abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219375598
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 19:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Omdat het vaak geen rechterlijk falen is.
Lol.

Als je dat gelooft heb je weinig uitspraken gevolgd in je leven.

Ik noem maar het lokaalvredebreuk vonnis bij een boer op het erf.

Of gebruikelijkloon 10k vanwege bestuurersrisico bij een BV met een garagebox van 80k.

Of Europees met klimaat senioren...

Al die stikstof waanzin. Niet te meten hoeveelheden die niet uitgestoten mogen worden. Dat ligt ook extreem uit verhouding.

En er zijn er natuurlijk oneindig meer.

Asielzoekers niet naar België mogen sturen vanwege mensenrechten.

Dat verdrag is sowieso tot het absurde uitgerekt.

Interesseert het je het niet of vind je de uitkomst wel gewoon prettig?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_219376049
De documentaire is erg interessant.

Het blijkt dat het eerste pleegkind al in 2015 bij John en Daisy kwam, zij kregen na 8 jaar zelfs de voogdij over deze jongen.

Maar er is niets bekend over mishandeling of verwaarlozing bij deze jongen.

Dat roept mij mij nogmaals de vraag op in hoeverre racisme een rol heeft gespeeld,

Het pleegmeisje en haar zusje waren donkere kindjes, de broertjes waren Syrisch maar het Nlse blanke jochie en het bio kind werden niet mishandeld, er werd van hen gehouden.

Waarom is dit niet meer onderzocht?

In de docu wordt benoemd dat Daisy de meisjes die zwarten noemt en dat ze helemaal geen zwarten wilde maar ze kreeg ze toch

WTF

Dat het mogelijk is dat deze lui pleegouder konden worden is ook absurd, ze logen de boel bij elkaar.

Ze hadden schulden, een dubious verleden maar dit werd niet eens na getrokken, dat is het meest erge nog: iedere gek die kan een pleegkind in huis nemen, pleegkinderen zijn een verdien model.

De jongetjes zijn weggehaald maar daarna werden de meisjes daar alsnog geplaats, hoe is dat mogelijk?

John komt ook nog aan het woord: hij vindt het allemaal valse aannames

Die lui maken mij zo boos!

Maar jeugdzorg en de jeugd zorg instellingen zijn minstens zo schuldig en het is schandalig dat ze er allemaal mee wegkomen.

Zoals de moeder zegt: ik ben het meest boos op de jeugdzorg instellingen en ze heeft gelijk.

Nu blijkt ook nog eens dat de pleegzorg voogd een huisvriend van die 2 gestoorden was, zou mij niet verbazen dat hij behoorde tot de groep swingers.

Die vent moeten ze ook vervolgen!

Dat uiteindelijk het meisje zelf van de trap is gesprongen en uit het raam wilde springen, dat geloof ik wel.
Dat meisje zat in de hel, haar enige kans op ontsnapping was om uit het raam te springen.
Wat kon ze anders?

[ Bericht 16% gewijzigd door ZanneG op 30-11-2025 12:50:32 ]
pi_219379154
quote:
Ik moest even afhaken na de verklaring van die 2 jongens en hun moeder :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219381599
Docu gezien, je bloed gaat er van koken gewoon.. :(
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Miss 200.000.000! zondag 30 november 2025 @ 20:16:43 #80
367000 roos94
pi_219381656
quote:
Sorry! Er is iets fout gegaan.
De pagina die je zoekt is verplaatst of bestaat niet meer. We raden je aan om naar Start te gaan om iets te vinden wat je leuk vindt.
pi_219381737
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef roos94 het volgende:

[..]
Sorry! Er is iets fout gegaan.
De pagina die je zoekt is verplaatst of bestaat niet meer. We raden je aan om naar Start te gaan om iets te vinden wat je leuk vindt.
https://npo.nl/start/seri(...)vlaardingen/afspelen
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  Miss 200.000.000! zondag 30 november 2025 @ 20:23:41 #82
367000 roos94
pi_219383020
Gezien, je maag draait er van om. Wat mij het meeste stoort is dat de verantwoordelijke stichtingen er onderuit komen. Fred Teeven in raad van bestuur o.a. :r
Allemaal boter op het hoofd en gewoon kunnen doorgaan. :(
pi_219383029
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol.

Als je dat gelooft heb je weinig uitspraken gevolgd in je leven.

Ik noem maar het lokaalvredebreuk vonnis bij een boer op het erf.

Of gebruikelijkloon 10k vanwege bestuurersrisico bij een BV met een garagebox van 80k.

Of Europees met klimaat senioren...

Al die stikstof waanzin. Niet te meten hoeveelheden die niet uitgestoten mogen worden. Dat ligt ook extreem uit verhouding.

En er zijn er natuurlijk oneindig meer.

Asielzoekers niet naar België mogen sturen vanwege mensenrechten.

Dat verdrag is sowieso tot het absurde uitgerekt.

Interesseert het je het niet of vind je de uitkomst wel gewoon prettig?
Meestal vind ik uitspraken prima.
pi_219383037
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Meestal vind ik uitspraken prima.
Verkeerde topic, jongen.
  maandag 1 december 2025 @ 09:57:33 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219384999
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het argument is juist dat ze vrijwel zeker nooit meer pleegkinderen zullen opvangen en dat het daarom dus niet meer voor zal komen.
Vrijwel zeker vind ik nog steeds geen 100% zekerheid.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219385009
quote:
15s.gif Op maandag 1 december 2025 09:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Vrijwel zeker vind ik nog steeds geen 100% zekerheid.
Klopt en ik ben het daar ook zeker mee eens. Ik hoop - na het zien van de docu - dat de ouders van deze kinderen iig een gigantische schadevergoeding tegemoet kunnen zien vanuit die instanties of wie dan ook. Echt bizar wat daar allemaal mis is gegaan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')