goede weg waren", zegt hij.

Bron: https://nieuws.nl/algemee(...)-aan-ondanks-rapport

[ Bericht 22% gewijzigd door Peppert op 30-01-2025 21:24:51 ]
  donderdag 30 januari 2025 @ 19:23:49 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216486306
quote:

[..]
De begeleider is in augustus 2024 op non-actief gesteld: Hulpinstantie: ook na 'Vlaardingen' geen garantie dat alles goed gaat - https://nos.nl/l/2553888
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216486593
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
De begeleider is in augustus 2024 op non-actief gesteld: Hulpinstantie: ook na 'Vlaardingen' geen garantie dat alles goed gaat - https://nos.nl/l/2553888
Thanks voor de correctie. Waarom melden diverse media als nu.nl het dan alsof het vandaag gebeurd is 8)7
pi_216487498
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 19:21 schreef Peppert het volgende:

[..]
Zelfherstellend vermogen binnen deze sector blijkt nihil. Ze moeten niks te willen hebben. Ze moeten naar buiten geklapt worden: geen bestuur meer en bevelen taakstellingen aan onderdanen werknemers geven maar naar huis en met pegels over de brug komen. Veel pegels.
[..]

Dit is wel het minste wat er dient te gebeuren. Hoog tijd dat er strafrechterlijk vervolgd gaat worden. Bestuurders, begeleiders, iedereen die hier schuld aan heeft zou zich voor de strafrechter moeten verantwoorden.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 14:38:03 #294
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_216494858
Fred Teeven gelooft niet dat de organisatie en de jeugdbescherming gebaat is bij het ontslag van het bestuur. Fredje zag dat het goed was. Misschien moet hij toch maar weer gewoon rondjes gaan rijden op de bus.
  Spellchecker vrijdag 31 januari 2025 @ 20:58:43 #295
197773 crew  maily
pi_216498675

Dan ineens wel? :r
  vrijdag 31 januari 2025 @ 21:01:42 #296
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216498711
Die had je MOETEN zien, zak.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 31 januari 2025 @ 21:03:37 #297
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216498731
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:58 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]

Het is alsof hij denkt dat die uitspraak laat zien hoe serieus ze hun rol nemen :')
  vrijdag 31 januari 2025 @ 21:05:22 #298
438527 MissButterflyy
pi_216498749
quote:
[ afbeelding ]

Hij moet aftreden en oprotten daar.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 21:42:31 #299
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216499284
quote:
[ afbeelding ]

Hij geeft dus toe dat hij haar slaapkamer niet bekeken heeft ?
Wat heeft hij wél gedaan behalve gezellig wat drinken met de o zo liefdevolle pleegouders ? Die vent hoorde regelmatig de situatie te inspecteren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 1 februari 2025 @ 16:07:57 #300
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_216508513
Dat kan hij als voorzitter prima verkondigen, inderdaad. Dat daar een begeleider rondliep die alles en iedereen verder weghield, dat laten we dan maar eventjes voor wat het is. Totaal zinloze uitspraak om hun falen te verdedigen, want ‘als als als’. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')