Ja ik word ook wel middeleeuws van dit soort verhalen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:03 schreef n0sferat2 het volgende:
Die begeleider mag er gezellig bij aan de hoogste boom.
Dat zou meer comateus zijn, hersendood. Niet bij bewustzijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio dat het meisje leeft maar dusdanig in een bepaalde staat is dat ze geen menswaardig bestaan (?) meer zal hebben. Is ze dan hersendood ofzo?
Van mij mogen ze ook aan een boom maar in NL kennende zal dat niet gebeuren.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zou meer comateus zijn, hersendood. Niet bij bewustzijn.
Denk dan eerder leven als een kasplantje, in een rolstoel, sondevoeding, niet kunnen praten of zichzelf uiten.
Vreselijk.
Nee. 12 februari volgt de eerste inleidende rechtzaak. Dus gewoon dit topic volgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef roos94 het volgende:
[..]Hoe zit dat nu met de daders dan? Is er al iets bekend van de straf
Ongelofelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Deze mensen zijn toch zo intens slecht hè.
Er ontbreekt echt totaal een moreel kompas.
Opsluiten en nooit meer vrijlaten. Er moet toch psychisch echt iets heel erg mis zijn als je je pleegkind zoiets aandoet. Ziek ziek ziek
Dit type "mens" heeft wmb het recht op leven verloren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio dat het meisje leeft maar dusdanig in een bepaalde staat is dat ze geen menswaardig bestaan (?) meer zal hebben. Is ze dan hersendood ofzo?
Sinds afgelopen juli is ze bij bewustzijn, maar ze kan niet praten. Ze kan ook niet zelfstandig zitten, lopen of staan. De rest van haar leven heeft ze intensieve zorg nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Gevangen in je eigen lichaamquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Sinds afgelopen juli is ze bij bewustzijn, maar ze kan niet praten. Ze kan ook niet zelfstandig zitten, lopen of staan. De rest van haar leven heeft ze intensieve zorg nodig.
https://www.hln.be/buiten(...)NyycsMChg1Hv9c2g0hYg
Minimaal ja, wat een smeerlap.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die mogen ze ook wel voor de rechter gooien.
Beste gevangenisstraf zou wel op zijn plaats zijn.
En maximaal dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Minimaal ja, wat een smeerlap.
Die moet strafrechtelijk vervolgd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-actief-gesteld.html
De begeleider is op non-actief gezet.
Nee dan is het goedquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo zo, nou nou. Dat is wel een erg heftige sanctie hoor!quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Mag ik hier niet zeggen van danny boyquote:
Niet dus.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo zo, nou nou. Dat is wel een erg heftige sanctie hoor!
Ik mag toch hopen dat deze man strafrechtelijk vervolgd wordtquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:Wie de „zakelijke weergave” van de gebeurtenissen leest, wordt het koud om het hart. Er waren volgens het onderzoek signalen van „fysiek geweld” door de pleegvader, „seksueel misbruik” en signalen dat het meisje „mensonterend” werd behandeld. Het meisje had al in de zomer van 2022 „verschillende mensen” verteld over misbruik door de pleegvader. Ruim een jaar later, in december 2023, vertelde het meisje in een supermarkt aan de politie, en later aan mensen op straat en op school, dat zij ernstig was mishandeld. Haar pleegmoeder had op school een filmpje laten zien waarop het meisje „met haar hoofd op de grond bonkte”. Ook kreeg zij ondanks haar uitdrukkelijke wens haar zusje, die elders was geplaatst maar later weer naar haar biologische moeder was teruggekeerd, niet te zien.
In elk geval dus nog tussen mei 2024 en januari 2025, want tja, als je als persoonlijk begeleider zulke signalen gemist hebt nemen we niet het zekere voor het onzekere en zetten je per direct op non actief tot er meer duideljk is... nee, we laten je nog 8 maanden kwetsbare kinderen begeleidenquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou die nog werkzaam zijn als hulpverlener? Ik hoop het niet.
Zoveel instanties die ze het verteld heeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
NRC meldt dat ze ook seksueel is misbruikt door dit stelletje ratten.
[..]
Met een beetje mazzel krijgt hij ook een hulpverlener.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou die nog werkzaam zijn als hulpverlener? Ik hoop het niet.
Dat wordt dus al zijn cases direct met vergrootglas nalopen nuquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:24 schreef littlemindy het volgende:
[..]
In elk geval dus nog tussen mei 2024 en januari 2025, want tja, als je als persoonlijk begeleider zulke signalen gemist hebt nemen we niet het zekere voor het onzekere en zetten je per direct op non actief tot er meer duideljk is... nee, we laten je nog 8 maanden kwetsbare kinderen begeleiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |