Een advocaat mag ook verzoeken doen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Bijzonder wel, wat een eisen hebben de verdachten. Willen niet van voren getekend worden door de rechtbanktekenaar?
Op zich zou hij correct zo te lezen kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:04 schreef flipsen het volgende:
Teringjantje, ik lees de titel compleet verkeerdIk dacht dat de pleegouders zwaargewond waren en het meisje was opgepakt
Als het ditzelfde gezin was geweest, dan was dat een terechte en preferabele uitkomst, dat het meisje die twee gestoorden van de trap had gedonderd na de zoveelste mishandeling vanuit hen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Op zich zou hij correct zo te lezen kunnen zijn.
Pleegouders zwaargewond, meisje(10) opgepakt
Aangepast. Hopelijk snel naar pleegouders levenslang gekregen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:34 schreef Zipportal het volgende:
Een betere TT:
Meisje (10) zwaargewond; pleegouders opgepakt - poging tot doodslag #3 @:momo
Ja dat zelfde gevoel had ik nou ook toen ik het las. Hartverscheurend die arme meid....quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als het ditzelfde gezin was geweest, dan was dat een terechte en preferabele uitkomst, dat het meisje die twee gestoorden van de trap had gedonderd na de zoveelste mishandeling vanuit hen.
Als je dan leest dat ze "op haar manier contact kan maken met anderen" en dat dat een reuzestap is die eigenlijk niet te voorzien was gezien haar letsel, dan scheurt er wel iets open in mijn hart. Gad-ver-dam-me wat een zieke zaak.
Bron?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:34 schreef Zipportal het volgende:
Een betere TT:
Meisje (10) zwaargewond; pleegouders opgepakt - poging tot doodslag #3 @:momo
Ik snap het wel.., het is maar de vraag of er doodslag uit gaat komen. Of zware mishandeling met de dood tot gevolg.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe niet zo vervelend
NWS / Pleegouders zwaargewond meisje (10) opgepakt voor poging tot doodslag.
Hopelijk straks tt 'Doodstraf eenmalig heringevoerd voor pleegouders mishandeld meisje'quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Aangepast. Hopelijk snel naar pleegouders levenslang gekregen.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Pleegouders verdacht van mishandeling pleegdochter in Vlaardingen (pro forma)
Strafzitting | Arrondissementsparket Rotterdam
7 mei 2025
13:30
rechtbank Rotterdam
Opnieuw een pro-formazitting in de zaak van het 10-jarig meisje uit Vlaardingen dat zwaargewond was geraakt in de nacht van 20 op 21 mei. Ze was mogelijk mishandeld door haar pleegouders. Zij worden verdacht van poging tot doodslag en zware mishandeling, vrijheidsberoving en iemand in hulpeloze toestand brengen of laten.
https://www.om.nl/actueel(...)laardingen-pro-forma
Schrikbarend dat dit dan mishandeling genoemd wordt, dit is gewoon folteren.quote:opsluiten in een kooi die onder stroom stond, het gebruik van schokhalsbanden, kaalscheren, onthouden van voedsel, sigaretten uitdrukken op het lichaam en het laten staan van een kind in een emmer met eigen uitwerpselen.
Eensquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
[..]
Schrikbarend dat dit dan mishandeling genoemd wordt, dit is gewoon folteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |