quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Klopt, ik ben net nog ff langs gegaan en hij stond daar nog, alleen met nieuwe wasgoed er in!
De kleertjes die er in zaten, had ik mee willen nemen.
Nou ja; gelukkig hadden Scapino, Hema en Zeeman heel wat in de aanbieding. Alleen zijn T-shirts momenteel nauwelijks meer te krijgen.
Nog gauw 2 simpele bij Kik gekocht, maar die zijn echt niet mooi.
Ik weet niet of ik nou zo'n lichtend voorbeeld benquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dev, voor al uw datingadvies.![]()
Maar het is nogal een zeur, en veeleisend als ikhaar zo tegen de grootouders van dat jong hoor praten.
Je zoontje groeit zo snel rond die leeftijd, over een half jaar had hij toch weer nieuwe kleren nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Klopt, ik ben net nog ff langs gegaan en hij stond daar nog, alleen met nieuwe wasgoed er in!
Nou ja; gelukkig hadden Scapino, Hema en Zeeman heel wat in de aanbieding. Alleen zijn T-shirts momenteel nauwelijks meer te krijgen.
Uheeft gelijk, zwemband maar eens opblazen dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou zo'n lichtend voorbeeld benEn als de grootouders er ook bij zijn, laat maar zitten
Hoe weet je dat ze single is?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan laat ik wel de single mom van een halfbloedkindje die schuin achter me ligt achter.
Al denk ik dat die al wel afgeschrikt heb met mij halve liters en natuurlijke zwemband.
Dat tetterde ze nog net niet letterlijk over het strand heen.quote:
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoekenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat tetterde ze nog net niet letterlijk over het strand heen.
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.quote:
Zie je wel, dev heeft er verstand van.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoeken
Ik ga zo in de zwemplas pissen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.
Ik vond het zo leuk dat we precies op de letter hetzelfde typtenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leg het er nog maar eens dik boven op
Een van de twee gebruikte wel een vraagteken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat we precies op de letter hetzelfde typten
Dat is me niet opgevallenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Een van de twee gebruikte wel een vraagteken.
Ik heb liever dat je wat verder weg gaat staan als je moet poepenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet schijten, komt wel dichtbij zo.
Van mensen die staand poepen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zijn mensen die daar erg van houden, maar ik ben daar geen fan van
Nieuwe term..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is net als "ethically non-monogamous" in een tinder profile gewoon een red flag. Swipe left en nieuw stukje strand zoeken
Vorige keer zei je nog dat je het een leuk uitzicht vond.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zijn mensen die daar erg van houden, maar ik ben daar geen fan van
Al eens op een wc stoel gezeten?quote:
Draadloze wc stoel? Waarom moet die een draad hebben dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al eens op een wc stoel gezeten?
Ik wel tijdens 1 van mijn slaaponderzoeken.
Laatste was overingens draadloos.
Anders raak je hem kwijtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Draadloze wc stoel? Waarom moet die een draad hebben dan.
Ze bedoelt gewoon een wc met wifi. Dat een app op je telefoon je kan waarschuwen als je vergeten bent door te trekkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Draadloze wc stoel? Waarom moet die een draad hebben dan.
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen, denk je niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt dat het slaaponderzoek draadloos was.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen, denk je niet?
Het is vast wat andersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg voor de hand liggen, denk je niet?
Als het niet je ding is, kan je maar beter verder zoeken ja...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Cheaten is imo nog veel erger.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja genoeg mensen die het non-ethically doen.
En misschien kun je er beter open over zijn dan achter ruggen non-monogaam zijn.
Of op meerdere paarden weddenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Cheaten is imo nog veel erger.
Huh, hadden de nieuwe bewoners al je kleeding weggedaan, zonder je te melden dat je wat vergeten was?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja genoeg mensen die het non-ethically doen.
En misschien kun je er beter open over zijn dan achter ruggen non-monogaam zijn.
Ik had begrepen dat zijn ex daar nog woont en het kleren van zijn zoontje warenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh, hadden de nieuwe bewoners al je kleeding weggedaan, zonder je te melden dat je wat vergeten was?
Oh echt...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat zijn ex daar nog woont en het kleren van zijn zoontje waren
Achja genoeg mensen die tijdens het daten al niet monogaam zijn. Altijd handig om iemand op reserve te hebben staan.quote:
Hebben we het dan over meerdere eerste dates hebben of over meerdere dates hebben die al verder gaan dan een eerste date?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja genoeg mensen die tijdens het daten al niet monogaam zijn. Altijd handig om iemand op reserve te hebben staan.
Verder dan eerste date, maar ook in een vergevorderd dating stadium nog flirten met anderen enzo. Gedrag dat je nog steeds single bent ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Hebben we het dan over meerdere eerste dates hebben of over meerdere dates hebben die al verder gaan dan een eerste date?
Gewoon een vol adresboekje toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja genoeg mensen die tijdens het daten al niet monogaam zijn. Altijd handig om iemand op reserve te hebben staan.
Dat is niet netjes nee. Maar genoeg mannen en vrouwen die wat bang zijn voor de binding en ook gewoonweg niet duidelijk genoeg zijn naar elkaar wat het dan is tussen hun.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verder dan eerste date, maar ook in een vergevorderd dating stadium nog flirten met anderen enzo. Gedrag dat je nog steeds single bent ofzo.
Ik date elke week iemand anders. Gratis etenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een vol adresboekje toch?
Kijk, je snapt het welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik date elke week iemand anders. Gratis eten
Hoe ver heb je vooruit gepland?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kerst natuurlijk.quote:
#britneycheersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of op meerdere paarden wedden
Sowquote:
quote:
Zou je haar topics maar eens moeten lezen in R&P. Maar op eigen risico.quote:
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou je haar topics maar eens moeten lezen in R&P. Maar op eigen risico.
En was het leerzaam?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.
Ik moest er meteen aan denken bij jouw posts...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik al wat gelezen heb.
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijnquote:
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?quote:
Maar je trapt er zelf ook in.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijn
Mensen, ik houd van ze maar tegelijkertijd moeten ze eigenlijk allemaal dood.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer dat mensen debielen zijn
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen, ik houd van ze maar tegelijkertijd moeten ze eigenlijk allemaal dood.
Zie mijn eigen comment over dat mensen debielen zijn. Soms heb je pas door dat je naar een goochelshow zit te kijken totdat de act een fout begaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je trapt er zelf ook in.
QFTquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn gaatjes zijn niet beschikbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?
Misschien is die Great Reset nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie het niet als een fout.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie mijn eigen comment over dat mensen debielen zijn. Soms heb je pas door dat je naar een goochelshow zit te kijken totdat de act een fout begaat.
Nou ik mag hopen in dit soort fouten nooit meer in te trappen eerlijk gezegdquote:
Dit. Zie het als een leermoment.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah shit, ik heb vanaf 20:45 al meerdere gepland staan. Morgen heb ik nog een gaatje van 18:30 tot 20:00. Schikt dat?
Soms zijn ze hardleers.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat de man in kwestie er wel eens leermoment van mag maken.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn gaatjes zijn niet beschikbaar.
Klopt. Nouja ze zijn zelf de grootste verliezers.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zijn ze hardleers.
Uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Nouja ze zijn zelf de grootste verliezers.
Prima idee zelfs. Alleen niet de wappieversie er van. :pquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien is die Great Reset nog niet eens zo'n slecht idee
Wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten wij zeker weten niet gaan datenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weten![]()
En geëmancipeerd als ik ben, laat ik de dame betalen voor het diner
Sommige mensen zijn meesters in het bespelen van anderen. Je moet jezelf niet de schuld geven in zulke gevallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen in dit soort fouten nooit meer in te trappen eerlijk gezegd
Wat is deze voor ouderwetse patriarchale instelling?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten wij zeker weten niet gaan daten
Klopt. Het is jammer dat sommige dingen bij wet verboden zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn meesters in het bespelen van anderen. Je moet jezelf niet de schuld geven in zulke gevallen.
Ben ik een keer progressief, is het weer niet goedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten wij zeker weten niet gaan daten
Dat is wel een eerlijke dealquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben ik een keer progressief, is het weer niet goed![]()
Maar als ik de 1e date betaal, dan is het wel mijn regel dat de dame de 2e doet, want anders is er geen 3e date
Troost je in het feit dat zulke mensen uiteindelijk vrijwel altijd alleen en vriendenloos zullen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Het is jammer dat sommige dingen bij wet verboden zijn.
Truequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind wel dat de uitnodigende partij betaald
Daarna is het gewoon 50/50 of net hoe het loopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben ik niet helemaal mee eens
Daten word dan beetje een zakelijke transactie :p
Klopt maar ik zou denken mij maakt het minder uit hoe wat of wie betaald. Insteek is gezellige tijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarna is het gewoon 50/50 of net hoe het loopt.
De eerste dates zijn feitelijk niets meer en niets minder dan sollicitatiegesprekken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Huh?quote:
Ik weet niet wat voor afspraken ze hadden gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh echt...(da's waar ook ja)
Nog erger...
Echt, wat een moeder ben je dan.
Allangquote:
Is het toch ook zowat tegenwoordigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |